PDA

Bekijk de volledige versie : Foute film, maar ik vind 'm zo gaaf...



Pagina's : 1 [2]

GalO
23-07-2005, 12:41
De Ninja Turtles en hun 3 films zijn toch best wel fout maar ik vind ze geweldig [ vooral #2 ]
ik ook ja deel 2 helemaal top deel 1 was ook leuk 3 was minder

Hotse
23-07-2005, 12:42
Van Wilder: Party Animal, helemaal in mijn straatje :D :P .

X
23-07-2005, 18:03
National Lampoon's Dorm Daze vinden de meeste mensen wel een 'foute' film, net als 'More Ants in the Pants'. Ik vind dit soort films geweldig. Lekker het verstand op nul en genieten van domme humor. Heerlijk!

Henk van der Weerdt
24-07-2005, 08:52
Plump Fiction de parodie op Pulp Fiction :wink: Alleen de hoes zegt al genoeg :lol:

Chris Taylor
24-07-2005, 08:57
Evolution

TheGodfather
24-07-2005, 20:10
Plump Fiction de parodie op Pulp Fiction :wink: Alleen de hoes zegt al genoeg :lol:
die is zo flauw maar zo cool :lol:

Jaap22
24-07-2005, 20:13
de american ninja films :oops:
Haha yeah, die heb ik vroeger ook veel gezien :P

dan ben ik dus niet de enige hier, die die films vaak heeft gezien.
Ik vindt het jammer dat ze nu niet meer op tv komen. :oops:

Ja, American Ninja... vroeger wel tig keer gezien, net als gymkata

Asphyxion
24-07-2005, 20:21
Zowel The Postman als Waterworld. Ik denk dat ik een zwak heb voor post apocalyptische films, ook al zijn ze niet echt goed... ;)

Don Vito Corleone
29-07-2005, 08:37
LXG
Wild Wild West

Joost v.d. Ham
29-07-2005, 08:39
Dude, where's my car?

ongekend fout, ongekend leuk.

Maarten van Krimpen
29-07-2005, 09:33
Ongekend fout, ongekend dom.

Alexander D
29-07-2005, 10:28
Groundhog day.

die heb ik al net zo vaak gezien als hij die dag meemaakt....

Kasper P.
29-07-2005, 10:35
Cobra :) moet de dvd maar weer eens gaan kopen (nadat ik hem weg heb gedaan)

Florus
08-08-2005, 20:36
hmm foute films... ik vond tomb raider erg slecht (beetje trieste poging om geld te verdienen, net als de spellen die na de originele tomb raider kwamen)
maarrr het allerergste dat nu ff in me op komt is toch wel end of days Jeeez was een K*Tfilm is dat. Ik had me mee laten slepen naar de bios door een stel vrienden. Moet wel zeggen dat we lol hebben gehad met het hardop afkraken van elke scene van die film, en er valt veel af te kraken, heel veel :D
Dat geloof ik graag want dit was de eerste "foute" in mijn DVD collectie en die zit er nog steeds in. Heerlijk over de top actie en SFX, voorspelbaar en nietzeggende one-liners. Mmmmm.

Ik sta bij anderen ook bekend om mijn "foute" film smaak en naast de vele andere toppertjes ;) in mijn collectie hoor ik vaak dat Deep Rising en Godzilla wel de hoogte(diepte?)punten zijn. Ook Battlefield Earth heb bijvoobeeld ik al 2 keer gezien! Heerlijke spektakel film!

Nu ik zo kijk wat er aan titels langs komt wordt inderdaad bevestigd wat ik wel vaker hoor, namelijk dat mijn collectie niet om aan te kijken is :twisted:
Gelukkig is het mijn filmsmaak en het voordeel is dat mijn lievelings DVD's al vrij snel vrij goedkoop zijn!

p.s. Laatste foute aankoop Stepford Wives. Heerlijke "foute" komedie die het niet best deed in de bios. mmmm... ;)

Florus
08-08-2005, 20:47
Wat ik trouwens OOK erg goed vond aan de DVD van Fight Club is dat in het bijbehorende boekje ook negatieve kritieken stonden vermeld. Dat zie je nooit bij een film, meestal pakken ze de meest positieve kritiek(en) eruit en die gaan dan op de hoes...

Fincher rules!!!
The Matrix Ultimate Collection heeft dat geweldige audio commentaar van die 2 criticasters die de films niet om aan te zien vonden. Heerlijk!
Wachowki's rule too :!: :!: :!:

Ik ben het overigens niet met ze (de criticasters) eens, want zelfs Matrix Revolutions vond ik geweldig!

Jordé den Tenter
08-08-2005, 23:00
Groundhog day.

die heb ik al net zo vaak gezien als hij die dag meemaakt....Dit zou ik geen foute film noemen, hij staat zelf in de top #250 van IMDB.

Zelf vind ik Battlefield Earth wel een leuke foute film, [spoiler:eb8030412c]mag dat?[/spoiler:eb8030412c]

Maarten van Krimpen
09-08-2005, 09:47
Ik ben begonnen met de voorbereidingen van mijn top 250, en ik kan je nu al verzekeren dat daar een hele hoop foute film instaan...maar ze zijn leuk!

skunk
09-08-2005, 12:12
porky's zo'n leuke film elke keer weer maar zeer fout zeggen ze

Stephan Nobelen
09-08-2005, 12:49
ik vond van Helsing een leuke film, ondanks alle kritiek :oops:

TheGodfather
09-08-2005, 12:53
ik vond van Helsing een leuke film, ondanks alle kritiek :oops:
ik ook, heb m 2 x in de bios gezien ;)

Stephan Nobelen
09-08-2005, 12:57
oh jah en ook een klassieker: Dennis the menace

David L.
09-08-2005, 13:30
Cats & Dogs....gaat helemaal nergens over, maarre:

Lou: I'm on to you, kitty, and you're in big trouble!
Russian Blue: I think not, baby puppy. It is you who is in trouble!
http://www.digitalmediafx.com/News2001/Images/catsdogs04.jpg
:lol: :lol: :lol: :lol:

Caledonians
09-08-2005, 14:11
Topic verplaatst van "DVD Algemeen" naar "Film Discussies"...

jasmin1
09-08-2005, 18:15
Ik vind Waterworld een goede film, hoewel hij dus gigantisch flopte.

IMO onbegrijpelijk.






dit slaat nergens op

die film heeft genoeg opgebracht hoor gellof me ze hebben er alsnog genoeg aan verdient
Domestic: $88,246,220 33.4%
+ Overseas: $175,972,000 66.6%

--------------------------------------------------------------------------------

= Worldwide: $264,218,220

budget was 175 milioen

Hankster
09-08-2005, 19:47
een hoop high school films .. JP: The Lost World ... Vanilla Sky met maar een 6 op imdb ..... een hoop oude tekenfilm series :P

en ik vind vooral Matrix:Revolutions echt kick worden nu :D

Maarten van Krimpen
09-08-2005, 19:49
Scooby Doo!

sxesven
10-08-2005, 00:15
Scooby Doo!
Schaam me bijna om het te zeggen, maar vond hem verrassend vermakelijk.

Maarten van Krimpen
10-08-2005, 07:33
Scooby Doo!
Schaam me bijna om het te zeggen, maar vond hem verrassend vermakelijk.

Ik ook. Bedoel trouwens zowel de speelfilm als de tekenfilmpjes.

scheur
10-08-2005, 11:20
Scooby Doo!
Schaam me bijna om het te zeggen, maar vond hem verrassend vermakelijk.

Ik ook. Bedoel trouwens zowel de speelfilm als de tekenfilmpjes.

Helemaal mee eens.... :twisted:

Daniël V.
10-08-2005, 12:22
Ik zou zeggen het hele oeuvre van Quentin Tarantino. Goede films waarin bijzonder foute dingen gebeuren wil ik ook wel in het rijtje "foute films" plaatsen. Dat neemt niet weg dat ik het gewoonweg meesterlijk vind. De beste comedies van Hollywood. Vul maar aan:

Well, you gotta have an opinion!? :lol: :twisted:

My name is Buck, and I'm here to... :lol: :twisted:

En Fight Club :) ook al een paar keer genoemd, schitterend hoe het "foute" van de film in de dubbel-DVD is verwerkt 8).

HZF
11-08-2005, 04:36
Day of the Dead, voor sommigen een ***film ; wat mij betreft, een kultfilm uit de jaren '80. Ben gewoon wild op all things eighties. :)

Joost v.d. Ham
11-08-2005, 08:05
Ik zou zeggen het hele oeuvre van Quentin Tarantino.

zo kan je elke zwarte komedie wel als 'fout' gaan beoordelen....denk dat hier meer gedoelt wordt op 'slechte' films ;)

Daniël V.
12-08-2005, 10:55
Ik zou zeggen het hele oeuvre van Quentin Tarantino.

zo kan je elke zwarte komedie wel als 'fout' gaan beoordelen....denk dat hier meer gedoelt wordt op 'slechte' films ;)

Ah oke, nou in dat geval zou ik zeggen Mortal Kombat 8) (is nog niet genoemd als ik het goed heb). Heb de DVD niet in de collectie, maar wel zowat kapotgedraait op VHS.

Roy Langeveld
12-08-2005, 15:38
Alien vs. Predator

Als ik dit op IMDb zeg, word ik door een handjevol Alien-fundamantalisten uitgemaakt voor alles wat vies, dom en lelijk is. Kennelijk vinden ze dat ik als fan van de originele Alien films deze AvP niet leuk mag vinden. Nou ja.

The Postman, Waterworld, Godzilla, Pearl Harbour, vind ik allemaal goed te pruimen. Misschien waren de verwachtingen van die films na alle voorpubliciteit gewoon te groot, en spreekt men daarom van k#tfilms. Ik vind ook wel dat ze niet al hun pretenties waarmaken, maar desondanks zijn ze wel vermakelijk. Niet elke film hoeft meesterlijk, grensverleggend, of superorigineel te zijn (de meeste films zijn dat dus ook niet).