PDA

Bekijk de volledige versie : kan niet meer rondkijken



King Dingeling
18-01-2002, 12:10
Ik kan niet meer rondkijken op de site !

Overal waar ik heen wil gaan krijg ik die reclame te zien van Lara Croft in Tombraider.... dan stat daar onder klik hier om verder te gaan en dan kom ik weer op die pagina :confused: :confused:

jeetje18
18-01-2002, 12:16
er zijn rottere dingen dan telkens met dubbel-D over je scherm te zien rollen....

Koen Crijns
18-01-2002, 12:32
Het probleem is denkelijk dat de klok van je PC meer dan vijf minuten voorloopt op de werkelijke tijd. Zet je klok eens goed en probeer het dan opnieuw!

We zijn bezig met het zoeken naar een oplossing voor 't probleem dat het nieuwe A4-advertentie systeem niet werkt als mensen hun PC-tijd vooruit hebben gezet.

Jeroen Driessen
18-01-2002, 13:06
Kan er geen bannerloze versie bekeken worden? Vaste members kijken toch niet meer naar de reclames, dus voor die groep heeft het geen zin.

Koen Crijns
18-01-2002, 13:14
Misschien komt dit als een schok voor je: maar ook mensen die een website onderhouden moeten eten, hebben graag een dak boven hun hoofd, willen om de zoveel tijd een DVD-tje kunnen kopen en zo verder. En zoals bekend kosten dit soort zaken sinds we ver voor de Romeinse tijd van ruil-handel zijn afgestapt geld: geld dat op de een of andere manier toch verdiend moet worden. Dan heb ik 't nog niet over andere zaken die geld kosten: servers, software, ja zelfs PTT-kosten voor 't heen-en-weer verzenden van DVD's. Aangezien er in de huidige vorm geen inkomstenbron bestaat vanuit de bezoekers van DVD.nl zullen de inkomsten toch ergens anders uit moeten komen: ergo banners en andere typen advertenties.

Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat het maken van een site als DVD.nl niet voor niets kan.

bmateijsen
18-01-2002, 13:32
Well spoken Koen!!

ik vind de banners zeer discreet geplaatst.. voor zowel adverteerders als bezoekers..

Ik ben blij dat ze in ieder geval deze site draaiend houden.

Groet Bjorn

Leon Grave
18-01-2002, 14:41
Het probleem met pc's waar de tijd vooruit stond en dus alleen de advertentie te zien kregen is opgelost.

PM
18-01-2002, 14:45
crew... ff vraagje...
Werken jullie 40 uur in de week voor deze site of hoe zit dat allemaal??
Nu is dit probleem in no-time opgelost... dus er moet iemand zijn die er meteen aan kan beginnen....
Of ben ik nu te nieuwsgierig...??:D