PDA

Bekijk de volledige versie : White Noise



Pietse
07-10-2004, 21:32
Lijkt me wel een aardig concept voor een horror/thriller.

http://www.apple.com/trailers/universal/white_noise/

Z-Man
11-10-2004, 09:13
Dat is idd een cool trailertje. Kijken of Michael Keaton weer eens een goede acteerprestatie neerzet.

Sneaker
08-01-2005, 01:31
OMG :shock: . Net de trailer gezien via imdb (mooie, simpele filmposter overigens). De site en de trailer hebben me nu alweer kippevel bezorgt en me werkelijk een paar keer wezenloos laten schikken. Check zeker de site. Er staan (net als op de site van The Grudge (2004)) een aantal erg creepy dingen op. Deze film moet ik zeker zien.

Officiële site: White Noise (http://www.whitenoisemovie.com/)

Beloved
08-01-2005, 21:15
Ik zit er ook al een tijdje op te wachten sinds ik de trailer op apple.com zag. De film gaat echt over één van mijn favoriete onderwerpen, dus dit ga ik bekijken 8)

Maick Werner
09-01-2005, 01:19
Ik zal er wel weer slaapproblemen van krijgen, maar het klinkt zeer interessant. En Michael Keaton kan zich idd weer eens bewijzen :)

Laat dus maar komen!

Lexorcist
09-01-2005, 13:08
Ik kreeg een mailtje in de mailbox gisteren dat de film whitenoise uit is gekomen in Groot Britannië dat wil zeggen dat het niet meer lang kan duren voordat hij in de bioscoop is, en daarna uiteraard ook op DVD ik ga hem zeker kopen!,zeker omdat mijn website geheel gewijd is aan dit fenomeen, klik op mijn www symbool, anders wordt het spam!

greetz Lexorcist a.k.a Alex

verry
09-01-2005, 13:11
:shock: ..wow.....hopenlijk kan deze waarmaken wat "the ring" beloofde, slapeloze nachten :wink:

Lexorcist
09-01-2005, 13:28
Geloof mij, deze white noise the movie, veroorzaakt gegarandeerd slapenloze nachten!, mocht je niet meer kunnen slapen, stuur een PB :) dan maak ik weer dat je rustig kan slapen! ..

woehahaha

Beloved
09-01-2005, 13:48
Een vriendin van me in Amerika heeft hem gezien en was er niet zo enthousiast over. Maar zij vond The Grudge doodeng dus smaken verschillen ;)

Steve Muller
17-02-2005, 18:33
Weet iemand wanneer deze in de bios draait :?:

Sneaker
17-02-2005, 18:37
Weet iemand wanneer deze in de bios draait :?:
Volgens de site van Pathe gaat die 14 April 2005 in premiere.

Christiaan Sauer
21-03-2005, 23:49
Iets dat ik nog nooit meegemaakt heb, heb ik vanavond voor het eerst meegemaakt in de bioscoop: een bezoek(st)er die het echt uitgilde van schrik op 1 van de mooiste momenten in de film.
Je ziet het totaal niet aankomen, je zit net een beetje lekker, en dan: wham bam, smack it in yo' face 8)
Ik ben eigenlijk totaal niet into did genre, maar dit is wel een erg gave film. De wandeling naar huis toe loop je toch anders dan wanneer ik dezelfde route loop na school (6)

Sneaker
21-03-2005, 23:56
Iets dat ik nog nooit meegemaakt heb, heb ik vanavond voor het eerst meegemaakt in de bioscoop: een bezoek(st)er die het echt uitgilde van schrik op 1 van de mooiste momenten in de film.
Je ziet het totaal niet aankomen, je zit net een beetje lekker, en dan: wham bam, smack it in yo' face 8)
Ik ben eigenlijk totaal niet into did genre, maar dit is wel een erg gave film. De wandeling naar huis toe loop je toch anders dan wanneer ik dezelfde route loop na school (6)
Draait die al? Of heb je hem in een soort sneak gezien?

Christiaan Sauer
21-03-2005, 23:59
sneak

Sneaker
22-03-2005, 00:04
Ok. Dan nog maar even wachten tot 14 april.

Maick Werner
22-03-2005, 01:55
Iets dat ik nog nooit meegemaakt heb, heb ik vanavond voor het eerst meegemaakt in de bioscoop: een bezoek(st)er die het echt uitgilde van schrik op 1 van de mooiste momenten in de film.
Je ziet het totaal niet aankomen, je zit net een beetje lekker, en dan: wham bam, smack it in yo' face 8)
Ik ben eigenlijk totaal niet into did genre, maar dit is wel een erg gave film. De wandeling naar huis toe loop je toch anders dan wanneer ik dezelfde route loop na school (6)

Na het lezen van bovenstaande tekst, ben ik de dagen aan het aftellen! :shock:

rkrijger
23-03-2005, 18:51
Ik zag een trailer voor "Constantine", leek me erg de moeite waard...

Lexorcist
27-03-2005, 10:28
OP de website van mij kan je precies nog lezen hoeveel dagen het nog duurt totdat hij draaid, klik daarvoor even op WWW en dan naar Nederlands, en tada! ...

Sander Haarmans
27-03-2005, 11:05
Ik heb de trailer ook gezien in de bios, hij lijkt me erg spannend dus deze wil ik zeker wel gaan zien.

TheGodfather
27-03-2005, 11:23
Heb m een paar weken geleden in de sneak gezien. De trailer vond ik er erg gaaf uitzien maar de film stelde nogal teleur. Er zaten maar heel weinig spannende momenten in, het tempo lag IMO te laag om voor spanning te kunnen zorgen en het einde vond ik persoonlijk ronduit belachelijk. Leek wel net alsof ze niet wisten wat voor einde ze moesten maken :roll:
Het acteerwerk is wel ok maar niet meer dan dat.
Nee, dit vond ik echt een tegenvaller

Maarten van Krimpen
15-04-2005, 07:45
Ik ga met je mee. Mooi gefilmd met een mooi wit/blauw contrast, maar als horror/thriller stelde deze heel erg teleur. En de ontknoping kwam als een baksteen uit de lucht vallen.

rkrijger
15-04-2005, 07:51
Ik ga met je mee. Mooi gefilmd met een mooi wit/blauw contrast, maar als horror/thriller stelde deze heel erg teleur. En de ontknoping kwam als een baksteen uit de lucht vallen.

Dus geen aanrader?

Maarten van Krimpen
15-04-2005, 07:56
Dat is moeilijk te zeggen, omdat het heel verschillend is wat mensen eng vinden. Ik vond deze vrij saai, maar ik vond bijvoorbeeld the Sixth Sense doodeng. Wat vond jij eng en wat niet?
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik een paar keer best geschrokken ben, maar de film werd gewoon niet spannend.

Menno Hagendoorn
15-04-2005, 08:03
Gisteren gezien en ik vond dit echt met afstand 1 van de engste films van de laatste jaren.
Het idee is intrigerend, je schrikt je een stuk of 12 keer helemaal te pletter, en bovendien bevat de film totaal GEEN relativerende humor waardoor de spanningsboog continue gespannen staat.
De film heeft een naar sfeertje en goed acteerwerk. enige minpuntje is het slot, wat een klein beetje (maar toch ook weer niet) uit de lucht komt vallen. Wel is de uiteindelijke afronding moedig te noemen voor een commerciele film. het stuurde mij in elk geval met een "naar, creepy" gevoel naar huis
Mijn advies: gaat dat zien!!!!!, bij voor keur in de Bios. en oordeel zelf want: (inderdaad) smaken verschillen.

rkrijger
15-04-2005, 08:03
Dat is moeilijk te zeggen, omdat het heel verschillend is wat mensen eng vinden. Ik vond deze vrij saai, maar ik vond bijvoorbeeld the Sixth Sense doodeng. Wat vond jij eng en wat niet?
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik een paar keer best geschrokken ben, maar de film werd gewoon niet spannend.

Is het, qua horror/suspense te vergelijken met Gothica (Hale Berry). Die vond ik vrij ok op dat gebied...

Menno Hagendoorn
15-04-2005, 08:08
Dat is moeilijk te zeggen, omdat het heel verschillend is wat mensen eng vinden. Ik vond deze vrij saai, maar ik vond bijvoorbeeld the Sixth Sense doodeng.
En dat vond ik nou weer niet... :wink: (wel een GOEDE film trouwens)

rkrijger
15-04-2005, 08:11
Dat is moeilijk te zeggen, omdat het heel verschillend is wat mensen eng vinden. Ik vond deze vrij saai, maar ik vond bijvoorbeeld the Sixth Sense doodeng.
En dat vond ik nou weer niet... :wink: (wel een GOEDE film trouwens)

Ik ben het met Menno eens. Goeie film, maar nooit eng of zo...

Maarten van Krimpen
15-04-2005, 08:14
Dat is moeilijk te zeggen, omdat het heel verschillend is wat mensen eng vinden. Ik vond deze vrij saai, maar ik vond bijvoorbeeld the Sixth Sense doodeng.
En dat vond ik nou weer niet... :wink: (wel een GOEDE film trouwens)

Ik ben het met Menno eens. Goeie film, maar nooit eng of zo...

Heb Gothica niet gezien. Maar zo zie je: ieder z'n angsten :wink: . Waar ik wel heel vaak aan moest denken gisteraovnd was The Ring, hoewel ik die spannender vond.
Ik vond vooral het verhaal van White Noise ontzettend slecht geschreven. Zoals ik al zei: de ontknoping komt regelrecht uit de lucht valen en het script bevat zoveel plotgaten dat het zelfs voor mij storend werd.

rkrijger
15-04-2005, 08:20
Waar ik wel heel vaak aan moest denken gisteraovnd was The Ring, hoewel ik die spannender vond.


Twijfel, twijfel... The Ring vond ik dan weer wel goed en eng...

Menno Hagendoorn
15-04-2005, 08:23
Waar ik wel heel vaak aan moest denken gisteraovnd was The Ring, hoewel ik die spannender vond.


Twijfel, twijfel... The Ring vond ik dan weer wel goed en eng...
Maar ik vond White Noise weer enger :lol: , zo zie je maar: "you don't know until you try!!"

8t88
15-04-2005, 08:51
Geweldig spannende film, wordt alleen in de laatste 20 minuten volledig omzeep geholpen. (mijn mening!!!!)

Menno Hagendoorn
15-04-2005, 09:00
Geweldig spannende film, wordt alleen in de laatste 20 minuten volledig omzeep geholpen. (mijn mening!!!!)
Zoals ik eerder al zei, vond ik dat ook een beetje (om zeep vind IK dan weer te ver gaan), maar ik had het er met mijn vriendin in de auto nog over: Dat is ook het moeilijkste deel van de film, zeker als het voorgaande zo vreselijk goed is, kan het einde vaak alleen maar tegenvallen.
Kijk bijvoorbeeld ook maar eens naar Signs, Naar mijn mening rete-spannend, tot aan het einde.....
Maar inderdaad een goed einde had de film helemaal "af" gemaakt, alhoewel ik de afgelopen weken al raardere ontknopingen gezien heb (Hide And Seek bijvoorbeeld :roll: )

scary gollem
24-04-2005, 10:27
Heb White Noise gisteren in de bioscoop gezien en vond hem goed meevallen. Vooral omdat het onderwerp niet helemaal onmogelijk is. Wie heeft er nog nooit iets raar gehoord tijdens het zoeken van kanalen op de radio? Het is vooral daarom een angstaanjagend film, meer nog dan The Ring, omdat je bij de laatste uitgaat dat zoiest toch niet kan bestaan.
Dit had ik bij White Noise niet. Ok op het einde wat ver gezocht, maar toch....

Zat hele tijd op puntje van stoel, en mij toch paar keer goed verschoten.

Voor mij een aanrader.

Albert Kostwinder
19-09-2005, 11:15
Geweldig spannende film, wordt alleen in de laatste 20 minuten volledig omzeep geholpen. (mijn mening!!!!)

Helemaal mee eens, echt spannend en af en toe shrok ik me rot door schrikmomenten met een erg goede timing. Maar dan weer dat tenenkrommende holywood einde.....zucht. :roll:

rkrijger
28-10-2005, 14:30
Geweldig spannende film, wordt alleen in de laatste 20 minuten volledig omzeep geholpen. (mijn mening!!!!)

Helemaal mee eens, echt spannend en af en toe shrok ik me rot door schrikmomenten met een erg goede timing. Maar dan weer dat tenenkrommende holywood einde.....zucht. :roll:

Ik heb hem vanmiddag gekocht voor zeven euri. Is bijna net zo duur als huren. Dit soort films is wel mijn piece of cake. Ik ben benieuwd...

Roy Langeveld
28-10-2005, 15:10
Dit soort films is wel mijn piece of cake. Ik ben benieuwd...
Volgens mij luidt de juiste uitdrukking "my cup of tea". Maar dat mag je natuurlijk zelf weten.

Verder ben ik het wel eens met wat de rest zegt, zeker een spannende en af-en-toe doodenge film, alleen jammer dat ze geen logisch einde konden verzinnen en toen maar een konijn uit de hoed toverden.

Om een thriller/horrorfilm bevredigend te laten eindigen, kun je het beste met iets onverwachts komen wat echter wel rijmt met het voorgaande, zoals in The Sixth Sense, The Ring en The Skeleton Key. Films zoals Signs en Godsend gaan op het einde een beetje de mist in doordat de ontknoping echt uit de lucht komt vallen. Een onverwacht einde is goed, maar het moet ook weer niet helemáál onverwacht komen. De feiten moeten wel kloppen en het moet ook in de sfeer van het voorgaande zijn.

Coen P.
28-10-2005, 15:38
mhm, ben ik nou de enige die deze film niets, maar dan ook helemaal niets vond?

Maarten van Krimpen
28-10-2005, 15:44
mhm, ben ik nou de enige die deze film niets, maar dan ook helemaal niets vond?

Nee hoor :wink: Ik vond dit ook een ontiegelijk slechte film.

Maarten van Krimpen
28-10-2005, 15:56
Als dit soort films echt jouw cup of tea is :wink: , kijk uit: ik ben dol ook op horror/thriller, maar dit was echt te beroerd voor woorden.

TheGodfather
28-10-2005, 16:26
mhm, ben ik nou de enige die deze film niets, maar dan ook helemaal niets vond?

Nee hoor :wink: Ik vond dit ook een ontiegelijk slechte film.
jup same here :D

rkrijger
28-10-2005, 17:53
Dit soort films is wel mijn piece of cake. Ik ben benieuwd...
Volgens mij luidt de juiste uitdrukking "my cup of tea". Maar dat mag je natuurlijk zelf weten.

Och, ik vond "piece of cake" ook wel leuk klinken... :D :oops:

Albert Kostwinder
28-10-2005, 18:35
Ach, my mok of koffie, by the weg etc. Hoe gives a jeweetwel :mrgreen:

rkrijger
04-11-2005, 07:12
Gisteren gezien en ik moet zeggen dat hij me toch wel bevallen is. Ik had de perfecte omstandigheden gecreeerd: alleen thuis, laat gekeken. En ik ben me een paar keer he-le-maal rot geschrokken. Op een gegeven moment had ik het niet meer en ben ik maar even voetballen gaan kijken.

Het eind had wellicht iets anders gekund (weet nog even niet hoe of wat), maar toch heb ik een lekker avondje griezelen achter de rug!

rkrijger
04-11-2005, 07:54
Wat ze overigens ook gedaan hebben is het beeld af en toe (nou ja, vrij vaak zelfs) bedoeld verstoren. Het lijkt dan ook alsof het beeld ruist. Het draagt wel bij aan de beklemmende sfeer die er toch hangt als je de film kijkt... IMHO...

Philippe
04-11-2005, 08:33
Vond het toch wel een spannende film die me aardig verrast heeft, ondanks de bakken negatieve kritiek her en der. De film draait rond het fascinerende EVP-phenomenon en dat was voor mij ook de sterkte van White Noise. De uitwerking kon, zeker naar het einde toe, misschien een stuk beter maar het degelijk acteren van Michael Keaton maakt veel goed.

Jarin
04-11-2005, 23:05
Wij hebben hem net gezien, moet wel zeggen dat wij hem ook aardig spannend vonden, vrij aardige schrik effecten etc.
Rkrijger - ik hoop dat de regelmatige storingen (inderdaad een beetje te veel van het goeie) dat het expres gedaan is en dat het niet aan de DVD ligt !!! Ik zelf vond het wel storend.

Albert Kostwinder
05-11-2005, 18:06
Wij hebben hem net gezien, moet wel zeggen dat wij hem ook aardig spannend vonden, vrij aardige schrik effecten etc.
Rkrijger - ik hoop dat de regelmatige storingen (inderdaad een beetje te veel van het goeie) dat het expres gedaan is en dat het niet aan de DVD ligt !!! Ik zelf vond het wel storend.

Natuurlijk ligt dat niet aan de dvd. Vond ik juist bijdragen aan de sfeer van de film.... :wink:

Milan
08-04-2006, 15:54
Wij hebben hem net gezien, moet wel zeggen dat wij hem ook aardig spannend vonden, vrij aardige schrik effecten etc.
Rkrijger - ik hoop dat de regelmatige storingen (inderdaad een beetje te veel van het goeie) dat het expres gedaan is en dat het niet aan de DVD ligt !!! Ik zelf vond het wel storend.

Natuurlijk ligt dat niet aan de dvd. Vond ik juist bijdragen aan de sfeer van de film.... :wink:

Heb 'm een aantal dagen geleden bekeken.
Ik vond het een erg spannende film alleen dat einde! Zo zonde!!

[spoiler:f327973f1b]de dader die er ineens vanuit het niets is, de 3 'geesten' die hem aanvallen en zijn stem op de radio terwijl je de stemmen&beelden niet live kon horen[/spoiler:f327973f1b]

Als dat anders was geweest was het een erg goede film geweest, nu een leuke huurfilm.

Jeroen D
10-01-2007, 06:43
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=63743

Het vervolg schijnt beter te zijn. Nathan Fillion speelt erin :wink:

rkrijger
10-01-2007, 07:31
Wij hebben hem net gezien, moet wel zeggen dat wij hem ook aardig spannend vonden, vrij aardige schrik effecten etc.
Rkrijger - ik hoop dat de regelmatige storingen (inderdaad een beetje te veel van het goeie) dat het expres gedaan is en dat het niet aan de DVD ligt !!! Ik zelf vond het wel storend.

Natuurlijk ligt dat niet aan de dvd. Vond ik juist bijdragen aan de sfeer van de film.... :wink:

Ik dacht dat ik hier wat screenshots had geplaatst hierover, maar blijkbaar heb ik me vergist. Hierbij nog een voorbeeldje:

http://members.chello.nl/r.krijger2/filtered.jpg

rkrijger
10-01-2007, 07:32
En nog eentje:

http://members.chello.nl/r.krijger2/filtered2.jpg

rkrijger
10-01-2007, 07:33
Bij nader inzien... Die schermafdrukken zullen ook wel in het "Recensies" deel staan (vermoed ik)...