PDA

Bekijk de volledige versie : Slotje A.u.b



Bladerunner
14-10-2004, 15:43
Slotje

================================================== ============================================
Gereserveerd:

- Heartbreakers R2UK {SEALED}
Leuke comedyfilm met Sigourney Weaver, Jennifer Love Hewitt en Gene Hackman Specs: Jennifer Love Hewitt Interview (UK exclusive), UK Theatrical Trailer TV Spots, Radio Spot, Photo Gallery
English - Dolby Digital (5.1)
Widescreen 2.35:1 Anamorphic
Nog helemaal nieuw in fabrieksplastic!
Prijs: 7,50 INCL verzenden naar Nederland én België

- Jurassic Park 1 Collector's Edition R1 DTS
[img]http://img26.exs.cx/img26/9825/12807.jpg[/img//]
Widescreen en DD 5.1 en DTS. Engelse ondertiteling mogelijk
Extra's: Interactive Menu, Documentary , Production Notes
Parental Lock , Cast/Crew Bios , Theatrical Trailer
Screen Access , DVD-ROM Feature
Prijs: 8,- INCL verzenden naar Nederland én België

- Jurassic Park 3 Collector's Edition R1 DTS
Widescreen en DD 5.1 en DTS. Engelse ondertiteling mogelijk
Extra's: Theatrical Trailer, Storyboard , Screen Access, Interactive Menu
Features, Color, Cast/Crew Bios , Behind-the-scenes Footage , Audio Commentary , Additional Footage
Prijs: 8,- INCL verzenden naar Nederland én België

- The Shawshank Redemption - Limited Edition (regio 2UK)
Extra's:
'Shawshank: The Redeeming Feature' 48 min documentary featuring interviews with cast and crew
Theatrical trailer.
Dolby Digital (2.0)
Widescreen 16:9 Anamorphic
http://www.sendit.com/video/item/7000000083034
Vraagprijs: 9,-INCL verzenden naar Nederland én België

Bladerunner
14-10-2004, 15:44
Aangezien mijn andere topic zomaar KLAKKELOOS gesloten wordt (EN JA! ik hield me aan de 1 topic per persoon regel, want bij die andere stond: SLOTJE) nog maar een poging.... zucht...

Sander Haarmans
14-10-2004, 15:52
EN JA! ik hield me aan de 1 topic per persoon regel, want bij die andere stond: SLOTJE) nog maar een poging.... zucht...
Die je net zelf hebt gesloten nadat je de nieuwe thread had geopend (zie P.M.)
Maar succes verder met de verkoop.

Bladerunner
14-10-2004, 15:54
Hoe kan een user nou topics sluiten...

Sander Haarmans
14-10-2004, 16:00
Hoe kan een user nou topics sluiten...
Hier bedoelde ik mee te zeggen dat je zelf het woord "SLOTJE" hebt gezet bij je oude thread nadat je al een nieuwe thread had geopend en je kon gewoon je eerste thread die je al had gebruiken.

Bladerunner
14-10-2004, 16:10
Hoe kan een user nou topics sluiten...
Hier bedoelde ik mee te zeggen dat je zelf het woord "SLOTJE" hebt gezet bij je oude thread nadat je al een nieuwe thread had geopend en je kon gewoon je eerste thread die je al had gebruiken.

Nee dat kan niet, want door jullie regeltje mag je ook niet uppen meer.
Dus staat zo'n "oud" topic ergens op pagina 5 ofzo... :?
Dan maar telkens een nieuwe. En zo te zien ook dan maar telkens een "searchfunctie" naar de oude topics van mij anders en daar slotje bijzetten want anders komt de grote boze dvd.nl wolf mijn nieuwe pas geopende topic sluiten :roll:

Sander Haarmans
14-10-2004, 16:19
Dus staat zo'n "oud" topic ergens op pagina 5 ofzo... :?

Je topic staat op einde pagina 3/bijna op 4 en je hebt hem gemaakt op 09-10, er was nog niet in gereageerd vandaar dat je hem helemaal leeg hebt kunnen maken en het woord "SLOTJE" hebt neergezet nadat je die nieuwe thread hebt geopend zodat die weer ïn the picture" stond.

Bladerunner
14-10-2004, 16:22
Dus staat zo'n "oud" topic ergens op pagina 5 ofzo... :?

Je topic staat op einde pagina 3/bijna op 4 en je hebt hem gemaakt op 09-10, er was nog niet in gereageerd vandaar dat je hem helemaal leeg hebt kunnen maken en het woord "SLOTJE" hebt neergezet nadat je die nieuwe thread hebt geopend zodat die weer ïn the picture" stond.

Dat klopt Sander.
Is daar ook al iets mis mee?
Wat had ik dan anders moeten doen om weer "in the picture" te komen dan?

Sander Haarmans
14-10-2004, 16:34
Dus staat zo'n "oud" topic ergens op pagina 5 ofzo... :?

Je topic staat op einde pagina 3/bijna op 4 en je hebt hem gemaakt op 09-10, er was nog niet in gereageerd vandaar dat je hem helemaal leeg hebt kunnen maken en het woord "SLOTJE" hebt neergezet nadat je die nieuwe thread hebt geopend zodat die weer ïn the picture" stond.

Dat klopt Sander.
Is daar ook al iets mis mee?
Wat had ik dan anders moeten doen om weer "in the picture" te komen dan?
Moet ik het je helemaal uitleggen dan ??

Ok.... in je oude thread stonden zo goed als dezelfde titels die je nu in je nieuwe thread aanbiedt.
Het is de bedoeling dat je dus de thread die je al had gewoon gebruikt om je dvdtjes te verkopen en daar kan je ook gewoon filmpjes verwijderen en toevoegen.
Als je titels toevoegd mag je dat bekend maken in een nieuwe post (in dezelfde thread) maar de "up" regel blijft nog gewoon hetzelfde.
Zie regel: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=25586

Het is dus helemaal niet nodig om een hele nieuwe thread te maken met (zo goed als) dezelfde titels wat overigens ook niet meer mag (1 thread per user)
Zie regel: http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=52214

Ik hoop dat ik nu duidelijk ben of ben ik de enige die mezelf begrijpt :wink:

Patrick van den Hul
14-10-2004, 18:14
Vrolijke boel hier :?

Een fenomeen wat ik de laatste tijd helaas op meerdere fora tegenkom :(

Bladerunner
14-10-2004, 20:19
Vrolijke boel hier :?

Een fenomeen wat ik de laatste tijd helaas op meerdere fora tegenkom :(

Op mijn vaste forum (dvdforum.nl) hebben ze dit soort pietluttige regeltje niet hoor :lol: