PDA

Bekijk de volledige versie : Breedbeeldtelevisie



Patrick van den Hul
01-11-2004, 14:58
Ik ben van plan om te gaan sparen voor een breedbeeldtelevisie. Is er tussen de 400 en de 600 euro iets te krijgen wat kwalitatief goed is. Ik ben geen echte "freak" en wil gewoon een leuke breedbeeld voor 400-600 euro en later misschien nog een surroundsetje voor rond de 400 euro (inclusief receiver en subwoofer). Wat zou voor mij een goede keuze kunnen zijn gezien mijn budget en het geluid wat ik er later nog op aan wil sluiten?

p.s Ik heb al een Philips DVP630 dvd/divx speler waar ik zeer tevreden over ben. De tv moet hier natuurlijk wel mee werken. Verder heb ik een koptelefoon van AKG (71TV), waarmee ik voorlopig (zolang ik nog thuis woon) mijn films zal kijken. Ik ben erg teleurgesteld over de kwaliteit en het volume van het geluid van deze koptelefoon in combinatie met mijn huidige Grundig Davio TV.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden, ik hoop dat ik alvast tot een goede keuze kan komen zodat ik een bedrag weet waar ik me op kan richten!

EDIT: Ze hebben op dit moment een tv bij de mediamarkt in de aanbieding: Samsun WS 28 M 66. 70cm breedbeeld 100hertz voor €369,- zou dit wat kunnen zijn?

audiofreak1
01-11-2004, 18:52
Samsung is niet zo denderend met beeld, maar je zou aan Grundig kunnen denken of een instapmodel JVC, Er zijn ook nog Philips toestellen met een bolle beeldbuis te koop die voor dumpprijzen weg gaan. Kwaliteit is netjes en je hebt 100hz.

Olivier vd D.
01-11-2004, 20:28
Gezien je budhet zou ik geduldig afwachten totdat je een mooie aanbieding ziet. Dan kan je een model van een prijsklasse hoger kopen dan je normaal zou doen. Een groter formaat is dan natuurlijk het leukste.

Johan van den D.
07-11-2004, 10:35
Voor dat geld (€600) kun je best leuke breedbeelden vinden maar het is inderdaad verstandig om een mooie actie af te wachten.

Harry stadman
07-11-2004, 10:55
zoek alvast uit wlke breedbeeld je bevalt in je uitgekozen prijsklasse. mocht er een zijn die wat duurder is, wacht dan op aanbiedingen e.d.

breedbeeld heeft met de komst van dvd nu eindelijk meerwaarde: nu zie je eindelijk de film op vol formaat en niet ingezoomd op 4:3.