PDA

Bekijk de volledige versie : Goede betaalbare Breedbeeld-TV



Pazu
09-10-2004, 16:05
Ik ben een beetje aan het surfen op internet naar goede betaalbare breedbeeld tv's. Ben zelf altijd erg tevreden over Sony geweest, dus zit aan dat merk te denken.

Voorwaarden: goed beeld (duh!), waarbij vooral in de eventueel 4:3 modus er geen rare dingen moeten gebeuren met de balken aan weerszijden (die gaan zweven of scheef trekken), goede kleuren (die rustig voor de ogen zijn), goed geluid.

Prijsklasse: maximaal 700-800 euri

Iemand tips en goedkope en betrouwbare adressen (woon in Nijmegen)

Edgar Smit
09-10-2004, 22:52
OKE het is wel ff een eindje fietsen, maar MM in Den Haag heeft 82cm JVC breedbeeld voor 299 staan, verouderde modellen geloof ik, mischien de reiskosten waard, of een tripje naar de lokale MM om te kijken of ze daar ook staan......

Tele
20-10-2004, 22:57
Toestellen om op te letten:

1. (+/- 699) Panasonic TX28PS10
2. (+/- 699) Sony KV28CS70
3. (+/- 749) Philips 28PW8719
4. (+/- 689) JVC AV28H40S

Allevier 100hz toestellen met een vlakke 28" beeldbuis. Dit lijstje is in mijn persoonlijke volgorde, vooral de panasonic biedt veel voor het geld. De sony is een nieuw model wat tov de vorige 28fx68 weinig extra biedt.

Gerben van der Leun
23-10-2004, 10:27
Ik ben een beetje aan het surfen op internet naar goede betaalbare breedbeeld tv's. Ben zelf altijd erg tevreden over Sony geweest, dus zit aan dat merk te denken.

Voorwaarden: goed beeld (duh!), waarbij vooral in de eventueel 4:3 modus er geen rare dingen moeten gebeuren met de balken aan weerszijden (die gaan zweven of scheef trekken), goede kleuren (die rustig voor de ogen zijn), goed geluid.

Prijsklasse: maximaal 700-800 euri

Iemand tips en goedkope en betrouwbare adressen (woon in Nijmegen) Een tip is om eens goed de website www.htforum.nl te lezen. Daar zitten de echte freaks die je alles kunnen vertellen.

Sietze
23-10-2004, 20:11
Ik heb sinds 3 weken de Sony KV-28FQ86 en deze bevalt erg goed! Mooi scherp beeld veel instelmogelijkheden en ziet er naar mijn mening ook erg mooi uit, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.

http://productimages.sony-europe.com/KV-32FQ86_NON_UK_SU32FQ4_H_im.jpg

Ik zat te twijfelen tussen deze Sony en de JVC 28X4B puur omdat ik een breedbeeld wilde met iets zwarts erin. Ik heb ze naast elkaar gezien en toen is uiteindelijk de keuze op de Sony gevallen omdat ik het beeld scherper en natuurlijker vond. Samen met het bijpassende meubel ziet het er erg fraai uit!

Succes met je keuze