PDA

Bekijk de volledige versie : BEAMERLAND



Marcel Lahaije
22-10-2004, 11:42
Hallo,

ik heb besloten om ook tot aanschaf van een beamer over te gaan en zo het ultieme bioscoop gevoel te ervaren...

Het budget wat ik uit wil geven is ongeveer 1.500 - 2.000. Omdat ik zelf niet zo veel verstand heb van beamers lijkt het me raadzaam om dit bij een speciaalzaak te halen. Mijn keuze is gevallen op beamerland in Duiven.

Heeft iemand hier goede (of minder goede) ervaring mee?

Ik zag dat ze een aanbieding hadden van een mitsubishi HC 3 inclusief een scherm voor 1.899,-. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hoekie
22-10-2004, 20:04
Hallo,

ik heb besloten om ook tot aanschaf van een beamer over te gaan en zo het ultieme bioscoop gevoel te ervaren...

Het budget wat ik uit wil geven is ongeveer 1.500 - 2.000. Omdat ik zelf niet zo veel verstand heb van beamers lijkt het me raadzaam om dit bij een speciaalzaak te halen. Mijn keuze is gevallen op beamerland in Duiven.

Heeft iemand hier goede (of minder goede) ervaring mee?

Ik zag dat ze een aanbieding hadden van een mitsubishi HC 3 inclusief een scherm voor 1.899,-. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hey ik ben ook opzoek. Voor het budget denk ik dat er betere zijn.
Hitachi TX100 en/of Epson TW200 worden hoog aangeschreven.
Ik ga morgen voor een demo naar ICT shop (www.htforum.nl) voor deze 2 beamers. Ben benieuwd en zal mijn ervaring posten.

gr. Alex

Albert Kostwinder
23-10-2004, 09:59
www.livingcinema.nl voor Themescene H30 in Wassenaar. Vinden velen, waaronder ik, iets mooier dan o.a. tw200 en voor veeel minder geld! Zeker een kijkje waard :wink: