PDA

Bekijk de volledige versie : Dvd-beveiliging kan schadelijk zijn voor speler



Eric van Ballegoie
30-10-2004, 18:10
Dvd-beveiliging kan schadelijk zijn voor speler



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1488)

Richard B.
30-10-2004, 20:24
Linke soep. Ik hou er sowieso niet van dat er bij huur-dvd's dingen op de schijf geplakt zijn. Het is vragen om problemen.

Nandor
30-10-2004, 20:57
En dan vinden ze het gek dat de verhuur terug loopt...

Dennis V.
30-10-2004, 21:18
gelukkig heb ik nog nooit iets gehuurd ... (ga het ook niet doen ...)

Groet
Dennis 8)

chimera01
30-10-2004, 21:20
Tja dan wordt huren ook een zaak die passe raakt.

Ronduit dom van de verhuurder als hij/zij met deze kennis doorgaat met deze techniek.

Christiaan Sauer
30-10-2004, 22:01
Ach, het zal waarschijnlijk wel redelijk loslopen met dit soort dingen denk ik :) Het zal vast en zeker voorkomen hoor, maar het zou me ook niet verbazen als veel verhuurders gewoon niet weten dat het schadelijk is. Wijs ze er een keertje op en ze zullen het bij de nieuwere dvd's wel anders doen. Hoop je dan ;)

Harry B.
30-10-2004, 22:41
Pffff, ik schrok al bij het lezen van de titel, maar het geldt gelukkig alleen voor huur dvd's.

Wizz-Art
30-10-2004, 23:09
Deze waarschuwing is goed, maar er zijn zat videotheken (het meerendeel) die niet op de disc zelf beveiligen.

JCL
31-10-2004, 10:03
idd, ik heb me helemaal blauw gehuurd bij Videoland, doe het nog steeds (wat me eraan doet denken dat ik zo ff op de fiets spring :twisted: ) maar die flikken er niets mee. Die kerel heeft een of andere machine uit Japan laten overkomen a €10.000 die alle schijfjes weer zo goed als nieuw maakt. Ik heb ooit een Armegaddon gehuurt, flipper en dus ONDER de krassen! Hij zei wacht maar even, was ook zo klaar, ding was weer als nieuw! Nooit problemen gehad bij Videoland en ze zijn echt waanzinnig goedkoop! €1.75 voor een dagfilm!!! €1.25 voor een weekfilm. Niet voor iedereen, maar ze hebben ieder half jaar een aanbieding: €50 betalen, €100 tegoed. Dat heb ik nu al 2 keer gedaan, werkt prima, ik kan er een heel jaar mee doen en dan maar weer opladen.

El Barto
03-11-2004, 18:10
Nog een minpunt bij huur DVDs...

ik weet niet wat sommige mensen doen met een huurDVD, maar het gebeurd vaak dat ik een DVD huur die net een paar dagen uit is en dan al meer krassen heeft dan een gemiddelde langspeelplaat! Ongelovelijk dat de zo met (andermans!) spullen om kan gaan.

El Barto
03-11-2004, 18:13
Niet voor iedereen, maar ze hebben ieder half jaar een aanbieding: €50 betalen, €100 tegoed. Dat heb ik nu al 2 keer gedaan, werkt prima, ik kan er een heel jaar mee doen en dan maar weer opladen.

Heb ik bij mijn Videolandje hier in Amsterdam ook, echt perfect! in Juni (zomeractie) en december (kerstactie) kun je voor €50,- €100,- tegoed kopen. Helemaal toppie.

Joost v.d. Ham
03-11-2004, 18:45
Ik schrok even van de titel maar het is niet zo erg, huren doe ik toch niet!

JCL
03-11-2004, 19:26
Nog een minpunt bij huur DVDs...

ik weet niet wat sommige mensen doen met een huurDVD, maar het gebeurd vaak dat ik een DVD huur die net een paar dagen uit is en dan al meer krassen heeft dan een gemiddelde langspeelplaat! Ongelovelijk dat de zo met (andermans!) spullen om kan gaan.

Ja da's zeker waar! Tis echt dramatisch. Maarja, ik heb zelden dat hij niet meer speeld, anders uiteraard gratis andere.

Wizz-Art
04-11-2004, 01:57
Nog een minpunt bij huur DVDs...

ik weet niet wat sommige mensen doen met een huurDVD, maar het gebeurd vaak dat ik een DVD huur die net een paar dagen uit is en dan al meer krassen heeft dan een gemiddelde langspeelplaat! Ongelovelijk dat de zo met (andermans!) spullen om kan gaan.

Ja da's zeker waar! Tis echt dramatisch. Maarja, ik heb zelden dat hij niet meer speeld, anders uiteraard gratis andere.

Die actie doen wij (MoviesMore-zeeland) over 2weken, er zijn echt veel klanten die dan doodleuk 100euro huurtegoed kopen (is dus 200euro huren)

Over die nieuwe dagfilms...soms doet het je pijn in je hart als je ziet in welke staat je ze terug krijgt :cry:

JCL
04-11-2004, 11:31
Nog een minpunt bij huur DVDs...

ik weet niet wat sommige mensen doen met een huurDVD, maar het gebeurd vaak dat ik een DVD huur die net een paar dagen uit is en dan al meer krassen heeft dan een gemiddelde langspeelplaat! Ongelovelijk dat de zo met (andermans!) spullen om kan gaan.

Ja da's zeker waar! Tis echt dramatisch. Maarja, ik heb zelden dat hij niet meer speeld, anders uiteraard gratis andere.

Die actie doen wij (MoviesMore-zeeland) over 2weken, er zijn echt veel klanten die dan doodleuk 100euro huurtegoed kopen (is dus 200euro huren)

Over die nieuwe dagfilms...soms doet het je pijn in je hart als je ziet in welke staat je ze terug krijgt :cry:

Spreken jullie je klanten er op aan dan? Dat zou ik iig wel doen als videotheek zijnde, je weet altijd wie hem het laatst heeft gehad.