PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe DVD-speler, Nieuwe Foto's homepage.



martin
19-01-2002, 14:10
Hi.

Voor de gene die super nieuwsgierig zijn kunnen me nieuwe aanwinst bekijken op me site, en ik heb nieuwe foto's erbij gezet.

dank u.

Luther Hartog
19-01-2002, 14:15
Ik ben supernieuwsgierig, ik ben erg trots op je hoor:)Wanneer hou je een feestje?

martin
19-01-2002, 14:20
Ik ben supernieuwsgierig, ik ben erg trots op je hoor:)Wanneer hou je een feestje?

Ja bedankt Luther, jij bent 1 van de weinige die het wel kan waarderen.

Alleen jammer dat niet iedereen kan het waarderen dat ik het leuk vindt, het gezeik moet nu maar eens afgelopen zijn.
zich afvragen waarvan je het doet ofzo.

sorry dat ik zo reageer maar het is nu eenmaal zo.

Luther Hartog
19-01-2002, 15:06
Ik geef je helemaal gelijk, jij hebt er voor gewerkt en niet zij. Wanneer ik op mijn eigen kom te wonen zal het eerste wat ik koop een HT zijn, het kan me niet schelen wat mensen die ik niet ken daarvan zeggen. Dat mogen ze lekker zelf weten:p

eatmyshorts
19-01-2002, 15:12
JEZUS FUCKING CHRIST!!!!!!!!!!!


DIT is egt MEGA maar dan ook MEGAVET.

OEI, dit is egt zwaar relaxed, wat is dat eigenlijk voor een tv???

eatmyshorts
19-01-2002, 15:14
lama, ik zie al dat het een THOMSON is.

na egt, gefeliciflapstaard.

Ander vraagje, wat kost dit nou ongeveer, in zijn totaal.

Dan bedoel ik de complete set die je nu hebt staan, zonder dingen die je hebt gehad en zonder al je dvd's

Marco
19-01-2002, 15:29
Wat heb ik nou gehoord? Geef Martin een feesie :D ;) :D

BTW: die SD-900 valt wel op met die champagne kleur. Had Frank geen zwarte model?

martin
19-01-2002, 15:30
Hoi bedankt.

Ik ga hier geen prijzen noemen, alles is terug tevinden op het web als je het wilt weten :)

Het gaat erom dat het gewoon leuk is, en dat wil ik met jullie delen, daar zijn we toch DVD-Freaks voor.

waar kunnen we jou set bewonderen eatmyshort ???

martin
19-01-2002, 15:33
Wat heb ik nou gehoord? Geef Martin een feesie :D ;) :D

BTW: die SD-900 valt wel op met die champagne kleur. Had Frank geen zwarte model?

De 900 is alleen maar in het champie kleur tekoop in europa.
in de U.S is deze wel gewoon in het zwart tekoop.

Een feesie, ja vanavond, lekker naar Tomb raider kijken. ben benieuwd hoe deze film klinkt.

Luther Hartog
19-01-2002, 15:37
Een feesie, ja vanavond, lekker naar Tomb raider kijken. ben benieuwd hoe deze film klinkt. Misschien dat ie op DVD beter is, maar ik vond het niet veel bijzonders, misschien dat ik hem ooit win;)

Olaf M.
19-01-2002, 16:30
Mooi spelertje !
Hoe is het beeld vergeleken met je ouwe Pioneer ?
Is het veel beter met progressive ?

Ik was van de week trouwens in MM Arena en daar heb ik besloten dat als ik een eigen huis heb mn huidige breedbek tv ga vervangen door zo'n Toshiba projectietv. Degene die daar stond was echt Phat ! Zo mooi beeldhttp://www.plauder-smilies.de/love.gif

eatmyshorts
19-01-2002, 16:50
Hoi bedankt.

Ik ga hier geen prijzen noemen, alles is terug t evinden op het web als je het wilt wete n :)

Het gaat erom dat het gewoon leuk is, en dat wil ik met jullie delen, daar zijn we toch DVD-Freaks voor.

waar kunnen we jou set bewonderen eatmyshort ???


Nou ik had gewild dat ik zo'n mooie set had.

Ik ben nog neit zo oud en ik woon nog bij mijn ouders.

Ik doe het nu met een all in one set van LG. Gekregen voor inkoopsprijs.
Moet zeggen dat hij vele malen beter presteerd dan verwacht.

Dit is de eerste dvd-speler die ik in mijn bezit heb 4 dagen geleden gekregen. Eerst maar eens kijken of het me een beetje bevalt. En voor in mijn slaapkamer, vind ik zo'n set als jij heb wel een beetje overdreven.

Maar zodra ik uit huis ben en echt werk heb, of centjes, dan ga ik toch ook wel voor zo'n mooie grote set.

Spaar nu BTW voor een LOEWE tv, weet nog niet welk, misschien een Calida of een XELOS.

Maar van mijn set hoef je voorlopig dus niet zoveel van te verwachten dus.

Camille
19-01-2002, 17:07
Hey Martin,

Dit is ook echt supervet, net zo vet als de thuisbios van Eric!

Dave
19-01-2002, 17:36
He die Martin echt super je Collectie man :D

En gefeliciteerd met je nieuwe speler!

Zag trouwens dat je in de HVT stond geinig interview trouwens...

martin
19-01-2002, 17:52
Je bedoelt Music Home, ja klopt in het december nummer vroegen ze of er nog mensen waren die hun set wilde tonen.
ik had niet verwacht dat het zo znel zou gaan, wel lachen om je eigen in een HI-FI blad tezien staan.

Bedankt mannen voor de leuke reacties.

The eagles en luizenleven klinkt als de beste, nu nog even al me andere films gaan kijken/luisteren ;)

martin
19-01-2002, 17:54
Hey Martin,

Dit is ook echt supervet, net zo vet als de thuisbios van Eric!

Eric heeft er een mooie kamer van gemaakt, bij ons staat het in de woonkamer. ook ik droom wel eens van een toffe HT room met een CRT projector en geen buren.

refused
19-01-2002, 18:38
ziet er allemaaaaal strakkkk uit :)

over de nieuwe dvdspeler: Toshiba!!!!!!!!!!!!!!!
Superspul vinnik dat, ik heb zelf de sd210e (heel wat goedkoper) maar die is al mega mega goed.

Veel kijk/luisterplezier he!

aan de fotos te zien heb je wel wat buren naast je? klagen die niet? :))

calex
19-01-2002, 20:01
Hoi Martin

Leuk die nieuwe foto,s, toffe speler he' de Tosh
ik hoor het wel van je.

Grtz.Henny ;) ;)

Mark S
21-01-2002, 07:25
KolereChristus, hier word ik gewoon bang van.

MrSissor
21-01-2002, 07:44
Goedemorgen

Wat een superset echt gaaf zeg.
Maar euh wat voor prijs heb je gewonnen staats of postcode?

Met Vriendelijke Groet

martin
21-01-2002, 17:46
nee hoor geen lotto gewonnen, ik ben ook al een tijdje bezig,vanaf het DD tijdperk in 1998, alles langzaam op gebouwd.
spullen gekocht en weer verkocht, ik denk nu wel dat ik klaar bent. Maar dat laatste zinnetje moet je maar met een korrel zout nemen ;)

ik ben nu erg tevreden met wat ik heb. ( denk ik )

Rob P.
21-01-2002, 17:54
ik ben nu erg tevreden met wat ik heb. ( denk ik )

Nou, indien je ooit weer iets nieuws wilt, mag je je 'oude' apparatuur wel bij mij stallen hoor. Vind ik geen probleem:D :D :D

martin
21-01-2002, 18:05
Ja is goed ROB, ik zal aan je denken ;)