PDA

Bekijk de volledige versie : Winnaars Almost Famous prijsvraag zijn bekend



Eric van Ballegoie
17-01-2002, 09:52
Winnaars Almost Famous prijsvraag zijn bekend



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=241)

Luther Hartog
17-01-2002, 10:00
Ongelooflijk, hartsikke tof. Ik had echt nooit verwacht dat ik op deze manier een DVD zou winnen;). Dit geeft echt het gevoel alsof ik verliefd ben. Ik hou van je DVD.nl;)

Eric van Ballegoie
17-01-2002, 10:27
De liefde is wederzijds :D

System 3rror
17-01-2002, 10:43
Luther gefeliciteerd ;)

Inmiddels is je prijzenkast zo wat groter dan de kast van de DVD's die hebt gewonnen of niet? :)

Luther Hartog
17-01-2002, 10:57
Luther gefeliciteerd ;)

Inmiddels is je prijzenkast zo wat groter dan de kast van de DVD's die hebt gewonnen of niet? :) Dank jullie wel allemaal, ik snap je vraag niet echt Tim, kan het wat duidelijker?

System 3rror
17-01-2002, 10:58
Dank jullie wel allemaal, ik snap je vraag niet echt Tim, kan het wat duidelijker? Duidelijker... Nou met die andere gewonnen DVD's van altijdwinnen.nl, u snap? :)

colani
17-01-2002, 10:59
Hij bedoelt dat je al meer DVD's in je kast hebt staan die je gewonnen hebt, dan DVD's die je gekocht hebt. ;)

marcel
17-01-2002, 10:59
Hey toppie Luther. ( vindt je het wel een knappe fillum overigens??)
Alle anderen natuurlijk ook gefeliciteerd

Luther Hartog
17-01-2002, 11:06
Hey toppie Luther. ( vindt je het wel een knappe fillum overigens??)
Ik heb de film nog niet gezien, maar ik heb er wel genoeg goede verhalen over gehoord. Wat mijn prijzenkast betreft, ik heb nu 7 DVD's gewonnen, maar dit is de eerste keer dat ik via deze site win. Misschien kunnen we hier een thread over beginnen. "Hoeveel DVD's heb je gewonnen?"

System 3rror
17-01-2002, 11:16
Misschien kunnen we hier een thread over beginnen. "Hoeveel DVD's heb je gewonnen?" Ik zou zeggen... STARTEN DIE HAP :)

Remco Out
17-01-2002, 11:33
Gefeliciteerd allemaal. En Luther alweer gewonnen, maar ditmaal voor het eerst bij dvd.nl. Veel plezier met de dvd allemaal. En dat ik de volgende keer zou mogen winnen. :D

Ali baba
17-01-2002, 12:28
Klein vraagje ?

Winnen hier soms ook een Belgen ?
Of worden die er van tussen gehaald ?
Moet je persé van Nederland zijn ?

Graag antwoord Eric.

Groeten

Luther Hartog
17-01-2002, 12:44
Moet je persé van Nederland zijn ?
Dat is natuurlijk altijd een pre;)

(Disney)Tom Houben
17-01-2002, 14:47
PROFICIAT!!!
Ik weet hoe leuk het is om er eentje te winnen;)
Alvast veel kijkplezier!!!

Anonymous
17-01-2002, 14:47
Ongelooflijk, hartsikke tof. Ik had echt nooit verwacht dat ik op deze manier een DVD zou winnen;). Dit geeft echt het gevoel alsof ik verliefd ben. Ik hou van je DVD.nl;)

de duivel schijt verdomme altijd op een grote hoop.
eerst op altijdwinnen en nu weer hier ;) ;)

toch gefeli luther

Anonymous
17-01-2002, 14:48
Ik heb de film nog niet gezien, maar ik heb er wel genoeg goede verhalen over gehoord. Wat mijn prijzenkast betreft, ik heb nu 7 DVD's gewonnen, maar dit is de eerste keer dat ik via deze site win. Misschien kunnen we hier een thread over beginnen. "Hoeveel DVD's heb je gewonnen?"


ik kan je verzekeren: je zult hem met plezier kijken.
hijs erg leuk

Eric van Ballegoie
17-01-2002, 15:17
Klein vraagje ?

Winnen hier soms ook een Belgen ?
Of worden die er van tussen gehaald ?
Moet je persé van Nederland zijn ?


Belgen kunnen ook winnen, maar tot nu toe is dat slechts 1 keer gebeurd. Ik zou de lijsten nog eens na moeten lopen, maar volgens mij zijn er zeer weinig Belgische inzenders dus is de kans vrij klein.

Micha D. van Veen
18-01-2002, 10:18
IK HEB HEM NET GEKOCHT WANT IK DENK IK WIN NOOIT WAT!!!!

AAARRRRRGGGGG

BasH
18-01-2002, 14:53
Tsja, dat is het lot; de wet van Murphy; hoe je het ook wil noemen. Maar voor een zacht prijsje neem ik hem van je over, Micha!

In ieder geval gefeliciteerd; je bent er immers niet slechter van geworden.

Groeten,

BasH

Micha D. van Veen
18-01-2002, 16:08
Dank je wel ik voel me al een stuk beter, maar die murphy begin ik steeds minder te mogen.

Luther Hartog
19-01-2002, 01:24
IK HEB HEM NET GEKOCHT WANT IK DENK IK WIN NOOIT WAT!!!!

AAARRRRRGGGGG Je mag evengoed wel blij zijn dat je wat hebt gewonnen, heel veel winnen niks en jij wel en dan ga jij klagen?

Luther Hartog
19-01-2002, 01:44
de duivel schijt verdomme altijd op een grote hoop.
eerst op altijdwinnen en nu weer hier ;) ;)
Jij gaat toch ook niet steeds naar een andere wc?

Remco Out
19-01-2002, 10:05
Jij gaat toch ook niet steeds naar een andere wc? Juist heel veel mensen gaan telkens naar een andere wc, want een nieuwe wc betekent nieuwe kansen.:D :D

Luther Hartog
19-01-2002, 11:13
Juist heel veel mensen gaan telkens naar een andere wc, want een nieuwe wc betekent nieuwe kansen.:D :D Ik wil niet weten wat jij hiermee bedoeld

Luther Hartog
19-01-2002, 11:46
ik kan je verzekeren: je zult hem met plezier kijken.
hijs erg leuk
Dat zal ik zeker, want ik heb hem gewonnen en mijn moeder heeft me geleerd dat wanneer ik een paard krijg dat ik hem niet in zijn oren mag kijken;)

Anonymous
19-01-2002, 13:44
Tsja, dat is het lot; de wet van Murphy; hoe je het ook wil noemen. Maar voor een zacht prijsje neem ik hem van je over, Micha!

In ieder geval gefeliciteerd; je bent er immers niet slechter van geworden.

Groeten,

BasH


ik wil hem best voor een iets minder zacht prijsje van je kopen hoor, alstie nog niet weg is...

Luther Hartog
19-01-2002, 13:58
ik wil hem best voor een iets minder zacht prijsje van je kopen hoor, alstie nog niet weg is... Hij moet eerst nog binnenkomen;)

Anonymous
19-01-2002, 14:05
Hij moet eerst nog binnenkomen;)


ja das ook nog maar de vraag natuurlijk ;)

Luther Hartog
19-01-2002, 14:09
ja das ook nog maar de vraag natuurlijk ;) Ik moet zeggen dat ik daar wel vertrouwen in heb hoor, ik zat meer met angstzweet toen ik mijn eerste DVD bij altijdwinnen.nl had gewonnen, toen vroeg ik me echt af of ie wel zou komen

Job Rijskamp
20-01-2002, 09:03
IK HEB HEM NET GEKOCHT WANT IK DENK IK WIN NOOIT WAT!!!!

AAARRRRRGGGGG

Wat gaat mij dat kosten? Ik wil hem wel van je overnemen. BTW Luther, alweer gefeliciteerd (mazzelpik);)

Anonymous
20-01-2002, 09:13
Wat gaat mij dat kosten? Ik wil hem wel van je overnemen. BTW Luther, alweer gefeliciteerd (mazzelpik);)

achteraa in de rij aansluiten ajb :)

Luther Hartog
20-01-2002, 11:08
Wat gaat mij dat kosten? Ik wil hem wel van je overnemen. BTW Luther, alweer gefeliciteerd (mazzelpik);) Jaja, dank je wel en ik hou hem hoor, ik ben ook benieuwd naar die oorradio;)

Ali baba
21-01-2002, 12:45
Belgen kunnen ook winnen, maar tot nu toe is dat slechts 1 keer gebeurd. Ik zou de lijsten nog eens na moeten lopen, maar volgens mij zijn er zeer weinig Belgische inzenders dus is de kans vrij klein.



Bedankt voor je antwoord Eric, dan speel ik zeker mee !
Een zuiderbuurtje

Ali baba
21-01-2002, 12:48
Dat zal ik zeker, want ik heb hem gewonnen en mijn moeder heeft me geleerd dat wanneer ik een paard krijg dat ik hem niet in zijn oren mag kijken

Een gegeven paard kijkt men niet in de BEK !!!

Luther Hartog
21-01-2002, 16:53
Een gegeven paard kijkt men niet in de BEK !!!
Je sais:)

bobby d
21-01-2002, 22:01
Geweldig ik heb gewonnen, dit is al de derde dvd die ik win in mijn leven.
Mischien moet ik er een gewoonte van maken om aan wedstrijden mee te doen.

En wat betreft almost famous, ik had hem laatst gehuurd en moet zeggen dat het een topfilm is.

Ben zeer blij met mijn prijs.

THNX DVD.NL

Greetz,
Mark Loeff

Luther Hartog
21-01-2002, 22:08
Daar kom je snel achter;) Welke DVD's heb je nog meer gewonnen dan?

Remco Out
22-01-2002, 10:00
Je sais:) Zo, jouw Frans is goed. :D . Heb je trouwens al je gewonnen dvd's al binnen??

Luther Hartog
22-01-2002, 11:05
Zo, jouw Frans is goed. :D . Heb je trouwens al je gewonnen dvd's al binnen?? Nou dat valt dus wel erg mee (vraag maar aan Jaded:)) Ik heb alleen de DVD van Almost Famous nog niet, maar ik kreeg vandaag mijn pakketje uit Australie dus ik heb nog wel weer ff geduld:)

Remco Out
22-01-2002, 13:21
Ik heb alleen de DVD van Almost Famous nog nietIk denk ook niet dat je die nog krijgt, aangezien iedereen van dvd.nl weet dat jij al 6 andere dvd's hebt gewonnen. Misschien wordt ie wel opnieuw verloot. :D :D

Luther Hartog
22-01-2002, 14:36
Ik denk ook niet dat je die nog krijgt, aangezien iedereen van dvd.nl weet dat jij al 6 andere dvd's hebt gewonnen. Misschien wordt ie wel opnieuw verloot. :D :D Haha, het gaat me ook niet om de DVD, ik wil dat T-Shirt hebben;)

bobby d
22-01-2002, 14:46
Daar kom je snel achter Welke DVD's heb je nog meer gewonnen dan?

Ik heb de Gladiator gewonnen bij de televizier tv gids, had hem al, dus verkocht.

En ik heb Apocalypse Now bij een belgische dvd site gewonnen.

Op naar de vierde dan maar.

Anonymous
22-01-2002, 16:12
Ik denk ook niet dat je die nog krijgt, aangezien iedereen van dvd.nl weet dat jij al 6 andere dvd's hebt gewonnen. Misschien wordt ie wel opnieuw verloot. :D :D


en terecht ;)

Luther Hartog
22-01-2002, 16:14
Vind ik niet, iedereen maakt evenveel kans op die DVD's, als iemand anders hem had gewonnen, dan had ik hem het gegund.

PS: Ik zie dat Offie ook behoorlijk aan jouw posts heeft lopen vreten;)

Anonymous
22-01-2002, 16:31
Vind ik niet, iedereen maakt evenveel kans op die DVD's, als iemand anders hem had gewonnen, dan had ik hem het gegund.

PS: Ik zie dat Offie ook behoorlijk aan jouw posts heeft lopen vreten;)

hmmm
bah

Luther Hartog
25-01-2002, 13:28
Ik vraag me af of iemand al zijn prijs heeft ontvangen. Want op de site staat dat we de prijs begin deze week zouden krijgen, maar ik heb nog niks ontvangen. Klopt dit, DVD.nl-Crew?

Eric van Ballegoie
26-01-2002, 11:43
klopt inderdaad... We hebben wat logistieke problemen gehad, maar vandaag (zaterdag) zijn de paketten verstuurd, maandag moeten jullie ze hebben!

Luther Hartog
26-01-2002, 12:04
Ok, bedankt voor de snelle reactie. Ik zal maandag voor de brievenbus liggen;)