PDA

Bekijk de volledige versie : Dvd's als van the Eagles



donski
18-01-2002, 11:21
hallo allemaal,
mijn eerste dvd was die van de Eagles, echt een geweldige CD met subliem geluid. ik heb nog nooit zulk mooi geluid uit een (muziek) dvd gehoord. Weet iemand toevallig of andere artiesten ook van dit soort DVD's hebben uitgebracht want ik heb de indruk van niet, ik hoef namelijk geen muziek dvd's met perse live optredens, wèl met supermooi geluid!!!
dus weet iemand een dvd als die van de eagles, reply dan alsjeblieft!!!

later,DonSki

paul knieriem
18-01-2002, 11:29
Don Henley ** "Live Inside Job" (solo album van Eagles zanger" DTS
Roy Orbison "Black&White Night "- DTS
George Benson"Absolutely Live" DTS

Ali baba
18-01-2002, 11:33
Eurythmics : Greatest hits (oudste versie !!!)
Mylene Farmer : Music Videos (1e deel !!!)

bmateijsen
18-01-2002, 11:50
Beegees
The Corrs Mtv Unplugged
Santana Supernatural


etc...

Groet Bjorn

Arnold van Oostrum
18-01-2002, 14:02
Mooi geluid heeft ook ELO - Zoom Tour Live, een bespreking staat op onze site.

Ook de DVD van Sting - The last time heeft prachtig geluid.

jokey
19-01-2002, 13:05
Vergeet Scorpions-Acoustica DTS niet!!!:)

John Tubee
18-07-2005, 14:00
Marco Borsato "live in de Kuip" ook DTS

Ludo Keeris
18-07-2005, 18:27
Metallica's S&M is briljant!
Peter Gabriel - Growing Up Live

Eddie
18-07-2005, 18:52
hallo allemaal,
mijn eerste dvd was die van de Eagles, echt een geweldige CD met subliem geluid.
bedoel je de nieuwe Melbourne Farewell Tour dvd of Hell Freezes Over?

Hell Freezes Over met de opening van Hotel California is geniaal, niet snel zal je zo'n, bijna niet te evenaren dvd, vinden.

Heel stuk minder, maar wel met een lekkere drum vind ik Talking Heads - Stop making sense.
mazzel voor jou bijna overal in de aanbieding voor zo'n 8 euro.

De Soundstage serie, met o.a. Tom Petty en Chris Isaak (allen DTS) vind ik ook erg goed, maar toch zal de smaak van muziek de doorslag geven.

succes, en als je er zelf één vind, post dat hier ook even :wink:

Eddie
18-07-2005, 19:00
vind je trouwens niet dat "Hell Freezes Over" vrij hard gezet moet worden?
ik gebruik die dvd vaak (om mijn ego ff te strelen bij de visite) als test-dvd. toch moet de volumeknop dan over het midden, in vergelijking met "Saving private Ryan" (die ik dan erna opzet ;) ) die veel zachter gezet kan worden.

Als je van Queen houdt; de beide Greatest hits dvd's van hun zijn ook DTS

Crash Override
18-07-2005, 19:00
peter gabriel secret world live

Dennis Kuijper
18-07-2005, 19:20
Frank Boeijen - Live in Antwerpen
Rene Froger - Live in de ArenA
Bon jovi - This left feels right
U2 - Live at Slane castle
Billy Idol - Storytellers

Plus een aantal al genoemde.

Lex v/d Moolen
18-07-2005, 19:24
Als je van Queen houdt; de beide Greatest hits dvd's van hun zijn ook DTSEn dan gelijk ook het Wembley Concert van 1986, ook DTS en fantastisch goed 8)

Eddie
18-07-2005, 19:26
Als die arme jongen met dit boodschappenlijstje bij FRS aankomt, heeft ie aan 400 euro niet eens genoeg :lol:

Dennis Kuijper
18-07-2005, 19:45
Als je van Queen houdt; de beide Greatest hits dvd's van hun zijn ook DTSEn dan gelijk ook het Wembley Concert van 1986, ook DTS en fantastisch goed 8)

Dit concert von ik echt niet goed klinken,zeker niet in vergelijking met die nieuwe Eagles dvd en de beeldkwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven.Verder wel het beste concert wat Queen ooit heeft gegeven vind ik.

Lex v/d Moolen
18-07-2005, 20:06
Als je van Queen houdt; de beide Greatest hits dvd's van hun zijn ook DTSEn dan gelijk ook het Wembley Concert van 1986, ook DTS en fantastisch goed 8)

Dit concert von ik echt niet goed klinken,zeker niet in vergelijking met die nieuwe Eagles dvd en de beeldkwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven.Verder wel het beste concert wat Queen ooit heeft gegeven vind ik.Ik vond het wel goed klinken. Niet zo goed als Eagles zekers, maar dat is ook niet zo verwonderlijk, dat concert was in een gesloten tennisstadion, Queen trad op in een gigantisch open Wembley Stadion. Een enorm verschil in akoestiek.
Beeldkwalteit vind ik niet zo belangrijk in dit geval.

Ludo Keeris
18-07-2005, 21:21
Als je van Queen houdt; de beide Greatest hits dvd's van hun zijn ook DTSEn dan gelijk ook het Wembley Concert van 1986, ook DTS en fantastisch goed 8)

Dit concert von ik echt niet goed klinken,zeker niet in vergelijking met die nieuwe Eagles dvd en de beeldkwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven.Verder wel het beste concert wat Queen ooit heeft gegeven vind ik.Ik vond het wel goed klinken. Niet zo goed als Eagles zekers, maar dat is ook niet zo verwonderlijk, dat concert was in een gesloten tennisstadion, Queen trad op in een gigantisch open Wembley Stadion. Een enorm verschil in akoestiek.
Beeldkwalteit vind ik niet zo belangrijk in dit geval.

Plus nog even het jaartal niet vergeten. Queen was in 1986, The Eagles 1994. In die jaren is er veel veranderd op -met name digitale- geluidsregistratie.

Dennis Kuijper
18-07-2005, 21:37
Als je van Queen houdt; de beide Greatest hits dvd's van hun zijn ook DTSEn dan gelijk ook het Wembley Concert van 1986, ook DTS en fantastisch goed 8)

Dit concert von ik echt niet goed klinken,zeker niet in vergelijking met die nieuwe Eagles dvd en de beeldkwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven.Verder wel het beste concert wat Queen ooit heeft gegeven vind ik.Ik vond het wel goed klinken. Niet zo goed als Eagles zekers, maar dat is ook niet zo verwonderlijk, dat concert was in een gesloten tennisstadion, Queen trad op in een gigantisch open Wembley Stadion. Een enorm verschil in akoestiek.
Beeldkwalteit vind ik niet zo belangrijk in dit geval.

Plus nog even het jaartal niet vergeten. Queen was in 1986, The Eagles 1994. In die jaren is er veel veranderd op -met name digitale- geluidsregistratie.

Zeker,maar de topic starter vraag om dvds met een geluidskwaliteit net als die van The eagels.Maar ik vond het echt niet goed klinken,ook niet voor een stadion concert,vergelijk hem maar met Marco Borsato -Live in de kuip,maar het jaartal speelt zeker mee.

Eddie
18-07-2005, 21:41
Zeker,maar de topic starter vraag om dvds met een geluidskwaliteit net als die van The eagels
misschien iets van Eric Clapton?
lijkt me ook zo'n muziekfreak, ik hou er niet van en heb daar dus geen dvd's van...

de topicstarter heeft iig niet zijn "waarschuw" hokje aangevinkt, anders beleeft ie morgen nog wat :lol:

Rogier Bruggeman
20-07-2005, 18:03
Denk niet dat hij de nieuwe bedoelt van de Eagles . Kijk even naar de datum wanneer het topic is gestart (2002) :shock: en het aantal posts van de persoon. Denk niet dat je die hier nog terugvindt.... :lol:

hallo allemaal,
mijn eerste dvd was die van de Eagles, echt een geweldige CD met subliem geluid.
bedoel je de nieuwe Melbourne Farewell Tour dvd of Hell Freezes Over?

Hell Freezes Over met de opening van Hotel California is geniaal, niet snel zal je zo'n, bijna niet te evenaren dvd, vinden.

Heel stuk minder, maar wel met een lekkere drum vind ik Talking Heads - Stop making sense.
mazzel voor jou bijna overal in de aanbieding voor zo'n 8 euro.

De Soundstage serie, met o.a. Tom Petty en Chris Isaak (allen DTS) vind ik ook erg goed, maar toch zal de smaak van muziek de doorslag geven.

succes, en als je er zelf één vind, post dat hier ook even :wink:

Ralph71
21-07-2005, 11:26
Kwalitatief vind ik dit de beste muziek-dvd's (met de "Eagles: Farewell Tour" als absolute uitschieter naar boven):

Nationaal

Bløf: Live 2004
Marco Borsato: Zien (Live in De Kuip)

Internationaal

Phil Collins: Finally...The First Farewell Tour
Eagles: Farewell I Tour - Live From Melbourne
Eagles: Hell Freezes Over
Roy Orbison: Black & White Night
Laura Pausini: Live 2001-2002 World Tour
Toto - Live In Amsterdam (25th Anniversary)
U2: Go Home: Live from Slane Castle Ireland
Roger Waters: In The Flesh - Live
Robbie Williams: The Robbie Williams Show
Robbie Williams: Live at Knebworth

Edwin V
25-07-2005, 07:16
Jarre in China heeft een schitterende surround track.

Cyrus the Virus
25-07-2005, 07:52
Metallica's S&M is briljant!
Om maar even iets te noemen!