PDA

Bekijk de volledige versie : reg 1 dvd's aanschaffen zonder credit card?



Sander G.
20-01-2002, 21:12
HEy,

Ik ben pas 17 dus ik mag nog geen credit card aanvragen, maar ik ben wel in het bezit van een regiovrije dvd speler. En zou dus ook graag dvd's willen aanschaffen van een andere regio. Het probleem is, dat alle internet winkels die ik ken, alleen te betalen zijn dmv een credit card.

Weet iemand misschien een leuk adresje?

Alvast bedankt!

Grtz,
Sander

Luther Hartog
20-01-2002, 21:58
Ken je niet iemand die wel een Credit Card heeft? Zodat je van hem/haar gebruik kunt maken, ik heb ook zo'n iemand die mij gebruikt namelijk;)

Ik denk dat je verder weinig internetwinkels zult aantreffen die iets anders accpteren dan CC

Sander G.
20-01-2002, 22:05
Yep ik ken wel iemand met een credit card, dat is mijn vader. Maar die vertrouwd het niet om over het internet zijn credit card nummer te gebruiken :(. Ik heb al echt alles geprobeerd om hem te overtuigen (ook al een paar fixe ruzies erover gehad) maar nix helpt. Dus tja ik zie geen andere oplossing dan of een leuk adresje of wachten todat ik 18 ben! Maarja dan staat mijn dvd speler al onder een dikke laag stof!:p Als je begrijpt wat ik bedoel!

Grtz,
Sander

Luther Hartog
20-01-2002, 22:27
Je kunt toch ook gewoon R2 DVD's kopen?

Sander G.
20-01-2002, 22:36
Ik kan denk ik niet wachten todat het in NL uitkomt! En sommige dvd's zijn alleen in het buitenland te koop.

Luther Hartog
20-01-2002, 22:38
Geduld is een schone zaak

suyver
21-01-2002, 08:56
Je kan natuurijk ook even op en neer naar New York vliegen.
Kost zo'n 400 euro, dus reken maar uit hoe veel dvd's je mee moet nemen... Scheelt ook nog eens verzendkosten.

Volgens mij kan dat uit bij zo'n 20 stuks.

Freek.

Ali baba
21-01-2002, 09:24
Je beseft toch dat de meeste R1 titels niet over een Nederlandse ondertiteling beschikken ? (enkel ter informatie)

Sander G.
21-01-2002, 12:34
Tuurlijk besef ik dat! Geen probleem, ik laat meestal bij het kijken van een dvd de ondertiteling uit staan. Maar dit helpt niet echt! Ik vroeg gewoon om een adresje niet om alternatieven en/of opmerkingen over de gevolgen.

Grtz,
Sander

Raskel
21-01-2002, 12:41
Ik ben bang dat je gewoon vette pech hebt. Ik ken wel een Nederlandse site met enkel R1 titels, www.dvddiva.nl, maar die schijnt niet zo denderend te zijn..Misschien kun je beter eens of forums kijken waar R1 titels te koop worden aangeboden, ik heb verleden week op die manier Jurassic Park 3 te pakken gekregen.

Sander G.
22-01-2002, 17:17
Bedankt voor de tip!

Grtz,
Sander