PDA

Bekijk de volledige versie : Minority Report



Nathan Strik
17-01-2002, 14:52
Hebben jullie de trailer van de nieuwste Spielberg film gezien? Minority Report lijkt een beetje gefilmd in de stijl van A.I., met een verhaal dat volgens mij een beetje lijkt op Nowhere Man en dat soort verhalen... lijkt me errug gaaf...

Check hem op: http://www.apple.com/trailers/

(En check dan gelijk even de nieuwe Spiderman-trailer, die is ook erg goed) ;)

Cenobite
17-01-2002, 15:25
Dit lijkt me een erg strakke film , alleen waarom moet Tom Cruise hierin zitten ? Ik vind Tom Cruise meestal maar moeilijk te pruimen... :mad: , en zeer matige acteren. Lichtpuntjes zijn echter de aanwezigheid van Spencer Treat Clarke ( Gladiator / Unbreakable ) en Blake Bashoff ( Big Bully ) .

Zal de trailer thuis kijken... op de zaak kunnen we niet streamen... :mad:

Frollo
17-01-2002, 15:56
Ik vind Tom Cruise meestal maar moeilijk te pruimen...
In Magnolia en Eyes Wide Shut deed hij het toch helemaal niet slecht. Dat komt waarschijnlijk omdat dat zulke goede films zijn dat zelfs Tom Cruise er niks aan kan verpesten ;)

Cenobite
17-01-2002, 19:06
In Legend ( 1985 ) was Tom Cruise nog goed te pruimen , toen had hij ook nog niet zoveel kapsones... :D :D

De R1 Collectors Edition ( 2 DVD ) van Legend ( 1985 )wordt steeds maar uitgesteld...damn... :mad: , double damn :mad:

System 3rror
17-01-2002, 19:16
Ik ben het helemaal eens met Nathan!

Dit lijkt me een superfilm, staat al een tijdje op mn lijst die ik echt nog MOET zien!
Denk alleen wel dat de film iets weg zal hebben van de Mission Impossible films, maja, dat staat wel garant voor veel actie en stuntwerk!

(En als je op die site bent, check dan ff de trailer van BlackHawk Down ;))

Marco
17-01-2002, 19:57
Ik verwacht van deze film heel veel. Lijkt mij een heerlijke SF film.
Helaas staat deze film gepland (bij ons) in Oktober. Dikke 3 maanden langer wachten :(

Simon
18-01-2002, 02:26
ik heb begrepen dat het verhaal van min. report gaat over een politieagent die veroordeeld gaat worden voor een moord die hij nog niet heeft gepleegt (dat kunnen ze zien in de toekomst) en dan gaat hij er proberen achter te komen hoe het zover heeft kunnen komen....of gaat komen moet ik zeggen.

maar toen ik dit hoorde dat ik meteen : hij gaat een moord plegen terwijl hij dat gaat uitzoeken en zonder beschuldiging zou hij die moord niet gepleegd hebben...

nou, ik hoop maar dat ik het mis heb en spielberg zich van zijn beste kant laat zien (en dat mag wel weer eens een keertje!)

of heb ik het helemaal mis?