PDA

Bekijk de volledige versie : Panasonic Quintrix breedbeeld met verticale strepen



backie9
30-10-2004, 09:24
Hallo,

Ik heb even een vraag met betrekking tot mijn panasonic breedbeeld.
Al vanaf het begin dat ik dat toestel had, heb ik afentoe bij fellere kleuren verticale strepen in beeld. Mij stoort het niet erg, maar een maat van mij vraagt zich af of dit wel ok is. Zijn er mensen die deze strepen kennen. Zo ja, wat is het? En wat kun je er aan doen?

Mvg

Duncan

damaster
30-10-2004, 09:36
Hmm, trinitron beeldbuizen hebben 2 horizontale lijnen, en dat hoort gewoon(komt geloof ik omdat er tegen 2 draden wordt geschenen)maar verticale strepen, geen id :?:

mcdouma
30-10-2004, 09:43
Heb al 10 jaar een PANASONIC QUINTRIX BREEDBEELD 72 cm, heb altijd al last gehad met vertikale vlakken, dit komt vooral voor bij donkere opnames, en alleen bij dvds, dan heb ik een iets lichter vlak van wel 10 cm in beeld, verder heb ik bij t bekijken van ntsc dvds een witte lijn boven in beeld. Ik stoor me er nu niet meer aan, volgend jaar toch een plasma.

backie9
30-10-2004, 09:49
Nou,
Ik heb het voornamelijk idd bij DVD's, maar heel licht ook afentoe bij normale tv uitzendingen. Moet je wel goed kijken overigens.
Maar, ik ben dus niet de enige. Voor de rest prima kastje


Tnx


Duncan

basset
01-11-2004, 09:43
Ik heb het ook op mijn JVC. Ik zou er toch even mee terug gaan of iemand laten komen, want het hoort absoluut niet volgens mij.

Verder vind wel ik dat Panasonic mooie TV's maakt.