PDA

Bekijk de volledige versie : mijn film site



Dennis Veldhuizen
20-01-2002, 00:14
hey iedereen, check it out aub...
me eigen "independent" startend begin bedrijf, let me know and stuff :D

http://www.entertain-dom.org

Dennis Veldhuizen
20-01-2002, 13:03
het is dus een independent film bedrijf :P

Dennis Veldhuizen
20-01-2002, 18:36
hhmmm.. eeuhh..
vinden jullie er eigenlijk van enzo??

(niet gewend zeg... zo'n stilte in een topic :()

MAD
21-01-2002, 00:11
ik vind het sneu dat in een forum met film liefhebbers niemand reageert (misschien omdat dit een DVD forum is geen geen film forum?), dus dan zal ik de eerste zijn. Ik vind het sowieso moedig dat je hier in Nederland iets op filmgebied van de grond probeert te krijgen, maar wat ik las zag er veelbelovend uit (al een serie en een film opdracht). Ben een filmliefhebber en amateurfotograaf, maar heb voor de rest geen kaas gegeten van "behind the scenes" (heb alleen gefigureerd in de super mooie serie "de 9 dagen van de gier" nu elke woensdag bij NCRV te zien). Kan je dus helaas geen oordeel geven over de professionaliteit van de webpagina of inhoud hiervan. Hooguit van de film of serie als hij al af is (en met mij velen in dit forum denk ik). Weet ook niet goed wat je zoekt als discussie in dit forum. Wil je complimenten voor je ondernemend vermogen of zoek je hier mensen die jou verder kunnen helpen met het assisteren in je bedrijf? Wil je best helpen (vanuit mijn vakgebied als grafisch ontwerper of fotograaf), maar misschien moet je je vraag of bedoeling van deze posting beter omschrijven...

Dennis Veldhuizen
21-01-2002, 00:38
ten eerste bednakt voor je reactie,

en ik kan je zeker weten gebruiken, oa dus voor fotografie..
ik heb zo vele ideas waarmee je zou kunnen helpen, maar kunnen we elkaar daar eens persoonlijk over spreken??

MSN, ICQ of phone?
zeg jij maar!

MAD
21-01-2002, 00:41
stuur wel een PM met wat gegevens.

Dennis Veldhuizen
21-01-2002, 00:47
is goed, zie em wel
kijk ik morgen (maandag) avond ff
ga nu slapen morgen *** werkdag
8.00 - 19.00!!! :(

ps: ik heb nog heen PM gehad (dit kan komen omdat ik uit had staan en net aan zet :P)

Dennis Veldhuizen
21-01-2002, 01:39
heb je mail al gehad ;)
vanavond ff lezen, ga nu naar bed :)

Angelina
22-01-2002, 15:58
Ik zou wat aan die kleuren doen, want op een of ander manier passen deze niet bij elkaar....