PDA

Bekijk de volledige versie : Foute film, maar ik vind 'm zo gaaf...



Pagina's : [1] 2

Ernesto Donatelli
17-01-2002, 12:45
Hebben jullie dat ook wel eens, dat een film door alle recensenten en ook op IMDB wordt gekraakt, maar dat jij 'm toch heel gaaf vindt?

Graag jullie reactie, welke foute films heb jij in je collectie of heb jij gezien?

Bij mij zijn dat Hush, Urban Legend, Hollow Man en 3000 Miles to Graceland...

Raskel
17-01-2002, 12:59
Ik vind Deep Rising dus echt SUPER! Hij zo slecht en voorspelbaar dat ie net leuk wordt. Ik zie het ook meer als een parodie op de aktie/horror films van de afgelopen jaren. Al m'n vrienden vinden het overigens een bagger film :)

Bas van Dijk
17-01-2002, 13:01
Misschien een beetje "jeugdsentiment" , maar ik vind
Cutthroat Island dus echt een hele leuke film!!

Raskel
17-01-2002, 13:03
Misschien een beetje "jeugdsentiment" , maar ik vind
Cutthroat Island dus echt een hele leuke film!!

Daar ben ik het helemaal mee eens! Ook al was het een mega flop, leuke film.

John Steed
17-01-2002, 13:08
Showgirls!
Kan niet wachten tot we die op dvd krijgen...

Luther Hartog
17-01-2002, 13:33
Ik vind eXistenZ geweldig! Er zijn heel veel mensen die deze film afkraken omdat de DVD-release niet goed is, maar ik vind het gewoon een toppertje:cool:

Cenobite
17-01-2002, 13:40
Invaders From Mars ( Tobe Hooper 1986 Remake )

Space Raiders ( Campy SF B-film van Roger Corman )

Over The Top ( Golan Globus production met S.Stallone )

Spacecamp ( SF B-film uit 1986 )

Ali baba
17-01-2002, 13:50
Unbreakable vind ik echt de max.
In tegenstelling tot wat er op de doos vermeld staat, is hij dus wel degelijk te breken :D Sh*tfilm !!!

Ali baba
17-01-2002, 13:56
Ik vind Deep Rising dus echt SUPER! Hij zo slecht en voorspelbaar dat ie net leuk wordt. Ik zie het ook meer als een parodie op de aktie/horror films van de afgelopen jaren. Al m'n vrienden vinden het overigens een bagger film :)

Jaja, wie is er niet gek van Famke ? Moordgriet ! :D

mark t
17-01-2002, 14:23
Showgirls!
Kan niet wachten tot we die op dvd krijgen...

Is die niet allang op dvd uitgebracht?

Oakey
17-01-2002, 14:29
Plan 9 from outer space van Ed Wood blijft toch echt wel de leukste slechte film :)

Dave
17-01-2002, 14:47
Uhhhhh,


Man On The Moon

daar zijn de reacties toch ook erg over verdeeld.....

De een vind 't niks de ander vind 't geweldig...

Frollo
17-01-2002, 15:23
Man On The Moon (...) De een vind 't niks de ander vind 't geweldig...
Ik vond 'm erg leuk, zelfs als Jim Carrey-hater. De verwarring die Andy tijdens zijn leven steeds weer wist te veroorzaken (is dit nou echt of hoort het nog bij de grap?) wordt prima overgebracht.
Goede film, maar geweldig? Nee, dat nou ook weer niet.

Anonymous
17-01-2002, 15:50
Ik vind eXistenZ geweldig! Er zijn heel veel mensen die deze film afkraken omdat de DVD-release niet goed is, maar ik vind het gewoon een toppertje:cool:

hmm die heb ik opgenomen v/d week - moet ik nog ff kijken

Anonymous
17-01-2002, 15:51
Is die niet allang op dvd uitgebracht?


dacht ik ook ja...

Lambèrt Guilonard
17-01-2002, 22:42
Een schot voor open doel, maar ik noem hem toch : Pearl Harbor
Door critici tot het bot toe afgekraakt, maar ik vond het toch een hele vermakelijke en toch ook een gave film.

Dat geldt eigenlijk ook voor de films : Hollow man en Hannibal.
Met name door de mooie en vele extra's, zijn het gave DVD's om in je collectie te hebben.

John Steed
18-01-2002, 02:06
Showgirls is alleen maar import te krijgen en ik wil hem gewoon met ondertiteling. Alleen bij hoge uitzondering import in mijn kast. Daar heb ik er maar 3 van.

ToolkiT
18-01-2002, 04:46
Showgirls is alleen maar import te krijgen en ik wil hem gewoon met ondertiteling.
Is dat een R1? dan is het vast de gekuisde versie.... dan blijft er echt helemaal geen rede over om naar die film te kijken ;)

marnix
18-01-2002, 08:04
Fout films zijn juist geweldig op dvd... :D

Mars Attacks
Hollow man
Starship Troopers (zijn meningen ook zeer sterk over verdeeld)

Marco
18-01-2002, 08:41
Opvallend. Foute films zijn vaker in 'S.E.' uitvoeringen te vinden. Zoals Hollow Man, Vertical Limit, Charlie's Angels, Coyote Ugly, Gone in 60 Seconds, Blue Streak, Urban Legends Final Cut, Body Shots, Body of Evidence, Tomb Raider, Pearl Harbor. Ik vind deze films wel meevallen hoor :) Maar goed iedereen heeft zijn/haar eigen smaak.

Maar een bagger film als Dungeons & Dragons, dat deze film zelfs een DTS track krijgt. Tss niet normaal meer. Of dat Patch Adams een Ultimate DVD behandeling heeft gehad van Universal zijn voor mij vreemde raadsels.

Waar ik wel blij mee ben, is Final Fantasy: The Spirits Within. Deze film is vet geflopt, maar heeft wel een heerlijke 'S.E' behandeling meegekregen :)

jeroen schortemeijer
18-01-2002, 08:51
The Cell en Red Planet: overal slechte recensies, vooral Red Planet, maar ik vind het prima films en beide prachtig op dvd (perfect beeld/ geluid en The Cell heeft zeer uitgebreide extra's). Ook Hannibal blijf ik okee vinden en 1 van de betere dvd's van 2001!

mzzl

starbuck
18-01-2002, 09:18
The postman; ik vond hem zeer vermakelijk.

Judge dred; ook een verguisde film die ik wel leuk vind.

Battlefield earth; door velen uitgeroepen tot de slechtse s.f. film ooit , maar ik heb me prima vermaakt.

jeetje18
18-01-2002, 09:36
er, misschien een raar standpunt, maar mij interesseert het niet zoveel in het algemeen wat een ander vindt, en in het bijzonder niet wat een recensent vindt. Ik heb nog steeds de neiging voor mezelf te denken/oordelen.

marnix
18-01-2002, 09:49
er, misschien een raar standpunt, maar mij interesseert het niet zoveel in het algemeen wat een ander vindt, en in het bijzonder niet wat een recensent vindt. Ik heb nog steeds de neiging voor mezelf te denken/oordelen.

Gekke vent ;)

RaymonE
18-01-2002, 10:04
FightClub,.... iedereen is er laaiend enthousiast over maar ik vond het een kl*te film....

Crouching Tiger Hidden Dragon, nog zo'n film,... zat oscars maar kon me niet boeien,... effecten had ik namelijk inmiddels na de Matrix e.d wel gezien,....

American Beauty,... leuk verhaal hoor maar een beetje slapjes,...

Cheers,

Ray

Adje
18-01-2002, 10:34
Ik heb meerdere films gezien waar ik geen kloot aanvond maar die wel 1 of meerdere oscars heeft gekregen. goed voorbeeld is the english patient. Daarom wil het x-aantal oscars die een film krijgt vaak niks betekenen voor mij.

Helemaal geweldig vind ik de gemiddelde recensent:rolleyes:
Films als the fast and the furious en swordfish zijn de grond in geboord terwijl ik me in de bios er zeer mee vermaakt heb. Mijn mening is dat de recensenten te veel films zien en daardoor een te hoge standaard hebben gekregen. Veel films die zij helmaal niks vinden zijn toch toppers, maar andersom werkt het ook.

Dat wilde ik even kwijt:cool:

Dadaveke
18-01-2002, 11:20
ik vind the bodyguard een goeie film, terwijl er vele zijn die hem f*ck vinden. En Raskel ik vond deep rising ook cool.:D

Raskel
18-01-2002, 11:48
ik vind the bodyguard een goeie film, terwijl er vele zijn die hem f*ck vinden. En Raskel ik vond deep rising ook cool.:D

Hey hallo, ik wil absoluut NIET in een thread samen met the bodyguard genoemd worden! Je weet waar de edit functie zit..:D

Dadaveke
18-01-2002, 11:49
L*L:D

Ernesto Donatelli
18-01-2002, 12:31
er, misschien een raar standpunt, maar mij interesseert het niet zoveel in het algemeen wat een ander vindt, en in het bijzonder niet wat een recensent vindt. Ik heb nog steeds de neiging voor mezelf te denken/oordelen.

Dat is ook een beetje mijn uitgangspunt van deze thread, gewoon je eigen mening bepalen...

Cenobite
18-01-2002, 12:57
Ik vond Dungeons & Dragons en vette film :D , met mooie special effects . Jeremy Irons was heerlijk over the top als bad guy. Verhaaltje stelde geen ruk voor , maar dit is een pret film.

Ik ben erg blij met mijn R1 Platinum Edition van New line... :D

The mummy returns was ook dolle pret ... :D

Sleepaway Camp ... toppunt van campy slasher horror... je ligt in een deuk om wie er nu het slechtste acteerd.... :D

Mark de Jong
18-01-2002, 13:21
Niet echt fout of zo, maar door de media helemaal afgekraakt: Stir Of Echoes. Volgens velen een Sixth Sense rip-off, maar ik vind dat reuze meevallen. De film is best goed namelijk; qua verhaal tenminste.

DrBob
18-01-2002, 17:34
hmm foute films... ik vond tomb raider erg slecht (beetje trieste poging om geld te verdienen, net als de spellen die na de originele tomb raider kwamen)
maarrr het allerergste dat nu ff in me op komt is toch wel end of days Jeeez was een K*Tfilm is dat. Ik had me mee laten slepen naar de bios door een stel vrienden. Moet wel zeggen dat we lol hebben gehad met het hardop afkraken van elke scene van die film, en er valt veel af te kraken, heel veel :D


hmm dat vindt ik het enige leuke aan die foute films, gewoon op tv kijken met een groepje, en dan helemaal tot op het bot afkraken wat allemaal nergens op slaat... was laatst nog zo een op tv, een paar dagen geleden, over een of andere supertank met lekker zachte bekleding en dat soort onzin :D

Lambèrt Guilonard
18-01-2002, 17:38
Originally posted by Adje
Films als the fast and the furious en swordfish zijn de grond in geboord terwijl ik me in de bios er zeer mee vermaakt heb. Mijn mening is dat de recensenten te veel films zien en daardoor een te hoge standaard hebben gekregen. Veel films die zij helmaal niks vinden zijn toch toppers, maar andersom werkt het ook.

Adje,
ben het niet met je eens.
Wat jij bedoelt zijn kaskrakers oftewel blockbusters (publieks-films).
En een blockbuster staat niet synoniem voor een topper (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen : LoTR bv.).

Overigens voorzover ik het nog weet, werd de film Swordfish door critici echt niet de grond ingeboord.

Danny Schouten
18-01-2002, 17:48
Showgirls!
Kan niet wachten tot we die op dvd krijgen...

Hier nog een fan!!!
;) ;) ;)

Anonymous
18-01-2002, 17:53
Opvallend. Foute films zijn vaker in 'S.E.' uitvoeringen te vinden.


ja vind je het gek? ze moeten toch ergens die film mee opleuken zodat de mensen toch nog een reden hebben om hem te kopen?
een echte goeie film verkoopt zichzelf, zonder extra opsmuk.

(of zeg ik nou hele rare dingen? :) )

Marco
18-01-2002, 19:19
of zeg ik nou hele rare dingen? :)
Nou nee.

BrianB
18-01-2002, 20:20
Ik heb me rot gelachen bij Scary Movie terwijl die toch volgens velen een k*tfilm is, en ik vond hem echt heel erg goed.

Rob P.
19-01-2002, 13:40
Het maakt me echt niet zo uit wat de 'kenners' ervan vinden, niet elke film hoeft cultureel verantwoord te zijn met een symbolisch sublot waarin de zin van ons bestaan wordt uitgebeeld.

Een domme actiefilm is ook wel op zijn plaats zo af en toe, zelf vond ik 'The Fast & Furious' echt wel vermakelijk en 'M.I.2' ook wel, (maar dat komt door John Whoo) maar er zijn natuurlijk wel grenzen (Mummies bijvoorbeeld!;) )

Luther Hartog
19-01-2002, 14:50
Een domme actiefilm is ook wel op zijn plaats zo af en toe, zelf vond ik 'The Fast & Furious' echt wel vermakelijk en 'M.I.2' ook wel, (maar dat komt door John Whoo) maar er zijn natuurlijk wel grenzen (Mummies bijvoorbeeld!;) ) Terwijl anderen dit weer niet met jou eens zijn. Over films zul je het nooit eens worden, dat is hetzelfde als bij muziek.

Rob P.
19-01-2002, 17:00
Terwijl anderen dit weer niet met jou eens zijn. Over films zul je het nooit eens worden, dat is hetzelfde als bij muziek.

Dat heb ik inmiddels ook al gemerkt ja, maar dat is toch helemaal niet erg of zo:confused:
Anders raak je wel erg snel uitgeluld, dan zou je ook onmogelijk 1111 posts kunnen plaatsen:D

Luther Hartog
19-01-2002, 17:03
Dat heb ik inmiddels ook al gemerkt ja, maar dat is toch helemaal niet erg of zo:confused:
Anders raak je wel erg snel uitgeluld, dan zou je ook onmogelijk 1111 posts kunnen plaatsen:D Mooi getal he? tis nu 1113 hoor:D Maarruh sommige mensen respecteren niet echt de mening van anderen en daar kan ik soms wel sjaggo van worden

Glenn Smits
19-01-2002, 20:38
lees ook ff de thread van the patriot over critici. Critici kunnen me wat als al m'n vrienden zeggen dat een film goed is.

Oakey
20-01-2002, 00:57
Erg fout maar wel leuk zijn Independence day en Godzilla. :D

Luther Hartog
20-01-2002, 00:59
lees ook ff de thread van the patriot over critici. Critici kunnen me wat als al m'n vrienden zeggen dat een film goed is. Wat was dan eigenlijk de kritiek die de critici gaven?

Marco
20-01-2002, 01:06
lees ook ff de thread van the patriot over critici. Critici kunnen me wat als al m'n vrienden zeggen dat een film goed is.
The Patroit was idd geen slechte film. En ik heb maling aan critici. Ik lees graag besprekingen van films, maar ik trek mijn eigen conclusies.

mjlfadriaans
20-01-2002, 01:06
Mission To Mars, het schijnen meer mensen niet zo'n goede film te vinden. Ik vond het schitterend (maar ik ben dan ook een SF-liefhebber) .... Red Planet vond ik bijvoorbeeld erg slecht!

(trouwens een vraag voor een evt. andere thread zou precies het tegenovergestelde van deze kunnen zijn. Welke film wordt hoog aangeschreven en vind je echt 'bout')

Luther Hartog
20-01-2002, 01:10
The Patroit was idd geen slechte film. En ik heb maling aan critici. Ik lees graag besprekingen van films, maar ik trek mijn eigen conclusies. Ik vond het namelijk ook een goeie film, ik neem aan dat de kritiek iets was in de richting van dat het niet waarheidsgetrouw zou zijn of iets dergelijks?

Marco
20-01-2002, 01:12
Wat was dan eigenlijk de kritiek die de critici gaven?
Voorbeelden. De Engelsen worden in die film als bruten afgeschilderd. Alsof de Amerikanen zulke lieverdjes waren (denk aan slavernij). Verder was de karakter van Mel Gibson (die Benjamin Martin aka The Ghost heet) gebaseerd op Francis Marion. Een historisch figuur die het niet zo nauw nam met het moraal if you know what I mean (afslachten indianen, zijn eigen slavenvrouwen errug lastig vallen) en dan heb ik het nog mild gezegd.

bobby d
20-01-2002, 01:12
Jay and Silent Bob strikes back is best wel een slechte film,
maar als je er niet serieus naar kijkt is het lachen geblazen.

Geldt wel voor meer Kevin Smith films.

Marco
20-01-2002, 01:14
Geldt wel voor meer Kevin Smith films.
Zijn films vind ik zijn heel errug leuk, maar je moet er wel van houden. Persoonlijk vind ik naast (Jay and Silent Bob strikes back) ook Mallrats een knaller.

bobby d
20-01-2002, 01:29
Mallrats is zeker een knaller. Dat kan ook voor Clerks gezegt worden, goeie dialoog film.

Ben een grote Kevin Smith fan, alleen Chasing Amy kon ik niet zo goed verdragen. Heeft wel zijn leuke momenten in het begin, maar wordt dan op ten duur veel te serieus.

Luther Hartog
20-01-2002, 01:37
Scary Movies, American Pies en Road Trips, dit is mijn definitie van een "Slechte film"

Anonymous
20-01-2002, 10:08
Erg fout maar wel leuk zijn Independence day en Godzilla. :D

oh ja die zijn inderdaad fout ja hahahaha

ff denken... wat is nog meer een foute film...
voor mij is de top toch wel titanic - man man wat is die fout!

en Dude, where's my car? ook wel

Ryaco
20-01-2002, 12:19
Wat vinden jullie van

Godzilla
Vond ik heel leuk (ik ben dan ook een Gojira liefhebber). Vooral de creature effects zijn errug goed.

De scene dat Godzilla achternagezeten wordt door apaches is toch wel de domper van de film.

De scenery hier ziet eruit alsof ze deze hebben overgenomen uit de inventaris van de serie Batman (60's met Adam West en Burgess Meredith)

Last Action Hero
Ik kon de film wel waarderen omdat hier Hollywood eens lekker in de zeik wordt genomen... Arnie parodieert zichzelf voortreffelijk. IMO de 'Being John Malkovitch' van de jaren 90.

Luther Hartog
20-01-2002, 12:21
ff denken... wat is nog meer een foute film...
voor mij is de top toch wel titanic - man man wat is die fout!
Dat vind ik ook een ***-film, maar mijn vader wil graag dat ik hem win bij altijdwinnen.nl, omdat ie het zo'n goeie film vond, nou daar ben ik dan gezegend mee:rolleyes:

Anonymous
20-01-2002, 12:28
Dat vind ik ook een ***-film, maar mijn vader wil graag dat ik hem win bij altijdwinnen.nl, omdat ie het zo'n goeie film vond, nou daar ben ik dan gezegend mee:rolleyes:


hahaha
betaald ie hem dan ook voor je? ;)

Luther Hartog
20-01-2002, 12:31
hahaha
betaald ie hem dan ook voor je? ;) Hij betaald de telefoonrekening dus, maar hij weet dat ik goed ben in het spelletje daarom investeerd hij in me:). Nu moet ie alleen nog een HT kopen, dan ben ik ook blij:cool:

Anonymous
20-01-2002, 12:41
maar hij weet dat ik goed ben in het spelletje daarom investeerd hij in me

nou of dat nou wat uitmaakt bij Altijdwinnen.nl......
Geluk is meer het goeie woord denk ik

Luther Hartog
20-01-2002, 12:44
nou of dat nou wat uitmaakt bij Altijdwinnen.nl......
Geluk is meer het goeie woord denk ik Ok, ik zal het anders zeggen, hij weet dat ik veel geluk heb, daarom investeerd hij in me;)

Anonymous
20-01-2002, 12:51
Ok, ik zal het anders zeggen, hij weet dat ik veel geluk heb, daarom investeerd hij in me;)




:D

Anonymous
20-01-2002, 13:02
Ik had das dus zeer kort geleden dus nog met de titel Valentine,
ik vind het een leuke film, aardig leuke cast en het verhaal is niet
super afgekraakt, maar de meeste mensen zijn het hier toch mee
oneens :)

Eerder heb ik het wel eens gehad met The Craft, vind ik ook een
gave film die ik nog wel een x op dvd wil hebben :)

Marco
20-01-2002, 13:14
Ik had das dus zeer kort geleden dus nog met de titel Valentine,
ik vind het een leuke film, aardig leuke cast en het verhaal is niet
super afgekraakt, maar de meeste mensen zijn het hier toch mee
oneens :)

Eerder heb ik het wel eens gehad met The Craft, vind ik ook een
gave film die ik nog wel een x op dvd wil hebben :)
Oneens met jou. Welnee joh. Ik heb deze 2 films allang op DVD. Regio 1 nog wel, dus kan je na gaan (wat voor smaak ik heb).

En de film is hier al genoemd. Godzilla. 1 van de meest slechste films van Roland Emmerich. Van deze man heb ik Stargate (R2), ID4 (R1) en Patriot (R2). Moet nog Universal Soldier (R2 want die is in DTS) hebben. Moon 44 laat ik links liggenben niet onder de indruk van de DVD versie (1.33:1, DD 2.0 ipv 2.35:1, DD 5.1)

Maar nu komt ik vind Godzilla van Roland gewoon een ***film (pardon my french). Maar er komt een Superbit versie uit. Ik heb nou eenmaal een zwak voor die Superbit DVD's. ***film of niet. Superbit is altijd goed voor me HT en wie weet leer ik Godzilla wel te waarderen. Tenslotte het is maar een onzin film, a no brainer :D

mark t
20-01-2002, 13:33
Flash Gordon (door Queen van muziek voorzien). Deze is echt leuk fout. De film is bewust opgenomen met zwaar achterhaalde special effects en een B-film verhaaltje. Het is bedoeld als homage aan een ouderwetse zwart-wit serie.

John Steed
20-01-2002, 13:45
Tsja, beetje voorspelbaar met mijn nickname, maar ik vind The Avengers met Uma Thurman en Ralph Fiennes dus erg leuk. De film haalt het absoluut niet bij de serie, maar is toch anderhalf uur pretentieloos vermaak! (Ik irriteer me dus wel mateloos dat het "Best Buy" is, met zo'n ongelooflijke k*tsticker die je er niet afkrijgt zonder het hele hoesje te verminken..Ik haat stickers :mad: )

Olivier Laemont
20-01-2002, 14:21
The Mummy Returns, Hannibal, Pearl Harbor, Armageddon, Meet Joe Black, Mission:Impossible , Fight Club vond ik stuk voor stuk hele goeie films, alhoewel ze de nodige kritiek te verduren krijgen. Crouching Tiger, Hidden Dragon vond ik absoluut alle heisa niet waard. Gewoon slecht!

DrBob
20-01-2002, 14:30
Jaa daar ben ik het echt mee eens, ik zag crouching tiger hidden dragon bij een vriend van mij en ik viel bijna in slaap! ik zat echt van waarom moet dit zo'n geweldige film zijn??
precies hetzelfde had ik bij traffic trouwens. helemaal de hemel ingeprezen, maar ik vond het meer een soort duffe documentaire ofzo... (of ligt dat echt aan mij??)

Luther Hartog
20-01-2002, 14:31
Fight Club vond ik stuk voor stuk hele goeie films, alhoewel ze de nodige kritiek te verduren krijgen. Welke kritiek kreeg Fight Club dan, ik vind dit namelijk 1 van de betere films die er zijn

Luther Hartog
20-01-2002, 14:32
precies hetzelfde had ik bij traffic trouwens. helemaal de hemel ingeprezen, maar ik vond het meer een soort duffe documentaire ofzo... (of ligt dat echt aan mij??) Dat ligt niet aan jou, maar dat is je mening, ik vond Traffic namelijk 1 van de betere films van vorig jaar.

Olivier Laemont
20-01-2002, 14:40
Traffic vond ik inderdaad topklasse. Kan niet wachten tot zijn release op 20.02.02. OVer Fight Club hoorde je nogal veel: te somber, te gewelddadig. Maar met Brad Pitt en Edward Norton in 1 prent kan het natuurlijk niet fout gaan.

Luther, ken je deze link al? Recensies zoveel je maar wil.

www.mrqe.com

Luther Hartog
20-01-2002, 14:41
Luther, ken je deze link al? Recensies zoveel je maar wil.

www.mrqe.com Nee, bedankt:)

jps
20-01-2002, 15:11
Doe mij Mission to Mars maar..
Toppertje in mijn ogen....alles er op en eraan..maar op IMDB krijgt ie slechts een 4.8..

Glenn Smits
20-01-2002, 15:23
Wat was dan eigenlijk de kritiek die de critici gaven?
ze zeiden dat het geen goede film was, een paar dingen erin vonden ze niet goed, kleine details. Nathan weet wel denk ik.

Rob P.
20-01-2002, 15:58
Welke kritiek kreeg Fight Club dan, ik vind dit namelijk 1 van de betere films die er zijn

In Amerika kwam de film in de tijd van de "Columbine High School shootings" uit dus toen was elke film waarin geweld verantwoord wordt fout.
Zelf vind ik het echt een superfilm, de stijl, de dialogen, de acteurs, het plot,echt geweldig!

Anonymous
20-01-2002, 17:33
Tsja, beetje voorspelbaar met mijn nickname, maar ik vind The Avengers met Uma Thurman en Ralph Fiennes dus erg leuk. De film haalt het absoluut niet bij de serie, maar is toch anderhalf uur pretentieloos vermaak! (Ik irriteer me dus wel mateloos dat het "Best Buy" is, met zo'n ongelooflijke k*tsticker die je er niet afkrijgt zonder het hele hoesje te verminken..Ik haat stickers :mad: )

hmmm verkeerde stickers gebruikt denk ik - ik had er pas een paar die er wel afgingen...

Nathan Strik
20-01-2002, 17:40
Wat ik trouwens OOK erg goed vond aan de DVD van Fight Club is dat in het bijbehorende boekje ook negatieve kritieken stonden vermeld. Dat zie je nooit bij een film, meestal pakken ze de meest positieve kritiek(en) eruit en die gaan dan op de hoes...

Fincher rules!!!

Luther Hartog
20-01-2002, 17:56
hmmm verkeerde stickers gebruikt denk ik - ik had er pas een paar die er wel afgingen... Die stickers gaan er bij mij ook altijd prima af, die sticker van Armageddon SE, dat was een k*tsticker.

Anonymous
20-01-2002, 18:16
Die stickers gaan er bij mij ook altijd prima af, die sticker van Armageddon SE, dat was een k*tsticker.

inlegkruisjes, dat zijn pas ECHTE ***stickers ;)

Anonymous
20-01-2002, 18:18
Wat ik trouwens OOK erg goed vond aan de DVD van Fight Club is dat in het bijbehorende boekje ook negatieve kritieken stonden vermeld. Dat zie je nooit bij een film, meestal pakken ze de meest positieve kritiek(en) eruit en die gaan dan op de hoes...

Fincher rules!!!

Ik heb ooit eens de Fight Club gezien, op aanraden van een vriend. Maar wat ik me ervan kan herinneren is dat mijn vrouw en ik het allebei maar een baggerfilm vonden...

Rob P.
20-01-2002, 18:32
Ik heb ooit eens de Fight Club gezien, op aanraden van een vriend. Maar wat ik me ervan kan herinneren is dat mijn vrouw en ik het allebei maar een baggerfilm vonden...

Dat kan ik me best voorstellen. Fight Club is zo'n film die je of geweldig vind (moi) of je vind hem echt bagger (toi), ik ken niet veel mensen die het er iets tussenin vonden.

Anonymous
20-01-2002, 18:39
Dat kan ik me best voorstellen. Fight Club is zo'n film die je of geweldig vind (moi) of je vind hem echt bagger (toi), ik ken niet veel mensen die het er iets tussenin vonden.


misschien als ik hem nog eens kijk... tis al ff geleden dak hem gezien heb

Luther Hartog
20-01-2002, 18:44
Fight Club moet je echt meerdere keren zien om hem echt te waarderen en je moet alle extra's bekijken wanneer je dat hebt gedaan en hem dan nog niet goed vindt, dan moet je hem maar weer verkopen.

hitchberg
21-01-2002, 15:58
Jammer van zo'n slechte DVD-release
I don't smoke, I don't drink and I don't swear. Oh shit! I DO smoke and drink!

Dave
21-01-2002, 16:23
The Cable Guy


Daar zijn de meningen toch ook erg over verdeelt...


Maar ik vind hem super!

Vooral het ridder stukje :D


Mr.:cool:

Ronald Stiebolt
21-01-2002, 16:32
Doet u mij maar Class of 1984, totaal foute film over een (haha) 'schoolgang'.

Was een jaartje of 13 toen ik die in de bioscoop zag, en man, wat kwam ik er 'stoer' uit.

Gelijk grote bek thuis en zo...... (was overigens met 5 minuten weer over ;) )

Dus alleen vanuit een stukje jeugdsentiment zou ik graag in m'n collectie willen!

Frollo
21-01-2002, 16:39
Als we onze inspiratie dan toch in de jaren 80 gaan zoeken, dan kan Revenge of the Nerds niet ontbreken natuurlijk. Superfout maar toch lache. En een cultklassieker bovendien, of heb ik dat zelf verzonnen?

Bram _Cerberus_ Kocken
21-01-2002, 16:45
Ik heb me rot gelachen bij Scary Movie terwijl die toch volgens velen een k*tfilm is, en ik vond hem echt heel erg goed.

Scary movie was echt prachtig, van mij mogen er meer van zulke films gebouwd worden!!!

Ow, dat is al gedaan... Scary Movie 2 alleen die hebbik nog nie gezien :(

DrBob
21-01-2002, 16:53
hmm en ace ventura 2 dan? Als je erover nadenkt slaat het allemaal natuurlijk nergens op, maar met verstand op 0 is ie wel lache. Zoals ie in die Jeep zit alsof ie over ruig terrein rijdt, helemaal schudden, en als de camera uitzoomt zie je dat ie gewoon op een asfalt weg rijdt :D:D:D

rea-he-he-heeaally!!

Jeroen Driessen
21-01-2002, 17:15
Fight Club moet je echt meerdere keren zien om hem echt te waarderen en je moet alle extra's bekijken wanneer je dat hebt gedaan en hem dan nog niet goed vindt, dan moet je hem maar weer verkopen.
Had hem vorige week binnen (R4, dus helaas geen boekje) en meteen gekeken. Ik vond hem inderdaad een stuk beter dan de eerste keer da'k hem zag. Nu nog de extra's.......

En om ff op het onderwerp terug te komen: Hannibal -> ik vond hem reuze meevallen, want door de slechte kritieken was ik op m'n hoede. Je moet hem absoluut niet met SOTL vergelijken, maar op zich een goede film. Alleen jammer dat ie niet spannend genoeg is voor een thriller/horror. Krijg hem binnenkort op DVD dus ben erg benieuwd naar de DVD release :)

Rob P.
21-01-2002, 20:13
Pas Final Destination gezien, echt zo'n afgezaagde "Tiener-Slasher" Maar er worden toch wel een paar figuren op een hele "amusante" manier afgemaakt. Bijvoorbeeld hoe een meisje wordt aangereden door een busje, dan schrik hje toch echt!

En "Go" is ook best grappig, met Katie Holmes. ;)

Anonymous
21-01-2002, 20:18
Pas Final Destination gezien, echt zo'n afgezaagde "Tiener-Slasher" Maar er worden toch wel een paar figuren op een hele "amusante" manier afgemaakt. Bijvoorbeeld hoe een meisje wordt aangereden door een busje, dan schrik hje toch echt!

En "Go" is ook best grappig, met Katie Holmes. ;)

Dat was ook wel het leukste stukje uit die hele film bij Final destination ;)

Luther Hartog
21-01-2002, 20:19
Pas Final Destination gezien, echt zo'n afgezaagde "Tiener-Slasher"Ik vind het toch echt een hele amusante film, gemaakt door een director van The X-Files:)

Anonymous
21-01-2002, 20:19
Welke Luther ???

Rob P.
21-01-2002, 20:22
Ik vind het toch echt een hele amusante film, gemaakt door een director van The X-Files:)

Daarom ook, een foute film maar ik vond hem wel gaaf;)

Luther Hartog
21-01-2002, 20:24
Welke Luther ??? Final Destination natuurlijk

Anonymous
21-01-2002, 20:27
Final Destination natuurlijk

Welke director :D

Maikel
21-01-2002, 20:40
Wat die stickers betreft... verwarm ze eens met een fohn. Dan gaan ze er makkelijker af. Of het op Best Buy-DVD's lukt weet ik niet. Je kan het altijd proberen. Op 'gewone' DVD-verpakkingen werkt het geweldig.

Door veel critici afgekraakt, maar ik vindt hem geweldig: Hannibal. Ze vergelijken hem dan ook met Silence of the Lambs! Dat is appels met peren vergelijken lijkt me. Hannibal moet je als een heel andere film zien en dan valt hij reuze mee.

Ik hou trouwens helemaal niet van tienerfilms, maar Final Destination is een kleine uitzondering: ik vindt hem beter dan de gemiddelde tienerhorrorfilm. Alleen heeft de film iets... ja ik weet niet... Soms komt de impact niet goed over. Zoals het vliegtuigongeluk. Ik had spektakel en een ongeluk verwacht waar je een kick van krijgt. Het viel toch tegen. Maar voor de rest is het een geweldige film!

Anonymous
21-01-2002, 20:42
Moet ook zeggen dat door die jongen die alex speelt, ff naam kwijt,
echt goed overtuigend ook wordt gedaan....Zeg dat is toch dezelfde
flippo die ook stan speelde in de gelijknamige song van enimem ?

Rob P.
21-01-2002, 20:49
Moet ook zeggen dat door die jongen die alex speelt, ff naam kwijt,
echt goed overtuigend ook wordt gedaan....Zeg dat is toch dezelfde
flippo die ook stan speelde in de gelijknamige song van enimem ?

Ja klopt, en "Stifler" uit american pie zit er ook in..:p

Luther Hartog
21-01-2002, 20:50
Welke director :D Een of andere Chinees

Rob P.
21-01-2002, 20:52
Een of andere Chinees of ook wel: Zie IMDB

Frollo
22-01-2002, 11:38
Door veel critici afgekraakt, maar ik vind hem geweldig: Hannibal. Ze vergelijken hem dan ook met Silence of the Lambs! Dat is appels met peren vergelijken lijkt me.
Tuurlijk mag je Hannibal met SotL vergelijken, kom op zeg. Denk nou eens na: 1) dezelfde hoofdpersonen (Lecter en Starling), waarbij Lecter bovendien opnieuw door Anthony Hopkins wordt gespeeld. 2) De plot van Hannibal is een rechtstreeks vervolg op SotL en refereert regelmatig naar gebeurtenissen in die film. 3) Zowel Hannibal als SotL zijn gebaseerd op een boek van Thomas Harris.
Kortom, als je deze twee films al niet met elkaar mag vergelijken, welke dan wel?

Oakey
22-01-2002, 12:03
Tuurlijk mag je Hannibal met SotL vergelijken, kom op zeg. Denk nou eens na: 1) dezelfde hoofdpersonen (Lecter en Starling), waarbij Lecter bovendien opnieuw door Anthony Hopkins wordt gespeeld. 2) De plot van Hannibal is een rechtstreeks vervolg op SotL en refereert regelmatig naar gebeurtenissen in die film. 3) Zowel Hannibal als SotL zijn gebaseerd op een boek van Thomas Harris.
Kortom, als je deze twee films al niet met elkaar mag vergelijken, welke dan wel?

Ach, dit soort vergelijkingen valt altijd meestal toch nadelig uit voor de "sequel", denk aan 2001-2010, Blair witch 1 en 2 etc. Ik vond Hannibal trouwens wel een goeie film. Maar je mag alles met elkaar vergelijken natuurlijk, Antz met Bugs Life etc. :D



En "Go" is ook best grappig, met Katie Holmes. ;)

Go is gaaf ja, wil ik nog wel eens kopen. Maar vind ik niet echt een foute film die toch stiekem goed is (ik bedoel, wat is er fout aan dan? Dan is Pulp Fiction ook fout).

Luther Hartog
22-01-2002, 12:44
Ik heb Go nog nooit gezien, hij staat hier vermeld als een Topper...waarom ken ik hem dan niet?:(

Angelina
22-01-2002, 13:13
Wat dachten jullie van Tomb Raider. Het verhaal slaat helemaal nergens op en het acteerwerk is ook niet hoogstaand, en als je hier dus naar kijkt is het dus een K*TFILM, maar de actie zijn wel erg gaaf. Dus toch wel weer leuk om naar te kijken.

Luther Hartog
22-01-2002, 13:19
Ja, maar om er 25 Euro voor neer te leggen vind ik echt teveel gevraagd

Raskel
22-01-2002, 13:21
Ja, maar om er 25 Euro voor neer te leggen vind ik echt teveel gevraagd

Huren is ook een optie en ik zag hem bij de Makro voor 18 euro liggen, niet dat ik hem gekocht heb :D

Dadaveke
22-01-2002, 13:23
Ja f*ck ik heb er 32 euro voor betaald:(

Angelina
22-01-2002, 13:24
Daarom heb ik ook ff gehuurd en op mun hard disk gezet, kan ik um altijd nog eens kijken als ik in the mood ben....:p

Luther Hartog
22-01-2002, 13:26
Huren is ook een optie en ik zag hem bij de Makro voor 18 euro liggenDat heb ik dus al gedaan, maar ik vond hem zwaar tegenvallen

Remco Out
22-01-2002, 14:04
Gelukkig dat ik altijd heel eventjes wacht met aanschaffen, dan kom ik er altijd nog net op tijd achter dat het om een K*Tfilm gaat. Als ik niet zou wachten dan zou mijn collectie een stuk groter zijn geweest. :D :D . Alleen films die ik in de bios heb gezien en ik echt goed vond heb ik meteen op dvd aangeschaft.

Anonymous
22-01-2002, 17:28
Ik heb Go nog nooit gezien, hij staat hier vermeld als een Topper...waarom ken ik hem dan niet?:(

ik heb hem ook een paar keer voorbij zien komen op eBay..... toch eens bieden maar ;)

Anonymous
22-01-2002, 19:06
Ja, maar om er 25 Euro voor neer te leggen vind ik echt teveel gevraagd

Ik ben dus wel zo'n pino die er 25 Eurotjes voor betaald heb,maar
dat was meer voor het uhmmm... goeie acteerwerk van Angelina Jolie
:D

Oakey
22-01-2002, 19:27
Ik heb Go nog nooit gezien, hij staat hier vermeld als een Topper...waarom ken ik hem dan niet?:(

Hij is destijds een beetje ondergewaardeerd (ik weet geeneens of ie wel in de bioscoop heeft gedraaid). Het verhaal is een beetje weird maar wel erg grappig, en er zit ook genoeg actie in. Een aanrader.

Anonymous
22-01-2002, 19:37
Ik ben er op nog eentje gekomen...
Niet dat ik hem nu supergaaf vind maar wel nog eens een xtje wil
zien, want ik heb hem al een hele tijd terug gezien.

APEX

een futuristische B film met toch een grappig verhaal en er komen
wel leuke in scenes in voor.Lekkere no brainer als je toch niks
beters te doen heb :D

Rob P.
22-01-2002, 19:41
Go is gaaf ja, wil ik nog wel eens kopen. Maar vind ik niet echt een foute film die toch stiekem goed is (ik bedoel, wat is er fout aan dan? Dan is Pulp Fiction ook fout).

Ja, maar ik had er vooraf vrij veel slechte dingen over gelezen en gehoord, maar dat vond ik achteraf best vreemd toen ik die film gezien had.

Ennuuh Pulp Fiction is the shit!...so stop pushing me 'cuas right now I'm a mushroom cloud laying mothafuack, mothafucka!!!:D

Florus
12-03-2002, 08:47
Ik vind Deep Rising dus echt SUPER! Hij zo slecht en voorspelbaar dat ie net leuk wordt. Ik zie het ook meer als een parodie op de aktie/horror films van de afgelopen jaren. Al m'n vrienden vinden het overigens een bagger film :)
Ik heb precies hetzelfde. Eigenlijk was dit 1 van mijn onverwacht genoegen VHS'jes, omdat deze film (volgens mij) zelfs nooit bij ons in de bioscoop heeft gedraaid. Maar wat een SUPER Film!!
Je kan ook echt goed zien waar Stephen Sommers naar toeging qua regisseren!
Overigens heb ik bovenstaande verhaal net zo met Hudson Hawk. Volgens velen een klote film en op IMDB... tja, niet echt de waardering die deze film verdient :)

Jeroen Groot
12-03-2002, 08:58
Door de gehele pers afgekraakt en ook hier zien de meeste hem niet zo zitten, maar ik vond Tombraider toch echt een hele toffe film :D

Raskel
12-03-2002, 09:00
Sterker nog, de eerste keer dat ik deep rising zag was in de Bioscoop! In zo'n klein zaaltje in Belgie! Ik vond hem echt vet brullen vooral omdat ik niet eens wist waar de film over ging. Toen ik een dvd-speler kocht, kocht ik meteen deze film erbij. Anderen vinden hem echt ruk maar ik vind hem echt top! Normaal gezien is het andersom...:D

Florus
12-03-2002, 09:05
Vergeet ik helemaal Mijn favoriet te noemen, maarja, ik speel al Tomb Raider op mijn Pc'tje sinds er voodoo kaarten bestaan.
Dat is dus Lara Croft:Tomb Raider.
Echt een geweldige film voor de fan van de TR Games, vanweg de special effects en de vele verwijzingen naar de games gedurende de films.
Angelina Jolie achter het sleetje met haar voeten vond ik nog het meest gaaf! (Cutscene uit TR2)
En ook de Scene met tot leven komende beelden was een genot van herkenning (TR3, De Jungle levels)
Maarja, je bent TR fan of je bent het niet. Of het grote publiek al deze subtiele verwijzingen doorhad, vraag ik me echt af. Maar misschien komt er nog een vervolg, die wat meer van de voorgeschiedenis van Lara uitlegt :)

Raskel
12-03-2002, 09:10
En ook de Scene met tot leven komende beelden was een genot van herkenning (TR3, De Jungle levels)
Maarja, je bent TR fan of je bent het niet. Of het grote publiek al deze subtiele verwijzingen doorhad, vraag ik me echt af.

Zo subtiel is een lopend beeld van 10 meter toch niet? ;):D

Maarten van Krimpen
12-03-2002, 12:30
Hollow Man en Deep Rising zijn toch geen slechte films???
Showgirls was inderdaad tof, en welke ik ook goed vond was "Blair Witch 2: Book of Shadows". Volgens mij is die film helemaal niet zo slecht als als die kritici zeggen. Ik ben trouwens dol op de twee "Scary Movie"-films!!!

Maarten van Krimpen
12-03-2002, 12:31
Ik vond "Unbreakable"trouwens een verschrikkelijke klotefilm!!!!

Nathan Strik
12-03-2002, 18:32
Ik weet niet zeker of ik deze hier al had gepost, maar:

Meet Joe Black vind ik dus een hele goeie film terwijl (bijna) iedereen hem afkraakt...

Olivier Laemont
12-03-2002, 19:40
Nathan, kan ik alleen maar bijtreden.

Devron
12-03-2002, 22:01
starship troopers (die werdt toch afgekraakt??)

Richard B.
12-03-2002, 22:14
Mijn favoriete 'foute' films zijn Godzilla, Deep Impact en Always. Vooral de eerste is enorm gekraakt door de recensenten maar ik vindt het een heel vermakelijke spectakelfilm. Zelfs beter dan de meeste films in dit genre.

Richard

Peedeepee
12-03-2002, 22:27
Ja, een foute film....wat is dat? Zolang je hem zelf om wat voor een reden dan ook leuk vindt, is daar niets mis mee. Daar is film natuurlijk voor bedoeld. Ik ben nog steeds, ondanks ze zo'n honderd keer in mijn jeugd gezien te hebben, wel weg van de Rocky en Rambo films....jeugd sentiment. Ik wacht dan ook met smart op de Rambo S.E. trilogy box die gaat komen deze zomer....

:( :(

Ryaco
20-03-2002, 19:09
Dit zijn enkele fave's van mij:

Last Action Hero
Godzilla
Independence Day
Deep Rising

Felix the Cat
20-03-2002, 19:21
Hoort Independence Day dan ook bij de foute films?? Ik vond hem erg gaaf...heb hem dan ook 2 keer in de bioscoop gezien :D

Kasper P.
22-03-2002, 13:22
Maarten van Krimpen: Ik vind unbreakeble z'n klotefilm

Nou echt dit vind ik dus een van de beste films van 2001, ja ieder z'n film smaak.

Oakey
22-03-2002, 13:23
Hoort Independence Day dan ook bij de foute films??

*LOL*
:D:D

Caledonians
30-09-2004, 15:24
Ik moet dan denken aan films met Jean Claude van Damme. En films zoals Rocky en Rambo. Deze films zou ik niet op dvd aanschaffen maar vind ze wel leuk om weer eens op tv te zien. En ze komen zn beetje elk jaar weer een keer langs op tv hehe...

martini
30-09-2004, 15:47
Bij mij zijn dat Reign of Fire en Hulk

scheur
30-09-2004, 17:11
Waar zal ik eens beginnen??
Deep rising
Showdown in Little Tokyo
Knock off
beide Scooby Doo's
mocht ik weer op een paar komen dan horen julie het wel!!! :twisted:

P@rick
30-09-2004, 17:35
Ik heb m'n DVD's een gechecked en zag dat uit mijn collectie Red Sonja toch wel erugh weinig puntjes krijgt op IMDB (4,2), maar ik vindt 'm toch uiterst vermakelijk :oops:

R Klemkerk
30-09-2004, 17:40
Fast and the Furious.

Lekker om ff te knallen! Kheb ook de superbit versie gekocht met DTS track. Lekker eventjes vol open draaien en lekker die straatrace bekijken! Heerlijk.

Henk van der Weerdt
30-09-2004, 17:45
Ik moet dan denken aan films met Jean Claude van Damme. En films zoals Rocky en Rambo. Deze films zou ik niet op dvd aanschaffen maar vind ze wel leuk om weer eens op tv te zien. En ze komen zn beetje elk jaar weer een keer langs op tv hehe...

Wat betreft rambo sluit ik me bij je aan... toch wel een vermakelijke film..
mocht je hem ooit eens op dvd willen zien... :wink:

SKMbeat
30-09-2004, 17:50
Checkte zonet even The Wiz ( met o.a.Diana Ross, Michael Jackson, Richard Pryor) van Motown op IMDB en zag dat het genormeerd wordt met een 4.6. Ik vind dit dus een superleuke film, leuke nummers en mijn vroegere jeugdidool Michael Jackson in de rol van vogelverschrikker, wat die jammer genoeg in real life ook geworden is...

Verder vind ik Rocky 1 en 2 goede films. Ik vind dat Stallone de rol goed vervuld en ontroert, wat-ie niet bij me teweeg brengt in zijn andere films. Die scènes als hij zich voorbereid op een belangrijk gevecht (joggen, push-ups,etc) en dan dat weergaloze Rockythema daarbij met al die blazers, top.Jammer dat het zo'n over-the-top geslagen reeks geworden is. Vergelijk 4 maar eens met 1 en 2 :?

Joost v.d. Ham
30-09-2004, 18:04
Dude where's my car? :mrgreen:

R Klemkerk
30-09-2004, 18:08
Dude where's my car? :mrgreen:


heb me echt kramp in mijn buik gelachen van deze film :D

Ronald Sneep
30-09-2004, 19:37
waterworld gewoon leuk om te zien. destijds duurste flop ooit!

Lex v/d Moolen
30-09-2004, 20:53
Hudson Hawk.
Overal genadeloos afgekraakt. Een film met belachelijke momenten, maar ik vind 'm toch wel leuk om te zien. :P
Zelfde geldt eigenlijk voor Wild Wild West en Maverick.

rmelkert
30-09-2004, 21:24
Judge Dredd 8)

Of komt het doordat ik robot verslaafd ben :D

rene81
30-09-2004, 21:26
Kevin & Perry Go Large.. te stom voor woorden eigenlijk, maar wel erg leuk om een x te zien :D

Martin Stanneveld
30-09-2004, 21:34
Judge Dredd 8)

Of komt het doordat ik robot verslaafd ben :D

Of je bent aan iets anders verslaafd......... :lol: :wink:

Jurgen V
30-09-2004, 22:35
De meesten vinden Dawn of the Dead 1978 zo fout. Ik vind die gewoonweg echt goed. :D

rkrijger
30-09-2004, 23:08
Base Moi...
Lekker geil en goor...

wolsinkpower
30-09-2004, 23:14
idd Dawn of the Dead .. pr8ige film! wat ik van vriend begreep is de remake minder leuk...

ook Waterworld vind ik zooooo gaaf.. ze zeggen dat het dikke flop is .. was het ook in de bios maar als "tvfilm" volgen smij heel veel succes :)

Kars
01-10-2004, 00:11
De meesten vinden Dawn of the Dead 1978 zo fout. Ik vind die gewoonweg echt goed. :D

Nou, nou, nou, met een 7.7 op imdb, een gemiddelde van een 8.9 op Rotten Tomatoes en bijzonder lovende uitspraken van prominente critici (bv. Roger Ebert: 'Dawn of the Dead is one of the best horror films ever made -- and, as an inescapable result, one of the most horrifying.'), lijkt het me niet dat de meeste mensen deze film bout vinden. :) Geniale film, de remake vond ik trouwens ook wel de moeite waard.

Homer72
01-10-2004, 01:05
Ik trek me zowiezo niet veel aan van recensies. Zelden ben ik het er mee eens. Voorbeeldje: Als Stephen King fan heb ik veel van zijn boeken die verfilmd zijn op DVD. Vaak is het geen geweldige film, maar als fan moet je ze hebben. Zo heb ik beide versies van The Shining. Zowel de Kubrick versie met Jack N. als de latere miniserie versie van King zelf. De eerste is een filmklassieker de tweede wordt overal afgekraakt. Ik vind de miniserie echter veel beter omdat het verhaal beter wordt verteld en de personages meer worden uitgediept. Jack N. speelt weleens waar goed, maar de reden van "gek worden" van de hoofdrolspeler (drank) komt slecht uit de verf.

Rob Eric Blank
01-10-2004, 09:29
Hele foute film maar ik vind ze erg vermakelijk, TAXI. Hersenloze actie en een flinke snuf humor!

A3aan
01-10-2004, 09:57
Harstikke foute film(s), maar IMHO toch gaaf, dat is/zijn TombRaider. :lol:

:oops: Ik beken dat dat óók van doen heeft met Angelina Jolie :oops:

frestrobbe
01-10-2004, 10:16
Last Action Hero
Judge Dredd
the Majestic
plan 9 from outer space
Masters of the Universe (de film)
Tomb Raider
Man on the Moon
Planet of the Apes (2001)
the Cell

ofnoavail
01-10-2004, 11:17
The Cell, jah!
Bijzonder mooie beelden!!! Toch wel een kunst te noemen

Fox Mulder
01-10-2004, 11:22
Zo een paar titels die mij te binnen schieten:
American Ninja
Bloodsport
The Masters Of The Universe
National Lampoon's Christmas Vacation
National Lampoon's European Vacation
National Lampoon's Vacation
Red Scorpion
Schatjes

Lex v/d Moolen
01-10-2004, 11:27
SchatjesInderdaad :mrgreen:
Film is zo slecht dat ie leuk wordt. (6)

Kars
01-10-2004, 11:42
Jack N. speelt weleens waar goed, maar de reden van "gek worden" van de hoofdrolspeler (drank) komt slecht uit de verf.

Dat is dan ook niet de reden in Kubricks visie, in al zijn films gaat hij er namelijk vanuit dat de mens van nature slecht is en dit in het normale leven onderdrukt (zie de sollicitatie aan het begin van de film). Het isolement in het hotel leidt er echter toe, dat zijn kwade aard naar buiten kan komen. Daarom was King ook niet bepaald blij met deze adaptie.

Rob Eric Blank
01-10-2004, 11:46
The Cell, jah!
Bijzonder mooie beelden!!! Toch wel een kunst te noemen
True, vond de film kwa verhaal niet zo goed uitgewerkt, had meer ingezeten. Maar de beelden zijn erg mooi!

Major Goodvibes
01-10-2004, 12:11
Ik vind Hellraiser 5 helemaal te gek. Wat een sfeer. Goed acteerwerk. Hij wordt echter overal afgekraakt. Dat komt omdat het eigenlijk meer een aflevering is van the X-files. Pinhead komt er weinig in voor. Het is een detective/horror.

Wizz-Art
01-10-2004, 12:27
Fear Dot Com vond ik wel een toffe film.

Kevin Baeckelandt
01-10-2004, 12:29
Harstikke foute film(s), maar IMHO toch gaaf, dat is/zijn TombRaider. :lol:

:oops: Ik beken dat dat óók van doen heeft met Angelina Jolie :oops:
...... haar boezem :wink:

ofnoavail
01-10-2004, 12:34
De Evil dead serie ook trouwens... je moet er van houden / de lol van in zien... Persoonlijk vind ik het geweldig! Die geweldig overdreven mimiek van Bruce Campbel 8)

X
01-10-2004, 13:12
Een hele foute film is bijvoorbeeld Dorm Daze. Scoort een 4 op de IMDB meter, maar ik vind de film geweldig.

http://us.imdb.com/title/tt0362511/ ««« linkje voor diegen die willen weten van hoe of wat.

Fox Mulder
01-10-2004, 14:42
Freddy Got Fingered..."look daddy, I'm a farmer"...

Albert Kostwinder
01-10-2004, 15:03
recensenten zijn ook vaak fout in mijn ogen. Bepaal lekker zelf welke film ik mooi vind. Stoor mij daar niet zo aan. Is toch persoonlijk. Heb nog nooit een film links laten liggen omdat een ander hem helemaal niets vind.... als ik er maar lekker van genieten kan...... :wink:

Azazel
01-10-2004, 15:08
recensenten zijn ook vaak fout in mijn ogen. Bepaal lekker zelf welke film ik mooi vind. Stoor mij daar niet zo aan. Is toch persoonlijk. Heb nog nooit een film links laten liggen omdat een ander hem helemaal niets vind.... als ik er maar lekker van genieten kan...... :wink:

Zo denk ik er ook over. Helemaal mee eens.

Albert Kostwinder
01-10-2004, 15:11
recensenten zijn ook vaak fout in mijn ogen. Bepaal lekker zelf welke film ik mooi vind. Stoor mij daar niet zo aan. Is toch persoonlijk. Heb nog nooit een film links laten liggen omdat een ander hem helemaal niets vind.... als ik er maar lekker van genieten kan...... :wink:

Zo denk ik er ook over. Helemaal mee eens.

:bier:

bijtje
01-10-2004, 15:14
The nightmare before christmas!!

lekker meezingen :oops: :lol:

X
01-10-2004, 15:20
The nightmare before christmas!!

lekker meezingen :oops: :lol:

Geweldige film! Een sfeervolle kerstfilm als je het mij vraagt met leuke liedjes. (y)

Jurgen V
01-10-2004, 16:02
De meesten vinden Dawn of the Dead 1978 zo fout. Ik vind die gewoonweg echt goed. :D

Nou, nou, nou, met een 7.7 op imdb, een gemiddelde van een 8.9 op Rotten Tomatoes en bijzonder lovende uitspraken van prominente critici (bv. Roger Ebert: 'Dawn of the Dead is one of the best horror films ever made -- and, as an inescapable result, one of the most horrifying.'), lijkt het me niet dat de meeste mensen deze film bout vinden. :) Geniale film, de remake vond ik trouwens ook wel de moeite waard.

Als je het Dawn of the Dead 2004 topic zo doorleest... Ik vind het zelf ook een geniale film en de remake zeker de moeite waard.

Kees Hoekerd
01-10-2004, 16:15
Romeo must die,Exit wounds,Cradle 2 the Grave,Bad Boys 2 enzz...

allemaal goeie films in mijn ogen (vele goeie elementen. :) )


[/spoiler]

Kees Hoekerd
01-10-2004, 16:19
Ik moet dan denken aan films met Jean Claude van Damme. En films zoals Rocky en Rambo. Deze films zou ik niet op dvd aanschaffen maar vind ze wel leuk om weer eens op tv te zien. En ze komen zn beetje elk jaar weer een keer langs op tv hehe...
My thought exactly!(y)

Ik denk er dan hetzelfde over als jou,want als ik ze koop,wil ik persé alle films van die acteur (in dit geval Steven seagal en Van Damme).Maar ze hebben ook boutfilms.....(laatste jaren vooral)

[spoiler:8e91757347]out for a kill van seagal,slecht![/spoiler:8e91757347]

Kars
01-10-2004, 16:23
De meesten vinden Dawn of the Dead 1978 zo fout. Ik vind die gewoonweg echt goed. :D

Nou, nou, nou, met een 7.7 op imdb, een gemiddelde van een 8.9 op Rotten Tomatoes en bijzonder lovende uitspraken van prominente critici (bv. Roger Ebert: 'Dawn of the Dead is one of the best horror films ever made -- and, as an inescapable result, one of the most horrifying.'), lijkt het me niet dat de meeste mensen deze film bout vinden. :) Geniale film, de remake vond ik trouwens ook wel de moeite waard.

Als je het Dawn of the Dead 2004 topic zo doorleest... Ik vind het zelf ook een geniale film en de remake zeker de moeite waard.

Ah, ok, ik vroeg me al af waar je het op baseerde, nu ik dat zo lees zie ik wat je bedoeld. Heidenen, die film is echt geniaal.

Philippe
01-10-2004, 20:33
Het oeuvre van exploitation regisseur Joe D'Amato (Beyond The Darkness, Emanuelle In America enz...)

Verder ook komedies die net door hun stompzinnigheid weer heel erg leuk worden: Dude Where's My Car, Billy Madison, Happy Gilmore, de Ernest films...

scheur
01-10-2004, 21:51
Was deze bij mijn vorige lijstje vergeten..
10 Things Ihate about you, wordt vaak afgedaan als een meidenfilm, maar ik vind deze stiekem toch wel heel erg leuk en heb deze al behoorlijk lang op dvd..... :oops:

Roberto van Rooijen
01-10-2004, 21:59
Een echte foute film is toch wel "The Animal", maar het gekke is, is dat ik hem wel leuk vind.
De film heeft totaal niets om het lijf en misschien is dat wel de kracht dat ik die film meerdere malen gekeken heb, het is een film die je LETTERLIJK met verstand op nul moet gaan kijken.

chimera01
01-10-2004, 22:11
Ik heb geen foute films, de films in dat genre zijn van mijn vriendin m.n. Sound of Music daar krijg ik ook echt jeuk van.

De films die ik koop daar sta ik achter en zijn gewoon goed in mijn smaak. De films die ik koop voor mijn lief zijn haar smaak en die respecteer ik ook al is het mijn smaak niet (vice versa voor haar).

Lennard Waal
01-10-2004, 22:32
Alle RAMBO-films, hoe fout sommige mensen ze ook vinden :). Ik kan niet wachten tot ze een keer te krijgen zijn met NL-subs.

Lagomorph
07-07-2005, 00:21
Super Mario Brothers the Movie
Kvindm zo stoer!
De Ernest films vind ik ook prachtig :)

Gotta love Ernest

Crash Override
07-07-2005, 00:36
universal soldier : the return

1101
07-07-2005, 00:38
universal soldier : the return

How about Hackers, Zero Cool?
Erg nep maar vermakelijk inderdaad.

Verder is The Mothman Prophecies natuurlijk een briljante film.

Crash Override
07-07-2005, 00:44
thnx mate

Just a handle nothing more :P

Richard B.
07-07-2005, 01:48
Hij is al eens eerder genoemd maar Deep Rising vind ik, ondanks al z'n gebreken, toch nog steeds een hele fijne 'foute' film. Ja, het is een domme film maar wel eentje die heel duidelijk met liefde is gemaakt, en dat scheelt enorm.

Jurgen V
07-07-2005, 01:51
Batman: the movie, die uit de jaren 60. Het is zo gruwelijk fout dat het echt vermakelijk gewoon is. Je moet gewoon houden van dat soort cheesy humor anders is het echt niks. :lol:

dborhem
07-07-2005, 09:57
-Catwoman.
Tja,ik houd van katten en ik houd van Halle Berry :P

-Panic Room
Werd van gezegd dat Jodie Foster houterig en onecht overkomt,maar als je haar (zwanger!) als een idioot die trappen op en af ziet gaan verander je ERG snel van mening.

-Shrek 2
Zou minder grappig zijn dan deel 1,maar ik vind hem net zo goed,helemaal met die extra features op dvd

Voor de rest heb ik heel vaak dat films alleen in die achterafbioscopen uitkomen,en die LATER ineens een succes worden (Buena Vista Social Club bv.)

Wim S.
07-07-2005, 10:38
Inderdaad Catwoman echt zo'n hersenloze film, echt iets voor mij :wink:

cold Mountain ik vodt het een machtig mooie Film.

Titanic ik zie al uit naar de se , de 4 disc versie gaat me weer wat te ver dus ga ik voor de 2 disc versie.

Seed of Chucky zo slecht dat ie toch wel weer goed is :?

A Man Apart schitterende aktiefilm.

en ga zo maar door....

sxesven
07-07-2005, 11:01
The Adventures Of Ford Fairlane - echt geweldig, maar ook écht erg fout. "I'm so terrifical, I got my own toll-free number - 1-800-UNBELIEVABLE! Oooooh!"

En verder natuurlijk een zootje erg foute gore- en cult-films (Guinea Pigs, Cannibal Ferox, etc.).

Basso
07-07-2005, 11:05
Anchorman!!!! wat heb ik gelachen bij deze film, elke keer dat ik hem zie (keer of 10 onderhand) :oops:

Jimbo
07-07-2005, 11:23
Titanic : echt goeie film verbaast me dat hij zo'n laag cijfer krijgt op imdb.Die 2 disc versie die uitkomt ga ik ook zeker halen.
Starschiptroopers: heb ik in me collectie vind ik toch echt leuk
You've got mail: Heb ik niet op dvd,maar toch al een paar keer gezien gewoon leuk.
Armageddon: heb ik op dvd vind ik echt een leuke film.
Cutthroat island,Watterworld ook leuk .

Kornuit
07-07-2005, 11:33
Flash Gordon!!!

Symphony X
07-07-2005, 11:46
Waarom vinden jullie Titanic en Armageddon foute films?


Ontopic: Wat iemand hier al eerder schreef:

10 things i hate about you... Super filmpje :P

HiddeH
07-07-2005, 11:59
Austin Powers, mini-me is echt hilarisch.
American Pie, Stiffler is echt hilarisch.
:lol:

MrEd
07-07-2005, 12:44
Film die naar mijn mening een te laag cijfer krijgen op IMDB:
Van Helsing
Coyote Ugly
Alexander
Allemaal films die ik toch best leuk vind
MrEd

Traveller
07-07-2005, 13:14
Ik heb geen foute films, de films in dat genre zijn van mijn vriendin m.n. Sound of Music daar krijg ik ook echt jeuk van.

The sound of music is zeker geen foute film (ook niet volgens de IMDB) en daar doelde TS volgens mij op.

Mijn foute films:
- Flash Gordon (heerlijke film met goede muziek)
- Mission to Mars (bijna iedereen is zo negatief over deze film, ik vind het een geweldige film).

Diana
07-07-2005, 13:19
Pearl Harbor

Jordé den Tenter
07-07-2005, 13:20
Was deze bij mijn vorige lijstje vergeten..
10 Things Ihate about you, wordt vaak afgedaan als een meidenfilm, maar ik vind deze stiekem toch wel heel erg leuk en heb deze al behoorlijk lang op dvd..... :oops:
Ben het helemaal met je eens.

Hotse
07-07-2005, 13:40
South Park: Bigger, Longer & Uncut!!
American Pie

edit: thnx 1der :P : Dude where's my car ook nog

Jimbo
07-07-2005, 13:40
[quote="Symphony X"]Waarom vinden jullie Titanic en Armageddon foute films?


Ik vind dit juist geen foute films,maar krijgen een laag cijfer op imdb.

1der
07-07-2005, 14:13
South Park: Bigger, Longer and Uncut.
Ace Ventura 1 & 2
Dude, Where's My Car?

Philippe
07-07-2005, 16:27
A Night At The Roxbury, héél erg fout mede dankzij de hilarische rollen van Chris Kattan en Will Ferrell. :lol:

Mathieu Ghekiere
07-07-2005, 19:10
Bij mij foute films waar ik toch graag naar kijk:

The Crow 2
Waterworld
The Postman

Peter Wouterse
07-07-2005, 19:22
the secret of my succes, met Michel J. Fox

Bas de Jong
07-07-2005, 21:41
Waterworld, ik heb nooit begrepen waarom deze film zo afgekraakt wordt..

denizg
08-07-2005, 01:50
A Night At The Roxbury, héél erg fout mede dankzij de hilarische rollen van Chris Kattan en Will Ferrell. :lol:

8) geweldig

Rob Verhoeven
08-07-2005, 07:37
Hudson Hawk


Weet 't verhaal is een beetje lame....maar ik lig iedere keer als ik die film zie helemaal in een deuk !!!! :lol:

Groet,
Rob

Erwin de Koning
08-07-2005, 07:48
Foute films waarvan ik heb genoten?

Pfffff

zie sig http://images.fok.nl/s/puh2.gif

Ramon van Dam
08-07-2005, 20:49
Waterworld :)

Ronald Stiebolt
08-07-2005, 20:57
Meatballs (Bill Murray)

Headhunter
08-07-2005, 21:04
Kijkende naar m'n collectie kom ik op:

- Jurassic Park 3
- The Hills Have Eyes

En ik heb er vast wel meer, maar ze schieten me even niet te binnen.

Butra
08-07-2005, 21:50
Toch zeker wel Dude, where's my car?
Vooral de scene dat ze bij de Chinees gaan bestellen. Legendarisch gewoon.

deweb
08-07-2005, 21:55
Er zijn héél veel films geweest die andere slecht vonden en ik goed.

Voorbeelden: Immortals, Hellboy (hoewel door specialisten gelauwerd, door de kijker slecht bevonden), Suske en Wiske en de duistere diamant en er zijn ongetwijfeld nog enkele films waarvan ik de titel gewoonweg niet meer ken (krijg je als je zoveel dvd's ziet :D ).

Leuk topic!

Grt. Deweb

Martin Stanneveld
08-07-2005, 23:04
Toch zeker wel Dude, where's my car?
Vooral de scene dat ze bij de Chinees gaan bestellen. Legendarisch gewoon.

Er zit maar een leuk stukje in die film, en dat is wanneer ze gevangen worden genomen en ze die man in de kooi naast hun tegenkomen :lol: hilarisch stukje :lol: :lol: :lol:

Ramon van Dam
09-07-2005, 00:40
Suske en Wiske en de duistere diamant
Je moet wel toegeven dat dat komt omdat je net als ik veel met de strips bezig bent ;) Vind het zelf overigens een slechte tot matige film, ook al ben ik fan

Coen P.
09-07-2005, 00:59
oa:

- van helsing
- underworld
- the hunted
- JP III
- Ali G: Indahouse

gr Coen

slindenau
09-07-2005, 01:08
Films omdat Lindsay Lohan erin meespeelt (toen ze nog okè was).
-The Parent Trap 1998 (Debuut, ze was pas 12)
-Freaky Friday
-Mean Girls
-Confessions Of A Teenage Drama Queen

Nog niet allemaal op DVD, maar dat komt wel :twisted: .

Coen Vermeer
09-07-2005, 01:09
Road House: zo'n stomme film eigenlijk, dat matje van Patrick Swayze alleen al. Maar toch, op de 1 of andere vreemde manier vind ik hem elke keer als ik hem were op tv zie wel degelijk genietbaar. Waar dat aan liogt. Ik zou het eerlijk gezegt echt niet weten. Oja nog een andere film die ik echt grappig vind en die echt totaal niks voorstelt is Zoolander. De aantrekkings kracht in die film ligt toch duidelijk bij Ben Stiller die geniaal is in dat soort rollen (zie ook dodgeball).

GalO
09-07-2005, 07:38
pearl harbor en................................................ .................................. hitch

BabaBooey
09-07-2005, 12:11
Bij dit topic komt meteen de titel Revenge Of The Nerds in m'n hoofd.
Ook Police Academy en Home Alone zijn op dit gebied echte klassiekertjes in mijn ogen.

Helaas heb ik al die 3 titels nog niet in m'n DVD collectie, maar dat komt snel genoeg. Als ik naar m'n eigen collectie kijk onder het mom van "fout, maar geweldig" dan ga ik toch voor Jay and Silent Bob Strike Back.

Hotse
09-07-2005, 16:37
pearl harbor en................................................ .................................. hitch

Hitch was echt briljant :D

Bacon
09-07-2005, 17:35
De Ninja Turtles en hun 3 films zijn toch best wel fout maar ik vind ze geweldig [ vooral #2 ]

Oscar van Sambeek
09-07-2005, 21:57
"The best of the best" deel 1 t/m ...?
heb deze heel lang geleden een keer gehuurd en toen 5 keer in 1 weekend gekeken, weet iemand of ze eigenlijk op dvd te vinden zijn?

Demon
09-07-2005, 23:18
Toch zeker wel Dude, where's my car?
Vooral de scene dat ze bij de Chinees gaan bestellen. Legendarisch gewoon.vond dat van die hond wel lachen,
De chinees ook And than??.

Kees Hoekerd
10-07-2005, 10:01
Suske en Wiske en de duistere diamant
Je moet wel toegeven dat dat komt omdat je net als ik veel met de strips bezig bent ;) Vind het zelf overigens een slechte tot matige film, ook al ben ik fan
Ik heb ook alle albums enz.,maar heb de film nog niet gezien,die lijkt me eigenlijk erg belachelijk,een man als Sidonia... :?


"The best of the best" deel 1 t/m ...?
heb deze heel lang geleden een keer gehuurd en toen 5 keer in 1 weekend gekeken, weet iemand of ze eigenlijk op dvd te vinden zijn?
Dacht van niet,maar er zijn 4 delen.Deel 4 heb ik zelf op video nog liggen en vind ik een erg vette film.
http://www.imdb.com/title/tt0130370/

ongelovelijk dat die daar zo onbekend is (107 votes :shock: ),en zo een slecht cijfer.Was dan wel straight to video,ok.
Deel 2 is ook erg vet,Chris Penn heeft hier ook een rol in.De andere delen kan ik me weinig van herinneren.


Austin Powers, mini-me is echt hilarisch.
Niet echt ondergewaardeerd,toch?Zijn gewoon humor klassiekers.


Bij dit topic komt meteen de titel Revenge Of The Nerds in m'n hoofd.
Ook Police Academy en Home Alone zijn op dit gebied echte klassiekertjes in mijn ogen.
Ben ik het helemaal mee eens! (y)

Ook films als Road Trip,XXX,exit wounds en romeo must die zijn erg goed te pruimen.
dude,where's my car? vind ik overigens wel een enorme boutfilm,die ik gedwongen moest kijken op een verjaardag. :roll:

sxesven
10-07-2005, 12:23
"The best of the best" deel 1 t/m ...?
heb deze heel lang geleden een keer gehuurd en toen 5 keer in 1 weekend gekeken, weet iemand of ze eigenlijk op dvd te vinden zijn?
Deel 1 t/m 3 zijn in ieder geval op R1 DVD te krijgen. Waren trouwens inderdaad geweldige films. 8)

Maarten van Krimpen
10-07-2005, 13:51
Base Moi...
Lekker geil en goor...

:D *Lol*! Film vond ik echt verschrikkelijk, maar bepaalde sexscenes zijn toch misschien het kopen nog wel waard.

Friday the 13th part V: a New Beginning. Grappige whodunnit en zeker niet slechter dan voorgaande delen. Leuker dan deel IV, sterker nog.
En inderdaad Revenge of the Nerds en the Parent Trap en Road Trip, overigens helemaal geen slechte films. Vooral Road Trip is van een degelijk niveau. (y)

Rickje
12-07-2005, 13:06
Films met Jet Li erin.. allemaal ongeloofwaardig maar wel vermakelijk. Neem nou Cradle 2 the grave, Romeo must die, Kiss of the Dragon... allemaal leuk om te zien maar het is zo nep als het maar kan. ken jij iemand die 5 meter hoog springt en 4 man in zijn buurt neerslaat (in de lucht) en dan veilig op zijn pootjes terecht komt ? Maar ach, toch blijf je er naar kijken.

Crash Override
12-07-2005, 13:37
Films met Jet Li erin.. allemaal ongeloofwaardig maar wel vermakelijk. Neem nou Cradle 2 the grave, Romeo must die, Kiss of the Dragon... allemaal leuk om te zien maar het is zo nep als het maar kan. ken jij iemand die 5 meter hoog springt en 4 man in zijn buurt neerslaat (in de lucht) en dan veilig op zijn pootjes terecht komt ? Maar ach, toch blijf je er naar kijken.

Nou ... :wink:
Je moet ook niet teveel nadenken bij dat soort films meerendeel als er iets in de lucht gebeurt is het kabelwerk in ieder geval als het 2 meter boven de grond is dan wel :lol:
Maar jet li is lichamelijk wel tot heel veel in staat op het gebied martial arts.
Vooral met de training van die aap die de cheografie deed in crouching tiger.
ff naam kwijt

1101
12-07-2005, 14:04
Yuen Woo Ping?

Maarten van Krimpen
12-07-2005, 14:05
Die aap nog wel... :twisted:

Crash Override
12-07-2005, 14:32
Die aap nog wel... :twisted:

Ja sorry stopwoordje (6)

Headhunter
12-07-2005, 15:26
Ik vergat nog: Jay & Silent Bob Strike Back. :P

Beschuitfluiter
12-07-2005, 15:50
de american ninja films :oops:

Ramon van Dam
12-07-2005, 19:36
de american ninja films :oops:
Haha yeah, die heb ik vroeger ook veel gezien :P

Andre van Helvoort
13-07-2005, 18:20
de american ninja films :oops:
Haha yeah, die heb ik vroeger ook veel gezien :P

dan ben ik dus niet de enige hier, die die films vaak heeft gezien.
Ik vindt het jammer dat ze nu niet meer op tv komen. :oops:

expo
13-07-2005, 18:22
"Grease" & "The Blue Lagoon", 2 chickflicks maar ik vind ze best te pruimen ! :oops:

Henk van der Weerdt
13-07-2005, 19:17
Torque. Geeft voor mij hetzelfde Need for Speed gevoel als Fast and the Furious.

Skidip
13-07-2005, 22:12
Van 't weekend 'Ellis in Glamourland' gezien, was zeer de moeite waard om de goede humor. Een nederlandse film die ik zeker nog vaker ga kijken...

Milan
14-07-2005, 00:27
Marked for Death met............Steven Seagal :oops:

Ronald Stiebolt
14-07-2005, 00:35
Marked for Death met............Steven Seagal :oops:

http://www.p0stwh0res.com/images/welcome.jpg

:mrgreen:

FredKroket
14-07-2005, 00:47
Ik vergat nog: Jay & Silent Bob Strike Back. :P

http://www.imdb.com/title/tt0261392/

Een film die een 6.9 krijgt op IMDB is niet slecht hoor!

Films die een lagere waardering dan 4 krijgen komen meer in de buurt :)

manasse van de velde
20-07-2005, 20:21
3000 miles to Graceland. Lekker fout, maar wel erg vermakelijk......

RobbertG
20-07-2005, 20:51
Ik vergat nog: Jay & Silent Bob Strike Back. :P

Same here!

Maarten van Krimpen
20-07-2005, 21:16
Costa!
Ik ben trouwens erg benieuwd naar Ellis in Glamourland.

Maarten van Krimpen
20-07-2005, 21:17
Beethoven 1 en 2.

Richard B.
20-07-2005, 21:32
Super Mario Bros. (ja, de film) is toch eigenlijk ook best wel leuk. :oops:

*wacht op de bliksem die inslaat* :roll:

Kars
20-07-2005, 22:37
Voor mij is het Congo. Ik vind die film zo heerlijk fout, en natuurlijk Bruce Campbell! Zelfs in een achterlijk bijrolletje is die gozer geniaal.

Mike Derksen
21-07-2005, 22:52
Ik vind Waterworld een goede film, hoewel hij dus gigantisch flopte.

IMO onbegrijpelijk.

Anonymous
21-07-2005, 22:56
Super Mario Bros. (ja, de film) is toch eigenlijk ook best wel leuk. :oops:

*wacht op de bliksem die inslaat* :roll:


Ben het vaak oneens met je , maar ik vind dit ook een leuke film :wink:

Maarten van Krimpen
22-07-2005, 12:05
Air Bud. Blijft gewoon een leuke film.