PDA

Bekijk de volledige versie : goedkoopste regiovrije dvd-speler?



Oscar van Sambeek
06-10-2004, 14:32
hey,
Ik heb nu een ht setje van jvc waar ik heel tevreden mee ben, maar kan daar alleen regio 2 op afspelen.
Ik wil niet het risico lopen dat ik het mol door een cd erin te doen waardoor hij regiovrij wordt.
Dus dacht ik eraan om een goedekope regiovrije dvd-speler te kopen en op de boxen van dat setje aan te sluiten, zijn er mensen die weten of dit kan en waar ik dan het beste die losse dvd-speler kan kopen?
alvast erg bedankt!

Oscar van Sambeek
06-10-2004, 14:43
weet iemand bijvoorbeeld of de Grundig gdp 1100 een regiovrije dvd-speler is of gemakkelijk regiovrij te maken, is nu in de aanbieding bij MM namelijk...

Skidip
06-10-2004, 14:49
Ik heb zelf een Daytek van € 37,50 bij de MM gekocht als extra dvd speler. Hij doet het prima, in ieder geval snellere acces naar de dvd en menuwensen dan mijn SONY DVP-NS900...
Hij was ook met een code op de afstandsbediening snel codevrij te maken, blaadje met de code kreeg ik erbij.

Hij heeft een volume uitgang, dus ik geloof dat je er zo speakers op kan aansluiten. Mocht je het wensen, dan wil ik wel even aan de achterzijde gaan kijken.

Mzzl

Oscar van Sambeek
06-10-2004, 14:52
en die is voor die prijs nog steeds bij de MM verkrijgbaar?
dat klinkt wel heel aannemelijk namelijk ja!
je hebt er zeker geen foto'tje van?
en (jaja laatste vraag voor nu) hij is makkelijk regio vrij te maken door eenmaal een code in te voeren?

Skidip
06-10-2004, 16:44
Regiovrij maken was erg eenvoudig, door een code met de afstandbediening in te toetsen, makkelijker kan ik het niet verzinnen.

PM maar even je emailadres, dan mail ik wel de voor en achterzijde fotos, die ik dan even moet maken nu...

Of ie nog verkocht wordt bij de MM, dat weet ik niet, ik heb hem eind juli of begin augustus gekocht geloof ik.

Martijntje
07-10-2004, 22:35
weet iemand bijvoorbeeld of de Grundig gdp 1100 een regiovrije dvd-speler is of gemakkelijk regiovrij te maken, is nu in de aanbieding bij MM namelijk...

Heb vandaag gebeld naar de MM en volgens de dame in Heerlen was ie NIET regiovrij... [had eerst naar Maastricht gebeld en daar wist die miep niet eens wat ik bedoelde met "regiovrij"... :D]

Schijnt wel n hack voor te zijn, mag dat hier gepost worden!?
Anders PM maar voor info