PDA

Bekijk de volledige versie : Off-Topic Vretertje...



Alex van den Berg
21-01-2002, 02:45
Het afgelopen weekend was ik bij enkele buitenlandse vrienden op bezoek. Was op zich hartstikke gezellig, maar dat interesseert jullie natuurlijk geen bal.
Wat wel interessant kan zijn bij vreemde culturen is, dat je er ook nog weleens vreemdsoortige huisdieren aantreft. Wat schetst mijn verbazing toen ik daar in de hoek een doos met een nestje vreemdsoortige jonge dieren zag staan!! :confused: Het leek wel een kruising tussen een kameleon en een miereneter...
Toen ik mijn vriend vroeg wat dit voor dieren waren, begon hij te glimlachen en zei; "Da's echt iets voor dat forum waar jij op modereert"
Ik grijnsde maar een beetje :D maar begreep eigenlijk niet wat hij bedoelde...
"Dit zijn dus jonge Off-Topic Vreters", vertelde hij...
Mijn eerste reactie was ROFL, maar toen hij verder vertelde begon ik het toch wel een geinig verhaal te vinden... "Deze dieren kunnen zich onzichtbaar over teksten bewegen omdat ze, ongeveer als een kameleon, de letters op hun huid 'projecteren'".
Nog steeds met een blik van ongeloof luisterde ik verder... "Ondertussen eten ze aan de andere kant van hun lichaam letters alsof het mieren zijn. Dat doen ze wel heel selectief... Ze weten precies welke teksten redundant zijn en welke belangrijk, waardoor er niets van de relevante inhoud verloren gaat"

Grinnikend over zijn verhaal, zei ik dat ik het hoe dan ook wel leuke dieren vond en dat ik er wel eentje tot mijn huisgenoot wilde promoveren... Dat was dus geen probleem omdat hij toch op zoek was naar nieuwe tehuizen voor de jonkies...

Nou... Toen ik vanavond thuiskwam en op het forum ging surfen moest ik dus meteen weer aan dat vreemde verhaal denken... Om de proef op de som te nemen heb ik Offie (zo noem ik 'm... :) ) maar eens achter mijn PC gezet terwijl ik zelf een filmpje ben gaan kijken...
Af en toe ging Offie flink tekeer en hoorde ik hem voldaan boertjes laten, maar verder heb ik er niet zoveel aandacht aan besteed... Totdat de film was afgelopen...
Ligt Offie daar met een dikke buik voor het toetsenbord... en op het scherm staat een zwaar uitgedunde thread Welke DVD's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft? (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=418)...
In de eerste instantie schrok ik me natuurlijk rot, maar toen ik beter keek, zag ik dat bij de laatste 4 dagen bijna alle off-topic berichten waren verdwenen!! :) :)

Jullie begrijpen natuurlijk dat ik daar erg blij mee ben... Dat scheelt mij tenslotte een hoop werk en maakt de boel een stuk aangenamer leesbaar...
Mochten jullie je eens bezwaard voelen wanneer er een aantal berichten verdwijnen... Helaas... Offie kan niet praten en dus geen nadere uitleg geven, maar ik heb wel gemerkt dat het beestje helemaal niet dom is... Wat dat betreft vertrouw ik volledig op zijn eetlust! :D

Groeten van Alex en Offie.

Nathan Strik
21-01-2002, 03:11
Geef Offie maar een dikke knuffel van me... :D
En zorg dat je geen belangrijke literatuur laat slingeren als Offie alleen thuis is hè? Je weet tenslotte maar nooit met die huisdieren!!! :)
(Als Offie het lekker vind, mag hij/zij/het dit berichtje wel hebben hoor)

Olivier Laemont
21-01-2002, 08:53
Eindelijk heb je zo'n beestje in huis gehaald! Vergeet het toch maar geen eten te geven, als er een tijdje wat minder lettertjes voorhanden zijn. :D

eisbaer
21-01-2002, 09:50
Mooi, dus de prijs voor degene die als eerste pagina 100 bereikt in 'Welke dvd's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft' gaat opnieuw uitgereikt worden. Ik hou me aanbevolen :)

Alexander de Mol
21-01-2002, 10:00
Het leek wel een kruising tussen een kameleon en een miereneter...
"Dit zijn dus jonge Off-Topic Vreters", vertelde hij...
Volgens nog niet bevestigde bronnen ziet Offie er in het dagelijks leven er als volgt uit:
http://www.panasia.org.sg/nepalnet/ecology/images/pangolin.jpg
Lijkt me een laag knuffelgehalte hebben, Nathan! ;)

Olaf M.
21-01-2002, 11:00
ROFLOL !:D

Alex Bel-Gy-Bel
21-01-2002, 13:08
wij zullen allen heel goed voor hem zorgen en zeker niet vergeten te voederen.:D :D :D

Martin de Goeij
21-01-2002, 13:11
en dat ie ook maar gelucht/uitgelaten mag worden, beweging / frisse lucht is goed voor hem (het¿);)

Alex van den Berg
21-01-2002, 16:59
Vergeet het toch maar geen eten te geven, als er een tijdje wat minder lettertjes voorhanden zijn. :D Voorlopig heeft Offie het nog erg naar zijn zin... Vanmiddag heeft het beestje nog even rondgesnuffeld in de laatste dagen van de Lord Of The Rings thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2724) en op dit moment ligt mijn maatje lui en voldaan naast me op mijn buro te snurken... :D

Marco
21-01-2002, 18:36
Voorlopig heeft Offie het nog erg naar zijn zin... Vanmiddag heeft het beestje nog even rondgesnuffeld in de laatste dagen van de Lord Of The Rings thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2724)
Jep dat was te merken. Die schoonmaak :)




en op dit moment ligt mijn maatje lui en voldaan naast me op mijn buro te snurken... :D
En dat heeft die verdient, een plek naast je buro ;) straks gaan jullie saampjes zeker naar Voyager kijken ;)

System 3rror
21-01-2002, 20:54
Alex...

Als je Offie nog uitgaat laten vanaaf?? Kan je weer hetzelfde stukje nemen als gister! Het forum van welke DVD's we hebben aangeschaft is weer redelijk "vervuild"!! Zit nog zat voer bij voor Offie denk ik ;)

Edwin vd Zwaard
21-01-2002, 20:57
Alex...

Als je Offie nog uitgaat laten vanaaf?? Kan je weer hetzelfde stukje nemen als gister! Het forum van welke DVD's we hebben aangeschaft is weer redelijk "vervuild"!! Zit nog zat voer bij voor Offie denk ik ;)

Klikspaan, boterspaan je mag niet .... etc etc blahblah :D

System 3rror
21-01-2002, 20:58
Klikspaan, boterspaan je mag niet .... etc etc blahblah :D ik zat erop te wachten! Dat doe je binnen 3 minuten!
Knap hoor ;)

Maar denk dat Alex dat zelf ook wel gezien heeft! :)

Edwin vd Zwaard
21-01-2002, 22:32
Zo'n 'ignore' functie kan ook heel rustgevend werken ;-}

Verder ben ik al regelmatig het slachtoffer geweest van Alex.
Zo zijn fuck en steenpuist uit den boze :-D

(steenpuist laat ik aan jullie verbeelding over)

Ja dat zou een goede optie zijn, een iemand naar je ignore list kunnen verhuizen, zodat je geen enkele post van diegene meer ziet... :D:D

Alex van den Berg
21-01-2002, 23:01
Ja dat zou een goede optie zijn, een iemand naar je ignore list kunnen verhuizen, zodat je geen enkele post van diegene meer ziet... :D:D Wat zijn sommige mensen toch dom he?
Als een kip-zonder-kop ouwehoeren kunnen ze wel, maar ze hebben geen idee van alle mogelijkheden op dit forum... :D

Hoe dan ook... Ik denk dat ik maar eens ga kijken of Offie niet al meteen off-topic posters kan eten terwijl ze op het forum proberen in te loggen... Hij probeerde straks al aan ip adres 213.73.176.53 (host qn-213-73-176-53.quicknet.nl) te knabbelen, maar daar heb ik 'm nog maar even bij weggehaald...

Alex van den Berg
21-01-2002, 23:20
Oeps... Offie werd even te gulzig... Met overenthousiasme stormde hij op de thread "Welke rol in welke film?" af omdat daar een aantal belachelijke opmerkingen van "beruchte" forumleden stonden... Nou... niet meer tegen te houden dus... HELE THREAD OPGEVRETEN!!

Offie heeft het schijnbaar erg naar de zin, maar ik zal 'm toch wat vaker aan de lijn houden... :D

Toevoeging:
Ik geloof dat de schade meevalt... Even op Offies rug geklopt en voila... Alles uitgebraakt zonder de genoemde off-topics (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3663) :)

Alex van den Berg
21-01-2002, 23:38
snap ik niet zo goed waarom je deze thread gesloten hebt.... Nee ik ook niet... Die Offie toch... :D
Moest ik eerst weer een sleuteltje uit zijn maag persen... maar goed... Thread is weer open... :)

... en ik heb de thread verplaatst naar General Chat... Misschien dat ik Offie dat soort dingen ook nog eens kan leren... Bedankt voor de tip Paulri! :)

Dadaveke
22-01-2002, 00:20
Dit is wel ff state of the art Alex. Applause voor jezelf:D

Alex van den Berg
22-01-2002, 02:04
Wat een beest zeg!! Offie weet maar niet van ophouden... Vanavond heeft het diertje nog eens dik 200 (!!) off-topics uit de "Aanschaf-thread" weggegraasd!! Daarnaast heeft het mormel ook nog eens zo'n 30 a 40 berichten uit andere threads gesnoept... Allemaal gepost sinds 10 januari j.l.... en 99% daarvan was toch weer van hetzelfde groepje overjarige pubers dat lijkt samen te spannen als de "Black & White Clan"... Als Offie maar niet aan de sch**t raakt van zoveel bullshit... :D

Offie
22-01-2002, 05:05
Helaas... Offie kan niet praten en dus geen nadere uitleg geven, maar ik heb wel gemerkt dat het beestje helemaal niet dom is... Nou baas... Ik ben minder dom dan jij denkt! :D

*BURP*

Alex van den Berg
22-01-2002, 05:11
Nou baas... Ik ben minder dom dan jij denkt!Nou, nou... Ik kan je ook geen moment alleen laten he?!... je blijft me verrassen!! Maar kom op joh... Het is nu tijd om een poosje plat te gaan!

starbuck
22-01-2002, 10:13
Nou baas... Ik ben minder dom dan jij denkt! :D

*BURP*

Dit is werk voor Martin Gaus:)

Remco Out
22-01-2002, 10:17
Hey Alex, misschien moet je Offie eens een kijkje laten nemen bij de thread "De volle mep". Luther, Turboman en ik hebben ons een beetje laten gaan en het is wel een beetje off topic, ik dacht misschien heeft Offie wel een beetje honger, dus hij kan daar zijn buikje rond eten. :D :D

eisbaer
22-01-2002, 16:34
Vooruit maar offie. 'Aangeschaft in 2002' in een slikbeweging naar binnen. You can do it.

Luther Hartog
22-01-2002, 16:41
Nou baas... Ik ben minder dom dan jij denkt! :D

*BURP* Waarschijnlijk nog wel wat slimmer ook;)

Alex van den Berg
23-01-2002, 22:44
Uit respect voor een mede forumbezoekster heeft Offie zojuist 16 berichten uit deze thread verorberd... ;)

Alex Bel-Gy-Bel
23-01-2002, 23:13
Offie doet goed zijn best. Het ziet er al heel wat beter uit op het forum. Ik merk het ook aan de mail in mijn brievenbus.

groeten,

Remco Out
24-01-2002, 13:26
Nou, ik word elke dag weer bedolven onder de mail, gisteren ook weer, ik had 116 nieuwe berichten. Word er een beetje gek van, ik lees ze ook niet meer, ik gooi ze meteen weg. Ik ga wel op het forum alle threads langs, dat gaat nog sneller. :)

eisbaer
24-01-2002, 18:28
Ik krijg zo'n 4 a 5 mails per dag binnen van het forum maar ben ook maar op een enkele thread subscribed.

eisbaer
26-01-2002, 22:19
Offie eet al uit de hand. Net als je edit post aanklikt heeftie 'm al naar binnen :D

Alex van den Berg
26-01-2002, 22:39
Offie eet al uit de hand. Net als je edit post aanklikt heeftie 'm al naar binnen :D LOL... :D

Martin de Goeij
26-01-2002, 23:51
Nou, ik word elke dag weer bedolven onder de mail, gisteren ook weer, ik had 116 nieuwe berichten. Word er een beetje gek van, ik lees ze ook niet meer, ik gooi ze meteen weg. Ik ga wel op het forum alle threads langs, dat gaat nog sneller. :) je kunt je toch makkelijk unsubscriben? Heb ik ook gedaan..scheelt een hoop:D ;)

Anonymous
26-01-2002, 23:52
Je kunt er lollig over doen met zijn allen, maar tis eigenlijk gewoon zielig. Af en toe is het hier net een kleuterklas.

Of nog erger: Een politiek regime. Mag je ook nix melden zonder dat het eerst door de censuur gaat.

Ik begrijp best dat sommigen van jullie er gek van worden, maar als iemand 1 reactie plaatst op een bericht wat maar een beeeeetje afwijkt van de topic, wordtie tot 3x (!) toe verwijdert.

Moet je nou voor iedere goddamn zin die niet in het stramien valt een thread in een andere groep openen? Dan kun je ook geen bericht plaatsen dattie in een andere groep staat, want dat is ook off topic. En zo kun je nog wel ff doorgaan.

En overigens: Wees ook straight in het verwijderen; laat dan niet het ene offtopic bericht staan en verwijder het andere.
Het lijkt zo doorgestoken kaart en vriendjespolitiek op die manier...

Martin de Goeij
26-01-2002, 23:54
Uit respect voor een mede forumbezoekster heeft Offie zojuist 16 berichten uit deze thread verorberd... ;) Dan was het kennelijk wel erg..:eek: Ik ben persoonlijk wel blij dat discriminatoire/denigerende opmerkingen zoveel mogelijk geweerd worden:) geeft een prettig gevoel:) :)

Alex van den Berg
27-01-2002, 00:03
Ik begrijp best dat sommigen van jullie er gek van worden, maar als iemand 1 reactie plaatst op een bericht wat maar een beeeeetje afwijkt van de topic, wordtie tot 3x (!) toe verwijdert.

Moet je nou voor iedere goddamn zin die niet in het stramien valt een thread in een andere groep openen? Dan kun je ook geen bericht plaatsen dattie in een andere groep staat, want dat is ook off topic. En zo kun je nog wel ff doorgaan.Lieve morv,

Wanneer je van iemand iets persoonlijks wil weten, dan hoef je dat niet in de (of een nieuwe...) thread te posten. Je kunt dan gewoon op het PM-knopje boven haar/zijn bericht klikken en dat prive-gesprek off-topic houden.
Wil je graag een discussie starten over het lid worden van een bepaalde club, dan kun je inderdaad een nieuwe thread onder General Chat of DVD Algemeen (afhankelijk van het onderwerp) starten...

Verder vind Offie je best een leuke gast, gezellige babbels en regelmatig het nodige te snoepen... :D

Ik zal nooit aan vriendjespolitiek doen hoor... Soms wel een beetje aan verdachtenpolitiek... :D

Veel plezier verder,
Alex

Alex van den Berg
27-01-2002, 00:06
Dan was het kennelijk wel erg..:eek: Ik ben persoonlijk wel blij dat discriminatoire/denigerende opmerkingen zoveel mogelijk geweerd worden:) geeft een prettig gevoel:) :) Dit viel nog wel mee hoor... Maar het liep nog net niet uit de hand... En tot overmaat van ramp was ik zelf 1 van "aanvallende" de partijen... :(

Anonymous
27-01-2002, 00:08
Dat "lid worden van een club" sloeg dit keer gewoon op de DVD van Shrek, niet meer en niet minder. Is dat zo'n rare vraag? Als ik gezegd had: "Ow, zeker goedkoop bij de DVDstunter gehaald?"
Is dat anders dan? Had je dan mijn bericht verwijdert?

Op deze manier houden jullie je "ledenbestand" wel erg klein, omdat de meesten weer weglopen.
Nou ja, dat zal dan zeker de bedoeling zijn.
Maar ik snap het allemaal niet meer...

Anonymous
27-01-2002, 00:10
Dan was het kennelijk wel erg..:eek: Ik ben persoonlijk wel blij dat discriminatoire/denigerende opmerkingen zoveel mogelijk geweerd worden:) geeft een prettig gevoel:) :)


Dit vind ik ook een goeie zaak! Dan weet je weer waarom je aan het verwijderen bent...

Martin de Goeij
27-01-2002, 00:14
Dit viel nog wel mee hoor... Maar het liep nog net niet uit de hand... En tot overmaat van ramp was ik zelf 1 van "aanvallende" de partijen... :( Moderator is a dirty job, but somebody has gotta to do it;) Kan me r iets bij voorstellen, toen ik superviser was..:)

Martin de Goeij
27-01-2002, 00:18
Dit vind ik ook een goeie zaak! Dan weet je weer waarom je aan het verwijderen bent... Precies! je komt btw ook af en toe wel pittig uit de hoek (herinner me je opmerking over "mensen op de kast jagen") hou ik wel van!:D ;)

Alex van den Berg
27-01-2002, 00:23
Is dat zo'n rare vraag? Als ik gezegd had: "Ow, zeker goedkoop bij de DVDstunter gehaald?"
Is dat anders dan? Had je dan mijn bericht verwijdert?Het was zeker geen rare vraag... maar hij hoort gewoon niet thuis in de bewuste thread.... Offie had hem waarschijnlijk ook verorberd wanneer je het anders had geformuleerd...
Tot afgelopen week zijn we vrij soepel geweest in het accepteren van off-topics, maar het liep gewoon echt uit de hand... Daardoor is Offie misschien bij sommige mensen wat gulziger dan bij anderen... Bij eisbaer eet hij zelfs al uit de hand... :)

Het is niet verkeerd om informatief te reageren op een bericht... het kan absoluut iets toevoegen. Maar het is 'gevaarlijk' om off-topic vragen te stellen... Die monden erg snel uit in complete OT-discussies...
Het is toch niet zo moeilijk om in het geval van vragen een PM'tje te sturen of een nieuwe thread te starten?

Anonymous
27-01-2002, 00:24
Precies! je komt btw ook af en toe wel pittig uit de hoek (herinner me je opmerking over "mensen op de kast jagen") hou ik wel van!:D ;)


:)

ik hou af en toe wel van een discussietje, maar deze keer is het niet om iemand op de kast te jagen. Ik verkondig met mijn standpunt denk ik een mening van meerderen op dit forum, dat er niet zo zeikerig gedaan moet worden over offtopic berichten, en zeeeeker niet door members die af en toe maar eens wat posten, en als het dan ff van de weg afraakt zij meteen de grootste bek hebben... want dat is al een paar keer gebeurt.
Maar ik laat het hierbij. Mijn mening is wel duidelijk denk ik.

Misschien een idee om hier op DVD.nl een live chatbox te openen????????

Ik zal meteen ff een thread openen daarvoor...

Anonymous
27-01-2002, 00:26
Tot afgelopen week zijn we vrij soepel geweest in het accepteren van off-topics, maar het liep gewoon echt uit de hand...

De meeste discussies (ok niet altijd) lossen zichzelf wel weer op


[B]Het is toch niet zo moeilijk om in het geval van vragen een PM'tje te sturen of een nieuwe thread te starten? [/quote]


Ok bij deze een PM naar jou ;)

Luther Hartog
27-01-2002, 00:47
Nou, ik word elke dag weer bedolven onder de mail, gisteren ook weer, ik had 116 nieuwe berichten. Word er een beetje gek van, ik lees ze ook niet meer, ik gooi ze meteen weg.Dan moet je die optie uitzetten, dat kan bij je instellingen

Remco Out
28-01-2002, 12:14
je kunt je toch makkelijk unsubscriben? Heb ik ook gedaan..scheelt een hoop:D ;) Dat is inderdaad mogelijk, maar dan mis ik al het belangrijke nieuws en dat kan natuurlijk niet.

Martin de Goeij
31-01-2002, 21:42
Dat is inderdaad mogelijk, maar dan mis ik al het belangrijke nieuws en dat kan natuurlijk niet. tja...het is of het één of het ander:D

Remco Out
02-02-2002, 10:37
tja...het is of het één of het ander:D Dat weet ik en daarom zeur ik ook niet. Ik moet me er maar bij neerleggen. :)

mark t
03-02-2002, 20:13
Wordt het niet eens tijd dat Offie ook wordt afgericht om tweelingen te lijf te gaan? Er worden de laatste tijd regelmatig threads geopend over discussies die nog lopen of net besproken zijn in andere threads. Sterk voorbeeld: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4107 en http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4016.

Alex van den Berg
03-02-2002, 22:35
Er worden de laatste tijd regelmatig threads geopend over discussies die nog lopen of net besproken zijn in andere threads. Sterk voorbeeld: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4107 en http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4016. Deze 2 threads zijn ondertussen samengevoegd... Nog meer? Stuur mij of Offie dan even een PM'tje... :)

Remco Out
04-02-2002, 10:24
Nog meer? Stuur mij of Offie dan even een PM'tje... :) Kan Offie dan nu ook al lezen?? Ik dacht dat ie alleen letters kon eten en dat ie door jouw op een berichtje werd afgestuurd. Maar als ie kan lezen betekend dat ook dat je hem niet aan de riem hoeft te houden, maar je hem dus ook los kan laten lopen. :D :D

Remco Out
05-02-2002, 13:53
Hey Alex, heb je Offie daarnet weer losgelaten. Zie dat bij sommige het aantal posts flink is achteruit gegaan. Bij mij ook trouwens merk ik nu, heb ik zoveel off-topic lopen lullen?? Moet ik toch nog maar iets beter opletten. :D :D

Alex van den Berg
10-02-2002, 18:02
Vandaag kwam het er eindelijk van...
De thread over "de nieuwe aanschaffen in 2002" is samengevoegd met "Welke DVD's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft?".

Offie heeft daarbij erg genoten van een aantal snoepjes, dus mocht bij een aantal van jullie de postteller iets lager zijn... Dank namens Offie :)

Remco Out
10-02-2002, 19:53
Potverdikke, ik ben gewond, Offie heeft aan me lopen knagen, zo heb ik gemerkt. :D :D

Olivier Laemont
15-02-2002, 19:41
Misschien nog 2 om samen te voegen: 'Lord of the Rings' en 'HOT HOT Lord of the Rings', of zoiet.... Fe-no-me-na-le film trouwens!!!!

Alex van den Berg
15-02-2002, 20:10
Ik heb Offie al even met een tube lijm op pad gestuurd... Hij zal nu wel klaar zijn... :)

Martin de Goeij
15-02-2002, 20:44
Vandaag kwam het er eindelijk van...
De thread over "de nieuwe aanschaffen in 2002" is samengevoegd met "Welke DVD's hebben jullie de afgelopen tijd aangeschaft?".

Dank x 300....scheelt weer:D

Remco Out
16-02-2002, 10:43
Ja, er worden de laatste tijd veel threads gesloten. Mooi werk Alex, het wordt al een stuk overzichtelijker en zo hoef ik tenminste niet al te veel threads door te lezen. :)

Martin de Goeij
21-06-2002, 19:37
offie mag onderhand wel weer eens wat threads uit de 'general chat' verwijderen die nergens over gaan:rolleyes: :o

Luther Hartog
22-06-2002, 04:08
offie mag onderhand wel weer eens wat threads uit de 'general chat' verwijderen die nergens over gaan:rolleyes: :o Vind ik ook, 3 van de van de raad de film treads bijvoorbeeld

Dave
22-06-2002, 08:47
Hij mag van mij alle Threads wel eens langs gaan want het begint hier zolangzaamerhand door enkele personen gewoon een groot chat-box te worden... ECHT BEHOORLIJK IRRITANT IS DAT ALS E EERST 30 POST MOET DOORKRUIZEN OM BIJ DIE ENE ON-OPICTE KOMEN!!!:mad: :mad: :mad:

Kunnen jullie daar aub iets aan doen en ook die oude ouwehoere psots die heeft toch ook nimand meer nodig net als de oude raad je plaatje daar zit niemand meer op te wachten delete ze dan gewoon dan komt tenmiste ieders post gemiddelde ook weer gelijk te liggen en wordt dat ook weer wat eerlijker een beter.....

Denk als dat jullie al dat geouwehoer blijven toelaten dit zal leiden tot minder bezoekers er zullen weinig nieuwe bezoekers trek in hebben evenals oude leden die zullen minder vaak komen tot op een gegeven moment gewoon niet meer komen want het overzicht is nu gewoon echt WEG!

Verder zou het ook helpen als er gecontroleerd zou worden op dubbele threads die er inmiddels al weer een aantal lopen, het zou een stuk makkelijker zijn als deze gecombineerd werden...

Ik hoop dat jullie deze post van mij serieus nemen en er wat aan gaan doen, nee niet proberen gewoon echt doen, we zitten immers toch nog steeds op een dvd-forum he en niet op een chat site dacht ik zo althans...


Bij voorbaat dank,
Mr Blonde :cool:

Sander Dubbeldam
22-06-2002, 17:58
Vind ik ook, 3 van de van de raad de film treads bijvoorbeeld

Tja ik snapte ook al die heisa niet, met in een keer raad de mainstream film enz... hou het gewoon op raad de film.

Sander Dubbeldam
22-06-2002, 18:00
Mr. blonde

Ik vind dat je gelijk hebt. sommige mensen zijn bijna alleen maar off-topic bezig. en er komen teveel dubbele threads het overzicht raak je kwijt.
Kom maar op met die rechten dan zal ik ff offie er op af laten :D

Marco
22-06-2002, 23:20
Mr. blonde en er komen teveel dubbele threads het overzicht raak je kwijt.Ik zal (in my humble powers) wel wat vaker op toewijzen als ik een dubbelde thread tegenkom. Zo kwam ik laatst (te)veel threads van The Others tegen met dezelfde vraag (wanneer.......) om maar een voorbeeldje te noemen.

Alex van den Berg
22-06-2002, 23:43
Ik zal (in my humble powers) wel wat vaker op toewijzen als ik een dubbelde thread tegenkom.Je mag dat soort meldingen eventueel ook via een PM'tje aan me sturen...
Wel incl. link(s) graag... Kan ik ze tenminste terugvinden... :)

Martin de Goeij
23-06-2002, 01:49
Je mag dat soort meldingen eventueel ook via een PM'tje aan me sturen...
Wel incl. link(s) graag... Kan ik ze tenminste terugvinden... :) goed, Alex, maar deze reacties lezende....wat gaat er concreet aan gedaan worden?

Britte
23-06-2002, 09:11
Ik zal (in my humble powers) wel wat vaker op toewijzen als ik een dubbelde thread tegenkom. Zo kwam ik laatst (te)veel threads van The Others tegen met dezelfde vraag (wanneer.......) om maar een voorbeeldje te noemen.

Ja, maar het grappige was dat als je The Others in de zoekfunctie intikte...je geen gevonden threads kreeg....en zo is die tweede thread ontstaan (zoals je wschl wel hebt kunnen lezen)

Alex van den Berg
23-06-2002, 16:55
goed, Alex, maar deze reacties lezende....wat gaat er concreet aan gedaan worden? Doet dat er iets toe? Als er maar wat aan wordt gedaan....
Als ik ook nog antwoord op dit soort vragen moet gaan geven dan ben ik helemaal al mijn vrije tijd kwijt.

In ieder geval mogen jullie rustig weten dat ik regelmatig pissed-off ben over een aantal "niks-nul-komma-nul-lullers"... :mad:

Martin de Goeij
23-06-2002, 19:00
Doet dat er iets toe? Als er maar wat aan wordt gedaan....
Als ik ook nog antwoord op dit soort vragen moet gaan geven dan ben ik helemaal al mijn vrije tijd kwijt. wat een lomp antwoord zeg! Het is maar een vraag, waarvan het antwoord er zeker toe doet :mad: Of wordt het soms het-doel-heiligt de middelen-aanpak?:rolleyes: :confused:




In ieder geval mogen jullie rustig weten dat ik regelmatig pissed-off ben over een aantal "niks-nul-komma-nul-lullers"... :mad: Meeste vindt toch plaats in de ouwehoer-draad? Waar ik ook steeds minder kom trouwens:eek: Niet alleen bij posters ligt een verantwoordelijkheid, maar ook bij de crew. Deze laatsten kunnen de "tuin"een beetje schoonmaken, je eigen posts deleten kan immers niet meer:o

Sander Dubbeldam
23-06-2002, 19:45
IT takes 2 to tango!

we moeten het met z'n allen doen.
Ik ben nu ook bezig meer een zeikerd te worden om te zeggen dat het off-topic is enz...
Maar misschien moet iemand anders ook wel shit gaan deleten, of weer je eigen posts.

Olivier Laemont
24-06-2002, 00:15
Doet dat er iets toe? Als er maar wat aan wordt gedaan....
Als ik ook nog antwoord op dit soort vragen moet gaan geven dan ben ik helemaal al mijn vrije tijd kwijt.

In ieder geval mogen jullie rustig weten dat ik regelmatig pissed-off ben over een aantal "niks-nul-komma-nul-lullers"... :mad:

Vind ik ook wel vrij lomp, Alex. Had ik niet verwacht van een crew-member, maar ja, iedereen kan wel eens een lastige dag hebben, zeker?

Luther Hartog
24-06-2002, 00:50
Maar misschien moet iemand anders ook wel shit gaan deleten, of weer je eigen posts. Idd, dat deed ik dus heel vaak, maar sinds dat niet meer kan staat er een heleboel nachtshit van mij tusseen

Alex van den Berg
24-06-2002, 05:47
Vind ik ook wel vrij lomp, Alex. Had ik niet verwacht van een crew-member, Dat zijn ook maar mensen...
[b] maar ja, iedereen kan wel eens een lastige dag hebben, zeker? Yep... :D

En nu kruip ik lekker tegen Offie aan en ga nog een paar uurtjes pitten... :o

Martin de Goeij
24-06-2002, 09:36
Idd, dat deed ik dus heel vaak, maar sinds dat niet meer kan staat er een heleboel nachtshit van mij tusseen idd...maar goed, dan maar een keer een "X" of een "." ipv een deleetje:rolleyes:

Luther Hartog
24-06-2002, 10:36
idd...maar goed, dan maar een keer een "X" of een "." ipv een deleetje:rolleyes: dat zou ook kunnen, maar dan blijf je met dat berichtje, ze kunnen toch gewoon weer instellen dat je weer zelf kunt deleten?

R. Schaap
24-06-2002, 12:14
ik probeer zelf bijna geen offtopic te ouwehoeren behalve in de ouwehoer thread, en dat gaat me prima af vooralsnog.
Volgens mij kan iedereen zo met zijn eigen posts omgaan en hoeft Offie niet zovaak uit zijn mandje te komen.

Henk Heideveld
26-06-2002, 14:40
Dat zijn ook maar mensen...Yep... :D
Crewmembers vallen wel mee hoor, het zijn net mensen.
Tja, en daar zie ik dus mijn eigen probleempje. Ik poetste mijn eigen off-topics bijtijds weer weg. ook achterhaalde posts haalde ik na enige tijd weer weg. Op 1 of andere manier kan dat nu niet meer.
Blij dat Offie over mij waakt.:D :D Is soms wel nodig, geef ik eerlijk toe.;)

Jelger
22-03-2003, 17:47
En wat is er sindsdien met het beest gebeurd? :confused:

Lex v/d Moolen
22-03-2003, 17:48
En wat is er sindsdien met het beest gebeurd? :confused:Winterslaap ? :)

Martin de Goeij
23-03-2003, 00:06
En wat is er sindsdien met het beest gebeurd? :confused:Winterslaap ? :)Kennelijk..d'r is weer aardig wat wildgroei in de algemene draad :rolleyes:

JCL
23-03-2003, 07:20
Heb je misschien een leuke foto van offie?? Of met jou EN offie (en dan ZONDER zonnebril).

Kasper P.
23-03-2003, 08:39
Heb je misschien een leuke foto van offie?? Of met jou EN offie (en dan ZONDER zonnebril).En dit is offie:
http://www.panasia.org.sg/nepalnet/ecology/images/pangolin.jpg

JCL
23-03-2003, 12:00
maar heleaas zondr alex :) Ziet er wel heel erg vaag uit zo'n beest, wat eet hij eigelijk?

Lex v/d Moolen
23-03-2003, 15:25
maar heleaas zondr alex :) Ziet er wel heel erg vaag uit zo'n beest, wat eet hij eigelijk?Voornamelijk Off Topic. Maar dubbele threads en scheldwoorden is hij ook gek op. :wink:

Remco87
23-03-2003, 15:28
hey dat ik wel een coole dier , ik wist niet dat er zulke dieren bestonden 8)

wat krijgt die te eten :?:

Jaded
23-03-2003, 15:40
Hey Remco87, kijk eens even verder dan uw post hoog is ... :)

Remco87
23-03-2003, 15:42
Hey Remco87, kijk eens even verder dan uw post hoog is ... :)


Ooooh het staat 1 post boven mijne

ik schaam me :oops:

Remco

Offie
23-03-2003, 21:01
En dit is offie:
http://www.panasia.org.sg/nepalnet/ecology/images/pangolin.jpgDat is een babyfoto... Mijn avatar is veel recenter... :mrgreen:

Offie
23-03-2003, 21:02
Voornamelijk Off Topic. Maar dubbele threads en scheldwoorden is hij ook gek op. :wink:WAAR ?!?! :P

Kasper P.
23-03-2003, 21:15
En dit is offie:
http://www.panasia.org.sg/nepalnet/ecology/images/pangolin.jpgDat is een babyfoto... Mijn avatar is veel recenter... :mrgreen: Hoe verander je van een half krokodil achtig wezen in een ....... Egel?

Christiaan Sauer
23-03-2003, 21:23
En dit is offie:
http://www.panasia.org.sg/nepalnet/ecology/images/pangolin.jpgDat is een babyfoto... Mijn avatar is veel recenter... :mrgreen: Hoe verander je van een half krokodil achtig wezen in een ....... Egel?

door heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel off-topicjes te eten :shock: :lol: .
Smakelijk offie, met dit bericht! :P

Alex van den Berg
23-03-2003, 23:26
Hoe verander je van een half krokodil achtig wezen in een ....... Egel?Hoe verandert een lelijk eendje in een zwaan? :D
Offie heeft nog steeds eenzelfde bouw als toen hij baby was... Zijn snuit is wat spitser geworden en inderdaad... de donsharen zijn veranderd in handige offtopic prikkers... :mrgreen:

Christiaan Sauer
26-10-2003, 02:15
Aangezien Offie ondertussen ook al weer een aantal posts heeft mogen opeten denk ik dat hij ondertussen alweer een hele gedaanteverwisseling heeft ondergaan :mrgreen:.
Is er iemand die een foto of een plaatje van het dvd.nl huisdier heeft van hoe die er tegenwoordig uitziet :D.
Mvg,

Christiaan

M Balje
26-10-2003, 02:32
Aangezien Offie ondertussen ook al weer een aantal posts heeft mogen opeten denk ik dat hij ondertussen alweer een hele gedaanteverwisseling heeft ondergaan :mrgreen:.
Is er iemand die een foto of een plaatje van het dvd.nl huisdier heeft van hoe die er tegenwoordig uitziet :D.
Mvg,

Christiaan

http://www.kinderlines.nl/assets/images/06_misc.gif
http://www.kinderpolitik.de/content_pics/kindersache/heiner.jpg

Christiaan Sauer
26-10-2003, 02:04
Sorry, even een off-topic mbt posting tijd

[spoiler:db7345b196]dit is me een partij maf: ik kijk op mijn klok en ik zie 0300 staan (wandklok). Kijk ik op mijn computerscherm: zie ik 02.01 staan. Kijk ik naar de posttijd van M. Balje: 02.30.
Gevolg: er mist een uur :D :D :D. De klok ga ik meteen maar even terugzetten.
Maar dat is wel heel maf om te zien gebeuren: dat je gewoon opeens echt een uur kwijt bent :D[/spoiler:db7345b196]

wazig: forumtijd is nog niet aangepast? Zal wel kloppen. morgen even controleren of het nog zo is.

Alex van den Berg
26-10-2003, 02:07
Aangezien Offie ondertussen ook al weer een aantal posts heeft mogen opeten denk ik dat hij ondertussen alweer een hele gedaanteverwisseling heeft ondergaan :mrgreen:.
Is er iemand die een foto of een plaatje van het dvd.nl huisdier heeft van hoe die er tegenwoordig uitziet :D.Ik heb helaas geen recente foto van Offie. Eerlijk gezegd heb ik 'm al een paar maanden niet meer gezien :cry:
Offie was in juni niet meer achter de PC weg te slaan. Niet vanwege alle off-topics... Daarvoor was hij al een tijdje op dieet omdat hij zo vet was geworden. Daarnaast moest hij door training veel vet kwijtraken, zodat hij iedere dag verplicht zat te ouwehoeren in allerlei chatboxen.
Maar ja... Je hoopt dat je je huisdieren kunt vertrouwen en dus laat je ze, als een modern baasje, lekker hun gang gaan... maar dat viel dus zwaar tegen!

Op een ochtend vond ik een briefje van Offie... Hij had in een Zuid-Amerikaanse chatbox al een paar maanden kontakt met één-of-andere Offientiella Dictionara.... een soortgenote dus.... en daarmee wilde hij een nieuwe toekomst op gaan bouwen.
Nou heb ik daar natuurlijk niets op tegen, maar waarom vertelt hij me niets?! Ik heb hem al die maanden behandeld alsof hij m'n bloedeigen zoon was... hem alle vertrouwen gegeven... nachtenlang hebben we zijn jeugdtrauma's besproken... Hij had zelfs z'n eigen PC en mobieltje!!
Ik zal m'n emoties hier niet teveel in de groep gooien, maar je mag gerust weten dat ik me flink verward voel. Je krijgt als baasje dan toch het gevoel dat je iets niet goed hebt gedaan, of dat je misschien wel te goed bent geweest.

Maar goed... om een lang verhaal kort te maken... Offie zit waarschijnlijk met een sombrero op zijn knar, een patroongordel om zijn schouder en een karabijn naast zijn schommelstoel, op een terras in een Zuid-Amerikaans zonnetje sterke verhalen te vertellen over zijn werkgevers in Ollanda.

Christiaan Sauer
26-10-2003, 02:11
Arme Alex. Eerst zijn eigen prachtig Offie die kwijt is, dan een forum dat volslagen op hol geslagen is, dan iemand die vraagt om een foto an de verloren zoon (sorry, ook meteen mijn nickname op school (6)). Het leven is HARD Alex :? :? :? :D :D

Offientiella Dictionara. Het zou gewoon niet mogen gebeuren. Maar bedenk het maar zo: nu is Offie ook groot geworden, en heeft hij zijn eigen leven weten op te bouwen. Heeft die zijn mobiel en pc terug betaald aan je?(6)
Maar heel veel sterkte met het verlies.
We zullen hem missen :D :D.
Met de tijdelijke regels had die zowieso niet zoveel te eten de komende tijd denk ik :D.
PS: komt hard aan he: als er iets onverwacht gebeurd :mrgreen: (in welke zin dan ook)
Mvg,

Christiaan

Alex van den Berg
26-10-2003, 02:23
Maar bedenk het maar zo: nu is Offie ook groot geworden, en heeft hij zijn eigen leven weten op te bouwen.
Inderdaad... Dat is precies wat ik mezelf maar steeds voorhoud.
Bedankt voor je medeleven :lol:


Maar heel veel sterkte met het verlies.
We zullen hem missen :D :D.Hij ons ook hoop ik... :)
Ik heb ook het gevoel dat hij nog weleens zal opduiken, al is het maar vanuit een internet café in Bolivia ofzo...
Ik zou alleen niet weten hoe ik reageer wanneer hij ineens, net als in mijn nachtmerries, voor de deur staat met z'n Offientiella terwijl de kleine Offieco, Offierando, Offierenza, Offiebella, Offieria en Offierulla op me beginnen te klimmen terwijl ze; "Opa! Opa! Opa!" gillen :mrgreen:

Christiaan Sauer
26-10-2003, 02:35
Denk je dat onze grote vrolijke olijke vriend dan nog bedenkt dat hij ooit als offtopicvreter heeft gewerkt voor 1 van de grotere sites van Nederland? In dat geval zullen we helaas toch moeten gaan uitkijken. Snik Snik. En dat terwijl Off-Topic vaak zo gezellig is :mrgreen:.
Maar stuur ze maar lekker door naar dvd.nl. Dan kunnen ze nog even gezellig met opa kletsen :mrgreen:. Als ze maar een beetje stil zijn. Anders krijgt iemand hier (zal geen namen noemen (6)) nachtmerries over al het off-topic gezwam :D.
Maar als je zulke erge nachtmerries krijgt moet je eens contact opnemen met Dr. Phill :mrgreen::mrgreen::mrgreen:. Dan kan je veel overkomen na afloop: erger dan dat kan het niet meer worden tenslotte :mrgreen:
Mvg,

Christiaan

Johan van den D.
26-10-2003, 11:08
Ik heb helaas geen recente foto van Offie. Eerlijk gezegd heb ik 'm al een paar maanden niet meer gezien :cry: Men zeg altijd dat een huisdier op hun baasje gaat lijken.
Of was het nu andersom .........?? :twisted: :wink:
http://www.dvd.nl/forum/images/avatars/8759644413edb8a89c028c.gif
ps. foto gemaakt met een verouderings proces programma van een speciale opsporingsdienst.
Zo zou Offie er dus inmiddels uit kunnen zien. :D

Christiaan Sauer
31-01-2004, 16:20
Ik heb ook het gevoel dat hij nog weleens zal opduiken, al is het maar vanuit een internet café in Bolivia ofzo...
Ik zou alleen niet weten hoe ik reageer wanneer hij ineens, net als in mijn nachtmerries, voor de deur staat met z'n Offientiella terwijl de kleine Offieco, Offierando, Offierenza, Offiebella, Offieria en Offierulla op me beginnen te klimmen terwijl ze; "Opa! Opa! Opa!" gillen :mrgreen:

Heeft arme Offie nog wel eens wat van zich laten horen Alex? Help het je hopen :)

Henk Heideveld
03-02-2004, 10:08
Ik heb ook het gevoel dat hij nog weleens zal opduiken, al is het maar vanuit een internet café in Bolivia ofzo...
Ik zou alleen niet weten hoe ik reageer wanneer hij ineens, net als in mijn nachtmerries, voor de deur staat met z'n Offientiella terwijl de kleine Offieco, Offierando, Offierenza, Offiebella, Offieria en Offierulla op me beginnen te klimmen terwijl ze; "Opa! Opa! Opa!" gillen :mrgreen:

Heeft arme Offie nog wel eens wat van zich laten horen Alex? Help het je hopen :)
Ben bang dat Offie gesneuveld is.
Ik heb een thread geopend voor de volgende meeting. Bij nader inzien is dit inmiddels natuurlijk ook al weer een oh-thread geworden. De Offie-overheid greep niet in. Zwalkend beleid!!!! :(

Christiaan Sauer
03-02-2004, 12:45
Dat hadden we van te voren kunnen voorspellen dat het een pure OH-thread zou worden (6). Vind het alleen jammer dat Offie nooit meer wat van zich heeft laten horen :).

Christiaan Sauer
25-03-2004, 11:45
Er gaan geruchten rond dat Offie weer terug is? Vond hij zijn seniorita toch niet leuk genoeg? Of was ze te offtopic voor hem :mrgreen:

JCL
25-03-2004, 11:50
Er gaan geruchten rond dat Offie weer terug is? Vond hij zijn seniorita toch niet leuk genoeg? Of was ze te offtopic voor hem :mrgreen:

Misschien heeft zij (of hij!) overspel gepleegd en is gedumpt?

Christiaan Sauer
25-03-2004, 12:43
Wat ook een mogelijkheid is is dat Offientje teveel aan het kwekken was, en dat Offie haar daarom uit plichtsbesef ook heeft opgevreten (6)

JCL
25-03-2004, 12:45
Wat ook een mogelijkheid is is dat Offientje teveel aan het kwekken was, en dat Offie haar daarom uit plichtsbesef ook heeft opgevreten (6)

LoL, misschien dat Alex het weet?

chaos
25-03-2004, 14:05
The Return of the Offie :roll:

Christiaan Sauer
25-03-2004, 14:10
Offie is 8)

Johan van den D.
25-03-2004, 19:23
Offie was/is tijdelijk aan het werk op een zuster forum van DVD.nl waar vooral de computer freaks off-topic zitten te lullen.
Laat m vooral nog even daar zijn werk doen want het gaat juist zo lekker hierzo wat sfeer betreft.
http://mysmilies.ipbfree.com/s/games/mm/mmxa/DOOD_2.GIF

Christiaan Sauer
25-03-2004, 23:56
Tuurlijk. Viel me alleen op dat er tekenen waren dat Offie terug was :)
Sfeer begint idd weer lekker op gang te komen :D 8)

Alex van den Berg
26-03-2004, 00:30
Tuurlijk. Viel me alleen op dat er tekenen waren dat Offie terug was :)Kijf met z'n wijf... eeeh... Auw met z'n Vrouw bedoel ik dus... op z'n Balkenendes... :D


Sfeer begint idd weer lekker op gang te komen :D 8)O ja, is dat zo?!? :shock: ....Daar zullen we dan eens wat verandering in gaan brengen 8)

's even denken... Waarmee kunnen we jullie flink dwarszitten?
Een superstrikt avatarbeleid waarbij Offie alles opeet dat er verdacht, onherkenbaar of te baby uitziet bijvoorbeeld? :twisted:

JCL
26-03-2004, 07:50
Tuurlijk. Viel me alleen op dat er tekenen waren dat Offie terug was :)Kijf met z'n wijf... eeeh... Auw met z'n Vrouw bedoel ik dus... op z'n Balkenendes... :D


Sfeer begint idd weer lekker op gang te komen :D 8)O ja, is dat zo?!? :shock: ....Daar zullen we dan eens wat verandering in gaan brengen 8)

's even denken... Waarmee kunnen we jullie flink dwarszitten?
Een superstrikt avatarbeleid waarbij Offie alles opeet dat er verdacht, onherkenbaar of te baby uitziet bijvoorbeeld? :twisted:

Dan is het maar goed dat de zonnenbril af gaat op het einde van jou animatie :twisted:

Christiaan Sauer
26-03-2004, 14:20
Tuurlijk. Viel me alleen op dat er tekenen waren dat Offie terug was :)Kijf met z'n wijf... eeeh... Auw met z'n Vrouw bedoel ik dus... op z'n Balkenendes... :D


Sfeer begint idd weer lekker op gang te komen :D 8)O ja, is dat zo?!? :shock: ....Daar zullen we dan eens wat verandering in gaan brengen 8)

's even denken... Waarmee kunnen we jullie flink dwarszitten?
Een superstrikt avatarbeleid waarbij Offie alles opeet dat er verdacht, onherkenbaar of te baby uitziet bijvoorbeeld? :twisted:

Nou niet flauw komen doen he ;) :mrgreen:
Maar onderhand weet ik nog altijd niet of O. nou terug is of niet ;) (kan die niet gewoon ofduty langskomen?)

Johan van den D.
26-03-2004, 17:48
Blij dat ik geen avatar heb staan dan :roll: