PDA

Bekijk de volledige versie : Formule 1



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

eisbaer
17-01-2002, 19:35
Voor de formule 1 fans. http://www.essbasetools.com/instest.htm

Tom Rood
17-01-2002, 19:42
Cool...!

P.s. de losse mp3 staat ook op kicken.com tussen de funny files.....

Maxster4th
17-01-2002, 20:38
Wel ok ja,

Bij mijn (bagger telefoonlijn) verbinding duurde het ff totdat het geluid kwam (of hoort dat?). Ik schrok me de pl**ris.

Tom Rood
17-01-2002, 20:43
HaHa bij mij deed ie het meteen...!

eisbaer
17-01-2002, 20:56
hehe, ja ik heb mxstream. dan heb je het geluid bijna direct.

Donovan
31-08-2002, 13:28
Mwoah, der Michael was weer lekker bezig daar in Belgie. Vette pech dus voor de rest van het veld. :D

En er word uiteraard weer gepraat over een mogelijk stoeltje voor us Joske volgend jaar bij Minardi. Ik hoop niet dat 'ie het doet, want dat in de achterhoede meerijden heeft hem tot nu toe nou niet bepaald veel opgeleverd. :(

jokey
31-08-2002, 13:40
En er word uiteraard weer gepraat over een mogelijk stoeltje voor us Joske volgend jaar bij Minardi. Ik hoop niet dat 'ie het doet, want dat in de achterhoede meerijden heeft hem tot nu toe nou niet bepaald veel opgeleverd. :( Als Minardi een andere motorleverancier krijgt (Ferrari??), kunnen ze misschien een paar startrijen naar voren. Tenminste, als ze dan ook een beetje fatsoenlijke rijders hebben... en niet zo'n Alex Yoong type. Dus wat dat betreft zou Jos daar dan wel een kansje maken. Want bij een topteam gaan rijden............dat gaat 'm niet lukken.
En dan liever een Nederlander bij een minder team, als helemaal geen Nederlander!!

Toch.......????? :rolleyes:

bert67
31-08-2002, 15:05
Om in de Formule 1 te rijden moet je eerst geld meenemen. Jos heeft laten zien dat hij het best wel kan, maar ja die auto he.
Als hij met geld van Philips, Unilever of Shell zich in kan kopen in een goed team, dan kan hij laten zien wat hij kan. Misschien was hij er op het verkeerde moment.

Maxster4th
01-09-2002, 11:10
Om in de Formule 1 te rijden moet je eerst geld meenemen. Jos heeft laten zien dat hij het best wel kan, maar ja die auto he.
Als hij met geld van Philips, Unilever of Shell zich in kan kopen in een goed team, dan kan hij laten zien wat hij kan. Misschien was hij er op het verkeerde moment.

Ja maar vergeet niet dat Shell al bij ferrari zit!
En unilever zou met een internationaal merk , bijv. Ola (alleen logo, naam verschilt nl. per land) wel kunnen sponseren. Philips heeft al eens jos geholpen tijdens arrows (footwork).
Ach misschien kan ie wel naar Toyota?!?!

Jeroen Driessen
01-09-2002, 11:51
bijv. OlaIk wil serieus géén Ola l o g o op een F1 auto....! (of wasmiddel, maandverband of andere troep...)
Maar ff serieus... Toyota was idd een gerucht en zou zeker niet gek zijn. Moet ie er wel zeker 2 jaar kunnen rijden, voorzover je van zeker kunt spreken tegenwoordig. Wordt eens tijd voor nieuwe regels omtrent contracten. Ze moetengewoon contractbreuk laten resulteren in diskwalificatie...is het zo afgelopen.

Alexander de Mol
02-09-2002, 08:58
Ik verwacht na de rechtzaak van Jos tegen Arrows op 10 september een mededeling over Jos' plaats in 2003.
Enige weken geleden was er ineens sprake van geheimhouding voor Olav Mol. In het 'pitspost'-item werd ook niet gelepeld naar de mogelijke opties van Jos. Er werd ook niet ingegaan op de opmerking van Schumacher dat hij naast een persoonlijk belang ook een zakelijk belang had in de terugkeer van Jos. Een beetje journalist had daar op gedoken....
Hoewel ik de kans groot acht dat Jos bij Minardi instapt sluit ik Jaguar, Toyota, Jordan en de restanten van Arrows ook nog niet uit. Evenals het einde van de F1 carriere van Jos.

Maxster4th
02-09-2002, 12:08
Jaguar zal niet; de la rosa wordt door het (hele) team erg gewaardeerd omdat hij zij zoveel werk verzet en maar weinig zeurt.
Jordan is mogelijk, sato zou testrijder worden bij BAR.

Maar ik heb helaas geen pitspost kunnen kijken, maar wat voor "zakelijke" belangen zal schumacher in Jos hebben. (als het zo zou zijn, verklaart het wel waarom schumi zo lovend over jos was vorig jaar Maleisie).

Sander Dubbeldam
02-09-2002, 14:15
(als het zo zou zijn, verklaart het wel waarom schumi zo lovend over jos was vorig jaar Maleisie).

volgens mij waren er wel meerdere coureurs die josje goed vonden rijden.dat was ook een meesterlijke race :)

Lex v/d Moolen
02-09-2002, 14:19
Mwoah, der Michael was weer lekker bezig daar in Belgie. Vette pech dus voor de rest van het veld. :D
Ongelooflijk. Ik was op het circuit, bij de Pouhon bocht. Heb daar eens voor de gein eens gemeten hoe snel ze over die twee bochten doen.
Schumacher is daar gewoon al constant 3 tienden sneller dan de rest, alleen op dat stukkie al! Bij de andere wagens en met name de Williams en de Renaults hoorde je heel duidelijk de Traction Control, bij de Ferrari's duidelijk niet.

Het was overigens opvallend hoeveel Nederlanders er waren daar, het is wel te hopen dat Jos of een andere jonge Nederlandse coureur (Albers?)een stoeltje krijgt.

Danielle Gerards
02-09-2002, 21:06
Wat ik niet begrijp is waarom er zulke grote verschillen zijn tussen de verschillende bolides; Of ligt het echt aan Schoenmaker's racevaardigheden?

Donovan
02-09-2002, 21:13
Het is volgens mij een fijne combinatie en wisselwerking tussen Ferrari als team en Schumacher als coureur, en de auto (chassis, motor en de hele bende maar zeker ook de afstelling) die daar het gevolg van is.

Als je ziet wat voor klap harder die Schumacher rijd dan de rest dan is het af en toe echt beschamend voor de andere teams. Schumacher reed gisteren met zes vingers in z'n neus en in die laatste rondjes dat 'ie het rustiger aan deed echt met alle tien de vingers in de neus.

De opmerking van zakelijke belangen van der Schumi in het weer gaan rijden van Joske volg ik ook niet helemaal. Idd opvallend dat Olav er niet op doorvroeg. Anyway, hopen dat us Joske volgend jaar weer mee mag doen - liefst in een beetje leuk team.

Danielle Gerards
02-09-2002, 21:19
Het is volgens mij een fijne combinatie en wisselwerking tussen Ferrari als team en Schumacher als coureur, en de auto (chassis, motor en de hele bende maar zeker ook de afstelling) die daar het gevolg van is.

Als je ziet wat voor klap harder die Schumacher rijd dan de rest dan is het af en toe echt beschamend voor de andere teams. Schumacher reed gisteren met zes vingers in z'n neus en in die laatste rondjes dat 'ie het rustiger aan deed echt met alle tien de vingers in de neus.

De opmerking van zakelijke belangen van der Schumi in het weer gaan rijden van Joske volg ik ook niet helemaal. Idd opvallend dat Olav er niet op doorvroeg. Anyway, hopen dat us Joske volgend jaar weer mee mag doen - liefst in een beetje leuk team.

Wat heeft Jos nog te zoeken in F1? Laat hem maar GO-Karten:D

Tijntje
03-09-2002, 12:12
Wat heeft Jos nog te zoeken in F1? Laat hem maar GO-Karten:D

Nou ik verzeker je dat je absoluut niet tegen Jos wilt karten :p Die man rijdt je echt helemaal zoek.

Doet ie ook regelmatig met Schumi als ze samen potje gaan karten :) Dus met de rijderskwaliteiten zit 't wel goed. Maargoed dat weten wij........ nu de rest van de wereld nog :rolleyes:

Lex v/d Moolen
03-09-2002, 12:17
Nou ik verzeker je dat je absoluut niet tegen Jos wilt karten :p Die man rijdt je echt helemaal zoek.

Doet ie ook regelmatig met Schumi als ze samen potje gaan karten :) Dus met de rijderskwaliteiten zit 't wel goed. Maargoed dat weten wij........ nu de rest van de wereld nog :rolleyes: Ach, die berichten van Danielle moet je met een korreltje zout nemen hoor, die denkt overal verstand van te hebben.
Maar ik geloof niet dat Jos Der Schumi zoek rijdt, hoewel ik hem niet mag is de Duitser de beste van dit moment met afstand. Ik zou alleen Montoya wel eens in een Ferrari zien rijden

Maxster4th
04-09-2002, 10:10
Ach, die berichten van Danielle moet je met een korreltje zout nemen hoor, die denkt overal verstand van te hebben.
Maar ik geloof niet dat Jos Der Schumi zoek rijdt, hoewel ik hem niet mag is de Duitser de beste van dit moment met afstand. Ik zou alleen Montoya wel eens in een Ferrari zien rijden

Misschien zei schumi het vanwege zijn zakelijke belangen, maar hij vertelde dat bij de laatste kart race tussen jos en michael jos won. (het regende!!).

Lex v/d Moolen
04-09-2002, 17:21
Misschien zei schumi het vanwege zijn zakelijke belangen, maar hij vertelde dat bij de laatste kart race tussen jos en michael jos won. (het regende!!). Tja, dat zijn goede vrienden he?:) Maar Jos is wel een van de beste regenrijders moet ik toegeven

Sander Dubbeldam
04-09-2002, 17:24
Wat ik niet begrijp is waarom er zulke grote verschillen zijn tussen de verschillende bolides; Of ligt het echt aan Schoenmaker's racevaardigheden?

waarom kan real alle topspelers kopen en RBC Niet?

Precies dezelfde reden :D

Sander Dubbeldam
04-09-2002, 17:27
hoewel ik hem niet mag is de Duitser de beste van dit moment met afstand. Ik zou alleen Montoya wel eens in een Ferrari zien rijden

Ik ben het helemaal met lex eens :D ik mag schumi ook niet echt maar het is een van de betere rijders. alleen wat je zegt met montoya. Ik vind hem dat hij teveel stomme acties maakt. kijk naar hongarije. als montoya zo door gaat komt ie niet bij ferrari. Mijn intresse gaat steeds meer uit naar Kimi, die gaat het helemaal maken volgend seizoen.

Maxster4th
05-09-2002, 10:15
Idd, Kimi ziet er steeds beter uit (qua rijder;) ) en hopelijk kan hij schumacher volgend jaar een beetje (of een heleboel) tegengas geven.
Montoya is vast een wereldse rijder, maar laat nog steeds niks meer zien dan Ralf schumacher of david coulthard. Zij zijn (tot nu toe) gewoon goede sub-toppers.

PS:
Las vanmorgen in race-report dat Jos zeer waarschijnlijk naar minardi gaat (mits ze een goede motor krijgen).

Alexander de Mol
05-09-2002, 15:27
Las vanmorgen in race-report dat Jos zeer waarschijnlijk naar minardi gaat (mits ze een goede motor krijgen). Zojuist bij Van Inkel op radio 538:
Ferrari heeft aangegeven bereid te zijn om torretjes te leveren aan Minardi. Minardi zal daarvoor zo'n 20 milj. euro moeten ophoesten.
Jos dus voor 99% zeker in 2003 bij Minardi Gazprom (aangedreven door een Ferrari motor!).

Sander Dubbeldam
05-09-2002, 15:30
tja wat is er van waar.

wat is er dan van waar dat de audi's in de achterkant van de saubers komen te zitten, is dit een teken? maar ferrari motoren zou ze een stuk helpen, als ze het chassis en de aerodynamica zo kunnen maken dat het allemaal samenwerkt. dus niet een jaguar effect.

Lex v/d Moolen
05-09-2002, 16:22
Mijn intresse gaat steeds meer uit naar Kimi, die gaat het helemaal maken volgend seizoen. Inderdaad, de Fin rijdt die Coulthard behoorlijk zoek, lange neus naar de critici die hem weer te jong vonden(6)

Lex v/d Moolen
05-09-2002, 16:25
Zojuist bij Van Inkel op radio 538:
Ferrari heeft aangegeven bereid te zijn om torretjes te leveren aan Minardi. Minardi zal daarvoor zo'n 20 milj. euro moeten ophoesten.
Jos dus voor 99% zeker in 2003 bij Minardi Gazprom (aangedreven door een Ferrari motor!). Dat is niet slecht. En ook nog motoren leveren naar Sauber?
Maar die 99% zegt nog niet veel in de Formule 1 wereld

Maxster4th
06-09-2002, 10:15
Dat is niet slecht. En ook nog motoren leveren naar Sauber?
Maar die 99% zegt nog niet veel in de Formule 1 wereld

Zelfs 100% zegt niets (hè jos??).

Als ferrari in minardi gaat en jos gaat er rijden komt de link Verstappen-Schumacher wel weer bovendrijven! Maar bij prost hadden ze ook een ferrari motor en toch niet gered (qua uitslagen dan)

Donovan
06-09-2002, 10:37
Zojuist bij Van Inkel op radio 538:
Ferrari heeft aangegeven bereid te zijn om torretjes te leveren aan Minardi. Minardi zal daarvoor zo'n 20 milj. euro moeten ophoesten.
Jos dus voor 99% zeker in 2003 bij Minardi Gazprom (aangedreven door een Ferrari motor!).

Of juist vanwege die 20 miljoen Jos niet bij Minardi maar weer gewoon een of andere vage japanner die ongeveer dat bedrag aan sponsorgeld meeneemt..........

Lex v/d Moolen
06-09-2002, 17:18
Als ferrari in minardi gaat en jos gaat er rijden komt de link Verstappen-Schumacher wel weer bovendrijven! Maar bij prost hadden ze ook een ferrari motor en toch niet gered (qua uitslagen dan) Het zegt inderdaad nog niets, er hangen zoveel factoren aan een succesvolle wagen, chassis, aerodynamica, banden, engineers, coureurs, niet alleen de motor dus. En betrouwbaarheid is misschien nog het belangrijkst

Alexander de Mol
06-09-2002, 20:39
http://home.wanadoo.nl/sjaguera/Minardi2003.jpg

Steven Maas
06-09-2002, 21:11
Geef toe, het ziet er leuk uit. Het zal ook wel wat werk gekost hebben. :S

Sander Meijer
06-09-2002, 22:13
Nee hoor dat is heel simpel met een car - editor voor GP3/4
en voila paar seconden werk als je de logos hebt

Lex v/d Moolen
07-09-2002, 00:59
Geef toe, het ziet er leuk uit. Het zal ook wel wat werk gekost hebben. :S Ik had toch wel het DVD.NL logo erop verwcht Alexander;)

Alexander de Mol
07-09-2002, 07:38
Ik ook Lex! Als ik 'm zelf had gemaakt had dat er ook wel opgestaan! ;)
Ik betwijfel ernstig of we uberhaupt iets dergelijks kunnen betalen... :rolleyes: :cool: :D

Jan Alesi
07-09-2002, 09:28
Ach zolang hij maar niet bij Ferrari komt maakt het mij niet uit waar die reserve belg gaat rijden.

Lex v/d Moolen
07-09-2002, 16:36
Ik ook Lex! Als ik 'm zelf had gemaakt had dat er ook wel opgestaan! ;)
Ik betwijfel ernstig of we uberhaupt iets dergelijks kunnen betalen... :rolleyes: :cool: :D misschien een heel klein stickertje boven de spiegel ofzo:D

Danielle Gerards
07-09-2002, 18:58
Wanneer komt Simca in de formel eins???:D kennen jullie simca?

Steven Maas
07-09-2002, 21:07
Wanneer komt Simca in de formel eins???:D kennen jullie simca? Kun je misschien om lachen, maar zelfs een spectaculair merk als Talbot heeft in de F1 meegereden met zelfs 2 x een 3de plaats. In totaal hebben maar liefst 63 verschillende motorenleveranciers meegestreden in de Formule 1.

Steven Maas
07-09-2002, 21:16
Ik zie overigens net dat Simca als constructeur vier seizoenen lang heeft meegereden. Nl 1950, 1951, 1952, 1953. De beste klassering was een vierde plaats, met een "Gordini" krachtbron.

Donovan
12-09-2002, 22:27
"MONZA (ANP) - Alex Yoong maakt het seizoen in de Formule 1 af. De Maleisiër miste de afgelopen twee races omdat de teamleiding van Minardi hem inruilde voor de Brit Anthony Davidson. Yoong werd uit de auto gelaten omdat hij zich in drie races niet eens had weten te kwalificeren.

Hoewel Minardi al heeft aangegeven dat de renstal Yoong volgend jaar niet meer nodig heeft, wil de Aziaat zelf nog niet opgeven. ,,Ik rijd de laatste drie races van dit seizoen, daarna zien we wel'', zei de 26-jarige coureur. De rijder beloofde donderdag beterschap. ,,Ik ben teruggegaan naar Maleisië en heb rustig alles op een rij kunnen zetten.'' "

Uit de afdeling "hij rijdt klote maar hij neemt wel geld mee" - lekkere jongens daar bij Minardi. Is niet te hopen dat Jos op een stoeltje daar aast, want met die Ferrari motoren wordt het belang van coureurs die geld meenemen alleen maar groter voor de stal. :mad:

Richard B.
13-09-2002, 15:30
"MONZA (ANP) - Alex Yoong maakt het seizoen in de Formule 1 af. De Maleisiër miste de afgelopen twee races omdat de teamleiding van Minardi hem inruilde voor de Brit Anthony Davidson. Yoong werd uit de auto gelaten omdat hij zich in drie races niet eens had weten te kwalificeren.

Hoewel Minardi al heeft aangegeven dat de renstal Yoong volgend jaar niet meer nodig heeft, wil de Aziaat zelf nog niet opgeven. ,,Ik rijd de laatste drie races van dit seizoen, daarna zien we wel'', zei de 26-jarige coureur. De rijder beloofde donderdag beterschap. ,,Ik ben teruggegaan naar Maleisië en heb rustig alles op een rij kunnen zetten.'' "

Uit de afdeling "hij rijdt klote maar hij neemt wel geld mee" - lekkere jongens daar bij Minardi. Is niet te hopen dat Jos op een stoeltje daar aast, want met die Ferrari motoren wordt het belang van coureurs die geld meenemen alleen maar groter voor de stal. :mad:

Ze kunnen moeilijk anders. Het is een bekend verhaal dat F1 zo langzamerhand een geldverslindende affaire geworden is. Yoong is wel een extreem geval vind ik, een coureur die echt niet in dit wereldje thuishoord, maar betalende coureurs zijn allang een feit des levens dacht ik zo. Hopelijk brengt Jos volgend jaar een grotere zak geld mee. :D

Alexander de Mol
09-01-2003, 09:01
Vanmiddag zal Paul Stoddart, teambaas van Minardi, Jos Verstappen presenteren als eerste rijder voor het seizoen 2003.
Om 13.30 uur zal een vliegtuig van European Aviaton landen op Rotterdam-Airport met daarin de Australische teambaas.

Ik heb het van de fanzone van de Verstappen-site. Hoewel ik het jammer vind dat hij niet bij een beter team terecht is gekomen, ben ik blij dat 'the Boss' weer aan de start verschijnt. En ik weet zeker dat hij een paar keer voor sensatie gaat zorgen !
Formule 1 gaat weer leuk worden!!! :D

Bob
09-01-2003, 09:12
Vanmiddag zal Paul Stoddart, teambaas van Minardi, Jos Verstappen presenteren als eerste rijder voor het seizoen 2003.
Om 13.30 uur zal een vliegtuig van European Aviaton landen op Rotterdam-Airport met daarin de Australische teambaas.

Ik heb het van de fanzone van de Verstappen-site. Hoewel ik het jammer vind dat hij niet bij een beter team terecht is gekomen, ben ik blij dat 'the Boss' weer aan de start verschijnt. En ik weet zeker dat hij een paar keer voor sensatie gaat zorgen !
Formule 1 gaat weer leuk worden!!! :D

Ik help het je hopen. Las zoiets als dit ook al op www.carforums.nl , maar ben errug voorzichtig. Het zal niet voor het eerst zijn dan Joske met lage handen stond ondanks wel of niet getekende contracten.

Ben zelf een redlijke F1/Verstappen fan en zal errug blij zijn als The Boss weer rijd, al is het maar bij Minardi.

Sander Dubbeldam
09-01-2003, 11:45
als 15 januari wordt besloten dat traction control en alle andere shit verboden wordt kan het nog leuker worden. veel coureurs kunnen niet echt starten en dan gaat weer meer om de coureur dan de wagen.

Steven Maas
09-01-2003, 11:52
en dan gaat weer meer om de coureur dan de wagen. Dan komen coureurs zoals Verstappen, Villeneuve en Schumacher naar voren. (y)

Jelger
09-01-2003, 11:54
Dan komen coureurs zoals Verstappen, Villeneuve en Schumacher naar voren. (y)

In die volgorde?:)

Steven Maas
09-01-2003, 12:01
In die volgorde?:) Bij voorkeur. :D

Jeroen Driessen
09-01-2003, 12:03
In die volgorde?:) yep, met een gat tussen verstappen en Villeneuve. En wis Montaya niet uit, die kan soms ook redelijk starten.
Van mij mogen ze alles verbieden. Back to basic en lekker scheuren met dat ding, daar zijn ze voor.
Ben ook zeer benieuwd hoe de nieuwe kwalificatieregels gaan uitpakken. Uiteindelijk zal het er toch allemaal wel weer hetzelfde uitzien ben ik bang, maar regelmatig van die veranderingen houdt toch nog wat spanning.

Hebben jullie ook dat jullie dit seizoen er minder naar uitkijken dan voorgaande? Ik ben er namelijk nog helemaal niet mee bezig, dus hoop dat het weer komt zodra het weer begint. En Joske terug speelt uiteraard ook mee.

Jelger
09-01-2003, 12:04
Hebben jullie ook dat jullie dit seizoen er minder naar uitkijken dan voorgaande? Ik ben er namelijk nog helemaal niet mee bezig, dus hoop dat het weer komt zodra het weer begint. En Joske terug speelt uiteraard ook mee.

Ik kijk er weinig naar uit, de laatste twee jaar ontbrak alle spanning en vorig jaar ontbrak Verstappen ook nog:(

Bob
09-01-2003, 12:07
Heeft iemand al een Minardi zien landen op Rotterdam Airport?

Jelger
09-01-2003, 12:08
Heeft iemand al een Minardi zien landen op Rotterdam Airport?

Ik heb er niet op gelet:D

Sander Dubbeldam
09-01-2003, 14:50
een european aviation vliegtuig misschien? nee ook niet :D.
je zou toch raar opkijken als het in een keer blijkt dat het i.p.v. minardi een ander team is :D

ik kijk wel uit naar het nieuwe seizoen, lekker iedere zondag dat er een race is kijken. hopelijk wordt het door Joske minder saai. Ook minder saai misschien door al die elektronica shit te verbannen.

Lex v/d Moolen
09-01-2003, 18:31
als 15 januari wordt besloten dat traction control en alle andere shit verboden wordt kan het nog leuker worden. veel coureurs kunnen niet echt starten en dan gaat weer meer om de coureur dan de wagen. Zou een redding voor de echte sport betekenen. Het begon er op te lijken dat de coureur overbodig zou gaan worden.

Maar goed nieuws van Jos. Het is toch altijd iets speciaals als er een Nederlander meedoet. Ik kijk altijd met groot genoegen naar de starts van Jos.

Grote teleurstelling van dit seizoen is dat er niet op Francorchamps wordt gereden:(

Sander Dubbeldam
09-01-2003, 19:00
ja races in belgie waren altijd wel spannend. (de inhaalactie van hakkinen op schumacher door tegelijk zonta te passeren) maar voor het publiek is het ontiegelijk veel geld voor een kaartje. :(

kaptein Pikaard
09-01-2003, 19:36
This inderdaad jammer voor de sport en de nostalgie maar ja de commercie wil ook wat he!
Geen tabaks reclame meer in belgie, over een paar jaar is het overal verboden binnen de EU.Waar zouden ze dan naar uitwijken?

GrMnrGr
10-01-2003, 08:36
... Jos is back ... op request van alle circuit eigenaars ... jardinage :) :) :)

Bob
10-01-2003, 08:38
... Jos is back ... op request van alle circuit eigenaars ... jardinage :) :) :)

Verklaar je nader?

GrMnrGr
10-01-2003, 08:51
jos komt in een minardi terecht ... en om iets of wat resultaten te halen zal hij gewoon zwaar over de limiet moeten gaan met als gevolg ... zandbakken en gras werk ... oftewel zoals de verslaggevers op RTBF aangeven "jardinage" ... (geef toe, jos verdient toch beter dan een minardi)

(sorry voor m'n eerste cynische mail );)

Bob
10-01-2003, 09:02
Pfweh..dacht even te maken te hebben met zo'n anti JV lolbroek, maar ben blij met je reaktie.

Ik zie Jos ook liever in een Ferrari, Renault of BMW, maar ja, als je minder sponsors achter je hebt staan (waar zijn een Vendex, C & A, Ahold, Heineken, etc nu?????????) ben je zowieso aan de kleinere teams overgeleverd.

Nu maar hopen dat Jos wat kan laten zien en zo alsnog in de nazomer van zijn carriere nog een fijne overstap kan maken....

GrMnrGr
10-01-2003, 09:40
Tja, daar had ik nog niet over gedacht , waarom vind hij geen sponsers van het kaliber zoals Heineken? (In het geval heineken zou dat toch dikke winst moeten betekenen voor Heineken ... sponsergeld vs visibility) Is nederland zo F1 onminnend?

Lex v/d Moolen
10-01-2003, 09:51
Ik zie Jos ook liever in een Ferrari, Renault of BMW, maar ja, als je minder sponsors achter je hebt staan (waar zijn een Vendex, C & A, Ahold, Heineken, etc nu?????????) ben je zowieso aan de kleinere teams overgeleverd.
Heineken is erg onwaarschijnlijk. Ik heb nog nooit een bierreclame op een F1 wagen gezien :D

GrMnrGr
10-01-2003, 09:55
Williams / BMW -> Veltins ???
Jordan -> Pilsner Urquell (als ik me goed herinner)

GrMnrGr
10-01-2003, 10:01
Owkee, effe gecheckt, BMW / Williams dus wel duidelijk Veltins. (Jordan had zeker Pilsner Urquell als sponser ten tijde van frentzen en hill)

Volgens mij wil een F1 team zowat alles op een wagen zetten als het maar geld op brengt ...

GrMnrGr
10-01-2003, 10:02
Jaguar met Beck's ... aiaiai ik ga er al helemaal in op ;)

Bob
10-01-2003, 10:11
Vroeger Warsteiner op de Bennetton...kan me ook nog Frost herinneren...

Tabak mag niet, maar alcoholishe dranken op een auto? Geen probleem! Lang leve Europa!

Lex v/d Moolen
10-01-2003, 10:11
Owkee, effe gecheckt, BMW / Williams dus wel duidelijk Veltins. (Jordan had zeker Pilsner Urquell als sponser ten tijde van frentzen en hill)

Volgens mij wil een F1 team zowat alles op een wagen zetten als het maar geld op brengt ... Daar heb je wel gelijk in. Vind het maar een gewaagde combinatie, auto's en drank.

Alexander de Mol
10-01-2003, 11:03
Daar heb je wel gelijk in. Vind het maar een gewaagde combinatie, auto's en drank. Dat is één van de redenen dat Heineken de F1 niet sponsort. Daarnaast sponsoren ze geen individuen maar evenementen (o.a. tennistoernooien).

Ben benieuwd wanneer de nieuwe Minardi 2003 merchandise lijn wordt gepresenteerd. Ga ik mezelf eens een polo cadeau doen. :D

Jelger
10-01-2003, 12:02
Dat is één van de redenen dat Heineken de F1 niet sponsort. Daarnaast sponsoren ze geen individuen maar evenementen (o.a. tennistoernooien).


Darters sponsoren zou anders een goede markt zijn:D

Lex v/d Moolen
10-01-2003, 12:27
Darters sponsoren zou anders een goede markt zijn:D En voetballers (maar dat doen ze al)

andrebin
11-01-2003, 08:43
Dat is één van de redenen dat Heineken de F1 niet sponsort. Daarnaast sponsoren ze geen individuen maar evenementen (o.a. tennistoernooien).

Ben benieuwd wanneer de nieuwe Minardi 2003 merchandise lijn wordt gepresenteerd. Ga ik mezelf eens een polo cadeau doen. :D

Euhhh ..Heineken sponsort zeker wel individuen ...kijk eens naar

A. Hazes ...die komt niet ver zonder zijn Heineken :-)

Sander Dubbeldam
15-01-2003, 17:36
http://www.f1manager.info/

voor degene die mee willen doen met een gratis f1-manager spel. errug leuk :D

Alexander de Mol
30-01-2003, 14:11
Jos verbaast vriend en vijand

(30 januari 2003) De ochtend van de eerste testsessie met Jos is net achter de rug en nu reeds is er sprake van een groot succes. Met een tijd van 1:15.1 was Minardi nog nooit zo snel vertegenwoordigd op het circuit van Valencia. Voor de duidelijkhied, deze tijd is dus hedenmorgen gereden door Jos in de oude Minardi PS01 met een 2001 Cosworth motor, op F3000 banden van Avon. Natuurlijk is Jos niet de snelste op de baan maar dat het oude record van Minardi verbeterd zou worden, had niemand vooraf voor mogelijk gehouden.

Jos voelt zich thuis bij Minardi

Jos begon de ochtend met twee korte stints. Na wat aanpassingen aan het rempedaal dat een iets te lange slag had, ging Jos er goed voor zitten en realiseerde dus die tijd van 1:15.1, zo’n twee seconden sneller dan Justin Wilson gisteren was.

Wat de invloed van de banden is in vergelijking tot bijvoorbeeld de vorig jaar gebruikte Michelin banden blijft moeilijk in te schatten maar Justin Wilson gaf gisteren reeds aan dat met de Avon banden een langere remweg nodig was. Hoe dan ook, de prima prestatie van Jos heeft het enthousiasme binnen het team goed aangewakkerd. Greg Wheeler loopt met een enorme glimlach rond terwijl ook Jos zich prima thuisvoelt binnen het team van Minardi.

Johan van den D.
30-01-2003, 16:04
Heel goed nieuws;)

Lex v/d Moolen
30-01-2003, 18:22
Leuk nieuws, maar ik moet het nog allemaal zien. Die trainingstijden zeggen mij niet zoveel, ik wacht liever tot de races beginnen.:)

Maxster4th
30-01-2003, 18:48
Het lijkt heel erg goed nieuws, maar het zijn wel 2 seconden!! langzamer dan de man voor hem.

Wat ik wel superpositief vind is dat hij 2 seconden sneller was dat wilson gisteren > meteen maar even rechtzetten wie nu de eerste rijder is! :D

Sander Dubbeldam
30-01-2003, 19:54
de avon banden zijn niet gemaakt voor formule 1. b.t.w. die minardi is ook gemaakt voor banden met groeven erin.

maar het is nog de oude minardi.

hopelijk wordt het allemaal beter en beter :D

Johan van den D.
30-01-2003, 20:10
Het gaat erom dat ie de snelste tijd ooit heeft neergezet op die baan met een oude minardi
De snelste minardi tijd wel te verstaan;)

Gabriel B.
31-01-2003, 20:26
Minardi is zo slecht dat hun rijders "van het wrak weglopen" oefenen. ;)

Gabriel B.
31-01-2003, 20:26
Minardi is zo slecht dat hun rijders "van het wrak weglopen" oefenen. ;)

Johan van den D.
31-01-2003, 20:50
Twee keer dus dan moet het wel erg slecht zijn:D :D

Als Jos achter het stuur zit dan zijn alle wagens goed:o
(of ze winnen is een ander verhaal )

Steven Maas
31-01-2003, 22:26
Als Jos achter het stuur zit dan zijn alle wagens goed:o
Als Jos achter het stuur zit dan zijn alle andere wagens goed.

Ik denk dat deze zin dichter bij de waarheid zit. :D

Ach, allemaal leuk en aardig die trainingstijden, maar ik wacht wel af wat er gebeurd tijdens de eerste race. Ik denk dat die veel meer zegt over de nieuwe Minardi en Jos.

Richard B.
07-02-2003, 22:48
Ferrari heeft zijn nieuwe wagen gepresenteerd: de F2003-GA. Zie http://www.f1racing.nl/news.php?ID=53952 , http://151.88.109.215/cgi-bin/fworld.dll/ferrariworld/scripts/events/f2003/news/nc_news_dett.jsp?id=1610637217 en http://151.88.109.215/cmc_upload/1/610/858/101/PRE08_780.jpg voor de details. Mooie auto die wel weer een hoop races zal winnen dit seizoen...

Gabriel B.
07-02-2003, 23:57
En de Ferrari ziet er nog steeds even lelijk uit. Waar is de tijd dat de Ferrari rood was ipv oranje.
Oh, en de John Player Special bolides niet vergeten, die zwarte. (voor de al wat ouderen onder ons).

Gabriel B.
08-02-2003, 00:01
En naar het schijnt werd het onderzoek naar de dood van Senna nog maar eens heropend.
Ik ben natuurlijk maar een leek maar ik denk dat die klap aan 300 km/h tegen een betonnen muur wel eens de boosdoener zou kunnen geweest zijn. ;)

Johan van den D.
08-02-2003, 08:40
Waar is de tijd dat de Ferrari rood was ipv oranje.
De kleur van Ferrari is een dermate aparte kleur rood dat het inderdaad een beetje oranje lijkt op foto,s
Maar in real live is ie toch echt rood
En dan bedoel ik ook echt rood van kleur
De echte Ferrari rood kleur mag dus ook door niemand en niets anders gebruikt worden dan door Ferrari
Als jezelf je auto wilt laten spuiten in die kleur heb je dus pech
Dan krijg je een kleur die het wel benaderd maar niet "DE" Ferrari kleur
;)

Steven Maas
08-02-2003, 08:48
Oh, en de John Player Special bolides niet vergeten, die zwarte. (voor de al wat ouderen onder ons). Vind je het gek dat die niet rood waren? Dat was het Lotus team. :o

Gabriel B.
08-02-2003, 10:18
Originally posted by Steven Maas
[B]Vind je het gek dat die niet rood waren?
Hie praten we naast elkaar, vrees ik. ;) Ik bedoelde hier enkel wie zich de wagens nog kon herinneren, iets wat jij duidelijk nog kan.
De mooitse wagens ooit vind ik persoonlijk.

Gabriel B.
08-02-2003, 10:23
Originally posted by j. vandendool
[B]Maar in real live is ie toch echt rood
:) Ik wist dat er iemand me er op zou wijzen. Mijn fout natuurlijk. Natuurlijk is de Ferrari rood, en zoals gezegd Ferrari-rood nog wel.
Ik bedoelde eigenlijk dat de tijd mis dat de bolide enkel rood was. Knalrood, geen wit, geen geel (buiten het logo)...

Lex v/d Moolen
08-02-2003, 10:23
Hie praten we naast elkaar, vrees ik. ;) Ik bedoelde hier enkel wie zich de wagens nog kon herinneren, iets wat jij duidelijk nog kan.
De mooitse wagens ooit vind ik persoonlijk. Zwart met goud ja. Mocht ik ook graag zien:)
Senna heeft er ook nog een jaartje ingereden als ik me niet vergis

Johan van den D.
08-02-2003, 11:14
:) Ik wist dat er iemand me er op zou wijzen. Mijn fout natuurlijk. Natuurlijk is de Ferrari rood, en zoals gezegd Ferrari-rood nog wel.
Ik bedoelde eigenlijk dat de tijd mis dat de bolide enkel rood was. Knalrood, geen wit, geen geel (buiten het logo)... Ik snap het helemaal:D

Steven Maas
08-02-2003, 11:36
Ik bedoelde eigenlijk dat de tijd mis dat de bolide enkel rood was. Knalrood, geen wit, geen geel (buiten het logo)... Aah... moet kunnen. Met een beetje photoshoppen kom je aardig ver. :D

Richard B.
19-02-2003, 23:58
Verstappen heeft zijn eerste rondes gereden in de nieuwe Minardi PS03. Zie http://www.f1racing.nl/photogallery.php3?id=423 voor foto's en onderstaande links voor verslagen:

http://www.f1racing.nl/news.php?ID=54299
http://www.verstappen.nl/NL/item11/nieuwsberichten/2003/20030219_4663.html
http://www.verstappen.nl/NL/item11/nieuwsberichten/2003/20030219_4661.html

Het is een mooie auto (hij lijkt, zoals bijna alle nieuwe modellen, wel wat op de Ferrari F2002) en hij ziet er erg snel uit. Als die Cosworth het echt goed gaat doen dan kan Jos nog best wel eens wat leuke prestaties gaan neerzetten dit seizoen. F1 kijken wordt weer een stuk leuker dit jaar. :)

Gabriel B.
23-02-2003, 18:26
F1 kijken wordt weer een stuk leuker dit jaar. :)
Tenminste tot Ferrari weer halverwege het seizoen mathematisch niet meer bedreigd kan worden :wink:

Tijntje
05-03-2003, 09:04
Afgelopen nacht (onze tijd) is de nieuwe Minardi gepresenteerd waarmee Jos komend seizoen hopelijk wat puntjes gaat pakken :)

Hier wat foto's:
http://www.suttonimages.com/fotoweb/posters/posterssearch.fwx?RetrieveSavedPosition=yes

Wat vinden jullie van de auto? Ik persoonlijk vind 'm wel aardig.

Tijntje
05-03-2003, 14:41
Ben ik nou de enige of vinden meer mensen dat de teammaat van Jos wel wat weg heeft van Lurch van The Adams Family (Carel Struyken)? :D:D

http://www.formula1.nl/f1crew/2003/presentaties/minardi/images/03australi%EB_presentatiewilsoninvest.jpg

http://www.formula1.nl/f1crew/2003/presentaties/minardi/images/03australi%EB_presentatiewilsonbobbi.jpg

Alexander de Mol
05-03-2003, 16:13
Wat vinden jullie van de auto? Ik persoonlijk vind 'm wel aardig.
Ik vind de kleur zwart in combinatie met het rood/witte niet onaardig. De kleine meerkleurige logos maken het wel een beetje een bonte verschijning. Maar ja, Minardi is niet in de positie om een aanpassing van de kleurstelling van logos af te dwingen.
De auto ziet er qua vormgeving zeker erg stoer uit. Ik zit in ieder geval het weekend niet alleen voor de TV om DVD's te kijken... ;)

http://www.f1racing.net/photo/upload/photoIHVjX8b.jpg

Sander Dubbeldam
05-03-2003, 18:04
p.s. voor ons goed nieuws als modellen verzamelaars, er schijnt ook een 1:18 minardi met verstappen te komen :lol:
de auto vind ik ook niet echt onaardig b.t.w.

Lex v/d Moolen
05-03-2003, 19:21
de auto vind ik ook niet echt onaardig b.t.w.Er zitten wel erg veel stickers op de neus. Ik vond hem helemaal zwart mooier, maar ja.. :)

Vrijdag gaat het dan eindelijk weer beginnen. 8)

Gabriel B.
05-03-2003, 19:30
Ben ik nou de enige of vinden meer mensen dat de teammaat van Jos wel wat weg heeft van Lurch van The Adams Family (Carel Struyken)? :D:D
2de carrière. ? :wink:

Steven Maas
05-03-2003, 19:44
er schijnt ook een 1:18 minardi met verstappen te komenDat is dan ook het enige wat Minardi kan maken voor Verstappen met hun huidige budget. :?

jokey
05-03-2003, 19:59
Ik weet dat er heel veel veranderingen zijn in het reglement om het weer wat spannender te maken, maar ik vind het wel raar dat ze nu de launch- en de tractioncontrol weer gaan verbieden. Een tijd geleden hebben ze de tractioncontrol maar gelegaliseerd omdat ze niet goed konden controleren of die toch stiekum gebruikt werd. En nu gaan ze 'm weer verbieden...?!
Ik vind het eigenlijk prima hoor, daar niet van, maar als ze niet kunnen zien of ie er wel of niet op zit, is het toch niet eerlijk........???

Lex v/d Moolen
05-03-2003, 20:06
Ik weet dat er heel veel veranderingen zijn in het reglement om het weer wat spannender te maken, maar ik vind het wel raar dat ze nu de launch- en de tractioncontrol weer gaan verbieden. Een tijd geleden hebben ze de tractioncontrol maar gelegaliseerd omdat ze niet goed konden controleren of die toch stiekum gebruikt werd. En nu gaan ze 'm weer verbieden...?!
Ik vind het eigenlijk prima hoor, daar niet van, maar als ze niet kunnen zien of ie er wel of niet op zit, is het toch niet eerlijk........???Er komt iets van een datalogger in geloof ik die alles controleert :roll:

jokey
05-03-2003, 20:13
Ik weet dat er heel veel veranderingen zijn in het reglement om het weer wat spannender te maken, maar ik vind het wel raar dat ze nu de launch- en de tractioncontrol weer gaan verbieden. Een tijd geleden hebben ze de tractioncontrol maar gelegaliseerd omdat ze niet goed konden controleren of die toch stiekum gebruikt werd. En nu gaan ze 'm weer verbieden...?!
Ik vind het eigenlijk prima hoor, daar niet van, maar als ze niet kunnen zien of ie er wel of niet op zit, is het toch niet eerlijk........???Er komt iets van een datalogger in geloof ik die alles controleert :roll:Okay, maar voor hoe lang is dat afdoende??
Maar ja, misschien wordt er door een team nu ook al gebruik gemaakt van andere electronische snufjes waar de andere teams nog totaal geen weet van hebben... Zoiets hoort toch gewoon bij deze sport.

Eddy
05-03-2003, 20:25
Ik weet dat er heel veel veranderingen zijn in het reglement om het weer wat spannender te maken, maar ik vind het wel raar dat ze nu de launch- en de tractioncontrol weer gaan verbieden. Een tijd geleden hebben ze de tractioncontrol maar gelegaliseerd omdat ze niet goed konden controleren of die toch stiekum gebruikt werd. En nu gaan ze 'm weer verbieden...?!
Ik vind het eigenlijk prima hoor, daar niet van, maar als ze niet kunnen zien of ie er wel of niet op zit, is het toch niet eerlijk........???Er komt iets van een datalogger in geloof ik die alles controleert :roll:

Er zou ook een beloning komen van 1 miljoen dollar voor diegene die met bewijs komt dat er geknoeid wordt met de regels.

Sander Dubbeldam
06-03-2003, 17:13
er schijnt ook een 1:18 minardi met verstappen te komenDat is dan ook het enige wat Minardi kan maken voor Verstappen met hun huidige budget. :?

????????? minichamps maakt ze hoor.

Steven Maas
06-03-2003, 20:59
er schijnt ook een 1:18 minardi met verstappen te komenDat is dan ook het enige wat Minardi kan maken voor Verstappen met hun huidige budget. :?

????????? minichamps maakt ze hoor.Wel eens van flauwe geintjes gehoord? :P

Tijntje
07-03-2003, 10:07
Hmmm Jos is na de eerste kwalificatie 18e geworden met een dikke 2 seconden achterstand op de middenmoot (2,3sec ofzo).
Was natuurlijk wel te verwachten met een auto waar nauwelijks mee getest is. Ik ben allang blij dat ie zo hard gaat (die auto heeft een gigantische topsnelheid). Alleen moeten ze nog ff iets verzinnen aan de grip in de bochten.
Al met al ben ik gematigd positief voor DE kwalificatie op zaterdag. Ik verwacht dat ze nog wel een paar tienden tot een seconde van de huidige tijd af moeten kunnen halen. Maar ik verwacht geen wonderen. Of het moet gaan regenen :twisted:

Sander Dubbeldam
07-03-2003, 14:56
er schijnt ook een 1:18 minardi met verstappen te komenDat is dan ook het enige wat Minardi kan maken voor Verstappen met hun huidige budget. :?

????????? minichamps maakt ze hoor.Wel eens van flauwe geintjes gehoord? :P

die was dan wel errug flauw hoor. :roll: :wink:

Sander Dubbeldam
07-03-2003, 14:58
Hmmm Jos is na de eerste kwalificatie 18e geworden met een dikke 2 seconden achterstand op de middenmoot (2,3sec ofzo).
Was natuurlijk wel te verwachten met een auto waar nauwelijks mee getest is. Ik ben allang blij dat ie zo hard gaat (die auto heeft een gigantische topsnelheid). Alleen moeten ze nog ff iets verzinnen aan de grip in de bochten.
Al met al ben ik gematigd positief voor DE kwalificatie op zaterdag. Ik verwacht dat ze nog wel een paar tienden tot een seconde van de huidige tijd af moeten kunnen halen. Maar ik verwacht geen wonderen. Of het moet gaan regenen :twisted:

de kans op regen zit erin. maar morgen staat er misschien meer druk op iedereen. als er nou veel mensen fouten maken, staat ie zo op de 10e plaats. niet dat het veel uitmaakt. het zal ook bepalend zijn of ze met een volle of halfvolle tank gaan rijden. omdat immers de wagens niet meer aangeraakt mogen worden.

Gabriel B.
07-03-2003, 21:28
Ik weet dat er heel veel veranderingen zijn in het reglement om het weer wat spannender te maken
Men wil vermijden dat het Formule-Schumacher wordt door veranderingen door te voeren voor de kwalificatie.
Eigenlijk niet slecht gezien. Wanneer iemand te sterk is de regels aanpassen.
Ik kan me ook herinneren dat Péle met zijn veters aan elkaar gebonden moest spelen en Weismuller kreeg een paar bakstenen rond zijn nek gebonden wanneer hij het bad indook. :evil:

Lex v/d Moolen
07-03-2003, 22:35
Ik kan me ook herinneren dat Péle met zijn veters aan elkaar gebonden moest spelen en Weismuller kreeg een paar bakstenen rond zijn nek gebonden wanneer hij het bad indook. :evil: :lol: LOL :lol:
En bij Schumacher doen ze een schorpioen in zijn onderbroek tijdens de race ? (6)

Steven Maas
07-03-2003, 22:47
Ik ben allang blij dat ie zo hard gaat (die auto heeft een gigantische topsnelheid).Meetpunten van topsnelheid liggen meestal aan het eind van een recht stuk. Daardoor komt het dat iemand die pas later begint met remmen, een hogere topsnelheid laat vastleggen.
Het is algemeen bekend, dacht ik, dat Jos zo'n ongelofelijk late remmer is.
Dan vind ik het ook niet gek dat "de Minardi" een hoge topsnelheid heeft.
Toen Jos bij Arrows reed had die auto ook 'een hoge topsnelheid'.

Lex v/d Moolen
07-03-2003, 22:52
Het is algemeen bekend, dacht ik, dat Jos zo'n ongelofelijk late remmer is.
Dan vind ik het ook niet gek dat "de Minardi" een hoge topsnelheid heeft.
Toen Jos bij Arrows reed had die auto ook 'een hoge topsnelheid'.En in de bochten is het harken geblazen. De tractioncontrol maakt overuren.... Maar met regen kan het nog leuk worden, met iedereen maar 1 rondje. En wat als het steeds harder gaat regenen? :)

Steven Maas
07-03-2003, 22:56
En wat als het steeds harder gaat regenen? :)Dan heeft Ferrari vast één of ander schoepen systeem bedacht waardoor de regen in hun voordeel gaat werken. :confused: :o

Lex v/d Moolen
07-03-2003, 23:02
En wat als het steeds harder gaat regenen? :)Dan heeft Ferrari vast één of ander schoepen systeem bedacht waardoor de regen in hun voordeel gaat werken. :confused: :oOf speciale superbanden :wink:

Gabriel B.
07-03-2003, 23:29
En wat als het steeds harder gaat regenen? :)Dan heeft Ferrari vast één of ander schoepen systeem bedacht waardoor de regen in hun voordeel gaat werken. :confused: :o
Zou best kunnen.
Ik heb me eens laten vertellen dat de Ferrari-renstal GEEN BUDGET heeft.
M.a.w. ze krijgen steeds wat ze nodig hebben wanneer ze het vragen. :shock:

Lex v/d Moolen
08-03-2003, 11:38
Het is dus gewoon weer 1 en 2 voor Ferrari geworden.

Minardi heeft geen ronde gereden om tactische redenen. Dat gaat nog wat worden dan. Wat als elk team dat eens gaat beslissen? Dat wordt dan een leuke kwalificatiedag :roll:

Gabriel B.
08-03-2003, 12:32
Het is dus gewoon weer 1 en 2 voor Ferrari geworden.
Een nieuw seizoen vol verrassingen begint ! :wink:

starbuck
08-03-2003, 12:49
Minardi heeft geen ronde gereden om tactische redenen. Dat gaat nog wat worden dan. Wat als elk team dat eens gaat beslissen? Dat wordt dan een leuke kwalificatiedag :roll:

Dat zat ik me dus ook al af te vragen, bij twijfelachtig weer zou dus elk team kunnen besluiten om niet te kwalificeren....??

jokey
08-03-2003, 16:39
Minardi heeft geen ronde gereden om tactische redenen. Dat gaat nog wat worden dan. Wat als elk team dat eens gaat beslissen? Dat wordt dan een leuke kwalificatiedag :roll:Als elk team dat zou doen, dan staat degene die als eerste de zaterdag-kwalificatie heeft moeten beginnen (degene met de slechtste tijd in de vrijdag-kwalificatie) op pole (bij deze race was dat dus Justin Wilson).
In dit geval zou dan dus Justin Wilson op pole staan, Jos 3e en Barrichello op de laatste plaats. Zo zou de race dan op zondag starten; zou ook wel eens leuk zijn trouwens...

Lex v/d Moolen
08-03-2003, 16:43
Minardi heeft geen ronde gereden om tactische redenen. Dat gaat nog wat worden dan. Wat als elk team dat eens gaat beslissen? Dat wordt dan een leuke kwalificatiedag :roll:Als elk team dat zou doen, dan staat degene die als eerste de zaterdag-kwalificatie heeft moeten beginnen (degene met de slechtste tijd in de vrijdag-kwalificatie) op pole (bij deze race was dat dus Justin Wilson).
In dit geval zou dan dus Justin Wilson op pole staan, Jos 3e en Barrichello op de laatste plaats. Zo zou de race dan op zondag starten; zou ook wel eens leuk zijn trouwens...Inderdaad. Straks gaan ze bij onvoorspelbaar weer nog besluiten om vrijdag ook maar niet te rijden. Hoe verdelen ze het dan? :mrgreen:

jokey
08-03-2003, 16:55
Minardi heeft geen ronde gereden om tactische redenen. Dat gaat nog wat worden dan. Wat als elk team dat eens gaat beslissen? Dat wordt dan een leuke kwalificatiedag :roll:Als elk team dat zou doen, dan staat degene die als eerste de zaterdag-kwalificatie heeft moeten beginnen (degene met de slechtste tijd in de vrijdag-kwalificatie) op pole (bij deze race was dat dus Justin Wilson).
In dit geval zou dan dus Justin Wilson op pole staan, Jos 3e en Barrichello op de laatste plaats. Zo zou de race dan op zondag starten; zou ook wel eens leuk zijn trouwens...Inderdaad. Straks gaan ze bij onvoorspelbaar weer nog besluiten om vrijdag ook maar niet te rijden. Hoe verdelen ze het dan? :mrgreen:Op vrijdag moeten ze rijden... :lol:

Lex v/d Moolen
08-03-2003, 16:58
Op vrijdag moeten ze rijden... :lol:Dan wordt het een wedstrijdje, wie rijdt het langzaamste rondje :lol:

jokey
08-03-2003, 17:07
Op vrijdag moeten ze rijden... :lol:Dan wordt het een wedstrijdje, wie rijdt het langzaamste rondje :lol:*LOL* :mrgreen:

Dan moeten ze opletten dat ze de auto niet af laten slaan, die dingen lopen toch al zo moeilijk lage toeren/stationair, want dan hebben ze zich helemaal niet gekwalificeerd.....en dan krijgen ze weer ruzie met de sponsors!

Richard B.
08-03-2003, 20:36
Blijven jullie ook allemaal op om de race live te zien? Ondergetekende in ieder geval wel. Zo'n eerste race van het seizoen blijft toch wel iets bijzonders, ondanks het feit dat de uitslag toch wel weer het 'normale' rijtje zal laten zien denk ik.

R. Schaap
08-03-2003, 20:59
Blijven jullie ook allemaal op om de race live te zien? Ondergetekende in ieder geval wel. Zo'n eerste race van het seizoen blijft toch wel iets bijzonders, ondanks het feit dat de uitslag toch wel weer het 'normale' rijtje zal laten zien denk ik.
Echt wel! 10 voor vier gaat bij mij de wekker. Lekker kijken!!!! Ik kijk ALLE races als het kan.

Bas de Jong
08-03-2003, 21:27
Blijven jullie ook allemaal op om de race live te zien? Ondergetekende in ieder geval wel. Zo'n eerste race van het seizoen blijft toch wel iets bijzonders, ondanks het feit dat de uitslag toch wel weer het 'normale' rijtje zal laten zien denk ik.
Echt wel! 10 voor vier gaat bij mij de wekker. Lekker kijken!!!! Ik kijk ALLE races als het kan.

Kijk! Ik mag jou wel! :mrgreen: Vorig jaar was het leuk ;) Toen Ralf ging vliegen schreeuwde ik m'n ouders wakker ;) Was ook wel spectaculair op de vroege ochtend hehe

Richard B.
08-03-2003, 21:45
Ok, kleine weddenschap: hoeveel 'pakt' Jos er bij de start? Ik gok toch wel een stuk of 5. ;)

Het is gewoon voor de eer, ik ga er geen geld op inzetten. :D :D

Lex v/d Moolen
08-03-2003, 21:46
Ok, kleine weddenschap: hoeveel 'pakt' Jos er bij de start? Ik gok toch wel een stuk of 5. ;)

Het is gewoon voor de eer, ik ga er geen geld op inzetten. :D :D5 moet kunnen. Zeker als het regent 8)

Richard B.
08-03-2003, 21:50
Kijk! Ik mag jou wel! :mrgreen: Vorig jaar was het leuk ;) Toen Ralf ging vliegen schreeuwde ik m'n ouders wakker ;) Was ook wel spectaculair op de vroege ochtend hehe

Bij die eerste race gebeurt er eigenlijk altijd wel iets spectaculairs. Als de wagens nog niet lekker ingereden zijn en de coureurs nog niet helemaal op hun hoede zijn dan is de kans op spectaculaire acties het hoogste. Da's dan misschien nog wel een extra reden om die eerste race te kijken. :)

Btw: ik zag dat de website www.formula1.com weer online is (eindelijk). Ik weet niet of ik de restyling nou zo'n succes vind....

Bas de Jong
08-03-2003, 21:55
Btw: ik zag dat de website www.formula1.com weer online is (eindelijk). Ik weet niet of ik de restyling nou zo'n succes vind....
Niet zo'n succes wat mij betreft... Het ziet er niet uit en is ook een stuk minder overzichtelijk (vind ik dan). En het is Flash en ik heb het daar niet zo op ;)

Bob Bakker
08-03-2003, 22:49
Ik kijk de race ook uiteraard live. Alleen 4 uur is mij iets te vroeg om op te staan dus ik blijf op. Nu maar hopen dat deze race wat spannender is dan de gemiddelde race van vorig jaar, want die waren zo slaapverwekkend...... :wink:

Bas de Jong
08-03-2003, 23:51
Het regent op dit moment vrij hard in Australië. Het is waarschijnlijk wel afgelopen als de race begint. Er bestaat echter een kans dat de FIA besluit voor een 'veilig start'... Daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk :cry:

R. Schaap
08-03-2003, 23:54
ik ook niet. Ik hoop dat het doorregent tot anderhalf uur na de start. Dan wint Jos!!!!!

enne, ik blijf ook maar gewoon wakker denk ik. Moet kunnen

Bas de Jong
09-03-2003, 00:00
ik ook niet. Ik hoop dat het doorregent tot anderhalf uur na de start. Dan wint Jos!!!!!

enne, ik blijf ook maar gewoon wakker denk ik. Moet kunnen

Naah. Dan wordt Jos 2de. Michael is ook een goede regenrijder ;)
En ik ga zo tot 10 over half 3 op bed liggen ;) Er staan 2 wekkers dus ik word wel wakker! :mrgreen:

R. Schaap
09-03-2003, 00:05
ik ook niet. Ik hoop dat het doorregent tot anderhalf uur na de start. Dan wint Jos!!!!!

enne, ik blijf ook maar gewoon wakker denk ik. Moet kunnen

Naah. Dan wordt Jos 2de. Michael is ook een goede regenrijder ;)
En ik ga zo tot 10 over half 3 op bed liggen ;) Er staan 2 wekkers dus ik word wel wakker! :mrgreen:

Michael gaat uitvallen. HOOP HOOP HOOP HOOP
welterusten en veel plezier straks!

Bas de Jong
09-03-2003, 00:16
Michael gaat uitvallen. HOOP HOOP HOOP HOOP
welterusten en veel plezier straks!

Dat hoop ik ook ja.

Over anderhalfuur kom ik weer online! (PC staat naast de TV ;))

Lex v/d Moolen
09-03-2003, 00:17
Nou ik ga lekker slapen hoor, zie morgen wel de relay :)

Jelger
09-03-2003, 00:20
Is lang hoor, een hele nacht opblijven, voor iets waar je van tevoren de afloop al van weet ;)

starbuck
09-03-2003, 08:39
Is lang hoor, een hele nacht opblijven, voor iets waar je van tevoren de afloop al van weet ;)

Ik zie anders geen ferrari op het podium :lol: :lol: :lol:

Luther Hartog
09-03-2003, 08:56
Is lang hoor, een hele nacht opblijven, voor iets waar je van tevoren de afloop al van weet ;)Had je van tevoren verwacht dat Jos 11e zou worden?

R. Schaap
09-03-2003, 09:30
Is lang hoor, een hele nacht opblijven, voor iets waar je van tevoren de afloop al van weet ;)

Als jij hier de afloop al van wist vind ik het knap!!!!!

Alexander de Mol
09-03-2003, 12:22
Btw: ik zag dat de website www.formula1.com weer online is (eindelijk). Ik weet niet of ik de restyling nou zo'n succes vind....
Dit domein is nu officieel in de handen van de FIA. Van donderdag op vrijdag kon je daar fantastische LIVE-timing meemaken met alle sectortijden. Beter dus dan de timing zoals je die wellicht kent van F1-Live.com. Er zijn wat mij betreft genoeg flitsende F1 sites.

Uiteraard ben ik ook mijn bed uitgegaan en heb best genoten van een boeiende race.

Gabriel B.
09-03-2003, 17:18
Is lang hoor, een hele nacht opblijven, voor iets waar je van tevoren de afloop al van weet ;)Had je van tevoren verwacht dat Jos 11e zou worden?
Ik had verwacht dat hij 11 wagens zou crashen. :wink:

Lex v/d Moolen
09-03-2003, 17:39
Is lang hoor, een hele nacht opblijven, voor iets waar je van tevoren de afloop al van weet ;)Had je van tevoren verwacht dat Jos 11e zou worden?
Ik had verwacht dat hij 11 wagens zou crashen. :wink:Tegenwoordig rijdt Jos risicoloos zijn rondjes. Het spektakel moet nu komen van jongens zoals Raikonnen, Montoya en andere jonge honden.
Waar is Sato eigenlijk gebleven, volgens Eddie Jordan het grootste talent sinds Senna?

Bas de Jong
09-03-2003, 18:11
Is lang hoor, een hele nacht opblijven, voor iets waar je van tevoren de afloop al van weet ;)Had je van tevoren verwacht dat Jos 11e zou worden?
Ik had verwacht dat hij 11 wagens zou crashen. :wink:Tegenwoordig rijdt Jos risicoloos zijn rondjes. Het spektakel moet nu komen van jongens zoals Raikonnen, Montoya en andere jonge honden.
Waar is Sato eigenlijk gebleven, volgens Eddie Jordan het grootste talent sinds Senna?

Sato is testrijder bij BAR. Je weet wel, dat team met die coureur die altijd het belang van het team voor z'n eigen belang stelt... :roll:

Lex v/d Moolen
09-03-2003, 19:02
Sato is testrijder bij BAR. Je weet wel, dat team met die coureur die altijd het belang van het team voor z'n eigen belang stelt... :roll:Oja, dat ging weer lekker met die pitsstop. Jammer dat de radiocommunicatie niet goed te horen was wat JV te vertellen had :lol:

Bas de Jong
09-03-2003, 19:27
Sato is testrijder bij BAR. Je weet wel, dat team met die coureur die altijd het belang van het team voor z'n eigen belang stelt... :roll:Oja, dat ging weer lekker met die pitsstop. Jammer dat de radiocommunicatie niet goed te horen was wat JV te vertellen had :lol:

Is inderdaad erg jammer. Sommige zeggen dat die "What did you say?" zei, anderen zeggen dat die "No fucking way" zei.

Maar ze hadden ook een pitbord waarop het stond dus het radio excuus vind ik maar slap.

Gabriel B.
09-03-2003, 19:34
Sato is testrijder bij BAR. Je weet wel, dat team met die coureur die altijd het belang van het team voor z'n eigen belang stelt... :roll:Oja, dat ging weer lekker met die pitsstop. Jammer dat de radiocommunicatie niet goed te horen was wat JV te vertellen had :lol:
Misschien was hij niet al te blij met de kwaliteit van de CD-wisselaar. :wink:

Jelger
09-03-2003, 19:51
Als jij hier de afloop al van wist vind ik het knap!!!!!

Als je er een beetje verstand van hebt, zie je dit aankomen ja ;) :P

Gabriel B.
09-03-2003, 19:52
Als jij hier de afloop al van wist vind ik het knap!!!!!

Als je er een beetje verstand van hebt, zie je dit aankomen ja ;) :P
Pronostiekje wagen over de volgende race, Jelg ? :wink:

Jelger
09-03-2003, 19:53
Pronostiekje wagen over de volgende race, Jelg ? :wink:

Na afloop zal ik hier wel weer even commentaar komen leveren :D

Tijntje
10-03-2003, 09:55
Tegenwoordig rijdt Jos risicoloos zijn rondjes.
Heeft ie een keus dan? De minardi is op dit moment nog even de zwakste auto van het veld. Heeft het dan nut om als een bezetene die auto over de kop te jagen met het risico dat je naast de baan belandt of de auto sloopt? Nee dus.
Waar Jos en Minardi nu vooral mee bezig zijn is data verzamelen, waardevolle data. Minardi heeft niet of nauwelijks getest (geen budget) en zag deze race dus eigenlijk vooral als 1 grote testsessie.
Ga er maar van uit dat als die auto van de kinderziektes af is en wat lekkerder afgesteld kan worden dat Jos dan weer vlamt als vanouds. Hij is volwassener gaan rijden. En in mijn ogen niet minder spectaculair maar "verstandiger". Waar hij vroeger METEEN een plek goed moest maken doet ie er nu een rondje langer over. So what? :)

Richard B.
10-03-2003, 12:13
Tegenwoordig rijdt Jos risicoloos zijn rondjes.
Heeft ie een keus dan? De minardi is op dit moment nog even de zwakste auto van het veld. Heeft het dan nut om als een bezetene die auto over de kop te jagen met het risico dat je naast de baan belandt of de auto sloopt? Nee dus.
Waar Jos en Minardi nu vooral mee bezig zijn is data verzamelen, waardevolle data. Minardi heeft niet of nauwelijks getest (geen budget) en zag deze race dus eigenlijk vooral als 1 grote testsessie.
Ga er maar van uit dat als die auto van de kinderziektes af is en wat lekkerder afgesteld kan worden dat Jos dan weer vlamt als vanouds. Hij is volwassener gaan rijden. En in mijn ogen niet minder spectaculair maar "verstandiger". Waar hij vroeger METEEN een plek goed moest maken doet ie er nu een rondje langer over. So what? :)

Ik denk dat Minardi nog wel leuke dingen kan presteren dit jaar. De auto lijkt minstens zo snel te zijn als de andere Ford-teams en dat is zeker niet langzaam. Qua motoren liggen de teams wel dicht bij elkaar natuurlijk, maar dan zal het meer aankomen op de stuurkunst van de coureur en dan zou Verstappen toch wel goed mee moeten kunnen komen.

Ik hoop voor Maleisie op net zo'n plensbui als een paar jaar geleden.. ;)

Lex v/d Moolen
10-03-2003, 16:44
Tegenwoordig rijdt Jos risicoloos zijn rondjes.Hij is volwassener gaan rijden. En in mijn ogen niet minder spectaculair maar "verstandiger". Waar hij vroeger METEEN een plek goed moest maken doet ie er nu een rondje langer over. So what? :)En dat bedoelde ik ook te zeggen als antwoord op Gabriel. Je zal hem dus inderdaad niet vaak meer in de grindbak zien belanden. :)

Gabriel B.
10-03-2003, 19:54
En dat bedoelde ik ook te zeggen als antwoord op Gabriel. Je zal hem dus inderdaad niet vaak meer in de grindbak zien belanden. :)
En daar was hij nou net zo goed in ! :wink:

Lex v/d Moolen
10-03-2003, 20:46
En dat bedoelde ik ook te zeggen als antwoord op Gabriel. Je zal hem dus inderdaad niet vaak meer in de grindbak zien belanden. :)
En daar was hij nou net zo goed in ! :wink:Haal nou geen ouwe koeien uit de sloot :P

Gabriel B.
10-03-2003, 21:06
En dat bedoelde ik ook te zeggen als antwoord op Gabriel. Je zal hem dus inderdaad niet vaak meer in de grindbak zien belanden. :)
En daar was hij nou net zo goed in ! :wink:Haal nou geen ouwe koeien uit de sloot :P
Oude wagens uit de grindbak ? :wink:

Steven Maas
15-03-2003, 18:28
p.s. voor ons goed nieuws als modellen verzamelaars, er schijnt ook een 1:18 minardi met verstappen te komen :lol:
de auto vind ik ook niet echt onaardig b.t.w.De model auto's van Minardi komen naar verwachting in September/Oktober in de winkels te liggen.
Andere merchandise komen daarentegen al eerder in de winkels te liggen. Denk hierbij aan de teamcap, de J. Verstappen cap, T-shirts, polo's keycords e.d. Deze komen naar verwachting in week 16 in de winkels.

Gabriel B.
16-03-2003, 17:37
Andere merchandise komen daarentegen al eerder in de winkels te liggen. Denk hierbij aan de teamcap, de J. Verstappen cap, T-shirts, polo's keycords e.d. Deze komen naar verwachting in week 16 in de winkels.
En een zak grind met het Minardi opschrift ? :wink:
(Sorry, kon het niet laten) :o

Sander Dubbeldam
17-03-2003, 12:14
p.s. voor ons goed nieuws als modellen verzamelaars, er schijnt ook een 1:18 minardi met verstappen te komen :lol:
de auto vind ik ook niet echt onaardig b.t.w.De model auto's van Minardi komen naar verwachting in September/Oktober in de winkels te liggen.

dat is goed nieuws :) 8)

Gabriel B.
18-03-2003, 20:27
Maleisië komt eraan.
De bookies zijn al druk bezig.
Wie krijgt als eerste het nieuwe longvirus ?

Alexander de Mol
18-03-2003, 22:16
De weersvoorspelling ziet er alvast goed uit: http://uk.weather.com/weather/local/MYXX0031.
Samengevat: de kans op regen is bijzonder aanwezig... (y)
De enige gunstige omstandigheid voor Minardi...

Lex v/d Moolen
18-03-2003, 22:24
De weersvoorspelling ziet er alvast goed uit: http://uk.weather.com/weather/local/MYXX0031.
Samengevat: de kans op regen is bijzonder aanwezig... (y)
Dat is het bijna altijd daar:) Maar ik zou het wel leuk vinden, een race op een drijfnat circuit :)

Martin van Tuijl
19-03-2003, 17:34
De weersvoorspelling ziet er alvast goed uit: http://uk.weather.com/weather/local/MYXX0031.
Samengevat: de kans op regen is bijzonder aanwezig... (y)
Dat is het bijna altijd daar:) Maar ik zou het wel leuk vinden, een race op een drijfnat circuit :)Shummi heeft ooit eens gezegd, zelf ook een geweldig regenrijder, dat Jos een geweldige rijder is maar altijd minder materiaal heeft. Maar als het regent kijkt hij toch regelmatig in de spiegels of Jos er al aankomt 8)
Let it rain! :twisted:

Gabriel B.
19-03-2003, 19:28
De weersvoorspelling ziet er alvast goed uit: http://uk.weather.com/weather/local/MYXX0031.
Samengevat: de kans op regen is bijzonder aanwezig... (y)
Dat is het bijna altijd daar:) Maar ik zou het wel leuk vinden, een race op een drijfnat circuit :)
Zo met een 12-wagens crash bij de start. :twisted:

Lex v/d Moolen
19-03-2003, 19:39
De weersvoorspelling ziet er alvast goed uit: http://uk.weather.com/weather/local/MYXX0031.
Samengevat: de kans op regen is bijzonder aanwezig... (y)
Dat is het bijna altijd daar:) Maar ik zou het wel leuk vinden, een race op een drijfnat circuit :)
Zo met een 12-wagens crash bij de start. :twisted:En coureurs kunnen niet meer naar hun T-car rennen? Zag er altijd kostelijk uit :)

Gabriel B.
19-03-2003, 20:08
Zo met een 12-wagens crash bij de start. :twisted:En coureurs kunnen niet meer naar hun T-car rennen? Zag er altijd kostelijk uit :)
Gevolgd door "achteruitrijden" zoals in Te Land, Ter Zee en In De Lucht jaaaaaaaaaren geleden. :wink:

Martin van Tuijl
19-03-2003, 23:55
Zo met een 12-wagens crash bij de start. :twisted:En coureurs kunnen niet meer naar hun T-car rennen? Zag er altijd kostelijk uit :)
Gevolgd door "achteruitrijden" zoals in Te Land, Ter Zee en In De Lucht jaaaaaaaaaren geleden. :wink:M'n gras! :shock: :lol:

Tijntje
20-03-2003, 08:02
Ja dat was lachen altijd. Ik ben er 2x heen geweest als ukkie. Schitterend zoals die wrakken door de lucht vlogen over die laatste schans :D

Lex v/d Moolen
22-03-2003, 10:05
Alonzo op pole en Trulli 2e :?: :shock:
Renault moet waarschijnlijk na 5 ronden binnenkomen om te tanken :D

Gabriel B.
22-03-2003, 10:13
Alonzo op pole en Trulli 2e :?: :shock:
Renault moet waarschijnlijk na 5 ronden binnenkomen om te tanken :D
Gelukkig krijgen ze dan benzinezegeltjes. :wink:

Lex v/d Moolen
22-03-2003, 10:17
Alonzo op pole en Trulli 2e :?: :shock:
Renault moet waarschijnlijk na 5 ronden binnenkomen om te tanken :D
Gelukkig krijgen ze dan benzinezegeltjes. :wink:En met een vol boekje mag je iets uitkiezen? :)

Lex v/d Moolen
23-03-2003, 09:08
Geen regen, maar toch een leuke race. Al met al een terechte winnaar denk ik met Raikonnen. En toch knap van Alonso dat hij een hoge plek kon vasthouden.

R. Schaap
23-03-2003, 09:12
Mee eens. Het was het wederom meer dan waard om er vroeg voor uit je bed te gaan!! Ik heb weer genoten en heb alweer zin in volgende week.

Terechte uitslag en ik ben blij dat Michael weer niet finished.

Lex v/d Moolen
23-03-2003, 09:23
Terechte uitslag en ik ben blij dat Michael weer niet finished.Hij finishde wel, maar niet op het podium neem ik aan dat je bedoelt. :)
De drive-through was wel terecht, maar daar schoot iemand als Montoya en Trulli weinig mee op. Eigenlijk zou iemand die schade veroorzaakt net zolang in de pits moeten staan als het 'slachtoffer'.

Gabriel B.
23-03-2003, 11:17
Alonzo op pole en Trulli 2e :?: :shock:
Renault moet waarschijnlijk na 5 ronden binnenkomen om te tanken :D
Gelukkig krijgen ze dan benzinezegeltjes. :wink:En met een vol boekje mag je iets uitkiezen? :)
Natuurlijk... de Renault-rijders zullen dolgelukkig zijn met hun Esso-glazen en notaboekje om op het dashboard te klemmen. :wink:

Lex v/d Moolen
23-03-2003, 14:09
Natuurlijk... de Renault-rijders zullen dolgelukkig zijn met hun Esso-glazen en notaboekje om op het dashboard te klemmen. :wink:Alonso heeft iig een bokaal voor de schoorsteenmantel :wink:

Sander Dubbeldam
23-03-2003, 14:45
ben blij dat raikonnen eindelijk een overwinnen te pakken heeft, alhoewel ik het zeker wel jammer vond van coulthard al na 3 ronden :cry:

ok denk ik dat het moeilijk gaat worden voor jos om met de minardi in deze staat iets spectaculairs te laten zien. en als hij dat niet laat zien kan het wel eens zijn laatste jaar worden. :cry:

Gabriel B.
23-03-2003, 18:50
Natuurlijk... de Renault-rijders zullen dolgelukkig zijn met hun Esso-glazen en notaboekje om op het dashboard te klemmen. :wink:Alonso heeft iig een bokaal voor de schoorsteenmantel :wink:
Ik spaar voor zo'n geur-denneboompje in mijn ouwe McLaren. :wink:

Lex v/d Moolen
23-03-2003, 19:01
Natuurlijk... de Renault-rijders zullen dolgelukkig zijn met hun Esso-glazen en notaboekje om op het dashboard te klemmen. :wink:Alonso heeft iig een bokaal voor de schoorsteenmantel :wink:
Ik spaar voor zo'n geur-denneboompje in mijn ouwe McLaren. :wink:Tja, zonder Francorchamps zijn er niet veel bomencircuits meer :?

Gabriel B.
23-03-2003, 19:13
Tja, zonder Francorchamps zijn er niet veel bomencircuits meer :?
Ik had gehoopt dat Maleisië zich in het regenwoud zou afspelen . :wink:

jokey
06-04-2003, 17:48
Nou, over een kwartier is het zover...de grote prijs van Brazilie gaat van start!!

Verrassende kwalificatie toch weer, Schumacher en Montoya starten beiden verder van achter dan we gewend zijn. Het wordt denk ik weer een groot strategisch spel. Verstappen, tja, daar hebben we het maar even niet over. Daarvoor hopen we maar op regen!

Het regent nu flink in Brazilie!! Dat kan nog leuk gaan worden!! Jos in zijn element?!

Lex v/d Moolen
06-04-2003, 17:52
Het regent nu flink in Brazilie!! Dat kan nog leuk gaan worden!! Jos in zijn element?!Op de startlijn valt het nog mee, maar dat is het hoogste punt, ben benieuwd hoe het op het laagste punt is... Een schroef achter de wagen had nu wel van pas gekomen :lol:

jokey
06-04-2003, 17:56
Het regent nu flink in Brazilie!! Dat kan nog leuk gaan worden!! Jos in zijn element?!Op de startlijn valt het nog mee, maar dat is het hoogste punt, ben benieuwd hoe het op het laagste punt is... Een schroef achter de wagen had nu wel van pas gekomen :lol:Hahaha, zeker, dat zou niet gek zijn. De live-uitzending begint nu echt, dus ik ben er vandoor: lekker de race kijken!

De start is uitgesteld, de regen lijkt weg te trekken en de zon breekt door.......... :(

jokey
06-04-2003, 20:16
Nou, nou, nou, nou

Wat een race, wat een race!!

Gabriel B.
06-04-2003, 20:26
Nou, nou, nou, nou

Wat een race, wat een race!!
Vertellen !!!

Lex v/d Moolen
06-04-2003, 20:28
Nou, nou, nou, nou

Wat een race, wat een race!!Kan niet zeggen dat het saai was. Jammer voor Fisica en Barrichello, maar Kimi is toch de man, hoor. Wat een paar mooie inhaalmomenten. en 21 pas :shock:

Gabriël de Rop
06-04-2003, 20:34
Kimi is idd echt DE man, super !
......Schumacher mag zich nu toch wel enige zorgen gaan maken, maar volgende GP heeft ie wel de F12003-GA tot zijn beschikking.
Barrichello weer vette pech, ook erg jammer voor Jos en natuurlijk voor Fisichella.
Montoya is na 3 GP voor mij toch wel de grote tegenvaller.... :(

jokey
06-04-2003, 20:35
Nou, nou, nou, nou

Wat een race, wat een race!!
Vertellen !!!Heb je niet gekeken dan??? :?

Als ik alles moet gaan vertellen, zit ik hier morgenochtend nog... :roll:

Eindstand
1.Raikkonen
2.Fisichella
3.Alonso
4.Coulthard
5.Frentzen
Jos Verstappen gespind door de drijfnatte baan op hetzelfde punt als waar eerder oa. Montoya en Schumacher de baan hebben verlaten.

Lex v/d Moolen
06-04-2003, 20:42
Jos Verstappen gespind door de drijfnatte baan op hetzelfde punt als waar eerder oa. Montoya en Schumacher de baan hebben verlaten.Vond het niet erg slim van hem om zo dicht achter een andere wagen te rijden in die bocht.
Die teambaas van Minardi dacht aan een podiumplaats, maar dat was wel erg overschat. Daar is de Minardi toch te traag voor, ondanks de non-stop strategie...

Gabriel B.
06-04-2003, 21:01
Nou, nou, nou, nou

Wat een race, wat een race!!
Vertellen !!!Heb je niet gekeken dan??? :?

Als ik alles moet gaan vertellen, zit ik hier morgenochtend nog... :roll:

Eindstand
1.Raikkonen
2.Fisichella
3.Alonso
4.Coulthard
5.Frentzen
Jos Verstappen gespind door de drijfnatte baan op hetzelfde punt als waar eerder oa. Montoya en Schumacher de baan hebben verlaten.
thnx

Jelger
06-04-2003, 21:25
Lullig voor Fisichella, eerst juichen en dan toch tweede worden :P

jokey
06-04-2003, 21:35
Jos Verstappen gespind door de drijfnatte baan op hetzelfde punt als waar eerder oa. Montoya en Schumacher de baan hebben verlaten.Vond het niet erg slim van hem om zo dicht achter een andere wagen te rijden in die bocht.
Volgens mij viel dat ook wel mee...Raikkonen was Verstappen al voor Start/Finish voorbij; de spin gebeurde pas in bocht 3, dus Raikkonen had volgens mij al weer een gaatje geslagen ten opzichte van Verstappen.
Nee, dit is niet goed voor Verstappen's verdere carriere. Was gewoon een rijdersfout (van bv. Schumacher ook, maar die kan het zich permitteren, die heeft en al een goede reputatie, en een hoop geld zodat ie zeker volgend jaar weer ergens een stoeltje heeft). Maar voor Verstappen zal het waarschijnlijk wel afgelopen zijn na dit seizoen, de raectie van Minardi teambaas Stoddard zei genoeg: "very disappointed..."

Bas de Jong
06-04-2003, 21:35
Een toprace! Zeer spannend.

Maar bij de laatste gebeurtenis kreeg ik toch zowat een hartverzakking :shock: Crash van Webber was al hard. Olav Mol zegt net dat coureurs voorzichtig moeten zijn nu, we zien Giancarlo en Kimi inderdaad voorzichtig rijden dus Mol zegt dat ze dat goed doen... Zie ik opeens een F1 wagen met bijna volle snelheid het beeld inrazen! Toen schrok ik al en toen die die band raakte dacht ik echt "Mijn god... Die is dood...............". Vanuit dat camerastandpunt leek het net alsof die band vol tegen het hoofd van Alonso aanschoot.

Jelger
06-04-2003, 21:37
Was wel apart inderdaad dat de plaats van nummer 3 leeg bleef, maar dat ze wel een fles champagne neerzetten :? Was weer eens een ouderwets leuke ceremonie, beetje zoals wanneer Schumacher door Barrichello voor was laten gaan, toen was ook niemand blij :D

jokey
06-04-2003, 21:37
Lullig voor Fisichella, eerst juichen en dan toch tweede worden :PZeker ja, en als iemand het wel eens verdiend om 1e te worden is het Fisichella wel!! Maar ja, dat zijn nou eenmaal de regelementen.

jokey
06-04-2003, 21:39
<knip> Vanuit dat camerastandpunt leek het net alsof die band vol tegen het hoofd van Alonso aanschoot.Is er eigenlijk al meer bekend over de verwondingen/toestand van Alonso??

Lex v/d Moolen
06-04-2003, 21:42
Lullig voor Fisichella, eerst juichen en dan toch tweede worden :PZeker ja, en als iemand het wel eens verdiend om 1e te worden is het Fisichella wel!! Maar ja, dat zijn nou eenmaal de regelementen.Is wel wat voor te zeggen, maar ik denk uiteindelijk dat Fisica de pits nog had ingemoeten. En Kimi maakte een foutje, maar ik vond hem wel de mooiste en met risico genomen inhaalmanouvres maken. Ik ben nu wel een beetje Kimi-fan aan het worden.

Bas de Jong
06-04-2003, 21:45
Was wel apart inderdaad dat de plaats van nummer 3 leeg bleef, maar dat ze wel een fles champagne neerzetten :? Was weer eens een ouderwets leuke ceremonie, beetje zoals wanneer Schumacher door Barrichello voor was laten gaan, toen was ook niemand blij :D

hehe. Iemand die de race niet had gezien en alleen dat korte clipje aan het einde van de uitzending zag zal hebben gedacht dat er iemand overleden was.
Eerst zag je een harde crash (volgens mij Webber) en vervolgens een podium met plek 3 waar alleen een champagnefles staat. Ook al had ik de race gezien, ik kreeg nog steeds een wrang gevoel toen ik dat zag ;)

SchumiFan
06-04-2003, 22:38
Een toprace! Zeer spannend.

Maar bij de laatste gebeurtenis kreeg ik toch zowat een hartverzakking :shock: Crash van Webber was al hard. Olav Mol zegt net dat coureurs voorzichtig moeten zijn nu, we zien Giancarlo en Kimi inderdaad voorzichtig rijden dus Mol zegt dat ze dat goed doen... Zie ik opeens een F1 wagen met bijna volle snelheid het beeld inrazen! Toen schrok ik al en toen die die band raakte dacht ik echt "Mijn god... Die is dood...............". Vanuit dat camerastandpunt leek het net alsof die band vol tegen het hoofd van Alonso aanschoot.


Blamage voor de sport .. echt een ZEER foute race en dient ook gedisqualified te worden. de nieuwe regels hebben er echt een puinhoop van gemaakt. Dat met Firman was een goed voorbeeld. Het slaat nergens meer op ...

(Ja .. het is MS eigen schuld voordat men begint de knallen vanwege me nick )

Lex v/d Moolen
06-04-2003, 22:49
Blamage voor de sport .. echt een ZEER foute race en dient ook gedisqualified te worden. de nieuwe regels hebben er echt een puinhoop van gemaakt. Dat met Firman was een goed voorbeeld. Het slaat nergens meer op ...
Firman brak gewoon zijn ophanging af, wat heeft dat met de nieuwe regels te maken ? Dit waren blunders van de wedstrijdleiding die ook vorig jaar had kunnen gebeuren. En een blunder van de bandenboeren die geen echte regenbanden meenemen, terwijl het toch bekend is dat het in Sao Paulo heel hard kan regenen.

R. Schaap
06-04-2003, 22:57
Blamage voor de sport .. echt een ZEER foute race en dient ook gedisqualified te worden. de nieuwe regels hebben er echt een puinhoop van gemaakt. Dat met Firman was een goed voorbeeld. Het slaat nergens meer op ...

(Ja .. het is MS eigen schuld voordat men begint de knallen vanwege me nick )

Wat een onzin. (maar ik ben geen schumifan)

Ik vond deze race echt een prachtvoorbeeld van wat de nieuwe regels doen met de sport. Zoooo gaaf!!

Ten eerste Webber die steengoed kwalificeert. Toen zondagochtend de regel die opeens lieten merken hoe de bandenrestrictie (max 1 soort regenband mee voor michelin en bridgetone) zijn werk doet. Megagoed die regel.
En bij de start vanwege de regen en de nieuwe regels een aantal coureurs die heel slim in hun t-car beginnen. Gewoon supergaaf!!!!

En heel erg jammer dat Jos niet in de punten heeft gereden, zoals Paul al zei: 'Misschien was dit wel onze beste kans van de afgelopen 19 jaar'

TOPPIE DUS IN MIJN OGEN!!!!!!!

Lex v/d Moolen
06-04-2003, 23:00
Ik vond deze race echt een prachtvoorbeeld van wat de nieuwe regels doen met de sport. Zoooo gaaf!!
En niet alleen deze race, ik vond de vorige twee ook al de moeite waard, leuker dan alle saaie races van 2002 bij elkaar. :)

R. Schaap
06-04-2003, 23:08
Ja daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in!!!

Ik ga ook flink balen vanaf de volgende race, want die zijn gewone tijd om 14.00 uur 's middags. En die kan ik dus nooit zien, want dan ben ik aan het sporten, wat natuurlijk ook leuk is!!!


Dit seizoen is gewoon megagoed!!!
En ik zie trouwens Kimi zo langzamerhand wel een hele serieuze kampioenskandidaat worden.

Lex v/d Moolen
06-04-2003, 23:17
En ik zie trouwens Kimi zo langzamerhand wel een hele serieuze kampioenskandidaat worden.Dat lijkt me ook, zo jong en toch al rijden als een ervaren man. Topper!

Jelger
06-04-2003, 23:22
Denk toch nog steeds dat Michiel Schoenmaker aan het eind van het jaar de meeste punten heeft :(

starbuck
07-04-2003, 09:22
Ik heb genoten, fraaie boeiende race waarin een hoop gebeurde.

Tijntje
07-04-2003, 09:53
Het was zeker weten een van de spectaculairste races die ik ooit gezien heb. Komt zeker in de top3 bij mij :D


Nee, dit is niet goed voor Verstappen's verdere carriere. Was gewoon een rijdersfout (van bv. Schumacher ook, maar die kan het zich permitteren, die heeft en al een goede reputatie, en een hoop geld zodat ie zeker volgend jaar weer ergens een stoeltje heeft). Maar voor Verstappen zal het waarschijnlijk wel afgelopen zijn na dit seizoen....
Hoezo dat? Omdat ie een foutje maakt? Lijkt me lichtelijk overdreven. Gezien de omstandigheden is het absoluut geen schande dat ie eraf ging. Zowat het halve veld gleed uit over die rivier die in die bocht lag. Hij verdient nog een schouderklopje omdat ie die minardi niet heeft afgeschreven bij die schuiver vind ik, in tegenstelling tot alle anderen die er daar afgingen. Daarbij is het z'n eerste foutje dit seizoen. Kan je van veel anderen niet zeggen. Dit was een knotsgekke race met bizarre gebeurtenissen en ik denk ECHT niet dat men Jos afrekent op een schuivertje in een race die meer leek op een F1 powerboat race.


En heel erg jammer dat Jos niet in de punten heeft gereden
Jos heeft heel even virtueel in de punten gereden. Hij reed kort rond op een 7e positie.

Maargoed, al met al een zeer vermakelijke zondagavond ;)

Sander Dubbeldam
07-04-2003, 14:09
vond het wel grappig, dat jos gewoon zijn fout toegaf, je rijdt er immers al 30 keer over die plas heen zoals hij zei.

en dat schumacher weer zo arrogant en boos doet dat ie nergens commentaar op wilt geven.

als het goed gaat hoor je hem altijd, maar gaat het niet goed....

jokey
07-04-2003, 19:07
Hoezo dat? Omdat ie een foutje maakt?Nee, mij lijkt het ook dat men Jos niet op dit ene foutje mag aankijken. Maar de reactie van Paul Stoddard kwam wel zo op mij over. Waarschijnlijk was dit een van de weinige kansen voor Minardi op punten. Dat realiseren ze zich zelf ook donders goed, vandaar dat men juist nu in de regen veel verwachtte van regenrijder Jos. En daarom kwam zijn spin erg hard aan bij het team; men had heel hoge verwachtingen!

Tijntje
07-04-2003, 23:10
Mjah.... zo zou je 't kunnen zien. Mijn persoonlijke mening blijft toch dat ie slachtoffer is geworden van de erbarmelijke omstandigheden. En ik denk dat Paul dat nu ook wel inziet na een nachtje slapen.
En reacties die ik her en der hoor dat ie "rustiger aan" had moeten doen daar kan ik kort over zijn; dat bestaat niet in F1! Dan hoef je niet eens te starten. Hij moest net 2 man voorbij laten gaan en had Fisichella aan z'n staart hangen. Nou geloof me, dan komen de woorden "rustig aan" niet in je op.
't is gewoon jammer maar helaas. Niet meer aan terugdenkenwant dat werkt alleen maar heel erg onbevredigend.
Gewoon alle neuzen weer dezelfde kant op en op naar Imola ;)

PS Mijn hoop op punten is nu gevestigd op Monaco (als ze dat halen)

Gabriel B.
08-04-2003, 10:05
PS Mijn hoop op punten is nu gevestigd op Monaco (als ze dat halen)
De saaiste race in het circuit. :(

Tijntje
08-04-2003, 11:23
De saaiste race in het circuit. :(
Samen met de GP van Hongarije. Maar Monaco is wel een van de circuits waar motorvermogen een minder belangrijke rol speelt. Vorig jaar wist Mark Webber zich daar ook al in de kijker te rijden met die minardi tijdens de trainingen.
Komende race op Imola verwacht ik eerlijk gezegd niet zoveel van Minardi. Ik denk dat ze "uitrijden" weer als doel hebben. Jammer maar waar :roll:

Sander Dubbeldam
08-04-2003, 11:49
monaco is verre van saai, alleen moet er goede cameraregie zijn.

jos haalt er altijd wel in. in de eerste bocht vliegen er altijd wel een paar uit.

de 180 graden bochten bij het casiono zorgen voor fun.


nurnburgring is vele malen saaier dan monaco.

Chris Howitt
11-04-2003, 18:23
Fisichella wint wel!
http://www.rtl.nl/components/sport/rtlgp/2003/04_april/images/flash/fisi_toch_030409.jpg
De FIA heeft vanmiddag na overleg met de Braziliaanse stewards verklaard dat Fisichella in zijn 56e ronde bezig was toen de race werd afgevlagd en dus wint de Italiaan als nog de GP van Interlagos. Raikkonen wordt teruggezet naar plaats 2. De stewards kwamen bijeen op het FIA Hoofdkwartier in Parijs, om het ‘bewijs’ te bekijken dat Giancarlo Fisichella was begonnen aan zijn 56e ronde op het moment dat er met de rode vlag werd gezwaaid.

Lex v/d Moolen
11-04-2003, 18:35
Leuk voor Fisica :) Wel stom dat ze dat niet gelijk konden bepalen, scheelt een hoop ergenis. :?

Gabriel B.
11-04-2003, 18:42
Leuk voor Fisica :) Wel stom dat ze dat niet gelijk konden bepalen, scheelt een hoop ergenis. :?
:lol: Want jij dacht dat de FIA competent was ?

Lex v/d Moolen
11-04-2003, 18:47
Leuk voor Fisica :) Wel stom dat ze dat niet gelijk konden bepalen, scheelt een hoop ergenis. :?
:lol: Want jij dacht dat de FIA competent was ?Terugtellen is nog best lastig hoor :)

Gabriel B.
11-04-2003, 18:53
Leuk voor Fisica :) Wel stom dat ze dat niet gelijk konden bepalen, scheelt een hoop ergenis. :?
:lol: Want jij dacht dat de FIA competent was ?Terugtellen is nog best lastig hoor :)
:lol:
De FIFA zijn een bende klojo's maar zo "goed" als de FIA zullen ze nooit worden. :twisted:

Bas de Jong
20-04-2003, 10:35
Het is bekend geworden dat de moeder van Michael en Ralf Schumacher is overleden.
Beide coureurs zullen wel aan de race deelnemen...

Gecondoleerd :cry:


Ik zal mijn hart vasthouden tijdens de race. Ze zullen wel andere dingen aan hun hoofd hebben...

Lex v/d Moolen
20-04-2003, 10:59
Het is bekend geworden dat de moeder van Michael en Ralf Schumacher is overleden.
Beide coureurs zullen wel aan de race deelnemen...

Gecondoleerd :cry:

Ook mijn condolances aan de familie Schumacher...

Ik snap dat er veel op het spel staat en dat ze een vorstelijk salaris ontvangen, maar ik had denk ik niet kunnen rijden als ik in hun schoenen had gestaan. Ik zou me niet 100% kunnen focussen op de race en dat is toch erg gevaarlijk in deze tak van sport...

starbuck
20-04-2003, 15:13
Een niet echt spectaculaire race, maar een goede prestatie van Raikkonen, die wederom op het podium staat, nu als tweede achter Michael.

Waarschijnlijk een elctronische storing zorgde ervoor dat onze Jos het einde van de race niet gehaald heeft.

Lex v/d Moolen
20-04-2003, 15:34
Een niet echt spectaculaire race, maar een goede prestatie van Raikkonen, die wederom op het podium staat, nu als tweede achter Michael.
Raikonnen rijdt tot nu tot erg constant. Als hij zo elke keer op het podium komt zal het moeilijk worden voor Schumacher om hem nog in te halen. Een winnaar kan nu maar 2 punten uitlopen ipv 4. Barrichello zal het wel nooit worden, wereldkampioen. Die man heeft gewoon geen goed gesternte.

starbuck
04-05-2003, 19:52
Raikkonen, tja wat zal ik zeggen na vandaag :(

Gabriel B.
04-05-2003, 19:55
Raikkonen, tja wat zal ik zeggen na vandaag :(
Afstand houden ? :wink:

BeQuietAndDrive
04-05-2003, 19:59
Kimi: ik kan me heel goed voorstellen dat hij Pizzonia niet zag. Hij ging met die Minardi mee naar links. Wil er dan rechts langs, en toen zat hij er feitelijk al tegenaan. Het gaat zo snel.... Kimi had een onboard camera, heeft iemand daar beelden van?

De F2003GA is dus weer een snelle bak, ik heb het idee dat Schumacher slechts af en toe serieus gas gaf . Alonso volgde wel mooi, zeker toen de Bridgestone banden wat slechter werden ging hij (en zijn Michelins) als een speer richting Schumacher. Renault heeft betrouwbaarheid, nu nog een beetje vermogen erbij.

DC en Trulli dan: ik kan me voorstellen dat Trulli verrast was, bij insturen turn 1 zat Trulli gewoon op de kerb, dus DC zat nog volledig achter hem. En in turn 2 ineens naast hem aan de rechterkant? Vaag... maar goed, racing accident in mijn ogen. DC zat bij Button wel fout, ook als hij erbuitenom wilde had hij een wijdere lijn moeten rijden imho. Jammer, Button had een goeie race en dit kostte hem (geloof ik) een pitstop.

Voor de rest gebeurde er eigenlijk weinig. Verstappen is weer laatste, als enige op 3 rondjes achterstand. Miinardi is niet alleen langzaam, ze zijn echt VEEL te langzaam. Dat bleek in kwalificatie ook wel. Ben benieuwd of ze daar nog iets aan kunnen doen.

Richard B.
04-05-2003, 20:15
De afstanden op de grid zijn zo klein en de acceleratie van die machines is zo groot dat je het Raikonnen nauwelijks kwalijk kan nemen. Hij had gewoon geen zicht. Heel lullig voor hem.

Maarru.. na een paar moeizame races begint dit seizoen (vanuit het perspectief van Ferrari gezien dan) wel weer HEEL erg op dat van vorig jaar te lijken. Renault lijkt nog een beetje te kunnen volgen (Alonso maakt zijn talent echt helemaal waar dit seizoen), Williams is echt ZWAAR teleurstellend dit seizoen (wat is die Montoya in *vredesnaam* aan het doen?) en alleen McLaren lijkt misschien nog wel wat kansen te hebben (...maar dan moeten ze het beter doen dan vandaag natuurlijk!).

Al met al een leuke race, maar het resultaat was wel wat voorspelbaar natuurlijk.

Bas de Jong
05-05-2003, 00:08
Ik hoop die de nieuwe voiture (om Olav Mol even na te doen ;)) van McLaren een grote verbetering is. Als we Ron Dennis mogen geloven wel... We zullen het zien. Kimi Raikkonnen: F1 World Champion 2003 :mrgreen:

Lex v/d Moolen
05-05-2003, 00:13
Ik hoop die de nieuwe voiture (om Olav Mol even na te doen ;)) van McLaren een grote verbetering is. Als we Ron Dennis mogen geloven wel... We zullen het zien. Kimi Raikkonnen: F1 World Champion 2003 :mrgreen:Ik hoop met je mee. Kimi verdient het op basis van de eerste drie races, en vandaag had hij gewoon domme pech.

Bordeaux
05-05-2003, 22:44
Alonso! Alonso! Alonso! ...

Weet iemand nog een fopwinkel met zo'n bril en fop wenkbrauwen :wink:

Is het trouwens iemand opgevallen hoe slecht het gaat met Sauber..
tjee.. beetje zielig voor Heidfeld..

Lex v/d Moolen
25-05-2003, 16:59
Voor alle autosportliefhebbers onder ons. De Indy 500 begint nu, rechtsstreeks uitgezonden op RTL5. :wink:

Bob Bakker
30-05-2003, 12:39
Beetje offtopic maar ik denk wel dat autosport liefhebbers dit zullen waarderen. Nadat je hier in gereden heb vind je zelfs een F1 auto traag! En het kost je waarschijnlijk nog minder als 1 setje Bridgetone banden.....
http://foto.renn.tv/web/video/GIXXERKART.WMV (13.7 MB)

starbuck
29-06-2003, 15:55
Ralf gewonnen deze keer, maar spectaculairder was de "aanvaring" tussen Montoya en schumacher, en de rem-actie van Alonzo was helemaal omstreden.

Fraaie race dus, met een terechte winnaar, al had Raikkonen op z'n sloffen kunnen winnen als zijn motor het niet had begeven.

jokey
29-06-2003, 16:04
Leuke race idd.

Ben benieuwd of Schumacher nog protest gaat indienen tegen Montoya en Coulthard tegen Alonso. Deze race kan nog een staartje krijgen de komende week!
Wel leuk/rechtvaardig dat Williams weer eens de dubbelzege pakt; persoonlijk had ik Montoya liever als winnaar gehad, maar goed...

Lex v/d Moolen
29-06-2003, 16:15
Leuke race idd.

Ben benieuwd of Schumacher nog protest gaat indienen tegen Montoya en Coulthard tegen Alonso.Volgens Ross Brawn van Ferrari was het roekeloos rijgedrag van Montoya... Wat een bullshit. Het was een gewaagde, maar briljante inhaalactie waar Montoya genoeg ruimte overliet voor Schumacher. Schumacher gleed zelf naar buiten toe en zo kwam de touché tot stand. Gewoon een race-incident dus.

Wat Alonso deed was wel onsportief en gevaarlijk, al vind ik dat Coulthard er al lang voorbij had moeten zijn. Die zal ook wel nooit een echte topper worden, itt tot Alonso.

Harry B.
29-06-2003, 21:12
Montoya.....mijn held 8) En die Alonso had inderdaad ook strakke acties :lol:

Richard B.
29-06-2003, 22:11
Ik vond het niet echt een sportieve actie van Montoya, maar illegaal is het niet. Wat betreft Alonso: die jongen heeft veel talent maar dit was echt heel erg link wat ie deed. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren want hij had geloof ik nog een voorlopige schorsing n.a.v. een eerder incident in de GP van Brazilie meen ik.

Gabriel B.
30-06-2003, 18:21
Ik vond het niet echt een sportieve actie van Montoya, maar illegaal is het niet.
Daar komt het inderdaad wel op neer... maar het valt onder de "geen bloed, geen fout"-regel.

Arnold Bomers
30-06-2003, 18:29
Ik vond het niet echt een sportieve actie van Montoya, maar illegaal is het niet.
Daar komt het inderdaad wel op neer... maar het valt onder de "geen bloed, geen fout"-regel.

Was niet echt een fout van Motoya. Het was gewoon een raceincident. Ik, als antiSchumacherfan, vond het wel gaaf dat ie zo in het grind stond (6) (6)

Bas de Jong
04-07-2003, 14:45
1. 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 1'20"817 196.488 Km/h 3
2. 18 WILSON Minardi Cosworth B 1'20"968 + 0'00"151 3

:mrgreen: :lol:

[EDIT]
http://www.verstappen.nl/picture/2003/algemeen/uitslagprekwalificatie.gif

Arnold Bomers
04-07-2003, 15:19
Haha, dit is pas een mooie uitslag :D

Laten we hopen dat de race morgen ook zo gaat. :)

Maxster4th
04-07-2003, 16:13
Haha, dit is pas een mooie uitslag :D

Laten we hopen dat de race morgen ook zo gaat. :)

laten we beginnen met een kwalificatie morgen!

maar dit is wel ff leuk: publiciteit voor minardi en jos, kunnen ze wel gebruiken!

Nu maar hopen dat het morgen ook een opdrogende baan is!

go-JOS-go

Martin van Tuijl
04-07-2003, 16:16
Gaaf! 8) Goed voor de sponsors!

Lex v/d Moolen
04-07-2003, 17:12
1. 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 1'20"817 196.488 Km/h 3
2. 18 WILSON Minardi Cosworth B 1'20"968 + 0'00"151 3

:mrgreen: :lol:

[EDIT]
http://www.verstappen.nl/picture/2003/algemeen/uitslagprekwalificatie.gifDit is een paar jaar lang het wallpaper voor Minardi vermoed ik zo :D

Gabriel B.
04-07-2003, 17:19
Dit is een paar jaar lang het wallpaper voor Minardi vermoed ik zo :D Moet het dan niet op zijn kop staan met wat grind erover ? :wink:

Arnold Bomers
04-07-2003, 17:23
Haha, dit is pas een mooie uitslag :D

Laten we hopen dat de race morgen ook zo gaat. :)

laten we beginnen met een kwalificatie morgen!

maar dit is wel ff leuk: publiciteit voor minardi en jos, kunnen ze wel gebruiken!

Nu maar hopen dat het morgen ook een opdrogende baan is!

go-JOS-go


Ehm...Ja. Dat bedoel ik. :oops: :oops:

Lex v/d Moolen
04-07-2003, 17:36
Dit is een paar jaar lang het wallpaper voor Minardi vermoed ik zo :D Moet het dan niet op zijn kop staan met wat grind erover ? :wink:Daar heeft Jos er een aantal van. Dat begint ook zo saai te worden :wink: