PDA

Bekijk de volledige versie : speakerkabels op hificables.co.uk bestelllen?????



Edgar Smit
20-10-2004, 08:48
Beste allemaal

hoogstwaarschijnlijk kennen jullie www.hificables.co.uk wel en zijn menigekabels daar iets goedkoper maar zorgen de verzendkosten voor een bijna gelijk trekking van de prijs. Ik ben bezig om via een collega in London te kijken of hij de boel kan bestellen, ontvangen en vervolgens met minimale extra kosten naar mij kan sturen.

om uiteraard ook zijn financiele plaatje inzichtelijk te houden wil hij dan wel eerst weten om hoeveel geld het ongeveer gaat.

Dus, een ieder die serieuze interesse heeft graag hieronder de totaal prijs even vermelden, samen met het gewenste product. Let wel, nog niets is zeker, maar hoe preciezer de informatie, hoe sneller ik zekerheid heb of het wel of niet doorgaat.

Om te voorkomen dat er volgende week nog steeds aanvragen binnenkomen, bij deze even dit:
ALLE VERZOEKEN MOETEN SERIEUS ZIJN, EN UITERLIJK DONDERDAG 21OCTOBER OM 1400 UUR VERMELD STAAN, ALLES WAT DAARBUITEN VALT ZAL NIET MEEGENOMEN WORDEN.
DIT IS EEN EENMALIG AANBOD[/i]

Charl
20-10-2004, 12:06
QED Silver Anniversary stereo speaker cable (fronts)
2x 4mtr met airlocks (4mm banaanpluggen)
4mtr pair = Prijs: 80,99

QED Silver Anniversary stereo speaker cable (center)
1x 1mtr met airlocks (4mm banaanpluggen)
1mtr single = Prijs: 26,99

QED AV41: RGB SQART (SCART to SCART RGB Video Only)
1,0 mtr = prijs: 42,90

-> samen 150,88

Jij stuurt het dan vanuit jouw huis in Nederland naar mijn huis.
Hoe had je de betaling gedacht ?
Ik betaal jouw als jij het binnen hebt ?
Rembours ?

ps. wordt er ook nog wat afgepingeld, we zijn niet voor niets Nederlanders.

Edgar Smit
20-10-2004, 13:46
Het is rond en wel als volgt:

1- Doe zelf je bestelling op www.hificables.co.uk en betaal met credit card online.

2- Geef als aflever ades het volgende adres op:

Az Cargo C/O Andy Pape
Building 577
Sandringham road
Heathrow - hounslow
Middlesex tw6 3sa

3- Geef je bestelling ook aan mij door via PM inclusief je thuis adres,om een pre-info te geven aan mijn collega en om eea vast voor te bereiden om naar je te sturen binnen NL.

4- Mijn collega stuurt dit kosteloos naar mij, ik stuur dit naar je opgegeven adres, na ontvangst van de verzendkosten (binnen Nederland) op mijn rekening.

5- Om te voorkomen dat er bestellingen over 2 weken nog steeds binnenkomen, graag bestellen voor uiterlijk maandagmiddag 25 october, zodat de boel eind volgende week naar mij gestuurd kan worden.

6- op de pof begin ik niet aan.

Charl
20-10-2004, 17:28
graag bestellen voor uiterlijk maandagmiddag 25 november
U bedoeld 25 oktober ?
... uh, neemt u zelf ook wat af uit Engeland ?

Edgar Smit
21-10-2004, 07:39
zelf neem ik niets af uit de UK, maar ik ben gewoon aardig voor jullie :wink: en maak (mis)gebruik van mijn kanalen.

Eventueel ophalen van de spullen op Schiphol of in Den Haag mag ook, spaar je ook nog de verzendkosten binnen Nederland uit.

De bestellingen zijn uiteraard niet beperkt tot hificables.co.uk, mocht je ergens anders in de UK wat (DVD's ofzo 8) ) bestellen, kun je het ook laten opsturen naar genoemd adres. Maar of dat de moeite is om verzendkosten te besparen moet je zelf bepalen.

Datum is inmidels aangepast naar october :) .

Charl
21-10-2004, 12:22
Bestelling is gedaan. Zie pm. :D

Herjan
23-10-2004, 23:47
Ik doe toch niet mee, Edgar. De prijzen van de afgemonteerde QED Silver Anniversary liggen daar stukken hoger dan hier.

Dus ik schiet er niks mee op, helaas...

Edgar Smit
25-10-2004, 08:31
Herjan, geen probleem voor mij, het was slechts aan aanbod van mijn kant.

Herjan
25-10-2004, 08:53
Ik weet 't. Ik liet 't alleen even weten, aangezien je waarschijnlijk wist dat ik wel interesse had. Maar ja. Geld is ongeveer op en de kabelprijzen (althans: die ik wil hebben) vallen helaas tegen.

Succes! En topactie, dat wel! (y)

Edgar Smit
25-10-2004, 10:30
Dank je 8)
overigens slechts 1 bestelling gehad, had verwacht, helemaal omdat dit een eenmalig aanbod was, dat er meer zouden zijn.

Maarja, mijn collega ook weer blij dat hij niet is overstept met dozen :wink:

Van mij mag deze nu op slot, want ik kan dit niet nog een keer doen (helaas)

Herjan
25-10-2004, 10:30
Bij deze...