PDA

Bekijk de volledige versie : kabels



yulianto
23-10-2004, 13:01
luister ik had het erover dat de persoon in kwestie niet meer dan 30 euro wou uitgeven dus nam ik natuurlijk aan dat hij zich ook een budget installatie zou aanschaffen. luister ikzelf gebruik ook niets anders dan van den hull, monster, wireworld, chord en betterkables in mijn systeem. kijk maar op http://www.mijnhometheater.nl/index.html?url=/yulianto.htm maar als ik maar een setje had van rond de 300 euro ga ik dus echt geen kabels kopen van 200 euro per kabeltje. en als je had gekeken naar de rest van de mail die ik geplaatst had harry. dan had je gezien dat ik inderdaad een uitste prijs noemde van de siltec kabel. zo is de stockholm kabel in het gamma siltec wel ongeveer 6000 euro per meter. hoop een misverstand uit de wereld te hebben geholpen.

Christiaan Sauer
23-10-2004, 14:10
a. Hoofdletters maken je stukje veel duidelijker leesbaar.
b. Je hebt een nieuwe thread gemaakt ipv te reageren op de betreffende thread ;) Deze kan dus dicht ;) En als je deze tekst even copy past in de goeie thread ;) Wel zo handig dan.

Herjan
23-10-2004, 17:08
Bij deze een slotje (zie Christiaan's 2e punt) en een dringend verzoek om de leesbaarheid te verhogen van je tekst, want persoonlijk wil ik niet eens beginnen om te proberen dit te lezen!

mradem
23-10-2004, 17:15
Je vergeet te zeggen : Luister... :) .

Herjan
23-10-2004, 23:28
Oeps... slotje vergeten... :oops: