PDA

Bekijk de volledige versie : Senior member worden



Vegeta
16-01-2002, 12:54
IK wilde weten na hoeveel posts je de status senior member krijgt, omdat ik dat bij diversie forumleden zie staan onder hun naam. Bestaan er naast junior en senior member nog andere?

forzavado
16-01-2002, 13:01
Bij 100 postjes. Bij 30 wordt je member. Laat je niet verleiden en ga voor inhoud!:D :D :D :D
Dat je het even weet, en....... oh ja, welkom.

Vegeta
16-01-2002, 13:07
Ja daar heb je gelijk in. Maar in ieder geval bedankt voor het antwoord op mijn vraag ! Wat mij betreft kan er nu een slotje op dit topic.

forzavado
16-01-2002, 13:28
Het is misschien een idee voor de crew dit ergens te vermelden, misschien is dit al, maar dan niet opvallend genoeg. Deze vraag wordt namelijk regelmatig gesteld.

Vegeta
16-01-2002, 13:31
Het is misschien een idee voor de crew dit ergens te vermelden, misschien is dit al, maar dan niet opvallend genoeg. Deze vraag wordt namelijk regelmatig gesteld.

Ja, dat lijkt mij ook wel een goed idee, misschien in de F.A.Q. ofzo ?

Remco Out
16-01-2002, 14:29
Inderdaad, hoeveel threads er al niet zijn met dit onderwerp, moet inderdaad ergens vermeld worden waar men het makkelijk kan vinden.

Henk Heideveld
16-01-2002, 14:55
IK wilde weten na hoeveel posts je de status senior member krijgt, omdat ik dat bij diversie forumleden zie staan onder hun naam. Bestaan er naast junior en senior member nog andere?
Maar ze vertellen je niet wanneer ze je bij de "CREW" inlijven.
En daar komt een hoop werk uit voort.:D :D :D

ron
16-01-2002, 16:55
Misschien is het leuk om de mensen met meer dan 1000 posts de status "junk" te geven. :D

Dennis van Turnhout
16-01-2002, 16:57
Of euhm forum bewoner?

Alex Bel-Gy-Bel
16-01-2002, 17:27
Na hoeveel posts moet men op pensioen?:D

Raskel
16-01-2002, 18:22
Senior member zegt overigens niet dat ie ook iets weet, tenminste, als ik naar mezelf kijk ;)

forzavado
17-01-2002, 07:29
Maar ze vertellen je niet wanneer ze je bij de "CREW" inlijven.
En daar komt een hoop werk uit voort.:D :D :D
Volgens mij is dit een solicitatie!!!!! Henk, even wachten. Het komt er ooit echt wel van!:D

forzavado
17-01-2002, 07:31
Senior member zegt overigens niet dat ie ook iets weet, tenminste, als ik naar mezelf kijk ;)
Nou, Raskel, dit is wel weer iets te bescheiden! Er zijn er een hoop met een veelvoud aan postjes van jouw aantal, die een stuk minder te melden hebben. Ach, dat wist jij zelf ook wel.

Misschien moet er eens gemeten worden op gemiddelde postlengte:D :D :D

Remco Out
17-01-2002, 11:40
Dat is waar, bij mij is het ook het geval. 1 op de 6 posts ongeveer is informatief de rest is gewoon een hoop gezwam, maar wel gezellig. En postlengte zegt trouwens ook niet echt veel, want je kan bijvoorbeeld gewoon een heel lang berichtje vol lullen en dan hoeft er niet iets informatiefs in te zitten.

Raskel
17-01-2002, 11:46
Misschien moet er eens gemeten worden op gemiddelde postlengte:D :D :D

Size DOES matter zeggen ze wel eens ;) Ik denk ook niet dat alle posts informatief zouden moeten zijn, anders werd het maar een saaie boel op dit forum. Je moet alleen wel in de gaten houden in welke threads het wel en niet gaat. Maar vaak gaat door posts zoals de laatste 3 of 4 die hier boven, staan de thread verloren..:) Waar ging het ook weer over?

forzavado
17-01-2002, 12:39
Daar heb je inderdaad wel gelijk in, een beetje gezelligheid kan nooit weg. Maar inhoud moet toch niet vergeten worden, het moet ook leesbaar blijven voor gasten. Soms is het gewoon chatten, en dan vraag ik me dus af waarom dat niet op een chatbox kan. Dat is niet zo intressant voor buitenstaanders.

Oh, ja die thread ging over senior member worden...., maar dat was al duidelijk. Dus nu MAG het:D :D :D :D :D :D :D :D

Luther Hartog
17-01-2002, 12:58
Je moet gewoon denken van: "Heej, hier wil ik wat op zeggen". Je moet ook gewoon niet op je posts letten, dan gaat het snelst. Ik kwam pas erachter dat ik over de 1000 posts had, doordat er een thread voor mij was gemaakt:)

Henk Heideveld
17-01-2002, 15:02
Volgens mij is dit een solicitatie!!!!! Henk, even wachten. Het komt er ooit echt wel van!:D
Doe dit soort antwoorden in godsnaam via een private message. de hele crew kan het nu lezen. Ik ben de ***, ik voel het al op me afkomen.:D :D :D

Henk Heideveld
17-01-2002, 15:06
Na hoeveel posts moet men op pensioen?:D
Wees maar niet bang, wij discrimineren niet op leeftijd, op buitenlandse herkomst of op aantal threads.:D :D

Dennis van Turnhout
17-01-2002, 17:37
Psies!!!

Alex Bel-Gy-Bel
17-01-2002, 18:06
Wees maar niet bang, wij discrimineren niet op leeftijd , op buitenlandse herkomst of op aantal threads .:D :D

Heb ik toch weer driemaal geluk. Als het zo doorgaat ga ik hier ooit ook nog eens een dvd winnen.:D :D :D

Henk Heideveld
18-01-2002, 09:07
Heb ik toch weer driemaal geluk. Als het zo doorgaat ga ik hier ooit ook nog eens een dvd winnen.:D :D :D
Ben jij wel een Belg? Er zaten drie snoepies in en jij snapte al meteen dat ze alle 3 op jou van toepassing zijn.
:D :D
(Geintje, hoor, ik kom regelmatig in Hamont, je weet wel lekkere illegale markt, ik waardeer jullie volkje heel erg: prima pinten, en zo!!!)

Alex Bel-Gy-Bel
18-01-2002, 10:38
Ben jij wel een Belg? Er zaten drie snoepjes in en jij snapte al meteen dat ze alle 3 op jou van toepassing zijn.
:D :D
(Geintje, hoor, ik kom regelmatig in Hamont, je weet wel lekkere illegale markt, ik waardeer jullie volkje heel erg: prima pinten, en zo!!!)

"Hamont"ik denk dat daar meer Nederlanders wonen dan Belgen.
Eerst maken jullie je land groter door de zee in te nemen en nu zijn jullie België aan het inpalmen.:D
(Ook een geintje hoor of op zijn Belgisch "Ook en Grapje hé"):D :D :D

Henk Heideveld
18-01-2002, 15:44
[i]Originally posted by Alex Bel-Gy-Bel
"Hamont"ik denk dat daar meer Nederlanders wonen dan Belgen.
Eerst maken jullie je land groter door de zee in te nemen en nu zijn jullie België aan het inpalmen.:D
(Ook een geintje hoor of op zijn Belgisch "Ook en Grapje hé"):D
Niet verschrikken, ik ga er maar 1 zondag naar toe. Maar er zijn inderdaad al veel Nederlanders de grens naar jullie overgestoken. Je moet een Hollander gewoon wijs maken dat het "duur" is dan, dan gaat ie weer vlot weg.
Vertel hem dat het in het Noorden van nederland 3 eurocenten voordeliger is en je hebt hem meteen een heel eind van de grens vandaan. :o

forzavado
22-01-2002, 07:30
Doe dit soort antwoorden in godsnaam via een private message. de hele crew kan het nu lezen. Ik ben de ***, ik voel het al op me afkomen.:D :D :D
En al een PMmetje van de crew gehad????:D

Glenn Smits
22-01-2002, 08:37
Bij 100 postjes. Bij 30 wordt je member. Laat je niet verleiden en ga voor inhoud!:D :D :D :D
Dat je het even weet, en....... oh ja, welkom.

Luther had met meer als 1200 posts al oppermember moeten zijn :D

Remco Out
22-01-2002, 09:09
en wat denk je dan van Alex en Nathan?? :D

Luther Hartog
22-01-2002, 10:48
en wat denk je dan van Alex en Nathan?? :D Ja, ik vind dat je boven de 1000 (Super Member) post weer een stapje hoger komt te staan op de ladder en dan bij 10000 (Unstoppable) en 100000 (God).;)

Raskel
22-01-2002, 11:13
Met posts van 1 zin zoals deze kom ik er ook wel Luther ;)

Henk Heideveld
22-01-2002, 11:21
Originally posted by forzavado
En al een PMmetje van de crew gehad????
Wil je het er alsjeblieft niet zo dik boven op leggen. Vraag ik net om wat discretie doe jij er weer een schepje bovenop. Ik ga weer met mijn duim in mijn mond zitten, denken ze misschien dat ik nog junior-lid ben. Meer afleidingsmanoeuvres weet ik niet te bedenken.:D :D

Luther Hartog
22-01-2002, 12:22
Ik wilde er eigenlijk niks over zeggen, maar gisteren had ik nog ruim over de 1300 posts en ineens een stuk minder. Hoe komt dit, Alex? Voelen jullie twee je soms bedreigd;)

Remco Out
22-01-2002, 12:25
Misschien is het off topic vretertje druk bezig geweest met je posts?? Maar kan die dan ook echt je aantal posts veranderen?? Nou, dan weet ik wel wie er eerste blijft met posten. :D :D

Luther Hartog
22-01-2002, 12:28
Maar kan die dan ook echt je aantal posts veranderen?? Nou, dan weet ik wel wie er eerste blijft met posten. :D :D Inderdaad, ik was gisteren Nathan nog voorbij en toen ik wakker werd stond ik er weer 40 achter. Niet dat ik per se eerste wil staan hoor, maar net alsof Nathan en Alex het nooit ff over iets anders hebben:confused:

Raskel
22-01-2002, 12:31
Inderdaad, ik was gisteren Nathan nog voorbij en toen ik wakker werd stond ik er weer 40 achter. Niet dat ik per se eerste wil staan hoor, maar net alsof Nathan en Alex het nooit ff over iets anders hebben:confused:

Als ik je posts lees dan begint het aardig erop te lijken dat je bovenaan wil staan..maar goed, door deze ongein krik mijn eigen stand weer omhoog :rolleyes:

Luther Hartog
22-01-2002, 12:35
Das niet waar, ik word vaak aangesproken en dan staat het raar als je niks terug zegt, toch?(zoals nu)

Angelina
22-01-2002, 12:37
Zielig mensen die zo zitten te geilen op hoeveels posts ze wel niet hebben...:D :D :D

Remco Out
22-01-2002, 12:41
Das niet waar, ik word vaak aangesproken en dan staat het raar als je niks terug zegt, toch?(zoals nu) Ben ik helemaal met je eens Luther, als je niks terug zegt is het ook niet goed, want dan ben je weer verwaand, onbeleefd of iets dergelijks.

Luther Hartog
22-01-2002, 12:43
Zielig mensen die zo zitten te geilen op hoeveels posts ze wel niet hebben...:D :D :D Ik voel me hier nu niet aangesproken en degenen die dat wel doen moeten zich hier niks van aantrekken, je bent hier voor je lol. Als mensen dan kritiek hebben, dan vind ik dat zielig;)

Remco Out
22-01-2002, 12:47
Ik voel me hier nu niet aangesproken en degenen die dat wel doen moeten zich hier niks van aantrekken, je bent hier voor je lol. Als mensen dan kritiek hebben, dan vind ik dat zielig;) Goed gesproken Luther, je post hier gewoon omdat het gezellig is en je gek bent van dvd's, alle dvd freaks onder elkaar. Dus geen gezeur over het aantal posts. :mad:

Dadaveke
22-01-2002, 12:48
Nog ff altijd het laatste woord hebben Luther ben je binnen een week op 2000:mad:

Kun je weer hier ff op reageren kom je op 1308

Ik steun Angelina volledig , gelukkig een nieuwe erbij die niet op haar mond is gevallen.

Angelina
22-01-2002, 12:50
Ik bedoel niet als je hier vaak te vinden bent dat je zielig bent, maar als je om de post die je plaats kijkt hoeveel je er wel niet hebt en als je gaat zitten kijken oh ik hoef er nog maar 105 voor de eerste plek... ;)

Remco Out
22-01-2002, 12:50
Kun je weer hier ff op reageren kom je op 1308Dat staat ie al zonder hierop te reageren. :D

Luther Hartog
22-01-2002, 13:01
Ik bedoel niet als je hier vaak te vinden bent dat je zielig bent, maar als je om de post die je plaats kijkt hoeveel je er wel niet hebt en als je gaat zitten kijken oh ik hoef er nog maar 105 voor de eerste plek... ;) Bedoel je dit in het algemeen of bedoel je hier iemand mee?

Luther Hartog
22-01-2002, 13:05
Ik steun Angelina volledig , gelukkig een nieuwe erbij die niet op haar mond is gevallen. Iedereen mag zeggen wat ie wil, maar ik hou er niet van om personen persoonlijk aan te vallen. Wat interesseert het je nou of iemand meer posts heeft dan jijzelf? Ik kijk niet naar mijn posts, toen ik meer dan 1000 posts had, werd hiervoor een thread geopend en niet door mij. Pas toen wist ik dat ik over de 1000 posts had. Mensen feliciteerde mij daarmee en echt niet omdat ik hier een ******** ben, maar juist het tegenovergestelden. Mijn posts bevatten misschien niet altijd evenveel informatie, maar er wordt wel altijd op gereageerd, rara hoe kan dat? Het gaat dan dan meestal niet helemaal on-topic, maar een zijweg durf ik wel te nemen en dat is dan niet meteen off-topic.

Henk Heideveld
22-01-2002, 13:25
Zielig mensen die zo zitten te geilen op hoeveels posts ze wel niet hebben...:D :D :D
Leuke foto voor iemand die pas 22 dagen oud is.:D :D :D

Angelina
22-01-2002, 14:20
Zielig mensen die zo zitten te geilen op hoeveels posts ze wel niet hebben...

Dit was niet persoonlijk tot 1 persoon gericht maar in het algemeen, ik zag zo een aantal mensen over hun posts discusieren en toen .......

Luther Hartog
22-01-2002, 14:38
ik zag zo een aantal mensen over hun posts discusieren en toen ....... Daar gaat deze thread ook een beetje over, toch?

Alex van den Berg
22-01-2002, 14:42
Ik wilde er eigenlijk niks over zeggen, maar gisteren had ik nog ruim over de 1300 posts en ineens een stuk minder. Hoe komt dit, Alex? Voelen jullie twee je soms bedreigd;) Offie heeft zich vannacht nogal rond gegeten... En dat zou mij toch tot nadenken zetten als ik jou was!
Het is n.l. niet niks wanneer er minstens 75 van je posts als off-topic worden gerubriceerd!!.... En dan hebben we het pas over een paar threads!!

Alex van den Berg
22-01-2002, 14:45
Als mensen dan kritiek hebben, dan vind ik dat zielig;) Tenzij je werkelijk een opvallende thread-vervuiler bent!

Luther Hartog
22-01-2002, 14:48
Ik heb alleen het gevoel dat je dat alleen bij mij doet en niet naar andere kijkt

Alex van den Berg
22-01-2002, 14:50
Ik heb alleen het gevoel dat je dat alleen bij mij doet en niet naar andere kijkt Bij jou valt het misschien wat meer op... en dat zou me nog meer tot nadenken zetten!
Maar niet gevreesd... In totaal heeft Offie vannacht zo'n 250 off-topics verorberd! :D

Luther Hartog
22-01-2002, 14:52
Bij jou valt het misschien wat meer op... en dat zou me nog meer tot nadenken zetten!
Ik zal proberen zoveel mogelijk on-topic te blijven, maar het kan toch gebeuren dat je soms afdwaald?

Remco Out
22-01-2002, 14:53
Maar niet gevreesd... In totaal heeft Offie vannacht zo'n 250 off-topics verorberd! :D Zo, dat is een hoop, krijgt ie er geen buikpijn van?? Je moet wel oppassen dat Offie niet te dik wordt hoor, anders kan ie straks niks meer eten. :D :D

Ernesto Donatelli
22-01-2002, 14:53
Kom op Hartog, denk even na.

Als iedereen berichten gaat posten in de trant van: "Die moet ik ook hebben" zonder daadwerkelijk iets te melden, dan raakt het forum zodanig vervuild dat je hier volgend jaar in je eentje zit...

Alex van den Berg
22-01-2002, 14:56
maar het kan toch gebeuren dat je soms afdwaald? Zeker... en dat is ook geen probleem, want anders waren er misschien nog wel veel meer van je berichten verslonden... Een korte off-topic reactie op iemands on-topic berichten is geen enkel probleem. Maar wanneer er hierdoor een compleet nieuwe off-topic discussie ontstaat, dan is Offie snel geneigd om alle vervolgberichten te verteren...

Raskel
22-01-2002, 15:01
Ik zal proberen zoveel mogelijk on-topic te blijven, maar het kan toch gebeuren dat je soms afdwaald?

Het kan gebeuren ja, ik doe er zelf vaak ook aan mee :( maar soms begint het meer op een chatroom te lijken en dat is dus niet de bedoeling lijkt me. Je hebt afdwalen en afdwalen ;)

Alex van den Berg
22-01-2002, 15:04
Zo, dat is een hoop, krijgt ie er geen buikpijn van??Valt wel mee, geloof ik... Ik sta er verbaasd van wat Offie weet weg te proppen... Hij heeft zelfs nog niet 1 keer overgegeven... :D

Meer over Offie (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=34302#post34302)

Martin de Goeij
22-01-2002, 19:07
Maar wanneer er hierdoor een compleet nieuwe off-topic discussie ontstaat, dan is Offie snel geneigd om alle vervolgberichten te verteren... Tenzij je eerst de kans krijgt om het off-topic gebeuren te vervolgen in een nieuwe thread (general o.i.d), hoop ik:) schoon schip makenis een goed idee, maar wel met beleid;)

Alex van den Berg
22-01-2002, 19:42
schoon schip makenis een goed idee, maar wel met beleid;) Geen zorgen hoor... het gebeurd regelmatig dat ik interessante off-topic discussies afsplits naar een nieuwe thread met een passende titel...
Maar... Wanneer de OT-discussie uitmond in een kinderachtige en nietszeggende chat, of in een "koffietafel-conversatie" tussen een aantal personen, dan is dat dus duidelijk een feestmaal voor Offie! :)

Alexander de Mol
22-01-2002, 19:54
Tenzij je eerst de kans krijgt om het off-topic gebeuren te vervolgen in een nieuwe thread (general o.i.d)Die kans heb je natuurlijk altijd. Het is immers een kleine moeite om, als een discussie off-topic geraakt, een nieuwe thread aan te maken. Kwestie van een link naar de nieuwe thread posten en klaar ben je. Dat hoeft niet per definitie een taak van de moderators te zijn natuurlijk. En zoals Alex al aangeeft krijgen informatieve 'off topics' wel degelijk een nieuwe thread.

Ruben J.
23-01-2002, 00:20
Hey, als je nou maar genoeg post wordt je vanzelf fossiel. :D

Martin de Goeij
23-01-2002, 09:11
Geen zorgen hoor... het gebeurd regelmatig dat ik interessante off-topic discussies afsplits naar een nieuwe thread met een passende titel...
Maar... Wanneer de OT-discussie uitmond in een kinderachtige en nietszeggende chat, of in een "koffietafel-conversatie" tussen een aantal personen, dan is dat dus duidelijk een feestmaal voor Offie! :) Begrepen...;)

Martin de Goeij
23-01-2002, 09:13
Hey, als je nou maar genoeg post wordt je vanzelf fossiel. :D Die behoefte heb ik niet:) Wil mijn bedragen zoveel mogelijk ter zake doend laten zijn, waarbij ik mij van tijd tot tijd een off-topic opmerking veroorloof...;) Het totaal aantal post groeit (dan) vanzelf...

Camille
23-01-2002, 20:41
Inderdaad 100 posts.
Ik ben op weg en ik zeg je het is niet makkelijk:D

Alex van den Berg
23-01-2002, 20:56
Inderdaad 100 posts.
Ik ben op weg en ik zeg je het is niet makkelijk:D Gaat je vast nog lukken op je 16e verjaardag... Gefeliciteerd! :)

Luther Hartog
23-01-2002, 21:59
Inderdaad 100 posts.
Ik ben op weg en ik zeg je het is niet makkelijk:D Dat is het zeker niet en als je denkt dat je er bent, zou Offie zomaar wat posts van je kunnen inslikken, ja echt waar Offie slikt WEL door;)

Thant
31-01-2002, 11:27
Als er zoveel offtopic gepost word waardoor een thread verzand in een "koffietafel gesprek" is daar schijnbaar behoefte aan. Misschien een idee om een DVD.nl chatroom te maken?

Zie net dat daar al een thread over is. Sorry, zat te pitten.

jokey
07-02-2002, 11:46
Ik wilde alleen even melden dat ik bij deze ook senior member ben!!!! :cool: :D

Yessssssssssssss..............!! :D :D :D

Remco Out
07-02-2002, 11:53
Gefeliciteerd Jokey, nu voor de volgende mijlpaal en wel de 1000 posts. Dus nog even doorposten, maar wel informatief blijven he en niet te veel off topic posten. :D

Ruben J.
07-02-2002, 11:57
Volgens mij is dit aardig offtopic...
Nu heb ik persoonlijk niet zoveel moeite met offtopic posts, maar in een op- / aanmerkingen forum is het redelijk storend...