PDA

Bekijk de volledige versie : plasma jvc pd-35d30s ervaring?



rrrick
05-10-2004, 12:00
Ik overweeg de jvc pd-35d30s te kopen. Leuke specs, en een hele leuke prijs. Is er toevallig iemand hier die ervaring met deze plasma-tv heeft? positief, negatief?

Alvast dank!

Albert Kostwinder
05-10-2004, 19:38
Waarom wil je een plasma? :wink:

rrrick
06-10-2004, 09:12
Neeeeee, niet weer ;)

Ik heb de afgelopen maanden alle discussies over plasma, crt, lcd gevolgd. Die discussie hoeft hier niet weer te worden gevoerd wat mij betreft :)

Albert Kostwinder
06-10-2004, 10:12
Neeeeee, niet weer ;)

Ik heb de afgelopen maanden alle discussies over plasma, crt, lcd gevolgd. Die discussie hoeft hier niet weer te worden gevoerd wat mij betreft :)

Het mooiste ben je vergeten: projector.. haha! :wink:

Sander Haarmans
06-10-2004, 19:29
Het mooiste ben je vergeten: projector.. haha! :wink:
Ik heb ook liever een plasma of lcd.

Albert Kostwinder
06-10-2004, 22:18
Het mooiste ben je vergeten: projector.. haha! :wink:
Ik heb ook liever een plasma of lcd.

Waarom betaal jij liever duizenden euro's voor zo'n klein beeld? :wink:

Edwin V
07-10-2004, 07:30
Het mooiste ben je vergeten: projector.. haha! :wink:
Ik heb ook liever een plasma of lcd.

Waarom betaal jij liever duizenden euro's voor zo'n klein beeld? :wink:
Omdat groter niet altijd beter is.

Albert Kostwinder
07-10-2004, 09:30
Het mooiste ben je vergeten: projector.. haha! :wink:
Ik heb ook liever een plasma of lcd.

Waarom betaal jij liever duizenden euro's voor zo'n klein beeld? :wink:
Omdat groter niet altijd beter is.

Tja, hou jezelf maar lekker voor de gek.......... :?

Niet altijd nee, maar het kan absoluut wel en voor hetzelfde geld als een plasma. Er zijn momenteel genoeg projectoren die dat kunnen. ;

Natuurlijk zijn niet alle projectoren beter dan een plasma maar een goede projector is dat zeer zeker wel en zal je een beeld kunnen geven alsof je naar een reuze plasma zit te kijken maar dan veel filmischer en wel degelijk heeeel belangrijk, vele malen groter. Met alle respect, maar ik denk dat veel mensen gewoon niet verder dan de grootte van een plasma kunnen denken of een totaal verkeerd beeld van projecteren hebben. Daar zijn zaken als de Mediamarkt met slechte opstellingen en dito projectoren debet aan. :? Sorry, maar als je tussen de 2500 en 7500 bereid bent te investeren in een plasma van 42inch lijkt het mij meer dan verstandig ook naar goede projectoren voor dat geld te gaan kijken. Zeker als het je alleen om film kijken gaat.

Dit wil niet zeggen dat ik anti plasma of lcd ben, zeer zeker niet!. Als de prijzen straks wat optimaler zijn en de kwaliteit nog beter lijkt het mij ook wel stoer zo'n plat schermpje voor tv kijken. Alleen is mijn Panasonic T'au van 1800 nog te goed. In een ding zijn ze wel 'beter' dan een projector. Een plasma en lcd kun je eenvoudiger neerzetten en je kunt er met daglicht naar kijken. Neemt niet weg dat ik zelfs tv kijken met zo min mogelijk licht mooier vind en tja, welke bios houdt het licht aan bij het film kijken? :wink:

rrrick
07-10-2004, 10:16
AArraaggggghhhh :)

Toch weer discussie :) Ok, als het helpt om antwoord te krijgen op de oorspronkelijke vraag:
Ik kies voor plasma omdat:
1. Ik wil een platte bak. Die knoepert van een breedbeeld staat me in de weg.
2. prijs (een stuk goedkoper dan LCD)
3. projector is voor mij geen optie vanwege lichtinval en ruimte
4. ik vind het leuk, het is voor mij geen zaak van leven of dood, ik hoef niet de allerbeste kwaliteit. Wat je vandaag koopt is morgen achterhaald. Iedereen die de illusie heeft dat ie 'vandaag' de definitieve allerbeste oplossing koopt houdt zichzelf voor de gek (en betaalt heel veel geld ;)

Dus als iemand ervaring heeft met de JVCpd35, dan hoor ik het graag. Of als iemand een goed alternatief weet voor hetzelfde geld (ongeveer € 2.500,-) ook prima. Let wel, ik zoek 35", niet groter, niet kleiner....

Gracias :)

Albert Kostwinder
07-10-2004, 10:53
AArraaggggghhhh :)

Toch weer discussie :) Ok, als het helpt om antwoord te krijgen op de oorspronkelijke vraag:
Ik kies voor plasma omdat:
1. Ik wil een platte bak. Die knoepert van een breedbeeld staat me in de weg.
2. prijs (een stuk goedkoper dan LCD)
3. projector is voor mij geen optie vanwege lichtinval en ruimte
4. ik vind het leuk, het is voor mij geen zaak van leven of dood, ik hoef niet de allerbeste kwaliteit. Wat je vandaag koopt is morgen achterhaald. Iedereen die de illusie heeft dat ie 'vandaag' de definitieve allerbeste oplossing koopt houdt zichzelf voor de gek (en betaalt heel veel geld ;)

Dus als iemand ervaring heeft met de JVCpd35, dan hoor ik het graag. Of als iemand een goed alternatief weet voor hetzelfde geld (ongeveer € 2.500,-) ook prima. Let wel, ik zoek 35", niet groter, niet kleiner....

Gracias :)

haha, sorry!! :oops:

De jvcpd35 is op zich niet zo verkeerd. Heb wel gelezen dat er nogal wat uitval van dit toestel is. http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/C519BA47E39E80B4C1256D01003A1FB3.htm

Misschien heb je hier ook wat aan? http://www.plasmatvbuyingguide.com/

en als je ff wacht worden ze nog goedkoper ook...
http://www.tweakers.be/nieuws/27219

Succes! :wink:

Cardinoz
07-10-2004, 16:50
ik vond de JVC PD-35D30S altijd heel mooi toen die nog in de winkel hing waar ik werk (EP). het is al wel een iets ouder model maar ik vond het beeld wel erg goed. ook gewoon mooie strakke lijst erom heen

2500,- voor dit scherm is trouwens wel echt supergoedkoop! is dat op internet ofzo, want in een winkel zul je 'm niet voor die prijs zien denk ik.

RogerWaters
08-03-2005, 19:26
ik vond de JVC PD-35D30S altijd heel mooi toen die nog in de winkel hing waar ik werk (EP). het is al wel een iets ouder model maar ik vond het beeld wel erg goed. ook gewoon mooie strakke lijst erom heen

2500,- voor dit scherm is trouwens wel echt supergoedkoop! is dat op internet ofzo, want in een winkel zul je 'm niet voor die prijs zien denk ik.
1999 euro bij de polectro amsterdam