PDA

Bekijk de volledige versie : Philips 32PW6006 € 365,-



Shadow010
23-11-2004, 08:49
Philips 32PW6006 € 365,- (bij MediaMarkt) (50 Hz)

Zag ik gisteren staan in het foldertje van MediaMarkt. Aangezien ik nog een 4:3 TV heb, leek dit mij wel een mooie prijs voor een 82 cm breedbeeld (en willicht ook voor andere mensen die op zoek zijn naar een TV, dus vandaar dat ik het even post)

Ik heb hem wel is zien staan bij MediaMarkt; het beeld was niet echt supergoed, maar wat wil je voor deze prijs.

johanluijkman
24-11-2004, 12:07
het beeld was niet echt supergoed, maar wat wil je voor deze prijs.

Tip voor eventuele kopers: Spaar dan liever door. Ik heb ook de fout begaan om een goedkope TV (Finlux) te kopen, maar ik ging me echt irriteren aan het beeld. Heb nu een 2ehands Sony KV32FX66 op de kop getikt, en het verschil is enorm in mijn ogen.

scorpion69
24-11-2004, 13:02
Het kan ook goed zijn dat het signaal in de MM niet optimaal was en daardoor het beeld tegenviel. Dit gebeurt heel vaak en ik verdenk sommige winkels ervan te zorgen dat TV's waar een grote marge opzit, extra te laten opvallen door te zorgen dat die perfect afgesteld zijn en te voorzien van een beter signaal.

dacross
26-11-2004, 11:39
Philips 32PW6006 € 365,- (bij MediaMarkt) (50 Hz)

Zag ik gisteren staan in het foldertje van MediaMarkt. Aangezien ik nog een 4:3 TV heb, leek dit mij wel een mooie prijs voor een 82 cm breedbeeld (en willicht ook voor andere mensen die op zoek zijn naar een TV, dus vandaar dat ik het even post)

Ik heb hem wel is zien staan bij MediaMarkt; het beeld was niet echt supergoed, maar wat wil je voor deze prijs.


Ik heb de 72cm versie van deze tv... Hij bevalt mij prima en het is zeker een scherpe prijs.. het is een ouder model, vandaar de prijs. Even ter vegelijking, ik heb mijne voor 399,- gekocht bij MM en tot op de dag van vandaag het ik hem nog nooit ergens voor minder dan 500!! zien staan, dus het is zeker een koopje en dan te bedenken dat jij de 82 cm versie gaat nemen!!

Even wat ervaringen:
Hij zapt lekker door, veel mogelijkheden om je beeld te scalen alleen automatisch doet ie het nog wel eens fout, maar dat is met 1 druk op de knop verholpen. Dat hij 50Hz is ipv 100Hz heeft mij nog nooit gestoord..trillingen oid heb ik nog nooit echt waar kunnen nemen.

succes

Shadow010
26-11-2004, 13:27
Ik twijfel nog een beetje. Ga ff een keer langs om zelf te kijken hoe het beeld er precies uit ziet. Het blijft toch een persoonlijke zaak natuurlijk.

Frank J.
26-11-2004, 15:44
ik heb de 28pw6006 zapt heerlijk. voor dvd een goede beeldkwaliteit ik klaag er iig niet over ! ik ga van het weekend ook maar eens kijken aangezien dit wel een lekker prijsje is !

Groetjes

p.s. (heb een tv dus te koop waarschijnlijk ;) )


ga niet op het beeld in een zaak af, alles is uit zijn voegen getrokken. vraag anders of er een redelijke dvd speler op aangesloten kan worden en ga even lekker met de kleuren e.d. spelen !

Frank J.
27-11-2004, 20:15
vandaag mediamarkt arena geweest maar hier hadden ze m niet meer en was de prijs ook geen 365 maar 444 euro.

Groetjes