PDA

Bekijk de volledige versie : Welke film heb je recent in de bios bekeken?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

Luther Hartog
17-01-2002, 00:22
Misschien ook wel een interessente thread. Welke film hebben jullie recent in de bios bekeken? En wat vonden jullie ervan?

Luther Hartog
17-01-2002, 00:23
Ik zal maar zelf beginnen. Ik heb vanavond Ocean's Eleven bekeken. Geweldige film, de Snatch van Hollywood. Voor het eerst heb ik George Clooney goed zien acteren:D

Nathan Strik
17-01-2002, 01:25
Mijn laatste was Lord of the Rings op 24 december jl.

Ocean´s Eleven lijkt me ook retegaaf. Binnenkort ga ik ook nog naar Monsters Incorporated en ik wacht ook nog met smart op Panic Room.

hitchberg
17-01-2002, 08:11
Maandag met mijn zoon naar Ocean's Eleven geweest, matig enthiousiast.
2 maanden geleden A.I. gezien, film draaide in een klein zaaltje in de Haagsche Metropole. Slecht beeld en geluid. Verlangde naar mijn HT.
Vroeger (pre-ht) ging ik 3 á 4 X per maand, nu zelden!
Moet nog naar LOTR & Potter, ik hoor van veel mensen dat LOTR toch tegen valt, misschien te hoge verwachtingen. Zie je wel vaker mer een hype.

Persoonlijk kijk ik uit naar Spy-game, met Brad Pitt & Robert Redford, genre ligt mij meer dan sprookjes.
We could do something else, Mrs. Robinson. We could go to a movie

Jeroen Verleun
17-01-2002, 08:38
Vorige week vrijdag naar LOTR geweest en iedereen weet wel hoe goed die film is. Binnenkort naar Spider-man, de trailer zag er best vet uit, misschien ook Ocean's Eleven

Deef
17-01-2002, 08:44
Vorige week naar OCEAN'S ELEVEN geweest, supercool moet ik zegge, enne ik vind George Cloony eigenlijk altijd wel goed acteren (maar das mijn mening) bv in Out of Sight. Ook de muziek was relaxed, maar das meestal in Soderburg's films.
Vanavond naar Jeppers Creepers whoeoeoeoe.........eng hoor :p
En natuurlijk LORD of the RINGS!!! ik vond em heel cool (komt vast omdat ik et boek nie had geleze, waar ik nu mee bezig ben)
Waar ik echt op zit te wachte trouwens is PANIC ROOM van David Fincher, had pas de trailer gedownload en zag er weer lekka duister uit hehe :D

Oakey
17-01-2002, 09:14
Laatst naar The Others geweest. Ben nu benieuwd naar Mullholland Drive en Jeepers Creepers en Krámpack. LotR wil ik ook nog gaan zien maar verwacht er niet veel van.

Oakey
17-01-2002, 09:15
Ik zal maar zelf beginnen. Ik heb vanavond Ocean's Eleven bekeken. Geweldige film, de Snatch van Hollywood. Voor het eerst heb ik George Clooney goed zien acteren:D

O brother, where art thou zeker niet gezien ;)

Marco
17-01-2002, 09:19
Lord Of The Rings was mijn laatste. Helaas heb ik geen/zeer weinig tijd voor bioscoopbezoek. Ocean's Eleven (een aanrader hoorde ik) neem ik wel op DVD :)

suedje
17-01-2002, 09:45
LOTR is mijn laatste bezoek geweest.
Daar een voorstukje gezien van Vanilla Sky met Tom Cruise.
Lijkt me wel een goede film.

Luther Hartog
17-01-2002, 09:57
O brother, where art thou zeker niet gezien ;) idd, die moet ik nog kijken, maar meer omdat ie van de coen-brothers is, dan dat GC erin zit.

Raskel
17-01-2002, 10:00
Gisteren The Others gezien, erg gave film die je tot het einde echt vasthoudt. Morgen maar eens naar Jeepers Creepers!

Frollo
17-01-2002, 10:09
Oakey, wat was ook alweer de laatste film die wij in een zaal hebben gezien? Potter (1) dacht ik. Of was Amélie (2) toch later?

----------------
Noten:
(1) Harry Potter and the Philosopher's (Europa)/Sorcerer's (USA) Stone
(2) Le fabuleux destain d'Amélie Poulain

Edwin vd Zwaard
17-01-2002, 10:42
hehe ik ga niet meer naar de bios.. (alleen nog in belgie)..

Hier heb je op de avonden dat het MIJ uitkomt altijd een wagonlading van de smerige hanggroepjongeren die zo'n avond voor iedereen komen verpesten...

Ik stel trouwens nog steeds voor dat bioscoopmedewerkers (plaatsaanwijzers) gewapend mogen zijn :D

Ettepet
17-01-2002, 10:56
Vorige week naar Amélie geweest, een "Snatch"-achtige humoristische liefdesfilm. Ik vond die combinatie niet echt geslaagd. Door al dat heen-en-weer geflits ging er wat mij betreft een hoop diepgang verloren, zonde want er zat een hoop moois in.

Daarvoor Lord of the Rings, en dat was wèl een (heel) bijzondere ervaring. Op zich al een prachtige film, maar als je het boek gelezen hebt zie je pas wat een grandiose prestatie Peter Jackson heeft verricht. Het is een fantasy-film, en daar moet je van houden natuurlijk.

Ik verwacht voor LOTR minstens 7 Oscars, waaronder beste film, regisseur en beste mannelijke bijrol (Ian McKellen). De enige serieuze concurrentie voor beste film komt waarschijnlijk van de film A Beautiful Mind.

Gabriël de Rop
17-01-2002, 11:55
Afgelopen tijd naar o.a. the Score, Discovery of Heaven en LOTR geweest.

Binnenkort naar Ocean's Eleven, Vanilla Sky, Mulholland Dive, Monster Inc. en A beautiful mind.

Later in het jaar nog Spider-man, Minority Report, the Panic room, Star Wars II en Ice age.

Luther Hartog
17-01-2002, 12:11
Afgelopen tijd naar o.a. the Score, Discovery of Heaven en LOTR geweest.

Binnenkort naar Ocean's Eleven, Vanilla Sky, Mulholland Dive, Monster Inc. en A beautiful mind.

Later in het jaar nog Spider-man, Minority Report, the Panic room, Star Wars II en Ice age. Niet naar LOTR 2?

Ernesto Donatelli
17-01-2002, 12:47
3000 Miles to Graceland:)

Jeroen Driessen
17-01-2002, 12:48
Da's weer vééél (te) later in het jaar ;)

Mijn laatste bezoek was LOTR en mijn komende zal LOTR zijn...dan moet ik het wel uit kunnen houden tot de DVD. De eerste keer LOTR hadden we nogal slechte plaatsen en ik heb nu het boek ook uit, dus kan ik nogmaals alles opnieuw beleven :D

Spiderman, SWII, LOTRII en HPII staan ook nog op mijn lijstje voor dit jaar. Hier zullen er vast nog wat bij komen :cool:

Danny Schouten
17-01-2002, 12:51
Een van de laastse films die ik gezien heb is de film "Behind enemy lines" met Owen Wilson en Gene Hackman in de hoofdrollen. Best een aardige film maar ik zit toch meer te wachten op "Black hawk down". Een soortgelijke film maar waarschijnlijk niet zulk druk camerawerk als in B.E.L..

:D :D :D

Oakey
17-01-2002, 14:33
Oakey, wat was ook alweer de laatste film die wij in een zaal hebben gezien? Potter (1) dacht ik. Of was Amélie (2) toch later?

The Others was nog daarna als ik me niet vergis.

Frollo
17-01-2002, 15:19
The Others was nog daarna als ik me niet vergis.
O ja, dat is waar ook.

Wel, mijn antwoord op het topic is dus The Others.

Camille
17-01-2002, 19:19
Ben 3 weken geleden naar Lord of The Ring geweest, in vond hem wel aardig, het is alleen niet mijn type film. Ik had hem slechter verwachter.

Zondag ga ik naar Ocean's Eleven (Volgens mij ook een DVD-Must-have;)

Martin de Goeij
17-01-2002, 19:28
morgenavond naar LOTR...ben benieuwd:confused: ;)

Dadaveke
18-01-2002, 11:22
Ik ben eergisteren naar The Others geweest en vandaag ga ik naar Jeepers Creepers

Mike M
18-01-2002, 11:32
Ocean's eleven...
Een hele leuke film....aanrader:)

Tom van den Hout
18-01-2002, 12:45
Mijn laatste paar films die ik in de bios heb gezien zijn;

Zoolander --> Zuig Zuig
Bandits --> Goede onderhoudende fiilm, niks bijzonders
The Orther --> Vond ik veeel te traag
LOTR --> Prachtige film, alleen jammer dat ik niet van trollen en die shit hou :P

Over 2 uur effe naar Ocean's 11, lijkt me wel kewl vooral nadat ik jullie reacties had gelezen

In de toekomst zeker naar; Star Wars 2, Spiderman, Windtalkers, LOTR 2, Ice Age, Jeepers Creepers en vele anderen :D

Richard Hogaarts
18-01-2002, 13:00
Laatste film was LOTR.

Volgende films worden Ocean's 11 en Behind Enemy Lines.

Dadaveke
18-01-2002, 16:35
Ik ben net naar Jeepers Creepers geweest. Wat een klote film veel fouten en en einde wat nergens opslaat.

Raskel
18-01-2002, 16:44
Ik ben net naar Jeepers Creepers geweest. Wat een klote film veel fouten en en einde wat nergens opslaat.

Inderdaad Dadaveke, deze film zuigt dus echt ontzettend. Het enige hoogtepunt was die vent die in de parkeergarage tegen een paal aanreed! :D

Dadaveke
18-01-2002, 17:20
Inderdaad Dadaveke, deze film zuigt dus echt ontzettend. Het enige hoogtepunt was die vent die in de parkeergarage tegen een paal aanreed! :D

Dat was inderdaad het hoogtepunt alleen was dat na de film:D

Henk Heideveld
18-01-2002, 17:28
Behind Enemy Lines.
Maar wat een ongeloofwaardige ellende.
Ongelooflijke pro-Amerikaanse zelfgenoegzaamheid.
1 vliegtuig met een jong knulleke aan boord, maait een half Bosnisch leger plat en legt half Bosnie in de as. En dat terwijl Amerika ergens anders in de wereld meer dan 6000 bommen neerflikkert en dat ene mannetje aldaar nog steeds niet weet te pakken. Onmacht wordt hier gemaskeerd door een heroisch tegenovergesteld onzinnige weergave. Ik word hier dus niet goed van.
Ondanks de fraaie actiescenes bepaald geen film die in mijn collectie thuishoort. Doet me te veel denken aan Rambo die ook een heel leger de baas was en het hele land doorbaggerde en half Amerike ongestoord een spoor van vernieling trok.
Sorry, ik ben te oud voor zulke rotzooi. Gauw vergeten maar.

Remco Out
18-01-2002, 22:42
Ben de afgelopen periode 2x naar LotR te gaan en denk niet dat het nodig is om daar iets over te zeggen, ik vond de film super. Morgen ga ik naar Ocean's Eleven, dus dan zal ik wel vertellen wat ik er van vond.

Martin de Goeij
19-01-2002, 13:45
LotR...retegaaf..wel een lange zit:rolleyes: , maar zeker de moeite waard, ook om op dvd te halen:D

MiKe__LL
19-01-2002, 14:01
laatste tijd 4 keer naar LOTR geweest (hoezo verslaafd ;) ), afgelopen donderdag maar eens iets anders gezien, Ocean's Eleven, leuke film maar hoef men niet echt in de bios te kijken vind ik.
Volgende week maar naar Vanilla Sky, lijkt me wel leuke thriller :cool:

Luther Hartog
19-01-2002, 14:51
LotR...retegaaf..wel een lange zit:rolleyes: , maar zeker de moeite waard, ook om op dvd te halen:D Ik denk dat deze DVD het meest verkocht wordt tot dan toe, ligt eraan wat de prijs wordt natuurlijk

Rob P.
20-01-2002, 16:15
Ocean's Eleven was echt een topfilm, leuke dialogen vooral. En ook een intelligente 'heist'.

LOTR, heb ik natuurlijk gezien, een heeele goeie film maar ik snap toch niet waarom deze bij IMDB boven 'The Godfather' staat.

Tijdje geleden 'The Others' bekeken, maar dat is dus echt de eerste officiële 'Sixth Sense' remake! Viel me een beetje tegen.

En verder ga ik binenkort naar het filmvestival in Rotterdam, waar ik in ieder geval naar 'The man who wasn't there', (van Joel en Ethan Coen) en 'Mulholhand Drive' van David Lynch ga.

Remco Out
20-01-2002, 19:40
Kon helaas zaterdag niet naar de bios, was weer eens verhinderd. Maar ik ga nu volgende week zaterdag naar Ocean's Eleven. Ben erg benieuwd naar.

Matthijs de Graaf
28-02-2002, 23:59
Ik kom net terug van Black Hawk Down.
Dit vond ik persoonlijk een topper, ik raad iedereen het aan om deze film te gaan kijken.

Gabriël de Rop
01-03-2002, 09:25
Ik ga zelf (vooral de laatste 3 maanden ) vrij vaak naar de bioscoop, om een indicatie te geven; deze films heb ik sinds eind december in de bios gezien:

the Lord of the Rings: the fellowship of the Ring
the One
Amelie
Mulholland Drive
Monsters Inc.
Vanilla Sky
the Discovery of Heaven
Ocean's Eleven
Startup.com
the Score
Ghost World
a Beautiful Mind

Henk Heideveld
01-03-2002, 10:04
Black Hawk Down.
Daar kunnen die jongens van Behind Enemy Lines nog wel iets van leren.Volgens krantenrecensies zit de film boordevol nodeloos en onzinnig geweld. Klopt dan toch precies, iedere oorlog is nuteloos en zinvol geweld. 6000 bommen op Afghanisatan en dat ene manneke nog niet te pakken, nutteloos en zinloos geweld toch!!!!
IK vond de film zeer goed gemaakt en pakkend. Ga hem op DVD zeker kopen. Behind Enemy Lines zal ik zeker laten liggen.

Luther Hartog
01-03-2002, 10:12
Ik heb beide films nog niet gezien, Black Hawk Down ga ik nog wel in de bios kijken en waarschijnlijk koop ik beide films wel op DVD, omdat in Behind Enemy Lines een sniper zit moet ik hem toch hebben:)

Jeroen Groot
01-03-2002, 10:50
Aangezien mijn school lekker dicht bij Pathé Arena zit (en dus ook bij de MM :D ) pak ik tegenwoordig weer wat vaker een bioscoopje.
De laatste films waren: Lord of the Rings, Ocean's Eleven, The Others en Training Day. Binnenkort Spy Game, Back Hawk Down en Monster's Inc.

Henk Heideveld
01-03-2002, 11:03
Ik heb beide films nog niet gezien, Black Hawk Down ga ik nog wel in de bios kijken en waarschijnlijk koop ik beide films wel op DVD, omdat in Behind Enemy Lines een sniper zit moet ik hem toch hebben:)
He, wij hebben eenzelfde voorkeur. Ik heb Snipers en Enemy at the gates ook om die reden gekocht. Maar echt, behind Enemy Lines is strorend onecht en patriotistisch. 1 manneke en 1 vliegtuigje gooien half Bosnie plat en reduceren het Boschnische leger tot enkele eeuwiginvaliden. Dat gaat er bij mij dus voor geen meter in, daar wordt je in deze film dus een klein beetje heel erg niet goed van.

Reservoir Dog
01-03-2002, 11:10
Laatste film was dit weekend nog : Ocean's eleven.
Goede film. Zou anders niet direct zo'n film kopen, maar door de goeie acteurs en de dialogen ga ik dit zeker doen !!
Het verhaal zat (de diefstal) zat ongelooflijk goed in elkaar (misschien te goed ;) )

Luther Hartog
01-03-2002, 11:42
He, wij hebben eenzelfde voorkeur. Ik heb Snipers en Enemy at the gates ook om die reden gekocht. Maar echt, behind Enemy Lines is strorend onecht en patriotistisch. 1 manneke en 1 vliegtuigje gooien half Bosnie plat en reduceren het Boschnische leger tot enkele eeuwiginvaliden.Hmm..misschien moet ik hem dan maar eerst een keer huren, aangezien wij dezelfde voorkeur hebben en jij Behind Enemy Lines afkeurdt, misschien vind ik hem dan ook wel matig.

tijnie
01-03-2002, 11:44
Ik ben laatst naar Behind Enemy Lines geweest. Ik heb me wel vermaakt. De opnames/geluiden tijdens het vliegen van de F18(?) waren gaaf. Leuk verhaal....

Henk Heideveld
01-03-2002, 12:43
Hmm..misschien moet ik hem dan maar eerst een keer huren, aangezien wij dezelfde voorkeur hebben en jij Behind Enemy Lines afkeurdt, misschien vind ik hem dan ook wel matig.
Ja, doe dat maar eerst voor de zekerheid, want als je thuis al de nodige War-movies hebt liggen, komt hij al snel onderop te liggen, ben ik bang.

Pat
01-03-2002, 13:15
Ik kom net terug van Black Hawk Down.
Dit vond ik persoonlijk een topper, ik raad iedereen het aan om deze film te gaan kijken.
Ik heb hem afgelopen zaterdag gezien. Echt een fantastische film !! Wat een camerawerk ! Hij belandt onmiddellijk in mijn Top 10 aller tijden. Ik ga 'm volgende week gewoon nog 'ns zien. Absolute aanrader waarvan ik haast niet kan wachten tot 'ie op DVD verschijnt.

Behind Enemy Lines vond ik ook best goed. Is ook een oorlogsfilm maar van een heel ander kaliber. Moet je niet gaan bekijken voor het realisme maar puur voor het vermaak.

Gisteren (1/3) Vanilla Sky nog gezien. Deze film heeft men echt té ingewikkeld willen maken en te dramatisch. Het begint allemaal goed maar uiteindelijk vervalt de film tot een ondermaatse creatie...

Richard Hogaarts
02-03-2002, 11:11
Laatste film was Spy Game die ik heb gezien maar vond hem persoonlijk tegenvallen..

Mijn zinnen staan nu op Black Hawk Down en na alle berichtjes te hebben gelezen wil ik er zeker heen.

MAD
02-03-2002, 12:39
Ben onlangs naar wat films geweest.

Ocean 11, kon mij niet echt boeien. Wel leuk enzo, maar zo voorspelbaar en de verhaallijn: al zo vaak gezien.

The score: idem dito, maar Edward Norton heeft hier wel een goede rol in als "gespeelde" verstandelijk gehandicapte en dat was best onderhoudend. Wederom de verhaallijn: al zo vaak gezien...

Spy Game, onderhoudend verhaal, mooi acteerwerk van Pitt en Redford... Verhaal kan er mee door, maar (alweer) niet echt origineel.

LOTR. Orgineelste film die ik onlangs heb gezien. Mooie beelden, maar ben bang dat hij na nog 3 delen behoorlijk uitgemolken gaat worden...

Wil nog naar Black Hawk Down en hoop hierbij niet op een 2e Platoon. Maar wat ik er van gehoord heb, zal hij best goed zijn.

Ik ben niet bijster positief over de films die ik onlangs heb gezien. De films gaan naar mijn gevoel te veel op elkaar lijken. Verhaallijnen zijn als zovelen. Wordt het niet eens tijd voor iets origineels??

Rob P.
02-03-2002, 19:38
Ben ook de laatste tijd naar enkele films geweest:

Spy Game »» Mwoaa leuk, maar niet bijzonder.
The Man Who Wasn't There »» Weer een echte Coen Brothers, je moet ervan houden, en dat doe ik dus ook wel.
Training Day »» Verassend overtuigende rol van Denzel Washington, leuk tussendoortje.
A beautiful MInd »» Echt een hele mooie film met een 90%-Oscar- Zekerheids-rol van Russel Crowe. Als die voor een Gladiator een Oscar verdiende, verdiendt hij er hier zeker één.

Richard B.
02-03-2002, 20:02
LOTR. Orgineelste film die ik onlangs heb gezien. Mooie beelden, maar ben bang dat hij na nog 3 delen behoorlijk uitgemolken gaat worden...

Vrees niet: er komen nog slechts 2 delen. :D

Er waren tijden (nog niet zo lang geleden) dat ik wekelijks in de bios zat. Momenteel is dat wat minder omdat er weinig uitkomt wat de moeite is. 'From Hell' met Johny Depp en Heather Graham was de laatste die ik zag. Vanavond ga ik (voor de tweede keer alweer) 'Amelie' zien.

Richard

Sander Meijer
02-03-2002, 21:18
Mijn laatste film die ik in de bios heb gezien is ALI

Luchtgordijn Bogey
02-03-2002, 23:10
"Ali" gezien in de Sneak Preview
Zou wel een A4-tje kunnen volschrijven over deze film. Ben geen sportliefhebber, laat staan liefhebber van boksen. Ben verder blank en geen moslim, maar wat een goede film!
De film duurt ruim 2,5 uur en daar komt nog eens bij dat de "cuts" elkaar meestal langzaam afwisselen. Geen MTV-montage dus. Maar laat je daardoor niet afschrikken.
Na ongeveer 45 minuten begon ik de stijl van Michael Mann te begrijpen. Opvallend veel in de film wordt NIET door woorden (maar door beelden) verteld. Dit maakt het wat moeilijker om over de film te praten of te schrijven.
Na het zien van de film heb ik niet zoals bij JFK en Forrest Gump een al dan niet vertekend geschiedenislesje gekregen. Ik heb zelf GEVOELD als Muhammed Alii. Een heel indringende en fascinerende ervaring.
For the record: geen drogerende middelen zijn gebruikt bij het schrijven van deze korte review.

"Ghost World" gezien
Deze film is niet voor iedereen. Zeg maar een "Clueless" voor liefhebbers van de Coen Brothers. Belevenissen van 2 vriendinnen - de een wat tegendraadser dan de ander- die net klaar zijn met high school. Het verhaal is gebaseerd op een underground strip, wat verklaart waarom de filmposter voor een tekenfilm lijkt te zijn.
Voor een stripverfilming behoorlijk psychologisch en diepgaand. Doorspekt met zwarte humor. Ik heb me tijdens de gehele film goed vermaakt, maar net als bij (een heel andere film) Spy Game iets meer ervan verwacht, al weet ik niet precies wat.
Thora Birch (American Beauty, The Hole) bewijst wederom haar acteertalent. Ze draagt samen met Steve Buscemi de film.

Anonymous
03-03-2002, 00:17
De laatste was voor mij alweer Lord of the Rings.Wil nog wel graag
een xtje naar Monsters Inc. :D

jps
03-03-2002, 00:25
Een van de laastse films die ik gezien heb is de film "Behind enemy lines" met Owen Wilson en Gene Hackman in de hoofdrollen. Best een aardige film maar ik zit toch meer te wachten op "Black hawk down". Een soortgelijke film maar waarschijnlijk niet zulk druk camerawerk als in B.E.L..

:D :D :D

Het is een soort gelijke film qua onderwerp..maar absoluut niet vergelijkbaar volgens mij.....appel en een peer. (je kent het wel..)
Meesterlijke film weer van Ridley Scott....en de muziek was ook weer top...van Hans Zimmer...beide van the gladiator...

Kostelijk vermaakt heb ik me daar..is een absolute aanrader, ben er net geweest :)

Rob P.
03-03-2002, 13:19
Originally posted by Luchtgordijn Bogey
"Ghost World" gezien
Deze film is niet voor iedereen. Zeg maar een "Clueless" voor liefhebbers van de Coen Brothers.

??? Je weet toch dat Ghost World niet van de Coen Brothers is hè? Ik vond het zelf wel een leuke film, lekker on-hollywoods.

Luchtgordijn Bogey
03-03-2002, 14:16
Je weet toch dat Ghost World niet van de Coen Brothers is hè?
Ja. Ik gebruikte de aanduiding "liefhebbers van de Coen Brothers" omdat mensen die dat zijn, films kunnen waarderen die een beetje tegendraads grappig en absurdistisch zijn. Het door jou gebruikte "on-hollywoods" is ook een goede aanduiding.

"Ghost World" kun je verder moeilijk verwarren met een Coen Brothers film, deze film heeft gewoon zijn eigen stijl.

Roy van de Wiel
03-03-2002, 14:20
Mijn laatste film was Bandits.

Een leuke film die helaas op sommige momenten zeer voorspelbaar was.

mradem
03-03-2002, 16:04
Mijn laatste film is Spy Game. Vond het best wel een gave film. Verhaal was wel leuk alleen wat weinig actie en daar hou ik toch wel van, maar al met al een redelijke film.

SuperDre
03-03-2002, 17:25
"Ali" gezien in de Sneak Preview
Zou wel een A4-tje kunnen volschrijven over deze film. Ben geen sportliefhebber, laat staan liefhebber van boksen. Ben verder blank en geen moslim, maar wat een goede film!
De film duurt ruim 2,5 uur en daar komt nog eens bij dat de "cuts" elkaar meestal langzaam afwisselen. Geen MTV-montage dus. Maar laat je daardoor niet afschrikken.


Och god ga toch een end vliegen.. ALI is de slechtste film van de afgelopen 10 jaar....
Het gebruik van een normale videocamera in sommige scenes vind ik toch echt schandalig voor een film die afspeelt tussen 1964 en 1974 (Wat trouwens ook niet eens duidelijk was gemaakt). Bij een film over iemand gaat het er toch om dat je iets over hem te weten komt, dat je hem leert kennen... Nou ik wist niets van Ali (Behalve zijn echte naam), maar ik weet nog steeds niets van hem... Er zaten scenes in die er maar in gefrot zijn omdat het leven van ALI zelf veel te saai waren (Waarom een scene dat Malcom X vermoord word (Een 5 a 10 minuten durende scene), ok Malcom X was een 'vriend' van hem, maar 5 a 10 minuten waarna je hem 10 seconden ziet en een traantje wegpinkt.. ga toch een end fietsen... die man over de straat rennend en een bericht over de radio was meer dan genoeg...

Het acteer werk vond ik ook maar erg slecht (ALI zal waarschijnlijk wel zo sloom praten, maar je blijft gewoon Will Smith zien, je krijgt niet het idee dat het iemand anders is)...

Mijn advies: Blijf ver weg van deze film als je ook maar iets van films houd... wil je een fatsoenlijk beeld van ALI's leven krijgen, er is schijnbaar een hele goede documantaire verkrijgbaar....

BTW... wie is er nou geintresseerd in het leven van iemand die nog niet eens dood is, en maar heel ffkes iets 'bijzonders' bereikt heeft... En zo'n heilg boontje was hij nou ook niet.... (Das het enige wat mij verder is bijgebleven van die hele film)....

Ik vond de film 'Hurricane' al veel beter, en die vond ik al heel erg saai....

Ofwel samenvattend: losse niet echt samenhangende scenes, slecht camera werk, en slecht acteerwerk...

Gabriël de Rop
03-03-2002, 17:36
??? Je weet toch dat Ghost World niet van de Coen Brothers is hè? Ik vond het zelf wel een leuke film, lekker on-hollywoods.

Idd een erg leuke film, de regisseur heet Terry Zwigoff en de flm zelf is een soort verfilming van de comic-serie met dezelfde naam...

Ronin
03-03-2002, 19:08
Originally posted by Rob Peters

A beautiful MInd »» Echt een hele mooie film met een 90%-Oscar- Zekerheids-rol van Russel Crowe. Als die voor een Gladiator een Oscar verdiende, verdiendt hij er hier zeker één.

Gisterenavond zijn we ook deze film gaan bekijken, niet echt mijn type film , maar vindt toch ook dat Russel hier een prachtige rol in speelt.
:eek:

hemiparo
03-03-2002, 19:17
From Hell. Tegenvaller.
Normaal gesproken zijn de films met JD wel de moeite waard (Ninth Gate, Sleepy Hollow) en van deze film d8 ik dat eigenlijk ook... helaas niet dus.

Vond het verhaal een beetje rommeling en langdradig. Toch jammer maar misschien had ik er wel te vel van verw8.

Gabriël de Rop
03-03-2002, 20:57
Gisterenavond zijn we ook deze film gaan bekijken, niet echt mijn type film , maar vindt toch ook dat Russel hier een prachtige rol in speelt.
:eek:

Ikzelf vond ook Jennifer Connelly erg goed spelen in "a Beautiful Mind" en haar Oscar-nominatie is dan ook meer dan terecht...

Rob P.
03-03-2002, 21:56
Ikzelf vond ook Jennifer Connelly erg goed spelen in "a Beautiful Mind" en haar Oscar-nominatie is dan ook meer dan terecht...

Ja zij is inderdaad heel erg kna...huh...goed:D

Serge
04-03-2002, 12:28
Ik heb nog bitter weinig tijd de laatste maanden om een filmpje mee te pikken. De laatste films die ik gezien heb waren Harry Potter en gisteren ALI ('t was gratis :D )

bondfreak
04-03-2002, 12:57
-Lord of the Rings > Daar zijn we het wel over eens denk ik.
-Jeepers Creepers > Leuke film om 1 of 2 keer te kijken, beetje onorthodox einde, maar dat maakt de film wel leuker.
-Ocean's Eleven > sterke cast, goed verhaal
-Monster's, Inc > Topper.
-Spy Game > geen slechte film, maar ook niks bijzonders.
-Black Hawk Down > Non stop actie

mijn DVD collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki)

kadekoning
04-03-2002, 15:10
LOTR is zeker een vette film.......erg cool....enige film die ik twee keer in de bios heb gezien !! (samen met ghostbusters)

Rolf
04-03-2002, 15:24
Kan mijn laatste bioscoopbezoek nauwelijks meer herinneren, was in Belgie, maar de film..... ik weet het niet.:(

Rolf
04-03-2002, 15:28
Ben later nog bij de Yorin drive-in movie geweest. Draaide American Pie 2. Is een leuke ervaring, die drive-in.

kadekoning
04-03-2002, 15:29
In the last great invasion...
Of the last great war...
The greatest danger for eight men
Was saving...One.


Is dat uit Saving Private ryan ???

jps
04-03-2002, 15:33
In the last great invasion...
Of the last great war...
The greatest danger for eight men
Was saving...One.


Is dat uit Saving Private ryan ???

Was toch uit Sneeuwitje en de 7 dwergen?? :D

Duh!

(Ja dus.. ;))

kadekoning
04-03-2002, 15:35
Er is nu een porno versie van Saving Private Ryan :

"Shaving the privates of Ryan"

jps
04-03-2002, 15:46
Aha....

Jij zal het wel weten zeg ik altijd maar weer he :D

Just joking.....

Ik speel dus regelmatig Medal of Honor Allied Assault op mijn flaptopje enne...als je dat online speelt kom je dus regelmatig gasten tegen met een naam als:

Shaving_Private_Ryan
Shaving_Primate_Ryan
en die 2 omgekeerd..

Ook zie ik elke keer de volledige bemanning van Easy Company uit Band of Brothers tegen hehe....
Origineel allemaal he :)

Ik ben Lt. Johnny Player [NL] voor het geval iemand zich dat afvraagd :)

Maar goed...dit is weer volledig offtopic...mijn excuses hiervoor ;)

StevenTD
04-03-2002, 16:01
ali

pure poezie

michael mann is god

Louis Bouduin
04-03-2002, 16:19
Beauty and the Beast

Vroeger al eens in de zaal gezien, maar onlangs in Brussel in een Imax zaal.
Whaw X 3.
Ondanks alle goede animatiefilms van de laatste jaren blijft dit voor mij de numero uno.

Nathan Strik
05-03-2002, 00:24
Ik ga mijn gouden regel breken en aankomende donderdag voor de tweede keer naar de Lord Of The Rings...
Komt niet vaak voor (lees: nooit) dat ik twee keer naar dezelfde film ga, maar nu dus mijn eerste dubbel-bezoek zeg maar...

Ben wel benieuwd of hij de tweede keer net zoveel indruk weet te maken...

Gabriël de Rop
05-03-2002, 09:04
Ik ga mijn gouden regel breken en aankomende donderdag voor de tweede keer naar de Lord Of The Rings...
Komt niet vaak voor (lees: nooit) dat ik twee keer naar dezelfde film ga, maar nu dus mijn eerste dubbel-bezoek zeg maar...

Ben wel benieuwd of hij de tweede keer net zoveel indruk weet te maken...

Ben je dan ook van plan om eerst www.movie-mistakes.com te checken en vervolgens enkele van deze fouten te spotten ?

Glenn Smits
05-03-2002, 09:12
Training Day, ik vond het echt de beste gangsterfilm ooit.

jps
05-03-2002, 12:56
Ben je dan ook van plan om eerst www.movie-mistakes.com te checken en vervolgens enkele van deze fouten te spotten ?

Lache man hehe

Rob P.
07-03-2002, 23:01
ali

pure poezie

michael mann is god

Ben vandaag ook geweest, vond hem ook wel leuk, er ontbraken wel een paar leuke dingetjes.
Voor mij blijft toch 'Raging Bull' de beste boksfilm ooit. (Persoonlijk dan)

Louis Bouduin
10-03-2002, 15:53
Ali

Omdat ik een enorme fan ben van Michael Mann (Manhunter, The Insider, enz.)
Jammer dat Will Smith de hoofdrol speelt (even geloofwaardig als Jean Claude Vandamme Mozart te laten spelen), voor de rest een
goede film.
Al vind ik bovengenoemde films een stuk beter

Rob P.
11-03-2002, 22:35
Kom net terug van Mullholand Drive, één woord: BIZAR!
Die David Lynch kan er wat van! Tot nu toe de beste film die ik in 2002 gezien heb.

Gabriël de Rop
12-03-2002, 09:08
Kom net terug van Mullholand Drive, een woord BIZAR!
Die David Lynch kan er wat van! Tot nu toe de beste film die ik in 2002 gezien heb.

Mulholland Drive is idd errud goed...het was de eerste David Lynch film die ik ooit zag...
ik heb laatst Lost Highway gekocht en moet zeggen dat ik deze iets beter vind dan Mulholland Drive.

Cenobite
12-03-2002, 12:19
Black Hawk Down is een goed film , maar er zitten wel Te Heftige scenes in. Vooral die scene dat ze in die kerel zijn been bezig zijn met een bypass en het bloed alle kanten op spetterd werd ik bijna goed ziek van.

Roland1
12-03-2002, 12:28
Black hawk down! :cool:

Appie Chappie
15-03-2002, 13:38
Ben naar "From Hell" geweest, maar viel tegen vanwege de hoge verwachtingen. Maar de film was ook weer niet slecht, Johnny Depp was weer eens goed bezig.

Sander Meijer
17-03-2002, 15:06
Asterix & Obelix - Mission Cleopatra

Erge leuke comedy ... goed geadept van het stripboek.
Zaten een paar goede grappen in maar ook paar erg flauwe grappen. Ondanks het Frans een amusante film.

gopke
17-03-2002, 16:14
Black Hawk Down!
Super film, wil ik meteen op DVD als hij er is!

Sander Meijer
17-03-2002, 21:06
Ik ben vanavond naar The Time Machine geweest. Wat een slechte film !!! .... zaten een paar aardige fx-scenes in meer ook niet.

Rochan
17-03-2002, 22:13
Heb afgelopen Vrijdag From Hell (viel zwaar tegen)en naar Black Hawk Down (hele goede film) gezien:( :D

Richard Hogaarts
18-03-2002, 12:41
Ben gisteravond naar From Hell geweest.
Het verhaal over Jack the Ripper sprak me wel aan maar de film zelf vond ik tegenvallen.
Af en toe zeer vaag.

De locaties en de rode gloed boven de stad was wel weer goed en typerend voor die streek of dat soort film.

Maar ik heb betere van Johnny Depp gezien.

Al met al had er meer van verwacht.

Jolie
18-03-2002, 15:58
Mulholland= te vaag, te stom
From Hell= simpel verhaal, maar mooi verfilmd, goed gespeeld (Heather was te schoon en te mooi voor een verschrotterde prostituee, maar vooruit) weer door Johnny (topacteur)
Black Hawk Down= gewoon goed

Ali wil ik nog zien

Luther Hartog
01-06-2002, 18:25
Tijd geleden dat iemand hier iets heeft gepost, maar goed, ik ben vanmiddag naar AotC geweest, Star Wars voor degene die de afkorting niet kennen

Rochan
01-06-2002, 18:34
Tijd geleden dat iemand hier iets heeft gepost, maar goed, ik ben vanmiddag naar AotC geweest, Star Wars voor degene die de afkorting niet kennen

Voor de 2e x toch. En hoe vond je het nu:rolleyes:

Rob P.
01-06-2002, 18:56
Laatste was Monster's Ball, was er erg van onder de indruk, de gehele cast schittert in deze film. Een echte acteursfilm, alleen jammer van Sean Combs. Had liever de rol van hem en Mos Def omgedraaid gezien. Maar ja, je kan niet alles hebben hè?

Luther Hartog
01-06-2002, 19:27
Voor de 2e x toch. En hoe vond je het nu:rolleyes: Idd, voor de 2e keer ja, tja ik vond hem nu precies zoals ik hem de eerste keer vond, geweldig, kleine kritiekpuntjes daar gelaten.
Was trouwens wel lachen, ik had een kaartje voor Ali G gekocht, die begon een kwartier eerder, maar na een kwartier ben ik weggelopen en de Star Wars zaal ingeslopen:)

Martin de Goeij
02-06-2002, 16:09
<knip?> na een kwartier ben ik weggelopen en de Star Wars zaal ingeslopen:) Snoodaard!:D :) Maar heb ATOC gisteren gezien, was goed, m.n. 2e deel:cool:

Remco Out
02-06-2002, 16:11
ik had een kaartje voor Ali G gekocht, die begon een kwartier eerder, maar na een kwartier ben ik weggelopen en de Star Wars zaal ingeslopen:) Oh oh, waar was dat? Ik ga het meteen zeggen. :D

Luther Hartog
02-06-2002, 16:12
Snoodaard!:D :) Ja goh...die film van Ali G. is gewoon te slecht voor woorden, ik vond hem in z'n TV-serie wel leuk, maar na een tijdje heb je gewoon genoeg van hem en die film was voor mij de druppel

Jaded
02-06-2002, 16:14
Ja goh...die film van Ali G. is gewoon te slecht voor woorden, ik vond hem in z'n TV-serie wel leuk, maar na een tijdje heb je gewoon genoeg van hem en die film was voor mij de druppel
En dat weet je al na een 15 minuten??

Remco Out
02-06-2002, 16:15
Ja goh...die film van Ali G. is gewoon te slecht voor woorden, ik vond hem in z'n TV-serie wel leuk, maar na een tijdje heb je gewoon genoeg van hem en die film was voor mij de druppel En dat wist je allemaal na een kwartier al? :D

Remco Out
02-06-2002, 16:16
En dat weet je al na een 15 minuten?? Haha, je was net iets eerder Jaded, komt door mijn trage verbinding, anders was ik eerder geweest. :D

Lex v/d Moolen
02-06-2002, 16:18
Snoodaard!:D :) Maar heb ATOC gisteren gezien, was goed, m.n. 2e deel:cool:

Ben vanmiddag voor de tweede keer geweest, lekker rustig er zaten 10 man ofzo. En weer lekker genoten:D Er zitten als al eerder besproken herkenningspunten in uit andere films. Zo de Naboo scene in het gras aan Sound of Music en de Geonosis scene in de arena aan Gladiator. En Yoda is echt waanzinng goed!

Danielle Gerards
02-06-2002, 16:18
Ali G was net niet slecht genoeg om onbedoeld grappig te zijn:D

Luther Hartog
02-06-2002, 18:28
En dat weet je al na een 15 minuten?? Ja, echt waar, geloof Jadedeteket...heb jij hem al gezien?

Luther Hartog
02-06-2002, 18:29
Haha, je was net iets eerder Jaded, komt door mijn trage verbinding, anders was ik eerder geweest. :D Ach ja, het antwoord was hetzelfde geweest, behalve de naam dan:)

Glenn Smits
03-06-2002, 00:15
zaterdagavond naar John Q geweest. Is wel leuke film voor 1x :D

Rochan
23-06-2002, 13:01
Heb gisteravond Killing me Softly en Unfaitfull gezien in de bioscoop. Killing me Sofly was leuk en spannend. Unfaitfull veel tegen. Een beetje een slap en langdradig verhaal, een van de mindere films van Richard. Killing me Softly is wel leuk om eens een keer te zien. Maar voor beide films geld wacht maar tot het op huur uitkomt:p

Wesley
23-06-2002, 14:19
Kheb vrijdag Scooby Doo gezien... natuurlijk voor (nu nog) Miss Gellar... het enige minpuntje is dat d'r verloofde er ook in speelt :mad:... Nou jah... hij was wel grappig, zelf ik ging lachuh in de bios (wat ik echt nooit doe!) :p

Beloved
23-06-2002, 14:52
Ben gisteravond naar Blade II geweest. Wat n ***film zeg. Ik herinnerde me ineens dat ik deel I ook al ruk vond een paar jaar geleden en wist ook waarom. Wat een hoop gelul zit erin, teveel gevecht. De paar ranzige scenes waren wel leuk maar niet zo ranzig als ze beloofd hadden. Dit is niet het soort vampiers waar ik opgewonden van word ;) Ze leken niet eens op vampiers. En ik kreeg n vage voorkeur voor de Reapers...

Dane
23-06-2002, 14:55
Ben gisteravond naar Blade II geweest. Wat n ***film zeg. Ik herinnerde me ineens dat ik deel I ook al ruk vond een paar jaar geleden en wist ook waarom. Wat een hoop gelul zit erin, teveel gevecht. De paar ranzige scenes waren wel leuk maar niet zo ranzig als ze beloofd hadden. Dit is niet het soort vampiers waar ik opgewonden van word ;) Ze leken niet eens op vampiers. En ik kreeg n vage voorkeur voor de Reapers...

Ik vond blade II ook zwaar tegenvallen, maar blade I vond ik wel goed, wat slijlvoller, niet zo over-the-top.

Elwood.

Danny Woensdregt
23-06-2002, 21:30
zaterdagavond naar John Q geweest. Is wel leuke film voor 1x :D
Daar ben ik van de week ook naartoe geweest met m''n vrouw. Leuke film. Beetje vol cliché's, alles wordt wel een beetje zwart/wit afgeschilderd. Zak in de VS best wel een kaskraker zijn (geweest).

Steven Maas
23-06-2002, 21:36
Grappig, deze thread had ik nog niet gezien.
Ik ben afgelopen vrijdag naar Scooby geweest. Echt lachen. Ik vond het vooral cool hoe ze de personages zo goed hebben gekregen. Stuk voor stuk was ze de rol op het lijf geschreven.

Marco
23-06-2002, 22:39
Ben gisteravond naar Blade II geweest. Wat n ***film zeg.En ik d8 dat ik de enigste was. Idd een kl*te film, viel zwaar tegen. Deel 1 was nog te behapen, maar deel 2 die zuigt enorm :(

boudewijn
23-06-2002, 23:52
ben naar donnie darko geweest.

verrassend leuke film.

we kunnen nog veel verwachten van deze jonge regisseur.

Danny Woensdregt
26-06-2002, 22:11
Vanavond naar Scooby Doo geweest. Verrassend leuke film, moet ik zeggen. Nu helpt 't ook wel een beetje dat Sarah Michelle Gellar erin meespeelt:D
Mooi gedaan met die computeranimaties. Hoop hilarische momenten, vooral de scene met Shaggy en Scooby als ze een scheten- en boerenwedstrijd houden:)

Werner
26-06-2002, 22:17
Hoop hilarische momenten, vooral de scene met Shaggy en Scooby als ze een scheten- en boerenwedstrijd houden:)

Oei, dat klinkt niet naar mijn smaak... Ik heb daarjuist de trailer gezien (tot tweemaal toe zelfs), ben zelf naar Lilo & Stitch geweest. Iets braver dan Scooby Doo, waarschijnlijk.

Danny Woensdregt
26-06-2002, 22:20
Ik kan 'm je toch van harte aanbevelen!

Isis
26-06-2002, 22:29
Ik kan 'm je toch van harte aanbevelen!

Welke?!Lilo and Stich of Scooby Doo?
Lilo and Stich lijkt me niet zo leuk...

Danny Woensdregt
26-06-2002, 22:34
Scooby Doo. Maar Lilo&Stitch ga ik ook zeker binnenkort zien!

Isis
26-06-2002, 22:44
Maar Lilo&Stitch ga ik ook zeker binnenkort zien!

Als je naar L&S bent geweest vertel je dan hoe je 'm vond? Ben erg benieuwd!:)

Danny Woensdregt
26-06-2002, 22:56
Als je naar L&S bent geweest vertel je dan hoe je 'm vond? Ben erg benieuwd!:)
Zal ik doen. Heb zo'n idee dat 'ie niet zal tegenvallen, te oordelen naar de diverse trailers.

Nathan Strik
26-06-2002, 23:26
Net de TV-reclame van Lilo & Stitch gezien... spreken ze het uit als "LIELOO", eikels.... zeg toch gewoon "LAJLOO" zoals het hoort.
Dit is net zo erg als die mensen die "LIENUX" zeggen tegen Linux. ;)

Beloved
26-06-2002, 23:59
ben afgelopen zondag naar the count of monte cristo geweest; gewoon fijne entertainment maar alleen een beetje te langdradig en er kwamen bold en the beautiful taferelen bij. verder een fijne schofterige rol van guy pearce and gewoon leuk een middagje weg. (beter dan Blade II van de avond tevoren tenminste gnagna)

Luther Hartog
13-07-2002, 20:16
Ik ga nu naar Murdered by Numbers

R. Schaap
14-07-2002, 02:31
Jo!

Ik ben naar Spidey geweest, hij is erg goed. Ik heb al zin in deel 2

!!!!!!Human Spider Rulez:D

Geert Jan Alsem
14-07-2002, 03:06
Net de TV-reclame van Lilo & Stitch gezien... spreken ze het uit als "LIELOO", eikels.... zeg toch gewoon "LAJLOO" zoals het hoort.
Dit is net zo erg als die mensen die "LIENUX" zeggen tegen Linux. ;)

Eh? Linux moet Engels uitgesproken worden volgens jou? Hoezo? Het komt oorspronkelijk toch niet uit Amerika of een ander Engels sprekend land.... dacht ik?

Oh en on-topic...
Laatste tijd gezien...
Blade 2... Crap!
Killing Me Softly... Crap!
Count Of Monte Cristo... Cool!
Spider-Man... SUPERCOOL!

Nathan Strik
14-07-2002, 03:38
Eh? Linux moet Engels uitgesproken worden volgens jou? In ieder geval eerder op z´n Engels dan op z´n Nederlands...

Geert Jan Alsem
14-07-2002, 03:40
Och ik weet niet... normaal ben ik ook altijd wel voor Engelse uitspraak... maar in dit geval zeg ik gewoon Lienux :)

Nathan Strik
14-07-2002, 03:49
Och ik weet niet... normaal ben ik ook altijd wel voor Engelse uitspraak... maar in dit geval zeg ik gewoon Lienux :) Tsja, we zouden het eigenlijk even aan de makers moeten vragen... hmm... waar kwam LIENUX/LAJNUX ook alweer vandaan?!?

PS. Je hebt wel sommige oelewappers die UUNIKS zeggen tegen Unix... ;) Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat dat gewoon JOENIKS is?!? :D

Jason Bourne
14-07-2002, 10:19
Laatste film is Spider-man geweest, prachtige film.

Matt D
14-07-2002, 12:34
ik heb gisteren spiderman gezien en vond het wel een redelijke film, beter in ieder geval dan star wars. Tot nu toe was het een redelijk kalm en zwak cinema jaar voor mij. de coolste films heb ik allemaal gezien op festival van de fantastische film in Brussel

Luther Hartog
14-07-2002, 13:30
Ik ga nu naar Murdered by Numbers En wat was dat een *** film zeg

Romans
14-07-2002, 13:33
Weekje geleden ben ik ook naar Spiderman geweest. Lekker veel actie met een simpel verhaal. Gewoon kijken en niet nadenken.

Luther Hartog
14-07-2002, 13:40
ik heb gisteren spiderman gezien en vond het wel een redelijke film, beter in ieder geval dan star wars. Ik vind ze wel vergelijkbaar, alleen Spider-Man moet groeien. Dit is de eerste film en net als bij X-Men hebben de karakters introductie nodig en ik vind dat ze dat wel goed hebben gedaan. Ik ben alleen een grotere X-Men-fan....Wolverine rulez

Geert Jan Alsem
14-07-2002, 14:12
Tsja, we zouden het eigenlijk even aan de makers moeten vragen... hmm... waar kwam LIENUX/LAJNUX ook alweer vandaan?!?

PS. Je hebt wel sommige oelewappers die UUNIKS zeggen tegen Unix... ;) Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat dat gewoon JOENIKS is?!? :D
Ik ben vergeten waar Linux vandaan komt.
Maar het is inderdaad wel Joeniks :)

Ok sorry van de off-topicheid... ik had al gezegd welke films ik laatst heb gezien dus ik kan in deze post verder niks on-topic zeggen :)

Rochan
20-07-2002, 02:35
Heb vandaag de volgende 3 films gezien:

Murder by Numbers. Vond het goede film, ondanks dat je in het begin al wist wie de daders waren;) :D

Resident Evil, eindelijk weer een leuke film met zombies en veel bloed, ook een goede film:D

Spider man , deze film was gewoon voor mij top (dat heb je als je comic liefhebber ben). Echt een leuke onderhoudende film. het verhaal werd redelijk gevolgd als van de comiic. Vooral de dood van Uncle ben, hebben ze echt gedaan zoals het in de comic ook is beschreven, en niet zoals met de Batman films. Dus heb vandaag 3 leuke/goede films gezien:cool:

Danny Woensdregt
20-07-2002, 22:42
Op de terugvlucht van vakantie (ja, goed weer gehad, dank u.) draaiden ze "Serendipity". Leuke film.

Wilde na de vakantie nog naar Lilo&Stitch, maar zie dat alle bioscopen hier in de regio alleen de Nederlandse versie draaien!:(

Dave
22-07-2002, 08:55
Ben gisteren naar Spiderman geweest, Zeeeer vermakelijke film!
Ga ik zeker aanschaffen waneer deze op DVD verschijnt :D

Richard B.
23-07-2002, 00:08
Zaterdag zat ik bij 'Mulholland Drive' en daar heb ik nu nog koppijn van: allemachtig zeg, wat een ingewikkelde film! Wel weer een geweldige film van David Lynch. Als je gek bent op Twin Peaks en Blue Velvet dan MOET je deze echt gezien hebben. Briljant.

Mulholland Drive: voor iedereen die Memento te voorspelbaar vond. :D

Rochan
31-08-2002, 23:39
Heb vanavond Femme Fatale in de bioscoop gezien. Was al erg nieuwsgierig nar deze film, vanaf het begin ik de de eerste plaatjes op het net had gezien. De film heeft mijn verwachtingen waar gemaakt. Vond het een goede film, goed verhaal en Rebecca die een echte Femme Fatale was (6) (y)

Danny Woensdregt
31-08-2002, 23:44
Vanavond naar Austin Powers in Goldmember geweest. WAANZINNIGE film!(y)
Ook de cameo's zijn om je te bescheuren:D

Rochan
01-09-2002, 15:41
Ben net terug van Lilo and Stich. Ondanks dat ik de NL gesproken versie (mijn zoontje kan nog niet lezen) heb gezien, vond ik het toch leuk. Ook leuk de liedjes van Elvis die in de film voorkwamen, waren leuk. Een leuke Disney(y)

Philippe
01-09-2002, 19:15
Reign Of Fire. Flutverhaal en weinig spanningsopbouw. Je mist niets als je deze film aan je voorbij laat gaan.

Said Oufkir
01-09-2002, 20:48
Sum of all fears, zeker een aanrader!

Richard B.
01-09-2002, 23:42
Ik zag 'High crimes' omdat de film die ik wilde zien uitverkocht was en ik kan er heel kort over zijn: 'stinking heap of manure'.

Rochan
01-09-2002, 23:44
Ik zag 'High crimes' omdat de film die ik wilde zien uitverkocht was en ik kan er heel kort over zijn: 'stinking heap of manure'.

En welke film wilde je dan eigenlijk zien?:confused:

Art
01-09-2002, 23:46
En welke film wilde je dan eigenlijk zien?:confused:
Je bent me net voor :D

Lars_JJ
02-09-2002, 18:26
Ik heb 't laatst Sum of all fears gezien... Lekker onverwacht..

Rochan
02-09-2002, 18:50
Je bent me net voor :D

En we weten het antwoord nog steeds niet:( :D

Buscemi
02-09-2002, 19:22
Ben gisterenavond naar The Sum Of All Fears geweest in de nieuwe bioscoop van Sittard (dit weekend geopend): Foroxity (samenvoeging van Forum Sittard en Roxy Geleen).
8 zalen, prachtig gebouw, alleen nog een beetje kaal (nog geen vloerbedekking). Tijdens de film was er opeens een hoop lawaai, wat bleek: een van de stoeltjes was waarschijnlijk niet goed in elkaar gezet en een vrouw van toch wel behoorlijk gewicht zat opeens op de grond. Gelukkig had ze zich niet echt bezeerd dus er mocht gelachen worden !!! Normaal hou ik van stilte tijdens een film en erger ik me als mensen lawaaierig zijn, maar dit was toch wel even een hilarisch moment. :bier:

Luther Hartog
02-09-2002, 21:58
Austin Powers:(



De slechtste film na Ali G. van dit jaar....bah:nono:

Danielle Gerards
02-09-2002, 22:04
Austin Powers:(



De slechtste film na Ali G. van dit jaar....bah:nono:

Heb hem ook laatst gezien; maar ik vond hem leuk; we lachten ons den taeringh uit het lijf; maar het kon ook aan mijn melige gezelschap liggen(6)

Rochan
02-09-2002, 22:16
Austin Powers:(



De slechtste film na Ali G. van dit jaar....bah:nono:

Volgens mij ga jij meer voor het serieuzere werk Luther(6)

Richard B.
03-09-2002, 00:32
En welke film wilde je dan eigenlijk zien?:confused:

Ik zou voor de 3e keer naar Amelie gaan. :D

Btw: ik had een date met een dame die hem nog niet gezien had, dus dat vond ik genoeg reden om 'm nog een keer te gaan zien (ondanks het feit dat ik hem al op dvd heb).

Art
03-09-2002, 00:34
Ik zou voor de 3e keer naar Amelie gaan. :D

Roos, het is Amélie :D Het is nu opgehelderd :D

Rochan
03-09-2002, 00:37
Roos, het is Amélie :D Het is nu opgehelderd :D

He he dat lucht op, was behoorlijk nieuwsgierig(6)

Richard B.
03-09-2002, 00:46
He he dat lucht op, was behoorlijk nieuwsgierig(6)

Wow, ik hoop niet dat dit verlate antwoord al teveel stress veroorzaakt heeft? Iemand had me ff moeten mailen.. :D

Luther Hartog
03-09-2002, 09:39
Volgens mij ga jij meer voor het serieuzere werk Luther(6) Ja...ik zit meer te wachten op: Insomnia of Minority Report en natuurlijk TTT

Luther Hartog
03-09-2002, 10:05
Heb hem ook laatst gezien; maar ik vond hem leuk; we lachten ons den taeringh uit het lijf; maar het kon ook aan mijn melige gezelschap liggen(6) Ik kan het niet begrijpen. De humor is totaal niet leuk. Het is zo makkelijk allemaal.

Mike Lowery
03-09-2002, 10:47
In 3 weken ben ik naar.

Sweetest thing

40 days 40 nights

Austin Powers Goldmember

Oesters van Nam Kee / Premiere

Dus ik ben weer aardig op de hoogte:D

Gabriël de Rop
03-09-2002, 12:06
Vorige week naar "Kissing Jessica Stein" geweest......een beetje een kruising tussen "Fucking Amal" en "Reality bites".
Erg vermakelijk, maar een beetje een "vrouwen-film" (foute term, ik weet het....maar jullie begrijpen wat ik bedoel, toch?).

Binnenkort naar Signs.....

Art
06-09-2002, 01:35
Ik heb Signs gezien :) Is een goede film maar naar het einde toe verliest ie toch wat suspense :o Maar toch weer een mooi werkje van M. Night Shyamalan :) En Rory Culkin, de broer van :D , is er eentje om in de gaten te houden ;)

Mark de Jong
06-09-2002, 17:43
Afgelopen woensdag naar Austin Powers In Goldmember geweest. Die was echt lachen ! :D :D

Check it out !

Beloved
06-09-2002, 18:25
Ben gisteren naar Signs geweest. Het is de eerste keer geweest dat ik echt wilde dat hij snel zou ophiuden en dan op de positieve manier :D Ik had het niet meer en dat is echt heel zeldzaam, de enige andere keer dat dat is gebeurd was bij the blair witch project. Maar het einde valt tegen. Verder; beste film die ik dit jaar heb gezien, misschien ga ik volgende week nog een keer met m'n moeder (die waarschijnlijk de pauze niet eens haalt...) Ik wacht nu al met smart op de DVD. M. Night Shyamalan is mijn nieuwe held. Driemaal is scheepsrecht :D

FrenkieB
06-09-2002, 21:58
Ik kom ook terug van signs...vond het een leuke film..maar niet super ofzo. Wel leuk dat Shyamalan nog een rol in de film speelt...(weet je wel welke Beloved?)

Art
06-09-2002, 22:00
Ik kom ook terug van signs...vond het een leuke film..maar niet super ofzo. Wel leuk dat Shyamalan nog een rol in de film speelt...(weet je wel welke Beloved?)
Art heeft hem dus ook gezien en weet het :D Hij is die dierenarts :o

FrenkieB
06-09-2002, 22:50
yep...dat issum...

Sander Meijer
06-09-2002, 23:05
Ben eergister naar the Guru geweest

The Guru is om te huilen zo ontiegelijk slecht .. je gaat je gewoon schamen dat je nog in de zaal zit. Bah wat een rot film. Het is zo slecht dat het eigenlijk ook wel weer aardig is. Ik kreeg gewoon kriebels van die film.

Atjar atjar atjar ... rot toch op!

Rochan
07-09-2002, 02:16
Heb vanavond de volgende 3 films gezien:

Reign of Fire, vond het een goede film
Heaven, is een film die je beter niet in de bioscoop hoeft te zien, (leuk om een keertje te huren), viel tegen.
Sum of all Fears, goede en spannende film
:)

Kasper P.
07-09-2002, 08:46
Afgelopen woensdag naar Austin Powers In Goldmember geweest. Die was echt lachen ! :D :D

Check it out ! Ik ben al een half jaar niet meer naar de bios geweest (sinds LOTR) maar k ga vanavond naar Goldmember

Dane
08-09-2002, 11:10
Gisteren ook naar Signs geweest, ik vond het echt een goede film, spanning word geweldig goed opgedreven, het einde vond ik niet echt een of andere geweldige plotwending zoals The 6th Sense, maar het einde was zeker wel goed.

Een aantal scenes in de film waren echt prachtig zo vond ik de scene waarbij ze nog een keer met zn allen gaan eten wat ze lekker vinden echt super in beeld gebracht, de emoties en de angst enzo, ik had de tranen in mn ogen staan...:)

Elwood.

Dave
08-09-2002, 11:12
Gisteren ook naar Signs geweest, ik vond het echt een goede film, spanning word geweldig goed opgedreven, het einde vond ik niet echt een of andere geweldige plotwending zoals The 6th Sense, maar het einde was zeker wel goed.

Een aantal scenes in de film waren echt prachtig zo vond ik de scene waarbij ze nog een keer met zn allen gaan eten wat ze lekker vinden echt super in beeld gebracht, de emoties en de angst enzo, ik had de tranen in mn ogen staan...:)

Elwood.

Same stoy voor me, op de tranen na dan :p

Kasper P.
08-09-2002, 12:11
Ben gaan kijken naar Austin powers in Goldmember. Maar hij is echt een aanrader, heel erug melig, mooie grafics (dr. evils duikboot) en de beste openingsscene ooit~!

Mark de Jong
11-09-2002, 19:36
Signs vandaag gezien. Ik vond het een geweldige film ! (y)
Echt toppie !! (y)

Rob P.
11-09-2002, 21:48
Art heeft hem dus ook gezien en weet het :D Hij is die dierenarts :o

Hij zit natuurlijk ook in The Sixth Sense, als dokter en in Unbreakable wordt ie aangehouden door Bruce Willis in het stadion. De grote oom Alfred deed dat ook altijd als een soort handtekening.:rolleyes:

Kasper P.
11-09-2002, 22:04
Signs vandaag gezien. Ik vond het een geweldige film ! (y)
Echt toppie !! (y) Ja ik kom niet binnen maar ik krijg hem over 3 dagen :cool:

Jeroen Groot
12-09-2002, 12:09
Ben vorige week naar MIB II en Oesters van Nam Kee geweest. Beiden niet echt bijzonder.
Ik kijk wel uit naar Minority Report, Insomnia, xXx en natuurlijk LOTR- The Two Towers

Martin Miezelmoe
12-09-2002, 12:26
Vorige week naar Signs geweest....
Viel me eerlijk gezegd zwaar tegen.........
Te zwakke en gemakkelijke verhaallijn..

Dave
22-09-2002, 20:05
Vorige week Zaterdag naar Austin Powers Goldmeber geweest :D:D:D

Vandaag naar Resident Evil geweest :cool:

Beide zeer vermakelijke films (y)

Mini-Me
22-09-2002, 21:49
Vorige week Zaterdag naar Austin Powers Goldmeber geweest :D:D:D

Vandaag naar Resident Evil geweest :cool:

Beide zeer vermakelijke films (y)

Ben je met Arjan geweest?

Glenn Smits
22-09-2002, 22:02
de tweede dag dattie uit was naar Resident Evil geweest. Meesterlijke film. Echt smerig en spannend. Niet eng ofzo.

Art
23-09-2002, 00:37
Bend It Like Beckham gezien (y) Vrouwen en voetbal kunnen wel degelijk bij elkaar horen :D

Dave
23-09-2002, 07:58
Ben je met Arjan geweest?

Yep, met Arjan en die vond hem ook goed!

Kasper P.
25-09-2002, 19:15
Ik ga morgen naar de voor-premiere van The bourne idetity.... heb ik kaartjes voor gewonnen. Lijkt me een goede film (imdb score is 7.5). K meld overmorgen wel wat ik er van vondt :cool: (in Nederland draait ie pas op 17 october!)

Art
27-09-2002, 01:38
Ik heb net Minority Report gezien en hij is geweldig (y) Absolute aanrader :bier:

Luther Hartog
27-09-2002, 08:50
Ik heb net Minority Report gezien en hij is geweldig (y) Absolute aanrader :bier: En dat kan ik alleen maar beamen. Dit is zoals een actiefilm moet zijn, naar mijn mening. Goeie actie, SFX, acteerprestaties en regisseerprestaties. Echt top(y)

1 klein minpuntje, toen ik uit de bios kwam was m'n fiets gejat..:mad:

EVO
27-09-2002, 10:07
1 klein minpuntje, toen ik uit de bios kwam was m'n fiets gejat..:mad:

damn...je had niet echt je dag gister...:(

Kasper P.
27-09-2002, 22:37
Ik ben dus naar The bourne identity geweest.... geweldig film! Mooi camerawerk goed verhaal, goede acteerprestaties, tempo gewoon een hele goede film! (y) Super aanrader :cool:

Buscemi
27-09-2002, 23:11
En dat kan ik alleen maar beamen. Dit is zoals een actiefilm moet zijn, naar mijn mening.
Ook ik kan dat beamen. De TOPPER van dit jaar naar mijn mening. Alleen kan ik me niet vereenzelvigen met het woordje actiefilm. Hij zit natuurlijk wel boordevol aktie maar is naar mijn mening een Science-Fiction film met heel veel film-noir kenmerken... Kom hier over een tijdje nog wel op terug in een nieuwe thread. Als we nu gaan discussieren "produceren" we te veel plotspoilers.
Maar goed, iedereen z'n eigen mening.

Rochan
29-09-2002, 20:48
Ben vandaag naar he Guru geweest en heb toch wel genoten. Geen hoogstaande film, maar wel een leuke(y)

Art
30-09-2002, 00:31
In de sneak draaide One Hour Photo :o Een zeer goede film maar niet voor iedereen. Het is namelijk een film waarin weinig gebeurd. Maar het is wat mij betreft een aanradertje :bier:

Jos Habets
30-09-2002, 08:49
Van het weekend naar Reign of Fire geweest.
Wat een onzin!!!!!
Viel echt super tegen.............
Paar leuke opnames van de 'hoofddraak', verder niks.
Flutverhaal.......

Remco Out
30-09-2002, 09:05
Ben zaterdag in Rotterdam naar Minority Report geweest en ik kan jullie allemaal verzekeren, topfilm, zeer zeker een aanrader.

Chris Howitt
30-09-2002, 11:43
Zaterdagavond naar CineStar Enschede geweest waar ik Signs gezien heb.

Ik vond het zeker een mooie film, bij het eind viel alles zoals gewoonlijk bij M. Night Shyamalan precies in elkaar, voor mij tenminste :) Andere mensen waar ik mee sprak, snapten het niet helemaal........

Krijgt van mij een 8

Luther Hartog
30-09-2002, 11:58
Ik vond het zeker een mooie film, bij het eind viel alles zoals gewoonlijk bij M. Night Shyamalan precies in elkaar, voor mij tenminste :) Andere mensen waar ik mee sprak, snapten het niet helemaal........

Krijgt van mij een 8 Ik denk dat ik er een zaterdag maar naar toe ga...ik hou wel van films waar de 1 hem goed vindt en de ander hem waardeloos vindt.

lieshout84
30-09-2002, 12:43
Kben gisteravond naar Goldmember geweest.
ik lag helemaal in een deuk. ik vond hem echt fantastisch.

Dane
30-09-2002, 14:53
Zaterdagavond naar CineStar Enschede geweest waar ik Signs gezien heb.

Hee, iemand uit het oosten? Ik kom zelf uit hengelo en ga ook altijd naar Cinestar, zeker de beste bioscoop, hier in de regio tenminste, en de lekkerste zoete popcorn ook...:rolleyes: :D

Elwood.

Chris Howitt
30-09-2002, 17:07
Hee, iemand uit het oosten? Ik kom zelf uit hengelo en ga ook altijd naar Cinestar, zeker de beste bioscoop, hier in de regio tenminste, en de lekkerste zoete popcorn ook...:rolleyes: :D

Elwood.

Ik kom zelf uit Borculo, heb dus de keuze uit Cinecity Doetinchem of CineStar Enschede. En dan valt mijn keus toch op de laatste , betere zitplaatsen en grotere schermen + natuurlijk de popcorn :D

Hanna
30-09-2002, 17:16
Ik kom zelf uit Borculo, heb dus de keuze uit Cinecity Doetinchem of CineStar Enschede. En dan valt mijn keus toch op de laatste , betere zitplaatsen en grotere schermen + natuurlijk de popcorn :D

CineStar??? :nono::nono:

als je een film op de juiste manier wilt bekijken moet je naar Pathé Schouwburgplein r'dam komen!!!!!!!
kan niet wáchten tot ik Michiel Huisman's washboardje kan aanschouwen in Volle Maan op ZÓ'N scherm!!! ;););)

Dane
30-09-2002, 17:20
CineStar??? :nono::nono:

als je een film op de juiste manier wilt bekijken moet je naar Pathé Schouwburgplein r'dam komen!!!!!!!
kan niet wáchten tot ik Michiel Huisman's washboardje kan aanschouwen in Volle Maan op ZÓ'N scherm!!! ;););)

Cinestar is groot genoeg hoor, een stuk of 10 zalen en heerlijke popcorn dus...

Maar het belangrijkste is toch wel dat het nog geen 5 minuten hier vandaan rijden is...

Elwood.

Lars_JJ
30-09-2002, 23:49
Ik heb net Minority Report gezien, aanradertje hoor (y)

Art
30-09-2002, 23:50
Hee, iemand uit het oosten? Ik kom zelf uit hengelo en ga ook altijd naar Cinestar, zeker de beste bioscoop, hier in de regio tenminste, en de lekkerste zoete popcorn ook...:rolleyes: :D

Elwood.
En comfortable Love-Seats :D

Dane
30-09-2002, 23:54
En comfortable Love-Seats :D

Hee, nog iemand die bekend is met cinestar!(y)

Elwood.

Art
30-09-2002, 23:56
Hee, nog iemand die bekend is met cinestar!(y)

Elwood.
Ik heb een kleine 2 jaar gewerkt in Huizen in de bios en omdat Cine Star hetzelfde computersysteem heeft als wij mochten wij een dagje daar werken. Hun hadden namelijk een personeelsuitje :bier: :D Maar een zeer goede bios met een wijze lasershow (y) :bier:

Richard B.
30-09-2002, 23:57
Vanavond in de sneak 'Bend it like Beckham' gezien, een hele leuke Engelse komedie over een Indiaas meisje die achter de rug van haar conservatieve ouders om aan voetbal gaat doen. Een echte aanrader. Het verhaaltje steld niet zo heel veel voor, maar het is erg leuk gebracht en vooral erg grappig.

Art
30-09-2002, 23:57
Vanavond in de sneak 'Bend it like Beckham' gezien, een hele leuke Engelse komedie over een Indiaas meisje die achter de rug van haar conservatieve ouders om aan voetbal gaat doen. Een echte aanrader. Het verhaaltje steld niet zo heel veel voor, maar het is erg leuk gebracht en vooral erg grappig.
Zekers, een aanrader :bier:

Rochan
30-09-2002, 23:59
CineStar??? :nono::nono:

als je een film op de juiste manier wilt bekijken moet je naar Pathé Schouwburgplein r'dam komen!!!!!!!
kan niet wáchten tot ik Michiel Huisman's washboardje kan aanschouwen in Volle Maan op ZÓ'N scherm!!! ;););)
Wat dacht je van de nieuwe Pathe bij de Kuip. is echt te gek. Ben er gistere ngeweest en is echt heel mooi en comfortable stoelen en 14 zalen:cool: (y) :bier:

Dane
01-10-2002, 00:00
Ik heb een kleine 2 jaar gewerkt in Huizen in de bios en omdat Cine Star hetzelfde computersysteem heeft als wij mochten wij een dagje daar werken. Hun hadden namelijk een personeelsuitje :bier: :D Maar een zeer goede bios met een wijze lasershow (y) :bier:

De lasershow is inderdaad mooi opgezet, maar ze hebben maar 3 of 4 verschillende shows en ik heb elke lasershow al ongeveer 4 keer gezien ofzo, dan wil het nog wel eens irritant worden als je er weer 10 of 15 minuten naar moet kijken....

Elwood.

Chris Howitt
01-10-2002, 00:07
Dat van de lasershow klopt ja, als je regelmatig in CineStar naar de nieuwste blockbuster films bent geweest meestal in zaal 4 krijg je dus de Laser Show. En ja ik heb ze ook allemaal al een stuk of 3x gezien, maar ja maakt niet uit.

Ze hebben in iedergeval de Love Seats waar ik en mijn vriendin altijd lekker comfortabel in zitten :D

Dane
04-10-2002, 19:40
Ben vanmiddag naar Austin Power: Goldmember geweest, en als echte Austin "danger" Powers fan vond ik de film zwaar tegen vallen...

Dr. Evil was zo'n beetje mijn favoriete karakter in de eerste 2 delen, superdroge humor, in Goldmember lijkt Dr. Evil wel totaal veranderd te zijn in doen en laten, hij is veel drukker en de grappen van hem zijn verreweg 10 x minder leuk dan in deel 1 en 2.

Wat ik echt een schande vond is dat "I seem to have fallen down a cliff" Mustapha niet eens in de film zat! De scene van hem was in deel 2 toch wel een van de beste comedy scenes ooit, ik vergeet het nooit meer hoe ik gelachen heb bij "The wound is beginning to smell like almonds, wich is not good":D

De stukjes tussen scenes in waarin je Austin steeds ziet dansen, die in de eerste 2 delen juist voor humoristische afwisseling zorgden zaten er ook niet in.

Er zaten ook zeer geslaagde grappen in de film, "The Maul" was echt hilarisch en leuk die gast van The Wonder Years weer te zien (Fred Savage toch?)

Mini-me stal wat mij betreft de show in de film, ik heb in een deuk gelegen toen hij in elkaar gerost werd door austin, dat was trouwens een link naar film 1, waarin Dr. Evil zegt dat 'ie door zn ouders in een zak werd gestopt en geslagen werd met een bamboe stok....:)

Het was zeker een vermakelijke film, maar in tegenstelling tot deel 1 en 2, vond ik deze toch ietwat tegen vallen.

Elwood.

Sander Meijer
04-10-2002, 23:25
Ben gister naar K-19 : Widowmaker geweest .. opzicht wel een vermakelijke film alleen.. ik kan er niet bij dat de complete vloot Engels spreekt .. en dat Harrison Ford een rus is.

vind ik toch een raar beeld geven ....

Rob P.
05-10-2002, 12:11
als je een film op de juiste manier wilt bekijken moet je naar Pathé Schouwburgplein r'dam komen!!!!!!!
kan niet wáchten tot ik Michiel Huisman's washboardje kan aanschouwen in Volle Maan op ZÓ'N scherm!!![B]

Dan zou ik ook 's naar Pathé de kuip gaan, vind ik zelfs mooier en groter als Pathé Schouwburgplein. En dan natuurlijk niet naar Volle maan:nono: :D

Kasper P.
05-10-2002, 12:33
Ben naar The sweetest thing geweest (verplicht naar die film vanwege de aandrang van mijn vrouwelijke vrienden). Ik dacht dacht het een vreselijke film zou zijn maar ze viel best mee, de eerst helft (tot de pauze) was heel leuk en het tweede deel was op het einde ook vrij leuk alleen het middenstuk was minder een 6,5/10! :D

Art
14-10-2002, 22:06
Even kijken hoor :o Vorige week S1m0ne, was wel aardig :) Vrijdag naar Volle Maan, beter dan Costa! maar is gewoon pubervermaak :D Gister My Big Fat Greek Wedding, ook wel aardig maar daar is ook alles mee gezegd :o En vandaag Loenatik - De Moevie :D In één woord, geweldig :D :bier:

Kasper P.
14-10-2002, 22:29
Even kijken hoor :o Vorige week S1m0ne, was wel aardig :) Vrijdag naar Volle Maan, beter dan Costa! maar is gewoon pubervermaak :D Gister My Big Fat Greek Wedding, ook wel aardig maar daar is ook alles mee gezegd :o En vandaag Loenatik - De Moevie :D In één woord, geweldig :D :bier: Ik wil deze week ook nog graag naar Loenatik gaan, is hij zo vet?

Art
14-10-2002, 22:40
Ik wil deze week ook nog graag naar Loenatik gaan, is hij zo vet?
Tja, als je de serie leuk vindt dan cind je de film zeker goed :) Hij is zeker voor een Nederlands produkt erg vermakelijk :bier:

Rochan
14-10-2002, 23:17
Even kijken hoor :o Vorige week S1m0ne, was wel aardig :) Vrijdag naar Volle Maan, beter dan Costa! maar is gewoon pubervermaak :D Gister My Big Fat Greek Wedding, ook wel aardig maar daar is ook alles mee gezegd :o En vandaag Loenatik - De Moevie :D In één woord, geweldig :D :bier:
Daarom was je zo weining op het forum. Even wat filmpjes gepakt Art?

Art
14-10-2002, 23:19
Daarom was je zo weining op het forum. Even wat filmpjes gepakt Art?
En het is een beetje rustig op het forum, dat ook :) Maar ik ben inderdaad veel uit geweest en wat filmpjes gepakt ;)

SchumiFan
15-10-2002, 01:13
Ben vanavond naar comeback movies geweest in Pathé.

Vanavond was ... Back to the Future.

Echt helemaal geweldig. Ondanks dat ik die film al tig keer heb gezien ... 3 weken geleden op DVD heb gekocht. Was het een nwe ervaring van de film.

WOW. wat is dit toch een geweldige film

Rob P.
15-10-2002, 19:18
Ben vandeweek weer 's in de bios geweest en heb echt genoten van "One Hour Photo" Echt zo'n film waar je even goed voor moet gaan zitten en geen irritante telefoontjes om je heen. (En die waren er ook BIJNA niet!)
Maar meesterlijke plaatjes, een hele aparte spanningsopbouw en een erg geloofwaardige Robin Williams. Een aanrader voor de liefhebber van de iets "kleinere" films...

Rochan
19-10-2002, 09:37
Heb gisteravond de volgende 3 films gezien:

Signs. Hele goede film. Mr Night weet spanning zo goed op te bouwen.

Bourne Identity- Spannende film.

Minorty Report- Dit is ook een topper.

Alledrie films hebben mij behoorlijk bekoor en ga ze dan ook alledrie aanschaffen, als ze op dvd uitkomen (y)

RaymonE
20-10-2002, 17:40
Gisteren de stoute schoenen weer aangetrokken en naar de bios in Scheveningen geweest,...

the Bourne Identity gezien.

Film was ok,.. ik zou 'm een 8 geven. Alhoewel het boek beter is.

Maar goed de bioscoop zelf blijft een drama,.. te kleine stoelen, te weinig beenruimte, lange rijen voor de kassa,...

Lang leve de DVD!

Louis Bouduin
20-10-2002, 20:03
Deze week naar Signs geweest. U weet wel de nieuwste film van mister N. Night Shyamalan.
Spanning verzekerd dus, zou je denken. Maar die vogel gaat toch maar ten dele op. De film blijft namelijk een heel eind verweiderd van het niveau van The Sixth Sense en Unbreakable. Tuurlijk zijn er weer die bekende, typische Shyamalanse stijloefeningen, zoals de geladenheid, het trage tempo en die ongrijpbare, ondefineerbare sfeer die je zelfs als er van spanning geen sprake is, in de ban houdt. Er kan altijd vanalles gebeuren; ook al gebeurt er gewoonlijk niets.
Kortom, heerlijke cinema om je een avondje van straat te houden.
Toch is Signs niet helemaal je dat. Een reden zou kunnen zijn dat je de regisseur zijn handelmerk een beetje te gewoon begint te worden en het bovendien hier iets té zwaar wordt aangedikt. Nog trager dus. Zelfs de acteurs lijken bijwijlen in slow-motion te bewegen; alsof ze op zoek zijn naar de slaapziekte en deze al ontmoet hebben, ipv mensen die vreemde graancirkels in een maisveld onderzoeken. Daarbij maakt Shyamalan net een tikkeltje te vaak gebruik van ellenlange stiltes, die eerst nog iets bangelijks en onrustwekkends hebben, maar uiteindelijk als een dikke, lome deken over Pennsylvania (en de filmzaal) liggen.
Het helpt de film ook al niet dat het verhaaltje minder om het lijf heeft dan Eva in het Paradijs, dus is het afwachten tot de regisseur zijn volgende touch: de verrassende, bij de keel grijpende en alles op zijn kop zettende ontknoping, op je loslaat, zoals hij dit op briljante wijze deed in de Sixth Sense.
Dat ook dit niet je dat is, mag u zelf gaan bekijken in de cinema, of later op DVD.

Danny Woensdregt
20-10-2002, 21:19
Gisteravond naar The Bourne identity geweest. Goede film, behoorlijk vol aktie, goed verhaal. Heeft iig m'n mening over Matt Damon weer ietsje veranderd (vond 't eerst maar een vervelend mannetje, maar nu gaat ie wel:D )

Matt D
21-10-2002, 12:09
dit weekend the bourne identity gezien, viel wel redelijk goed mee

Remco Out
21-10-2002, 12:12
Afgelopen vrijdag The Bourne Identity gezien, vond het zeker wel een goede film, maar ja Matt Damon speelt natuurlijk de hoofdrol.

Dave
21-10-2002, 17:56
Vanmiddag naar Peter Pan 2 - Return To Neverland, geweest met mijn kleine neefje en nichtje ;)

Zeker een vermakelijke film :)

Art
21-10-2002, 20:11
xXx :D Een flinterdun verhaal met keiharde actie en steengoede muziek dus was wel geslaagd voor mij :D

Rochan
21-10-2002, 21:07
xXx :D Een flinterdun verhaal met keiharde actie en steengoede muziek dus was wel geslaagd voor mij :D

Ga ik ook nog zien:D

Werner
22-10-2002, 00:09
Deze week naar Signs geweest. U weet wel de nieuwste film van mister N. Night Shyamalan.

Ik ook, Louis. Ik moet zeggen dat het toch niet de beste film van N. Shyamalan totnogtoe is. Ik ben het helemaal eens met je kritieken. Zeer mooie filmische opbouw, maar het verrassende element is er toch niet zoals in zijn vorige films. Het leek soms wel een aflevering van de X-Files...

Isis
23-10-2002, 00:42
Ik ben pas nog naar Signs geweest en vond 'm toch wel goed..ga 'm zeker kopen als 'ie op dvd uitkomt!
Vanavond naar Bourne Identity geweest...was wel oke...maar wat een kwijlekop heeft die Matt Damon zeg! Zelfs m'n buurjongen is leuker...:(

WitteGijt?
23-10-2002, 01:17
Heb net in de sneak "Welcome to Collinwood gezien" en heb de hele film dubbelgelegen, dit is 'n film die het sfeertje van Lock, Stock en Snatch ademt.
Het gaat over 'n stel loser die 'n kraak gaan plegen. heerlijke film met als producenten Steven Soderbergh en George Clooney, waarvan deze laatste 'n geweldige bijrol heeft als 'n gehandicapte kluizenkraker. Verder speelt in de film de altijd goede William H. Macy, waardoor de film voor mij al gelijk niet meer stuk kon, 'n echte aanrader.

Jos Habets
23-10-2002, 15:16
Naar Signs geweest. Wel aardig.
Goed verhaal. Alleen beetje trage film.

Roland
26-10-2002, 15:27
gister naar XXX geweest.

Een van de beste actie films van dit jaar.Hele goede soundtrack,veel humor en veeeeel actie!!!!!!!1

Daniël van Zanten
28-10-2002, 12:06
Gisteren The Bourne Identity gezien in Pathe Scheveningen.
Goede film. Alleen het was wel heel erg winderig daar in Scheveningen. Vooral op de terugweg.

Marc Raps
28-10-2002, 15:36
Mijn laatste film in de bios was ook The Bourne Identity, vrijdagavond. Van de week nog effe naar xXx...

Buscemi
28-10-2002, 22:19
Ben vanmiddag in Maasmechelen (B) naar RED DRAGON geweest.
WOW,WOW, SUPER, GEWELDIG ....... (y) (y) (y)

Luther Hartog
28-10-2002, 23:17
Eeen zaterdag naar Road to Perdition geweest, was weer erg Tom Hankerig, maar wel erg mooi hoor (y)

Jelger
28-10-2002, 23:18
Originally posted by Luther Hartog
[B]was weer erg Tom Hankerig

En wat bedoel je daar precies mee? Is dat positief of negatief?

Luther Hartog
28-10-2002, 23:34
En wat bedoel je daar precies mee? Is dat positief of negatief? Daar ben ik nog niet over uit eigenlijk, hou het maar op positief wan ik vond de film gewoon erg goed

Jelger
28-10-2002, 23:45
Originally posted by Luther Hartog
hou het maar op positief wan ik vond de film gewoon erg goed

mooi, dan ga ik hem zeker kijken, ik vind tom hanks meestal wel positief :)

Jeroen Verleun
29-10-2002, 17:16
Ik ben vanmiddag naar The Bourne Identity geweest en ik moet zeggen, ik heb me geen moment verveelt. Een hele goede actie-thriller.

Werner
29-10-2002, 17:49
Ik ben vorige week naar Signs gaan kijken. Niet slecht, maar niet echt zo origineel als Shyamalan's vorige films.

Art
31-10-2002, 09:27
Dinsdag naar Road to Perdition geweest. Ik had er wel wat meer van verwacht maar toch heb ik me prima vermaakt. Een dikke voldoende :)

Dave
31-10-2002, 16:10
Ben vanmiddag naar: Insomnia geweest (y)

Zeer goede thriller!

Aanrader ;)

Lex v/d Moolen
31-10-2002, 16:48
In de vliegtuig-bios:

Signs - 6
Road to Pertition - 7.5
Insomnia - 8.5
Big Fat Greek Wedding - 6
About a Boy - 4
Men in Black 2 - 4
Minority Report - 8
Bad Company - 7