PDA

Bekijk de volledige versie : Alles in 1 homecinema



hr15
17-11-2004, 10:16
Mijn bazin heeft me gevraagd of ik toevallig een alles in 1 setje wist waar ook een DVD-recorder inzat. De enige voorwaarde is dat het in 1 behuizing moet zitten (recorder/speler/tuner)

Ik heb zelf de volgende setjes gevonden:
- JVC QP-F90AL
- Philips LX9000R
- Sony HTR-6000
- Panasonic SC-HT37R
- Panasonic SETDMRE55
- Panasonic SC-HT25R

Echter is het zo dat de meeste van deze setjes alles in 2 behuizingen hebben zitten op de Philips na. Echter is ze niet zo gecharmeerd van Philips. Zijn er nog meer (misschien zelfs betere) setjes dan de setjes die ik nu opnoem waarbij alles ook in 1 behuizing zit?

Edgar Smit
17-11-2004, 14:58
alle in 1 set met DVDrecorde? de losse DVD recorders zijn eigenlijk pas net betaalbaar op de markt, dus dan kun je beter nog even wachten.
Anders alles in HT met losse recorder, maar dan kun je net zo goed receiver-recorder aanschaffen. Mij lijkt het persoonlijk iig geen goed idee, maar beter ff w88.

A3aan
18-11-2004, 09:36
alle in 1 set met DVDrecorde? de losse DVD recorders zijn eigenlijk pas net betaalbaar op de markt, dus dan kun je beter nog even wachten.
Anders alles in HT met losse recorder, maar dan kun je net zo goed receiver-recorder aanschaffen. Mij lijkt het persoonlijk iig geen goed idee, maar beter ff w88.
Well spoken.
Alles in één kastje inclusief recorder ... neu. dan veel liever recorder + reciever.

I know, Edgar, dat bedoelde je ook, maar je zei 'dan kun je net zo goed' ... :wink:

Edgar Smit
18-11-2004, 10:21
A3aan, 1 woord, 1 lijn, 1 mening. Ofwel, we zitten helemaal op 1 lijn :wink:

hr15
18-11-2004, 10:42
Dat is dus het probleem ze wil zo weinig mogelijk kastjes zien want dat vind ze niet mooi en de boxen mogen ook niet TE groot zijn want dat past niet mooi in de huiskamer :twisted:

Ik heb zelf ook alles het liefst los maarja het is niet voor mij.
Jullie weten verder dus ook geen andere setjes?

A3aan
18-11-2004, 10:47
Dat is dus het probleem ze wil zo weinig mogelijk kastjes zien want dat vind ze niet mooi en de boxen mogen ook niet TE groot zijn want dat past niet mooi in de huiskamer :twisted:

Ik heb zelf ook alles het liefst los maarja het is niet voor mij.
Jullie weten verder dus ook geen andere setjes?
Sorry, maar ik ken ze niet. Zoals jezelf ook al in je openingspost aangeeft is er weinig mét recorder in 1 behuizing. Misschien maar eentje. En als je die niet wilt ... tsja... 'toen waren er nog nul'
aan de andere kant ... als dan toch twee kastjes, dan liever een recorder (die ook kan afspelen) en een receiver dan een setje.

Edgar Smit
18-11-2004, 11:01
Sluity me aan bij A3aan, maar ik denk als je kan w88 tot 2005 dat ze er wel zullen komen, alles in 1 inclusief recorder, in de prijsklasse kruidvat/gamma/praxis etc. Ook de betere merken zullen er dan wel eentje hebben. Zoals ik al zei, de DVD recorder is relatief gezien nog niet zolang op de markt, dus de alles in 1 met recorder zal nog wel komen.

Ik weet overigens niet hoe de verhouding met je baas is (niet verkeerd interpreteren heh :wink: ) maar misschien kun je haar eens meenemen om te laten luisteren naar bijvoorbeeld boekenplank speakers of echte sattelietjes, da's namelijk al een groot verschil. ook een fatsoenlijke losse componenten set t.o.v. alles in 1 kan dan misschien wel een omslag bij haar opleveren. En het kan je misschien ook nog een promotie opleveren :wink:

Sander Dubbeldam
18-11-2004, 17:59
Htr 6100 & 6600 van sony?