PDA

Bekijk de volledige versie : 15 minutes...niet slecht!



Peedeepee
21-01-2002, 22:37
Iemand al 15 minutes gezien? Ik heb hem zojuist gezien op huur dvd en het wordt misschien wel een kopertje....

Wel weer wat origineler wat er met De Niro gebeurd is (ik zal niets verklappen :D )

Wat vinden jullie ervan?

Luther Hartog
21-01-2002, 22:58
Ik heb hem nog niet gezien, ik ben wel heel eg benieuwd. Trouwens, je DVD profiler link doet het niet hoor

Ronald Stiebolt
21-01-2002, 23:02
Ik vond 'm net ff te wazig: beetje een vage Tarantino-cloon die maar niet uit de verf wil komen.

Maar ja: persoonlijke smaak he.....

Michael Law
21-01-2002, 23:03
Zeker de moeite waard. Had de film in maart van het vorige jaar in Hong Kong gezien. Zeker weten dat deze ook in mijn collectie komt.

Luther Hartog
21-01-2002, 23:07
Ik vond 'm net ff te wazig: beetje een vage Tarantino-cloon die maar niet uit de verf wil komen.
Hmmm, dan zal ik het er op wagen als ik hem ergens in de aanbieding zie liggen

Marco
21-01-2002, 23:11
Heb deze nog niet gezien, maar ondertussen wel de DVD (in DTS!)besteld. Ben beniewd.

Luther Hartog
21-01-2002, 23:16
Heb deze nog niet gezien, maar ondertussen wel de DVD (in DTS!)besteld. Ben beniewd. Dus jij bent ook zo'n persoon die liever een risico neemt dan dat je honderden guldens aan huren uitgeeft?

Marco
21-01-2002, 23:51
Dus jij bent ook zo'n persoon die liever een risico neemt dan dat je honderden guldens aan huren uitgeeft?
Huren soms. Maar af en toe op de gok kopen. Robert de Niro heet die gok. En aangezien ik pas een nieuwe DTS receiver heb gekocht. Tja dan wil ik wat meer DTS DVD's hebben. En duur ach wel nee. Ooit van Australië gehoord. 15 Minutes heeft voor mij maar € 20 gekost. Nou weet ik dat 15 Minutes door RCV wordt uitgebracht. Die is gelukkig wel goedkoop (verwacht een prijs van € 22) maarja RCV DVD's duurt zolaaaaang hé (eerst huren, maanden later de koop versie).

Vraagje aan Peedeepee, was die huur DVD van 15 Minutes ook in DTS te horen?

Peedeepee
22-01-2002, 16:23
Marco>> Nee hij was niet in DTS te horen omdat ik (nog) geen receiver heb. Ik heb weliswaar al 2 1/2 een dvd speler maar surround set is er nooit van gekomen, en ik heb een dolby surround Matchline dus echt haast had ik ook niet. Ik wil echter nu weer een andere dvd speler, want die Philips wordt ik echt zat, hij probeert maar op te stijgen... Heb vandaag bij de Makro Fight Club en Driven gekocht....wordt weer genieten!

Luther>> IK ben het helemaal met je eens, ik vind huren vaak zo zonde van mijn geld, paar eurootjes meer en hij is helemaal van mij! Daarom heb ik gewoon Driven gekocht, ook al heeft het een slechte recensie gekregen (ben ook een kleine fan van Stallone, dus..).
Trouwens, hoe maak je die link nou naar de dvd profiler? Ik weet dat ik met die code dicht in de buurt zit, maar weet niet wat ik fout doe! *LOL*

:confused:

:D Thanx!

Marco
22-01-2002, 17:29
Marco>> Nee hij was niet in DTS te horen omdat ik (nog) geen receiver heb.
Hmm jammer. Aan de andere kant hoef ik niet te treuren. Heb toch een DTS versie van 15 Minutes besteld (die al onderweg is vanuit Australië)

Pee, het is heel makkelijk voor je DVD profiler link
Zo doe je dat.

(url=http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=peedeepee) My humble DVD collection(/url)

Vervang de ( ) tekens door [ ]

Dan wordt dit jouw DVD profiler link: My humble DVD collection (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=peedeepee)

Echter jouw collectie is nog niet open voor publiek (i.e. private collection)

Peedeepee
22-01-2002, 18:30
Thanx Marco! Idd niet zo moeilijk, maar ik wist het gewoon niet...

Laat ons weten wanneer je 15 Minutes binnen hebt en wat je ervan vond ok? :D

Marco
03-02-2002, 01:16
Thanx Marco! Idd niet zo moeilijk, maar ik wist het gewoon niet... Laat ons weten wanneer je 15 Minutes binnen hebt en wat je ervan vond ok? :D
Ik kreeg (na betaling van extra € aan de douane) gisteren 15 Minutes binnen. Ik heb de Australische R4 (van Village Roadshow Home Ent) DVD versie. De Infinifilm feature (die op de R1 DVD voorkomt) is niet overgenomen. Niet erg deze R4 heeft in tegenstelling tot R1 wel Engelse subtitels en DTS.

Nu ik toch ff bezig ben. De verkrijgbaarheid van 15 Minutes in andere R2 landen. Jammer maar Nederland loopt (duidelijk) weer achter. 15 Minutes is te koop in Duistland, U.K. (DTS), Denemarken, Zweden, Noorwegen, Frankrijk, Spanje, Italië & Japan.

En wat vond ik van de film. Ik vond het een goeie film en zeker met Robert de Niro kan het niet stuk. Idd orgineel met De Niro. Deze film moet mij wel denken aan Natural Born Killers (idd Tarantino). Kloon wil ik niet zeggen, maar orgineel is ook ver te zoeken.

Minpunten zijn er wel. De zogenaamde filmwetten. Misdaad loont achteraf toch niet. Men wordt gestraft op the American Way. Verder wordt het bekende buitenlandse vage figuren gebruikt.

Maar goed het verhaal op zich is niet slecht. Gewoon goed. Het gaat tenslotte om 15 minuten fame. En Amerikanen zijn nou eenmaal van die Jerry Springers idioten die 'alles' doen om op TV te komen. Verder gaat de film ook in op de mazen van de wet. Als de crimineel het slim aanpakt staat de wet aan zijn/haar kant en niet aan het slachtoffer.............and justice for all.

P.s. mijn mening is persoonlijk en dus subjectief :)

Dave
03-02-2002, 08:41
Ik heb hem ezien en moet zeggen een redelijke film niet om te springen en te halen ook idd een beetje vage slappe Taratino aftrek die niet goed uit de verf komt als je het mij vraagt....

Hou het dus maar bij huren.