PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe Battlestar Galactica film met originele cast!!!



The Scratcher
11-11-2004, 14:00
Na de eerdere (grote) teleurstelling voor de fans dat de originele cast niet mee deed aan de nieuwe serie komt er nu waarschijnlijk wel een film met de originele cast! 8) :bier:


Nieuwe Battlestar Galactica film?

Velen zaten vroeger aan de buis gekluisterd tijdens de strijd van Commander Adama, Captain Apollo en Lieutenant Starbuck tegen de "By Your Command" Cylons. Battlestar Galactica begon met destijds de duurste pilot-aflevering ooit (7 miljoen dollar) en de daarop volgende televisieserie werd ongekend populair.

Tijdens de presentatie van de Buck Rogers DVD deed Glen Rogers een interessante mededeling. Rogers, niet Buck, was destijds producer van de serie en heeft momenteel de filmrechten in handen.

En jawel, er zijn plannen om een nieuwe Battlestar Galactica film te maken, met de leden van originele cast. Lorne Greene is helaas alweer een tijdje overleden, maar Dirk Benedict en Richard Hatch schijnen interesse te hebben.

"We have some pretty good ideas and it will be a great journey to bring BSG back."

Rogers is momenteel ook producer van de komende Knight Rider film en hij liet weten dat daarover zeer binnenkort nieuws naar buiten zal komen. Hoogstwaarschijnlijk gaat het om de bekendmaking van de acteur die de hoofdrol, de zoon van Michael Knight, zal spelen. Namen die hiervoor genoemd worden zijn Paul Walker en Ashton Kucher.

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/bstar.jpg

Bron: Filmtotaal.nl (http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=4194)

Geweldig nieuws voor de fans van de originele serie! (y)

theThinWhiteDuke
11-11-2004, 14:37
Geweldig nieuws voor de fans van de originele serie! (y)
Of juist niet......als ik die nieuwe serie bekijk.....die is dramatisch slecht (Boomer en Starbuck vrouwen? Yeah right....Cylons die er als topmodel uitzien? no thnx...)
de oude serie is ultiem en staat op sci-fi TV seriegebied met Buck Rogers bovenaan.....

Indien ze ALLE nog in leven zijnde acteurs kunnen strikken en het op dezelfde manier als toen verfilmen (dus schaalmodellen ipv CGI) en hem niet "moderniseren", ja, dan kan t wat worden.

The Scratcher
11-11-2004, 14:49
Geweldig nieuws voor de fans van de originele serie! (y)
Of juist niet......als ik die nieuwe serie bekijk.....die is dramatisch slecht (Boomer en Starbuck vrouwen? Yeah right....Cylons die er als topmodel uitzien? no thnx...)

Indien ze ALLE nog in leven zijnde acteurs kunnen strikken en het op dezelfde manier als toen verfilmen (dus schaalmodellen ipv CGI) en hem niet "moderniseren", ja, dan kan t wat worden.

Nou ik denk niet dat ze deze fim zo maken als die nieuwe mini serie, dan heeft het ja ook geen aansluiting en slaat het nergens op. Ik mag toch wel hopen dat ze de oude Cylons gebruiken en ook de schepen. En tja modellen gebruiken gaan ze denk ik niet dus dan wordt het CGI en mits dit goed gedaan wordt zie ik hier geen probleem in. Moet wel zeggen dat ik het modellenwerk vroegah toch ook wat meer vond hebben. Sommige hedendaagse CGI ziet er faker uit dan het modellenwerk van vroeger. :wink:

MiguelTegen
11-11-2004, 15:42
Ik vind die nieuwe serie eigenlijk bijzonder meevallen. Oude serie was geweldig, maar wat heb je aan een regelrechte herhalingsoefeing? Voor nostalgie zet ik de dvd's met oude afleveringen wel op...

Moet nog maar eens zien wat 't gaat worden. En óf 't überhaupt iets gaat worden...

Scarafax
11-11-2004, 18:03
Mwoah Lorne Greene (die Commmander Adama speelt) is een belangrijk figuur in het verhaal van Battlestar Galactica... maar die is al in 1987 overleden. Dus dat betekend dat er sowieso al 1 belangrijke hoofdrolspeler niet bij is...

Denk zelf niet dat er een film gemaakt zal worden met de overige orginele crew. Daar zijn de meeste al te oud voor geworden... (meeste zijn geboren in de jaren 40... dus al circa zo'n 60 jaar oud...)

theThinWhiteDuke
11-11-2004, 18:34
Mwoah Lorne Greene (die Commmander Adama speelt) is een belangrijk figuur in het verhaal van Battlestar Galactica... maar die is al in 1987 overleden. Dus dat betekend dat er sowieso al 1 belangrijke hoofdrolspeler niet bij is...

Denk zelf niet dat er een film gemaakt zal worden met de overige orginele crew. Daar zijn de meeste al te oud voor geworden... (meeste zijn geboren in de jaren 40... dus al circa zo'n 60 jaar oud...)
En?
Benedict (Starbuck) & Hatch (Apollo) zien er nog prima uit! En om die 2 draaide het!
Idem met Jefferson (Boomer)
Hathaway (Boxey) is pas begin 30, maar ik hoorde van MAD dat hij nix meer met acteren doet....misschien nu wel?

Maar ach.....de makers zullen ipv een nostalgische trip een PS2/X-box-film willen maken.....die totaal niet meer lijkt op het origineel.....en als dat het geval is, dan mag het hele plan worden afgeblazen van mij.

Harry B.
11-11-2004, 21:20
Maar ach.....de makers zullen ipv een nostalgische trip een PS2/X-box-film willen maken.....die totaal niet meer lijkt op het origineel.....en als dat het geval is, dan mag het hele plan worden afgeblazen van mij.
Agree :evil:

theThinWhiteDuke
11-11-2004, 21:30
Lees dit maar eens....en kijk vooral naar de foto's!
http://www.richardhatch.com/battlestar_galactica/bsgtsc.html

Als ze zoiets kunnen maken.....en dan Dirk erbij betrekken....ja, DAN kan t pas wat worden!

Detail is dat Richard Hatch de initiatiefnemer hiervan is, en niet een of andere gladnek die op uitmelking uit is.

The Scratcher
12-11-2004, 09:50
Lees dit maar eens....en kijk vooral naar de foto's!
http://www.richardhatch.com/battlestar_galactica/bsgtsc.html

Als ze zoiets kunnen maken.....en dan Dirk erbij betrekken....ja, DAN kan t pas wat worden!


Ja, dat concept van Hatch ken ik al lang en dat is ook waar ik al héél lang op hoop! 8)
Persoonlijk denk ik echter niet dat dit ooit van de grond komt. De studio`s willen nou eenmaal geen film gevuld met krasse knarren maar met jonkies en ze willen natuurlijk ook zelf de teugels in handen houden. Misschien dat er wel wat ideetjes van Hatch worden overgenomen en dat hij hier en daar ook wat invloed krijgt dat zou ook al mooi meegenomen zijn.

Die trailer zou ik best wel eens willen zien maar ja hij is nergens uit te halen, damn! :evil:

John Sital
12-11-2004, 10:24
hm vraag is of het commercieel interessant zou zijn, die nieuwe serie is 3x niks, nou ja die meiden zijn wel ok, maar verder was het bagger. Denk dat alleen de fans van het origineel het eventueel zouden bekijken.

MAD
13-11-2004, 18:48
Van mij mogen er best jonkies bij, zolang ze de oude sterren ook maar van stal halen. In de oude BSG zaten ook zat krasse knarren (wat te denken van Lorne Greene?)

In Galactica 1980 kwam bv. Boomer ook weer terug maar die was toen inmiddels Colonel (ipv Leuitenant). Ook in Star Trek zijn in de latere films de oude castleden inmiddels gepromoveerd tot Commander. Daar doen de krasse knaren het ook nog goed! (Alhoewel ik geen voorstander van deze film serie ben).

Van mij mogen ze, maar dan wel op basis van The Second Coming van Hatch en niet game-related. Zolang ze de oude serie niet aantasten of gaan kopieren (grootste fout van BSG 2003!).

Mich
13-11-2004, 19:00
Ik heb die nieuwe serie nog niet gezien maar ik ga hem wel een kans geven denk ik.

Voor een nieuwe film en/os serie met de oude cast ben ik zeker te vinden. Maar ik prefereer wel de cylons zoals ze in de originele serie waren. Er mogen nieuwere modellen zijn maar die oude moeten toch de voorkeur wegdragen.

theThinWhiteDuke
13-11-2004, 19:10
Van mij mogen er best jonkies bij, zolang ze de oude sterren ook maar van stal halen. In de oude BSG zaten ook zat krasse knarren (wat te denken van Lorne Greene?)

In Galactica 1980 kwam bv. Boomer ook weer terug maar die was toen inmiddels Colonel (ipv Leuitenant). Ook in Star Trek zijn in de latere films de oude castleden inmiddels gepromoveerd tot Commander. Daar doen de krasse knaren het ook nog goed! (Alhoewel ik geen voorstander van deze film serie ben).

Van mij mogen ze, maar dan wel op basis van The Second Coming van Hatch en niet game-related. Zolang ze de oude serie niet aantasten of gaan kopieren (grootste fout van BSG 2003!).
Krasse knarren ja.....je kan ze ook "Vintage" acteurs noemen :mrgreen: (insiders joke)

MAD
13-11-2004, 19:13
Maar ik prefereer wel de cylons zoals ze in de originele serie waren. Er mogen nieuwere modellen zijn maar die oude moeten toch de voorkeur wegdragen.

in BSG 2003 kwamen ook mechaniche Cylons voor. Zagen er iets gelikter uit (waren ook 100% CGI). Hadden ze het hier maar bij gelaten. Waarom moest er zonodig een Terminatrix in?

MAD
13-11-2004, 19:14
Krasse knarren ja.....je kan ze ook "Vintage" acteurs noemen :mrgreen: (insiders joke)

Misschien hebben ze hun oude klofie nog wel ergens in de kast hangen dan zou het "real vintage" zijn. :D

baltar
13-11-2004, 19:57
Helaas is John Colicos enkele jaren geleden ook overleden. Baltar zal niet terugkeren alhoewel ik natuurlijk een schurkenrol niet zal afslaan.

The Scratcher
02-03-2008, 18:07
Leeft dit project nog of is het afgeblazen? Nooit meer iets over vernomen eigenlijk....

rogue
02-03-2008, 19:25
Als er in meer dan 3 jaar tijd geen nieuws is geweest, dan zal het waarschijnlijk niet doorgaan ;).

Jobe
02-03-2008, 19:32
De mensen hier die de nieuwe serie maar niets vonden, opvallend. Vinden jullie dat nog steeds?

MiguelTegen
02-03-2008, 22:26
Haha, dat vraag ik me ook af ja... :)

hstadman
02-03-2008, 22:35
De mensen hier die de nieuwe serie maar niets vonden, opvallend. Vinden jullie dat nog steeds?

yep, niets van de nieuwe serie gezien...de charme van de oude serie is er niet, zoals starbuck...8) de enige nieuwe sf serie en film die ik wel goed vind is firefly en serenity.