PDA

Bekijk de volledige versie : FOX: Planet of the Apes (2001) 27 februari op DVD



Eric van Ballegoie
21-01-2002, 12:48
FOX: Planet of the Apes (2001) 27 februari op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=246)

Richard Hogaarts
21-01-2002, 15:24
Heb deze gezien toen ik op vakantie was in de states en vond het een reuze vermakelijk film.
Deze film komt zeker ook in de collectie.

Heb ook een aantal van de eerste planet of the apes films gezien, maar die hebben mij nooit echt kunnen boeien. Ook nooit het einde van film gezien.

Maar dat kwam denk ik door de special effects die in mindere mate aanwezig was. (ben bijna een special effects mannetje) maar ben er ook nooit echt voor gaan zitten. Alleen voor deze PotA film dan.

Dave
21-01-2002, 15:34
Moet zeggen zeer goede film...

heb hem in de Bios gezien en vond hem echt goed imposant al die "apen"
boven op die berg...

Denk dat ik hem ook op DVD aanschaf zeker de moeite waard (alleen de extra's al)

Remco Out
21-01-2002, 17:03
Heb deze film nog niet gezien, maar weet toch wel zeker dat deze in mijn collectie zal komen. Was al geneigd om deze in de bios te bekijken, maar daar is helaas niks van gekomen. Ik zal weer even moeten sparen om deze te kunnen kopen. :) :)

Danny Schouten
21-01-2002, 17:56
Een hele hoop critics kraken deze film volledig tot de grond af maar ik heb hem in de bioscoop gezien en ik moet zeggen dat ik me uitstekend heb vermaakt!
Iedereen kraakt hem af omdat ze allemaal het orgineel in gedachte houden, maar dat moet je nou juist nooit doen met een remake.
Gewoon lekker kijken met een zakkie chips erbij en blik op oneindig en verstand op nul, dan heb je gewoon een leuke avond.
En ik zal hem zeker in mijn collectie toevoegen!
:D :D :D

chino
21-01-2002, 19:12
Van Tim Burton had ik toch wel iets beters verwacht dan zo'n standaard filmpje.....een tegenvaller dus....

Luther Hartog
21-01-2002, 22:36
Ik heb deze film ook destijds in de Bios gezien,ik heb hem alleen niet zo goed gevolgd, omdat ik destijds die film met een persoon van het andere geslacht bekeek;)

Frans T
22-01-2002, 21:14
Ik heb deze film vorig jaar ook in de bioscoop gezien, maar....nee, ik vind het niets bijzonders. Wel veel kabaal; dat wel.

Hij haalt het niet bij het origineel uit 1968 waarin gelukkig de vorm niet belangrijker was dan de boodschap van het verhaal.

Enric Batista
22-01-2002, 22:12
Ach jongens...voor de generatie die niks weet van de originele films zal ie niet zo tegenvallen. Het is aangepast aan de tijd en het belooft aan het einde een vervolg. (kassa! dachten de producers toen)

Tot tegenstelling van andere members vond ik eigenlijk de special effects van de originele versie hun tijd vooruit! Ik bedoel...de apen zagen er goed uit!

Ik denk dat deze DVD ook in mijn collectie zal belanden...vroeg of laat. Maar ik ben het met sommigen eens...de sfeer van het origineel is beter!:rolleyes:

Alexander de Mol
23-01-2002, 16:31
Voor de liefhebbers: Bij de meest recente editie van DVD Report (nr. 4) zit een gratis Planet Of The Apes demo DVD!
Hierop tref je een POTA-trailer aan, een 2 minuten durende mini-docu, behind the scenes (18 min.) en diverse interviews (15 min.) met o.a. Mark Wahlberg.
Daarnaast nog wat DVD-trailerwerk (totaal 13 min.) van de Die Hard SE's, Cleopatra, Men of Honor, Moulin Rouge, Romeo+Juliet, Conan the Barbarian en Robocop.
Jammer van het DD2.0 geluid. Desalniettemin een leuk hebbedingetje. :)