PDA

Bekijk de volledige versie : Wat is het verschil?



YouriClaessens
25-10-2004, 08:58
Ik ga vandaag naar de mediamarkt in heerlen en maastricht (en misschien vlak over de grens) om eens beamers te kijken. Nu heb ik een paar vragen:

-Een vriend van me is er vorige week ook geweest maar ze wilden alleen de beamer laten zien die al aanstond. De andere beamers konden ze niet aanzetten. Dat moet toch wel gaan of niet dan?
- Weet iemand nog andere winkels in de buurt van Roermond om beamers werkend te zien?
- Ik ben aan het twijfelen (via internet, ja, ik weet dat ik ze eerst werkend moet zien) tussen deze beamers:

- Infocus X1
- benq PB7100 of PB6100
- Sanyo z2
Ik wil er voornamelijk films op kijken op breedbeeldformaat en op 3 meter afstand. Hoe groot kan mijn scherm dan worden?

Alvast bedankt!! :D

Ron-G
25-10-2004, 09:36
Ik kan hier maar een simpel antwoord geven, als ze niet willen demonstreren, heel simpel dan toch niet, dan maak ik rechtstreeks rechtsomkeert en wandel de zaak uit.........je komt hier geen pakje boter kopen toch.

Maar dat kan je wel een beetje verwachten van een "Mediamarkt" dit is een hele leuke zaak om te kopen als je exact weet wat je wilt, en het zo uit het rek trekt........maar voor een "deskundig" advies durf ik me handen niet in het vuur te steken bij een zo grote zaak, misschien dat er 1 of 2 bekwame "vaste" medewerkers rondlopen maar dan nog hebben die de opdracht om binnen 5 minuten uit te zoeken of jij dan wel of niet bereid bent te kopen en hebben ze ook maar enigzinds het idee dat jij niet gaat kopen dan hebben ze het ineens druk met andere zaken.

Ik vind persoonlijk Mediamarkt niet de zaak om een beamer te gaan kopen, maar dat is mijn bescheiden mening, ik heb mijn beamer bij Correct in Rotterdam gekocht, die wel alle beamer's die ze verkopen gewoon spelend hebben aan staan, ook dit is natuurlijk een grootgrutter maar nemen ze in ieder geval nog de tijd voor je, en je kan zelf op je gemak in een redelijk goed verduisterde omgeving alle beamers bekijken en als een beamer niet aan staat, zetten zij hem wel even aan voor je, komt waarschijnlijk ook omdat de beamer afdeling niet in het hoofdpand zit maar in een apart pand aan de Ceintuurbaan en niet aan de Bergweg ( als je er bekend bent ) want ook in het hoofdpand moet je niet teveel moeilijke vragen stellen.....

Maar ik kan je helaas geen adres in de buurt van Limburg geven, maar ik neem aan dat er toch ook wel iets anders zit dan MM die beamer's verkopen en vooral die ze spelend hebben staan of ze op zijn minst spelend willen opstellen voor je, en als dat niet zo is neem eens een ritje naar rotjeknor :wink: en ga eens kijken bij Correct die hebben er minimaal een stuk of 30 staan maar zitten er ook bij in een prijsklasse ver boven de 10.000 eurie's die moet je dan maar even vergeten.

Marcel Lahaije
25-10-2004, 18:03
- Weet iemand nog andere winkels in de buurt van Roermond om beamers werkend te zien?
-

probeer het eens bij Paulissen in Roermond of anders Stassen in Venlo.

YouriClaessens
26-10-2004, 09:11
Poulissen heeft alleen hele dure beamers opgesteld, ze stelden me nu een beamer van NEC op die volgens mij 1400 euro was.

Stassen in Venlo heb ik gemaild :) Bedankt!

rein van haeften
26-10-2004, 15:44
ga anders eens bij grobi kijken in kaarst duitsland die nemen de tijd voor je en hebben veel staan dat is ook nog eens bij jou in de buurt

johnnyscrewdriver
02-01-2005, 14:26
Ik wil er voornamelijk films op kijken op breedbeeldformaat en op 3 meter afstand. Hoe groot kan mijn scherm dan worden?

Alvast bedankt!! :D

Ik heb me een Benq PB 7110 besteld maar deze komt pas 25 januari binnen :? . Deze heb ik louter op specs besteld en heb deze dus nog niet zien spelen :oops: . Mijn vorige was een acer PD-523 en deze had ik ook louter op specs gekocht, maar was een zware tegenvaller :cry: ! Enorm veel last van ghosting ! En dat voor een DLP-projector ! Onbegrijpbaar ! Films afgespeeld via de pc waren dan weer wel goed ! Films via analoog signaal dus niet... :?: :?: :?:

:!: Om de grootte van je scherm te berekenen, kan je naar volgende URL gaan : :!:

http://www.projectorcentral.com/BenQ-PB7110-projection-calculator.htm

SuperDre
02-01-2005, 15:41
Ik heb me een Benq PB 7110 besteld maar deze komt pas 25 januari binnen :? . Deze heb ik louter op specs besteld en heb deze dus nog niet zien spelen :oops: . Mijn vorige was een acer PD-523 en deze had ik ook louter op specs gekocht, maar was een zware tegenvaller :cry: ! Enorm veel last van ghosting ! En dat voor een DLP-projector ! Onbegrijpbaar ! Films afgespeeld via de pc waren dan weer wel goed ! Films via analoog signaal dus niet... :?: :?: :?:

En dat heeft jou niet geleerd om nooit een product alleen maar op specs te kopen? hmm.. waarschijnlijk ga je weer een tegenvaller tegenmoet..

johnnyscrewdriver
03-01-2005, 21:30
Tja... als je tegenwoordig al niet meer op de specs van de leverancier kunt afgaan... Ik heb immers al 7 projectors op deze manier gekocht. En van de 6 eerste was ik steeds heel tevreden ! Ik koop mij immers jaarlijks een nieuwe projector op deze manier.
De voorlaatste was ook een DLP (HP 6120) en van deze was ik heel echt tevreden ! Alleen heeft acer nu echt wel afgedaan bij mij. Ik heb nog nooit een Benq gehad, maar de 3-jarige garantie-periode zegt toch veel.

PM
04-01-2005, 12:00
Bij 3 meter kijkafstand vind ik zelf een 2 meter breed beeld fijn (ik heb groter en kleiner geprobeerd)