PDA

Bekijk de volledige versie : Noob Questions!!



Mistix
13-10-2004, 17:06
Hallo,
Ik wil graag een H-T set aan schaffen. Het moet me van me stoel afblassen zeg maar:) Maar ik weet er eigelijk niet echt veel vanaf.
Ik heb al een xbox met optical out dus dvd speler hoeft niet.
En ik zou graag ook een Audio in willen voor mijn ipod er op aan te sluiten. Dat heb ik nu allemaal al in een setje van Creative. Maar ik heb het gevoel dat het een beetje kinder spel is vergeleken met wat mensen hier hebben. Ik vraag dus om advies. En als je dat zo willen plaatsen dan graag met een link naar het product.
Ik hoop dat ik wat reactie krijg.


Budget: zo rond de 500.

Joost v.d. Ham
13-10-2004, 17:14
Mischien handig om een budget te vermelden, er is zo ontzettend veel op de markt.

Mistix
13-10-2004, 17:37
aangepast !

Herjan
13-10-2004, 17:45
Volgens mij wordt hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=28123) exact dezelfde vraag gesteld.

Lees eerst even daar mee. Lijkt me een beetje zinloos om die adviezen dubbelop te doen.

En als je verwachting van een HT van 500 euro echt is dat je van je stoel wordt geblazen, stel dan maar snel je verwachtingen bij, want dat gaat niet gebeuren...

Mistix
13-10-2004, 17:58
Thanx voor de tip Herjan. Dus 500 euro is echt Buget Budget?.

JCL
13-10-2004, 19:28
Hallo,
Ik wil graag een H-T set aan schaffen. Het moet me van me stoel afblassen zeg maar:) Maar ik weet er eigelijk niet echt veel vanaf.
Ik heb al een xbox met optical out dus dvd speler hoeft niet.
En ik zou graag ook een Audio in willen voor mijn ipod er op aan te sluiten. Dat heb ik nu allemaal al in een setje van Creative. Maar ik heb het gevoel dat het een beetje kinder spel is vergeleken met wat mensen hier hebben. Ik vraag dus om advies. En als je dat zo willen plaatsen dan graag met een link naar het product.
Ik hoop dat ik wat reactie krijg.


Budget: zo rond de 500.

Ja, wat de meeste hier hebben blaast alles van Creative ver weg. Maar 2 dingen.

1. Helaas ben ik niet een van die mensen en heb ik een 550 THX van Creative :wink: die er overigens nog best wel mee doorkan :twisted:
2. Die mensen hebben er €5.000 voor betaald :roll:

HT is een hele dure hobby. Je kunt eraan kwijt wat je zelf wil, het kan oplopen tot in de tonnen. Natuurlijk geeft een normaal mens dat er niet aan uit. Maar als ik het geld had zou ik er ook wel vele tientallen duizende euro's aan uitgeven. Maar vanaf een eurotje of 2500 - 3000 kom je in de setjes die kwalitetief echt goed zijn. Waar echt mooi geluid uit komt en waarbij je niet na 1 maand denk, ik moet weer verder. Dan komt een dergelijk gevoel na 3 maanden...

Het werk echt aan stekelijk, maar ik denk dat als je voor €500 iets leuks wil hebben je altijd weer op de Logitech Z680 uitkomt. 5.1, goedkoop en leuk geluid. Klinkt iig beter dan alle all-in-one setjes voor dat geld!