PDA

Bekijk de volledige versie : De DVD Top 50/Tombraider advertentie



Luther Hartog
19-01-2002, 17:09
Hoi, ik weet niet of dit de bedoeling is, maar als je de DVD top 50 wil bekijken krijg je een veel te grote advertentie van Tombraider. Heeft de crew soms bezoek gehad van deze dame
?

Marco
19-01-2002, 17:21
Heeft de crew soms bezoek gehad van deze dame ?
Niet van haar, maar wel van Paramount ;)

Alex Bel-Gy-Bel
19-01-2002, 20:52
Hoi, ik weet niet of dit de bedoeling is, maar als je de DVD top 50 wil bekijken krijg je een veel te grote advertentie van Tombraider.

€uro, €uro, €uro.:D

Luther Hartog
19-01-2002, 21:56
Krijgt elk forum-member dan een exemplaar van deze DVD?

Eric van Ballegoie
20-01-2002, 15:43
In de huidige moeilijke-advertentie-tijd zijn we opzoek gegaan naar een nieuwe manier om reclames weer te geven en dit is een van de manieren waarmee we aan het experimenteren zijn. De A4 banner komt maximaal 1 maal per vijf minuten op je scherm.

Remco Out
20-01-2002, 19:42
Nou nou, dat is inderdaad weer nieuw, alleen wel heel vervelend als je computer al zo traag loopt en dan ook nog eens moet wachten tot je bij de pagina bent waar je wilde zijn. Gelukkig loopt de computer vandaag alweer wat sneller.

Jan
20-01-2002, 22:25
OOO, ik dacht al dat ik het elke keer weer presteerde om op de verkeerde recensie of artikel te klikken, ik begon al aan mezelf te twijfelen !!:eek:

Bram _Cerberus_ Kocken
20-01-2002, 22:37
In de huidige moeilijke-advertentie-tijd zijn we opzoek gegaan naar een nieuwe manier om reclames weer te geven en dit is een van de manieren waarmee we aan het experimenteren zijn. De A4 banner komt maximaal 1 maal per vijf minuten op je scherm.

O, dacht wel dat het om reclames ging... gelukkig wel dattie maar om de 5 min in beeld komt!

Mark S
21-01-2002, 14:01
Ja, doodziek word ik van die Tomb Raider advertentie.
Lijkt wel op die verplichte intro's aan het begin van een dvd-film waar je niet aan voorbij kunt gaan.
Een ongeschreven wet zegt dat een banner niet ver boven de 20K uit mag komen, en nu krijg ik doodleuk steeds een plaat van meer dan 60K voor mijn neus.
Kunnen jullie geen cookie meesturen die checkt of je 'em al gezien hebt, zodat ie de volgende keer geskipt wordt?
Of verstuur hem gewoon met de nieuwsbrief.

Bram _Cerberus_ Kocken
21-01-2002, 16:29
Ja, doodziek word ik van die Tomb Raider advertentie.
Lijkt wel op die verplichte intro's aan het begin van een dvd-film waar je niet aan voorbij kunt gaan.
Een ongeschreven wet zegt dat een banner niet ver boven de 20K uit mag komen, en nu krijg ik doodleuk steeds een plaat van meer dan 60K voor mijn neus.
Kunnen jullie geen cookie meesturen die checkt of je 'em al gezien hebt, zodat ie de volgende keer geskipt wordt?
Of verstuur hem gewoon met de nieuwsbrief.

Jezus, zeur es niet zo... sorry dat ik het zeg maar je doet net alsof je ineens een uur langer aant laden ben op die pagina's... :rolleyes: :mad:
Maar wat wil je dan, dat DVD.nl ermee kapt en offline gaat? Of dat je ineens in je nieuwsbrief te lezen krijgt dat je een X bedrag aan abbonnement moet gaan dokken?? :confused:

Ik vind nog altijd beter als pop-ups/ongevraagde e-mails met een bult reclame enzo. Ik heb er geen problemen mee...! :cool: :p

Mark S
21-01-2002, 16:38
Misschien dat ik een neiging heb om me nogal cru uit te drukken, maar
helaas woon ik een een dermate achterlijk en achtergesteld gat dat ik met een 56k moet inbellen, in combinatie met php schiet dat dus niet op.
Pop-ups kun je uitzetten, dit dus niet. En hij komt dus niet alleen iedere 5 minuten langs, maar bij iedere review die je aanklikt vanaf de index. Blijft m.i. overeind dat de plaat onnodig zwaar is.
En als ik zou moeten dokken indien mij dat van ongewenste reclame vrijwaart zou ik dat doen, why not?

Mark S
21-01-2002, 16:43
En ter aanvulling, Eric van Ballegoie geeft zelf aan dat het om een experiment gaat. Dus waarom zou ik dan geen suggesties mogen geven?

Bram _Cerberus_ Kocken
21-01-2002, 16:43
En als ik zou moeten dokken indien mij dat van ongewenste reclame vrijwaart zou ik dat doen, why not?

Denk dat er nie veel anderen zijn die er zo over denken :)

Ik leef trouwens ook in zo'n achtergestelde wereld, waar alleen telefoon leeft. We hebben nu ISDN, maar misschien dat we vanaf februari ADSL/Maxstream krijgen, da scheelt wel een bult aan telefoonkosten !!! maar dat ligt een beetje aan het ouderlijk gezag.

Bram _Cerberus_ Kocken
21-01-2002, 16:50
En ter aanvulling, Eric van Ballegoie geeft zelf aan dat het om een experiment gaat. Dus waarom zou ik dan geen suggesties mogen geven?
Suggesties???
ff tellen, vd 7 regels... zijn 2 suggesties, en de rest is afzeikerij en kankeren op hoe ze het proberen, of zoals je het zelf zegt: Experiment!

Bram _Cerberus_ Kocken
21-01-2002, 16:52
Maar goed, laat verder maar zitten, we zullen verder niet off-topic gaan!

Mark S
21-01-2002, 16:58
Drijf de boel toch niet zo op de spits joh

Mark S
21-01-2002, 16:59
Sorry Bram, jouw reply was ff sneller dan de mijne.
De strekking is hetzelfde. Zand erover.

Luther Hartog
21-01-2002, 17:55
Het valt me op dat de laatste tijd iedereen zo snel is opgefokt, het was vroeger zo gezellig:(

Bram _Cerberus_ Kocken
21-01-2002, 19:59
het was vroeger zo gezellig:(

Die tijd ken ik niet zo. Ben nog niet superlang member.
maar je hebt wel gelijk, laten we vrede houen, is veeel leuker! (Maar feesten is leuker :p)

Mark S
22-01-2002, 08:02
Ach Luther, het was gewoon weer "One of these days", dwz maandag :mad: en nog een week verwijderd van het salaris cq nieuwe dvd's :mad:
Dan loop ik iets meer te borderlinen dan normaal.
Maar uiteindelijk viel het wel mee toch? Soms kan het gewoon gebeuren dat er wat miscommunicatie ontstaat en dan neigt het snel tot escalatie. Hier waren we nog redelijk op tijd bij.;)

Glenn Smits
22-01-2002, 09:36
Het valt me op dat de laatste tijd iedereen zo snel is opgefokt, het was vroeger zo gezellig:(
lol en dan ben ik nog rustig gebleven, ik kan nu ook weer een probleem van die banner gaan maken aangezien banners mijn koopgedrag niet beinvloeden maar ja geen zin want ik ben berichten aan het minderen tegen off-topic gezeik.

Luther Hartog
22-01-2002, 11:46
en nog een week verwijderd van het salaris cq nieuwe dvd's :mad: En wie zit hier niet op te wachten:)

Remco Out
22-01-2002, 13:07
En wie zit hier niet op te wachten:) Nou, ik zit ook op mijn loon te wachten, heb mijn loonstrookje al gehad, nu moet het alleen nog op mijn rekening worden gestort. :)

Mark S
22-01-2002, 13:14
My wife...wel op de centen, niet op de films..:D

Remco Out
22-01-2002, 13:17
My wife...wel op de centen, niet op de films..:D Is dat even jammer. :D :D

Mark S
22-01-2002, 13:24
Just kidding... ze geniet graag mee...aangezien ze vanwege zwangerschapsverlof thuis zit heeft ze zeeën van tijd om voor de buis te hangen. Denk dat ik haar alvast wat op dvd-koopjesjacht ga sturen voor het geval het salaris binnen is.

Luther Hartog
22-01-2002, 13:26
Denk dat ik haar alvast wat op dvd-koopjesjacht ga sturen voor het geval het salaris binnen is. Waar heb je die vrouw gevonden?

Remco Out
22-01-2002, 13:31
Nou, dan heb je even geluk, ik hoor vaak dat vrouwen de oorzaak zijn van een geringe dvd collectie. Velen zorgen ervoor dat het geld aan iets anders word uitgegeven. Je mag van geluk spreken. ;)

Mark S
22-01-2002, 13:34
Ach, je geeft de Godfather box voor haar verjaardag, Chicken Run schaf je aan "voor als de kleine iets ouder is"..
En geef toe..welke vrouw gaat nou niet graag op koopjesjacht? Van het prijsverschil mag ze iets leuks voor zichzelf halen...en alles komt goed.:D

Mark S
22-01-2002, 13:37
Zolang we beiden van het huishoudgeld afblijven laten we elkaar gewoon vrij in de aanschaf van wat dan ook...Ieder zijn eigen budget om naar believen te verbrassen..

Remco Out
22-01-2002, 13:42
Dat heb je dan goed voor elkaar Mark, ik hoop dat ik het later ook zo kan doen, ben alleen bang dat het niet zal lukken. :(

Mark S
22-01-2002, 13:47
Wat is het alternatief? Dat zij alleen thuis op de bank zit en ik 's nachts met vrienden in de kroeg hang om mijn geld op die manier te verbrassen...
Dan is het toch veel gezelliger om "samen thuis op de bank gezellig een nieuwe film te bekijken?"

Luther Hartog
22-01-2002, 13:48
Wat is het alternatief? Dat zij alleen thuis op de bank zit en ik 's nachts met vrienden in de kroeg hang om mijn geld op die manier te verbrassen...
Dat is een alternatief, maar ik denk niet dat de meeste vrouwen daar op zitten te wachten

Remco Out
22-01-2002, 13:53
Ik bedoel dat vele vrouwen toch liever kleding, prulletjes enzovoort kopen in plaats van dvd's.

Alex Bel-Gy-Bel
22-01-2002, 22:28
Hoelang gaat die reclame van Lara Croft noch blijven? Het wordt wel een beetje eentonig. Ik denk dat nu iedereen wel weet dat hij op dvd is.

Luther Hartog
23-01-2002, 00:09
Zolang ze er geld aan verdienen denk ik, want ik heb gehoord dat Offie een heel goed salaris ontvangt en daarboven op nog een premie voor elke post die hij laat verdwijnen. Offie en ik delen de buit:)

Remco Out
23-01-2002, 11:41
Als je ons dan maar af en toe een dvd'tje geeft vinden wij het best. :D :D

Bram _Cerberus_ Kocken
23-01-2002, 22:10
Verlies maak je er toch niet op, anders geef je toch een van je gewonne DVD's ;) die heb je er meer als iemand anders in de wereld!!! ;) :D

Cenobite
25-01-2002, 14:58
Ik wordt ondertussen sch**tziek van die Tombraider Banner die mij iedere keer door de strot geduwd wordt. Ik kan die film of die meid niet meer zien... :mad: :mad:

Remco Out
26-01-2002, 01:07
Ik wordt ondertussen sch**tziek van die Tombraider Banner die mij iedere keer door de strot geduwd wordt. Ik kan die film of die meid niet meer zien... :mad: :mad: En de film zelf is ook erg slecht. Maar als je zoveel problemen met die banner hebt dan druk je toch meteen op "verder". Je hoeft niet te wachten tot de hele banner is geladen, gewoon meteen naar beneden scrollen en op verder klikken.

Jeroen Driessen
26-01-2002, 10:23
Om even terug te komen op deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3598) thread, die naar mening ten onrechte gesloten is. Het antwoord is niet bevredigend... Dit heeft namelijk ook met TR reclame te maken en wel de Flash banner bovenaan. Als excuus werd gegeven traagheid van de servers, maar da's onzin. Een flashanimatie met daarin grote plaatjes loopt nooit soepel op een iets oudere PC. Bij mij is het zelfs zo erg dat als ik iets type de zinnen steeds een blokken in het tekstvak verschijnen. Zet ik de banner echter op stop (rechtermuisknop en dan play uitvinken), dan is er niks meer aan de hand. Scroll ik op een pagina met die banner, alles in stoten, superirri dus. En om nu steeds die banner op stop te zetten ontneemt mij wel het plezier....:(
Dus s.v.p. geen banners gebruiken die zware flashanimatie bevatten, maak er dan een animated gifje van....
(de hardwarezone banner geeft geen enkel probleem...)

Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen en willen doen. De A4 banner die na elk nieuwsbericht komt vind ik wat dat betreft minder irritant.

Eric van Ballegoie
26-01-2002, 11:14
Flashbannners hebben inderdaad voordelen en nadelen.
Voordeel is dat ze relatief klein kunnen zijn in filesize, nadeel is dat er vrij veel processorkracht nodig is om ze te animeren.

Als je problemen hebt met het invoeren van tekst op het forum (vertragingen), scroll de pagina dan zover naar beneden dat de banners uit beeld verdwijnen, dan moet het typen gewoon probleemloos gaan.

raampie
26-01-2002, 23:12
LARA CROFT LEAVE ME ALONE!!

Het begint met deze advertentie, maar als straks de volgende blockbuster uit komt ......

Ik wil graag zelf kunnen bepalen of ik ergens naar kijk en niet al die zooi door m'n strot gedouwd krijgen. Ik snap best dat het extra inkomsten oplevert, maar als het zo continu door gaat dan koste het ook bezoekers (en dus inkomsten).

p.s. die baners vertragen bij mij ook de boel (tenminste op de PII 350 met telefoon modem van m'n ouders).

Eric van Ballegoie
27-01-2002, 09:09
Ik wil graag zelf kunnen bepalen of ik ergens naar kijk en niet al die zooi door m'n strot gedouwd krijgen. Ik snap best dat het extra inkomsten oplevert, maar als het zo continu door gaat dan koste het ook bezoekers (en dus inkomsten).

Ehhh... denk je soms dat 'bezoekers' gratis zijn? Alle bezoekers van onze sites pompen er maandelijks zo'n 250 Gigabyte doorheen en dat is niet gratis, laat me je bij deze uit die droom helpen.

raampie
27-01-2002, 19:58
Ehhh... denk je soms dat 'bezoekers' gratis zijn? Alle bezoekers van onze sites pompen er maandelijks zo'n 250 Gigabyte doorheen en dat is niet gratis, laat me je bij deze uit die droom helpen.
Eric, ik snap ik best dat er inkomsten nodig zijn om deze en vele andere sites draaiende te houden. Daarom begrijp ik het van jullie kant ook wel dat zo'n Tomb raider reclame voor jullie (en ons als bezoeker) zeer nuttig is. Maar vanuit mijn positie als bezoeker vind ik het nu eenmaal niet prettig als dit op een dergelijke agressieve manier gebeurt.

Ik heb dan ook niets tegen banners (alleen is het irritant als ze de boel vertragen). Alleen om de vijf pagina's zo'n A4 advertentie vindt ik te veel van het goede. Ik kan me dan ook best voorstellen dat ik sites waar dit gebeurt minder spontaan zal bezoeken (net als dat ik minder vaak naar commerciele tv zenders kijk).

Glenn Smits
27-01-2002, 20:05
weet je wat het bij mij was, ik vond de advertentie niet erg maar kon de link naar de recensies ook niet meer vinden door die advertentie want die ging er steeds doorheen, hij bleef maar op mijn beeld komen, dat was het ergerlijke eraan.

Remco Out
28-01-2002, 12:11
maar kon de link naar de recensies ook niet meer vinden door die advertentie want die ging er steeds doorheen, hij bleef maar op mijn beeld komen, dat was het ergerlijke eraan. Dat is vreemd, heb ik gelukkig geen last van, anders was het inderdaad heel vervelend geweest.

Eric van Ballegoie
28-01-2002, 14:00
weet je wat het bij mij was, ik vond de advertentie niet erg maar kon de link naar de recensies ook niet meer vinden door die advertentie want die ging er steeds doorheen, hij bleef maar op mijn beeld komen, dat was het ergerlijke eraan.

Dit komt waarschijnlijk omdat je of:

-je tijd op de PC fout hebt staan.
-je geen cookies accepteerd. Je PC moet coockies accepteren, anders krijg je de banner continue te zien.

Jeroen Driessen
28-01-2002, 14:19
Flashbannners hebben inderdaad voordelen en nadelen.
Voordeel is dat ze relatief klein kunnen zijn in filesize, nadeel is dat er vrij veel processorkracht nodig is om ze te animeren.


Dit komt waarschijnlijk omdat je of:

-je tijd op de PC fout hebt staan.
-je geen cookies accepteerd. Je PC moet coockies accepteren, anders krijg je de banner continue te zien.Als ik dit zo lees moet je toch een bepaalde configuratie hebben op je PC, anders is het bezoeken van deze site niet echt gebruiksvriendelijk. Nu kan ik hier wel mee omgaan, maar er zijn zat mensen die dit mijden. Misschien toch goed om zelf de klant tot dienst te zijn i.p.v. hem te sturen hoe jullie willen :).
Ik vind niks zo fijn als een site die lekker soepel loopt zonder gezeik...DVD.nl zonder LC-flashbanner en verplichte acceptatie van cookies.... :cool:

Leon Grave
29-01-2002, 11:30
weet je wat het bij mij was, ik vond de advertentie niet erg maar kon de link naar de recensies ook niet meer vinden door die advertentie want die ging er steeds doorheen, hij bleef maar op mijn beeld komen, dat was het ergerlijke eraan.

Dit was een bug (dat is ook gemeld) en die is al gefixed.
Ik zie dat je in de verleden tijd typt dus ik neem aan dat je het probleem nu niet meer hebt.

Verder zijn dingen als cookies en flash gewoon nodig als je een site als deze wil met veel functionaliteit zoals deze.

Jeroen Driessen
29-01-2002, 14:50
Verder zijn dingen als cookies en flash gewoon nodig als je een site als deze wil met veel functionaliteit zoals deze. Geen enkel probleem mee, alleen die zware flashbanners met die .JPG plaatjes (of welke type ook) erin....en je kunt ze wel wegscrollen of wat dan ook, maar het blijft vervelend.

Glenn Smits
29-01-2002, 20:56
Dit was een bug (dat is ook gemeld) en die is al gefixed.
Ik zie dat je in de verleden tijd typt dus ik neem aan dat je het probleem nu niet meer hebt.

Verder zijn dingen als cookies en flash gewoon nodig als je een site als deze wil met veel functionaliteit zoals deze.
Ik ga kijken, Flash en cookies stonden al geaccepteerd.

Jeroen Driessen
07-02-2002, 16:28
Waarom werkt de Robocop banner wel fatsoenlijk (dus zonder mijn scherm te vertragen...)?? Een andere techniek ofzo? Misschien een idee om die Tombraider banner dan ook ff zo'n behandeling te geven.
In ieder geval errug goed dat jullie actie hebben ondernomen w.b.t. nieuwe banners...of is het toeval :)

Oakey
11-02-2002, 15:12
Waarom werkt de Robocop banner wel fatsoenlijk (dus zonder mijn scherm te vertragen...)?? Een andere techniek ofzo? Misschien een idee om die Tombraider banner dan ook ff zo'n behandeling te geven.
In ieder geval errug goed dat jullie actie hebben ondernomen w.b.t. nieuwe banners...of is het toeval :)

Ik ben me hier nu ook al een paar dagen super aan het ergeren, nu pas zie ik dat er een thread over is. Het is echt supervervelend en komt idd door die TR-banner. Zelfs het ding uitschakelen duurt soms 2 minuten voordat dat kan!!

Opvallend is ook dat de thread over dit specifieke onderwerp "opeens" gesloten wordt. Toch censuur??
Ik bedoel, advertenties mogen van mij het halve beeld beslaan, maar ze moeten de boel niet vertragen.