PDA

Bekijk de volledige versie : You've got mail [DVD]



Arnold van Oostrum
18-07-2001, 23:01
You've got mail [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=26)

starbuck
04-11-2001, 15:25
aanrader, een echte feelgoodmovie, voorspelbaar maar toch leuk.

Richard B.
24-10-2003, 09:10
Ik heb deze (nog) niet in mijn collectie maar binnenkort ga ik deze zeker aanschaffen. De film lijkt een beetje erg 'standaard' maar er zit meer gevoel in dan je zou denken na hem een keer gezien te hebben. Het verhaaltje is grappig, soms ontroerend en zit gewoon erg goed in elkaar. De cast is erg goed in vorm en de directie van Nora Ephorn is heel subtiel. Verder is New York gewoon een plaatje in deze film: alles is echt heel mooi gefilmd.

Een aanrader dus: dit is de logische opvolger van When Harry met Sally...

Marc1978
02-10-2004, 05:29
Als ze deze film nu zouden maken hadden de twee waarschijnlijk geweten hoe ze eruit zien (lees; ze hadden waarschijnlijk een webcam gehad :D ).

Goede zwijmelfilm verder.

Johan van den D.
03-10-2004, 10:58
Opzich leuke film om lekker te kijken op een regenachtige herfstdag.
Helaas heb ik mijn dvd ooit eens verkocht en achteraf toch een klein beetje spijt van.

Richard B.
03-10-2004, 11:25
Opzich leuke film om lekker te kijken op een regenachtige herfstdag.
Helaas heb ik mijn dvd ooit eens verkocht en achteraf toch een klein beetje spijt van.
Je kunt hem nog gewoon opnieuw kopen hoor. :wink:

Johan van den D.
03-10-2004, 12:55
Opzich leuke film om lekker te kijken op een regenachtige herfstdag.
Helaas heb ik mijn dvd ooit eens verkocht en achteraf toch een klein beetje spijt van.
Je kunt hem nog gewoon opnieuw kopen hoor. :wink:Daarom zei ik erbij een "klein" beetje spijt.
Niet zo erg dus dat ik hem opnieuw zal willen kopen ook al kost ie vrijwel niets meer. :P

Raymond Gelmers
20-03-2008, 16:11
Leuke film om met je meissie te gaan kijken op een zondagavond ofzo. Ik heb het niet zo op dit genre maar soms moet je je een beetje aanpassen :P

Ik heb ergere moetne doorzitten dan deze. Hij viel me reuze mee. Nu vind ik Tom Hanks doorgaans alleen terug in de betere produkties dus dat boezemde me vanaf het begin het nodige vertrouwen in. 7/10.