PDA

Bekijk de volledige versie : [TKG] Simpele DVD speler



Xtuv
11-10-2004, 18:46
Nieuw heb je ze al voor een paar tientjes, maar ik heb eigenlijk geen zin om er veel geld aan uit te geven.. kijk toch nauwelijks dvd, maar voor die paar keer is het wel handig om er één te hebben staan, zodat ik niet moeilijk hoef te doen met de dvdspeler in de computer+tvout.

Daarom ben ik op zoek naar een dvdspelertje voor weinig.
't moet wel DVD+R's kunnen afspelen, en een gewoon fatsoenlijk beeld geven.

Omgeving Den Haag is handig, maar anders kan natuurlijk ook met de post.
Laat maar wat horen als je wat hebt, mail is het makkelijkst..

JFC_
11-10-2004, 19:05
Nieuw heb je ze al voor een paar tientjes, maar ik heb eigenlijk geen zin om er veel geld aan uit te geven..

Ik denk niet dat het mee zal vallen om een goedspelende DVD speler in de prijsklasse van 0 tot 10 euro te vinden... :?

Xtuv
11-10-2004, 19:11
Nieuw heb je ze al voor een paar tientjes, maar ik heb eigenlijk geen zin om er veel geld aan uit te geven..

Ik denk niet dat het mee zal vallen om een goedspelende DVD speler in de prijsklasse van 0 tot 10 euro te vinden... :?
Waar zie jij 0 tot 10 euro staan?

Martin Stanneveld
11-10-2004, 19:20
Nieuw heb je ze al voor een paar tientjes, maar ik heb eigenlijk geen zin om er veel geld aan uit te geven..

Ik denk niet dat het mee zal vallen om een goedspelende DVD speler in de prijsklasse van 0 tot 10 euro te vinden... :?
Waar zie jij 0 tot 10 euro staan?

Hier:
Nieuw heb je ze al voor een paar (paar is 2) tientjes, maar ik heb eigenlijk geen zin om er veel geld aan uit te geven..

:lol: :wink:

JFC_
11-10-2004, 19:27
Inderdaad, daar ja! :lol: :lol:

Xtuv
11-10-2004, 19:42
www.vandale.nl:


paar1 (het ~, paren)
1 tweetal bij elkaar behorende zaken of schepselen
2 twee bij elkaar behorende mensen
3 klein aantal [Belg.]

En laat ik nou half Belg zijn.. :p

Dus... als het nieuw voor 'een klein aantal' tientjes kan, kan het 2e hands goedkoper. Ik zie het probleem niet..

Kan me niet voorstellen dat niemand wat heeft liggen als ik zie wat hier allemaal nieuw aangeschaft word ;)

damaster
11-10-2004, 19:48
Volegens mij loont het niet om een 2de hands dvd-speler te kopen(in ieder geval niet van die ''discount-crap'')ze zijn er nieuw al voor €30-40, en dan heb je er tenminste garantie bij, paar voorbeelden:
MM: Grundig €50, Philips €66
Correct: voor €50 Finlux of Mustek, MUSTEK DVD-V 56S-2E €30! Dit is in de koopjeskelder, nog diverse merken voor €35! :)

Xtuv
11-10-2004, 20:14
Bedankt voor de tips.. maar het is toch precies wat ik zeg.. nieuw heb je ze al voor weinig, 2e hands moet dus voor minder kunnen. Als iemand met zo'n ding in z'n maag zit is dit de kans om 'm kwijt te raken ;)

Ik weet wat ik wil en hoef dat verder ook niet te verantwoorden lijkt mij..

Xtuv
13-10-2004, 15:30
^up^