PDA

Bekijk de volledige versie : kef ace 9000 en kef 5005 series



reason
05-10-2004, 17:41
zijn er mensen die deze speakerseries thuis hebben staan? Ervaringen?
Weet iemand waar ik beide opgesteld kan beluisteren in nederland? De 5005 zie ik nog hier en daar, maar de ace 9000 heb ik nog nergens zien staan (is ook wat duurder).

Ik overweeg een combi te maken van 3x 9000 speaker (l,r,c) en 2x 5005 voor achter (l,r). Ik weet niet of dit een goed idee is dus laat je mening horen. Het zijn 2 verschillende speakers, maar dus wel familie van elkaar.

En hoe zwaar moet je sub (dan ook kef) dan zijn?

Ik had bedacht dat dit mooi zou klinken met een Denon a/v versterker.

Alle feedback welkom!

damaster
05-10-2004, 20:18
Moet je als center niet een speciale center-speaker hebben?(kan natuurlijk wel met een gewone speaker, maar ik dacht dat het met een speciale center-speaker beter klinkt!)

reason
08-10-2004, 17:15
de center hoeft niet een ander soort te zijn , want het zijn in feite beide een satelliet-systeem speakerset, al is de 9000ace geen kleine box meer te noemen.

een review is te vinden op
http//www.digitalaudiovideo.com/reviews/kefht9000ace_review.shtml

STAAN DEZE NERGENS IN NL OPGESTELD TE BELUISTEREN??

Meningen over de sets??

reason
01-11-2004, 16:53
ik probeer zoveel mogelijk info te vergaren over de kef kht 9000 ace speakers. Ik las dat ze in de what hifi van augustus 2004 gerecenseerd zijn. Deze heb ik helaas gemist. Kan iemand mij aan de recensie helpen??

Het zijn dure speakers, ik ben van plan ze over 2-3 weken te gaan beluisteren bij de RAF amsterdam.