PDA

Bekijk de volledige versie : moderator



Martin de Goeij
17-01-2002, 21:07
Vraagje aan de crew:

Hoe word je eigelijk "moderator"of lid v.d. dvd.crew? Niet dat ik nou direct wil solliciteren, maar vraag het me wel af. Zal toch niet (alleen) aan het aantal post zijn? Wordt je ge-headhunt ofzo??

Remco Out
17-01-2002, 22:05
Er zijn al een hoop mensen die hier nieuwsgierig naar zijn, ben benieuwd.

Nathan Strik
17-01-2002, 22:26
Gewoon vrijwillig aanmelden... heeft Alex ook gedaan.

Is wel hard werk hoor.... :D

Alex van den Berg
22-01-2002, 19:37
Gewoon vrijwillig aanmelden... heeft Alex ook gedaan.Dat klopt dus niet...
Schijnbaar viel mijn manier van posten op bij de redaktie, waarna ik een mailtje kreeg met daarin de vraag of ik de moderator-rol misschien op me wilde nemen.

Ik was al druk genoeg zonder de bezigheden op DVD.nl... Aangezien ik een aantal jaren geleden al een "Burn-Out" achter de rug had, heb ik dan ook eerst een tijdje proef-gedraaid om te kijken of het wel verstandig was om die taak op me te nemen....
Nou... Dat is dus ondertussen stilzwijgend veranderd in een soort hobby-naast-de-dagtaak... :D
Tegenwoordig staat er, naast mijn algemene werk, dus ook regelmatig een browser met het DVD.nl forum op mijn scherm... :D

Ruben J.
23-01-2002, 00:14
Je wordt crewmember door E 500,- over te maken op...

Nee, crewmembership verdien je door of aan de [hwi] site[s] mee te werken of door bijvoorbeeld je postgedrag alhier [en dan is het nog de vraag of er mods nodig zijn, in dit geval dus niet]...

Overigens is crewmember zijn ook niet alles hoor. :D
Zo ben ik bijvoorbeeld verantwoordelijk voor datgene wat jullie zien aan design en layout, en als dat iemand niet bevalt krijg ik op mijn donder. ;)

Martin de Goeij
23-01-2002, 09:04
Alex, Ruben: thnkx voor de reply. Ik ben zelf een jaar superviser/moderator bij een grote Amerikaanse chatsite en ik weet dat het pittig werk kan zijn. Ook vergt het het nodige inzicht in het chatgedrag vd bezoekers en wijsheid hoe je met je moderator-bevoegdheden omgaat en toepast:)

Olaf M.
23-01-2002, 15:13
Dat klopt dus niet...


Er is wel degelijk gevraagd, wie er interesse had, dat je kon reageren door middel van een PM.

Voor de rest : Als ze een mod nodig hebben hoor je het vanzelf wel als je vaak aanwezig bent hier. Zo gaat het volgens mij op bijna alle fora's, je kan als ze iemand nodig hebben gewoon solliciteren zeg maar.

Alex van den Berg
23-01-2002, 16:19
Er is wel degelijk gevraagd, wie er interesse had, dat je kon reageren door middel van een PM. Dat klopt... maar daar had ik dus niet op gereageerd... :)

Nathan Strik
24-01-2002, 01:28
Er is wel degelijk gevraagd, wie er interesse had, dat je kon reageren door middel van een PM. Ja, daarom nam ik ook aan dat Alex hier op gereageerd had...

Alex van den Berg
24-01-2002, 02:22
daarom nam ik ook aan... Begrijpelijk... Maar het is je vergeven... :D

Alexander de Mol
24-01-2002, 09:32
De verwarring is natuurlijk snel compleet met bijna identieke voornamen! ;)

Bram _Cerberus_ Kocken
24-01-2002, 09:49
Da was jij dus weer :eek: :p

Remco Out
24-01-2002, 12:22
Jemig, het wordt wel ingewikkeld hier zeg. ;)

Martin de Goeij
24-01-2002, 18:31
Da was jij dus weer :eek: :p Goed, maar kort samengevat komt het erop neer dat als je normaal gedraagt, (van tijd tot tijd) relevante bijdrage(n) levert, niet teveel off-topic lult en niet geilt op het aantal post, iemand best wel kans heeft om moderator te worden...

Bram _Cerberus_ Kocken
24-01-2002, 20:27
Zoiets, want volgens behoef je niet tonnen en tonnen kennis te hebben van DVD/films... Als de info nodig hebt ga je gewoon ff zoeken op internet, dan vind je het zo!

Eric van Ballegoie
25-01-2002, 08:26
Het zit allemaal nog veel ingewikkelder in elkaar... Zonder de extacte 'hoe-word-ik-crewlid-formule' uit de doeken te doen wil ik wel een tipje van de sluier oplichten door mee te delen dat de maanstand, aardstralen en gammafluxen er ook een aanzienlijke rol in spelen... :D

Uiteraard kan je je via de email (eric@dvd.nl) melden als je ergens bij wilt helpen, voor de rest is het zo dat wij vrijwillgers aanwijzen :D ;)

Remco Out
25-01-2002, 11:03
Nou Henk, zie je het, je moet gewoon even een mailtje sturen naar eric@dvd.nl. :D