PDA

Bekijk de volledige versie : Laurel en Hardy bewaarbox en Bonusdisc al ontvangen?



Dewo Sastromihardjo
06-11-2004, 09:30
Hallo

Na aankoop van de 3 boxen heb ik de spaarkaart met de spaarzegels opgestuurd.
Dit heb ik meteen na de release en aankoop van de Silent box gedaan.
Tot nu toe heb ik een poos geleden alleen de brief van Universal ontvangen met de mededeling dat alles vanaf 20 oktober verstuurd zou worden.
Tot op heden nog niets ontvangen terwijl de volledige box al wel in de winkels ligt.
Zijn er nog meer mensen die de kaart al lang hebben opgestuurd en die de bewaarbox nog niet hebben ontvangen?

met vriendelijke groet,
Dewo

Splatterhead
06-11-2004, 10:16
Ook ik zit nog te wachten op die bewaarbox + bonus disk.
Volgens Blotto, http://www.blotto.nl/index.php?/C5/, zijn de eerste exemplaren verstuurd.


Blotto Online heeft het oor te luisteren gelegd bij Universal Benelux, want hoe zit dat nou met het versturen van de box-met-bonusdisc aan mensen die de hele L&H-serie setje bij setje hebben gekocht en de bonnetjes hebben geplakt en opgestuurd?

Het antwoord: Ze zijn in Amsterdam begonnen met het versturen van de eerste duizend exemplaren naar de spaarders. “Het is een tijdrovende klus, maar er wordt hard aan gewerkt en een flink aantal is ook al onderweg,” aldus een woordvoerder van Universal.

Er moet dus enig geduld geoefend worden.


Dit is dus wel een quote van 21 Oktober.
Universal had wat mij betreft wel wat professioneler (klantgerichter naar de 1e kopers/fans/zegelplakkers etc) mogen werken. :(

Thijssie
06-11-2004, 11:04
Ook ik heb nog niets ontvangen. Maar ik wacht geduldig af.

Splatterhead
06-11-2004, 11:50
Te vroeg geklaagt.

Zojuist een postbode aan de deur met een pakketje voor me. Guess what?
Precies, de box met bonus dvd. :D

Mark van Voorthuizen
06-11-2004, 12:18
Hier ook zojuist de pakketservice van de TPG aan de deur gehad, met de box en bonusdvd :D

Thijssie
06-11-2004, 12:21
En ook bij mij kwam de box netjes binnen.

P@rick
06-11-2004, 22:02
Ik heb helaas nog niks mogen ontvangen, maar het is goed nieuws dat er al wat boxen hun nieuwe eigenaar hebben gevonden. Dan zal mijn boxje mij ook wel binnenkort vinden :wink: ...hoop ik :?

Pierre
08-11-2004, 08:38
Afgelopen zaterdag is ook bij mij de box binnen gekomen (y)

Dewo Sastromihardjo
08-11-2004, 21:05
Gelukkig, vandaag toch binnen gekregen.... :D
Binnenkort maar gauw de bonus dvd bekijken.
Het ziet er zo wel mooi uit, alleen heb ik nu wel een paar lege boxen over....

Groetjes
Dewo

P@rick
12-11-2004, 18:34
Ja, ik heb 'm nu ook binnen. Heb de bonusdisk nog niet bekeken, maar ben eeerrruuuuuuggghhhh benieuwd :D