PDA

Bekijk de volledige versie : Bull shit filter.



martin
20-01-2002, 10:34
Hi.

Is het mogenlijk om eens een grote schoonmaak tehouden in de belangrijkste of langstlopende topics , er wordt tussen door zoveel onzin gelult dat het lijkt op een chatbox, dan wordt het ook weer wat overzichtelijker en makkelijker om iets op tezoeken.

Ik maak me er ook wel eens schuldig aan maar probeer het wel tebeperken.

Alex Bel-Gy-Bel
20-01-2002, 12:21
Ben ik volledig mee eens. Kunnen ze misschien de nodige ruimte voorzien voor de mensen die wat willen chatten over bepaalde dingen die iet of wat met dvd te maken hebben. Maar ik denk dat het probleem is dat er een aantal forum bezoekers bewust hun posts willen verhogen omdat ze dan indruk denken te maken ten opzichte van de andere forum gebruikers. Ik durf wedden als ze het aantal posts niet meer vermelden dat het wel bedaard want daar gaat het bij sommigen om.

Olaf M.
20-01-2002, 13:52
Er mag idd wel wat strenger gemod worden. Er zijn veel te veel dezelfde topics. En soms als iemand een topic opent die er al is, wordt deze nog niet eens direct gesloten.
Zodat deze binnen de kortse keren ook is volgelult.
Die topics moeten meteen gesloten worden.

Misschien tijd om een extra mod ofzow aan te stellen ?

Marco
20-01-2002, 13:57
Ik maak me er ook wel eens schuldig aan maar probeer het wel tebeperken.
Ik moet ook zeggen dat ik hieraan schuldig maak. Ik zal me dus ook moeten beperken.

Jaded
20-01-2002, 13:59
Ben ik volledig mee eens. Kunnen ze misschien de nodige ruimte voorzien voor de mensen die wat willen chatten over bepaalde dingen die iet of wat met dvd te maken hebben.
Dat is misschien nog niet zo'n slecht idee.


Maar ik denk dat het probleem is dat er een aantal forum bezoekers bewust hun posts willen verhogen omdat ze dan indruk denken te maken ten opzichte van de andere forum gebruikers.
Ik hoop dat je daar mij niet bijrekent, want mij kan dat niets schelen. Ik weet weinig van dvd af en zal dat ook niet proberen te verstoppen op één of andere manier. Dat er iemand naar mij opkijkt is het laatste wat ik wil betrachten.
Over anderen kan ik natuurlijk niets zeggen, alleen in mijn eigen naam.

Marco
20-01-2002, 14:04
. Kunnen ze misschien de nodige ruimte voorzien voor de mensen die wat willen chatten over bepaalde dingen die iet of wat met dvd te maken hebben.
Die mogelijkheid is er toch. General Chat heet het.
Een toevoeging van een chatbox zou ook wel fijn zijn :)

Alex Bel-Gy-Bel
20-01-2002, 16:06
Ik hoop dat je daar mij niet bij rekent, want mij kan dat niets schelen. Ik weet weinig van dvd af en zal dat ook niet proberen te verstoppen op één of andere manier. Dat er iemand naar mij opkijkt is het laatste wat ik wil betrachten.
Over anderen kan ik natuurlijk niets zeggen, alleen in mijn eigen naam.

Ten eerste is het niet mijn bedoeling om hier iemand persoonlijk te beschuldigen of te kwetsen. Ik denk dat we hier wel allemaal zijn om ons te amuseren maar ook om iets bij te leren en te luisteren naar anderen hun meningen, Maar ik heb gemerkt dat er topics zijn over een bepaald onderwerp, dat er andere mensen gewoon tussen zitten te chatten en als er dan iemand een post plaatst wel in verband met dit onderwerp wordt dit gewoon genegeerd.
En wie gaat er nog naar die post kijken als er al drie pages zijn vol gechat.
Als Ze nu eens bij 'Algemeen' een vierde onderwerp aanmaken alleen om maar te chatten over wat dan ook ik denk dat dan iedereen wel tevreden zou zijn.
En misschien kunnen we hem wel noemen naar de woorden van Martin"Bull shit". Ik zal er zeker ook gebruik van maken.:D

Alex van den Berg
20-01-2002, 16:08
Maar ik denk dat het probleem is dat er een aantal forum bezoekers bewust hun posts willen verhogen omdat ze dan indruk denken te maken ten opzichte van de andere forum gebruikers.Absoluut!! Ik ben blij dat het jullie ook opvalt!! Het zijn inderdaad een bepaald aantal mensen die consequent de boel volschrijven met off-topics...

Ik ben best bereid om de boel eens flink uit te vegen, maar dan wil ik daarna geen commentaar in de trend van; "Mijn berichten verdwijnen zomaar"... of... "Heeft de moderator iets tegen mij?"

Voor degenen die het allemaal "niets kan schelen"...Het is voor mij erg simpel om alle storende berichten te verwijderen.... Kan me niets schelen! :D

Olaf M.
20-01-2002, 16:53
Absoluut!! Ik ben blij dat het jullie ook opvalt!! Het zijn inderdaad een bepaald aantal mensen die consequent de boel volschrijven met off-topics...

Ik ben best bereid om de boel eens flink uit te vegen, maar dan wil ik daarna geen commentaar in de trend van; "Mijn berichten verdwijnen zomaar"... of... "Heeft de moderator iets tegen mij?"


Er zijn idd enkele personen die geen sociaal leven hebben en op alles off-topic reageren om een zo'n hoog mogelijke postgemiddelde te krijgen. Mijn zegenheb je om de boel eens flink te vegen.

Dadaveke
20-01-2002, 17:33
Ik geef toe ik maak me ook schuldig soms aan onzinnig gelul net als elk ander, maar dit forum is mijn 2e huis en zal daarom het proberen te beperken.;)

eisbaer
20-01-2002, 17:44
Er mag idd wel wat strenger gemod worden. Er zijn veel te veel dezelfde topics. En soms als iemand een topic opent die er al is, wordt deze nog niet eens direct gesloten.

Een topic openen wat al bestaat is nog wel wat anders dan off topic reageren. Bij off topic reageren ben je bewust bezig. In de brei van topics is het niet altijd te bepalen of er aan een onderwerp al een topic gewijd is. Je kunt een search doen en even kijken waar je het onderwerp verwacht tegen te komen maar als je het niet vindt kan het evengoed met een iets andere tekst toch wel bestaan. Misschien moet er een lijstje met aanbevelingen komen. Een van de aanbevelingen kan zijn dat als je erachter komt dat jouw topic al bestond je de moderator een mail stuurt met een verzoek tot verwijdering van die thread.

Alex Bel-Gy-Bel
20-01-2002, 17:48
Mijn zegen heb je ook, als ik iets storend plaats veeg je het maar!ik zal niet komen klagen.

groetjes,

martin
20-01-2002, 19:14
Zo was even wat anders gaan doen als computeren, DVD's kijken. ;)

Gelukkig dat ik niet alleen staat in deze jungle, er is natuurlijk ook een optie om iemand een PM testuren.

maar laten we het gewoon gezellig houden. :)

eisbaer
21-01-2002, 17:45
Maar ik denk dat het probleem is dat er een aantal forum bezoekers bewust hun posts willen verhogen omdat ze dan indruk denken te maken ten opzichte van de andere forum gebruikers.

In dat geval zou je bij het verwijderen van postings ook de bijbehorende postings teller moeten verlagen :p

Alex van den Berg
21-01-2002, 18:00
In dat geval zou je bij het verwijderen van postings ook de bijbehorende postings teller moeten verlagen :p Dat gebeurt ook... daar zorgt Offie ook voor... (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3661) :D

martin
21-01-2002, 18:04
OFFIE voor president ;)

gaat dit echt vol automatisch die bull shit filter ???

Alex van den Berg
21-01-2002, 18:24
gaat dit echt vol automatisch die bull shit filter ??? Nee nee... Offie is een levend schepsel wat oorspronkelijk in het Zuid-Amerikaans Amazone gebied schijnt te leven...
Maar... Op het moment dat hij een berichtje oppeuzelt, gaat de desbetreffende postingteller wel automatisch een puntje naar beneden... :)

Isis
21-01-2002, 19:26
Nee nee... Offie is een levend schepsel wat oorspronkelijk in het Zuid-Amerikaans Amazone gebied schijnt te leven...


Wat een vondst!!!
Alex, mocht je ooit nog 's een nestje jonge Offie's krijgen: ik hou me aanbevolen!!! ( dan *** ik voor m'n baby Offie zo af en toe wel wat berichtjes met onzin vol!!)