PDA

Bekijk de volledige versie : Poll Beeldapparatuur.



Cyberrocks
24-11-2004, 08:42
Als jullie het geld voor deze apparatuur hebben.
Welke van de 5 gingen jullie dan kopen ?

1. Breedbeeld TV.
2. TVT Sherm.
3. Plasmascherm.
4. Lcd scherm.
5. Beamer + scherm.

Rob Eric Blank
24-11-2004, 08:48
Een CRT projector, vele malen scheper dan een beamer.
Anders ga ik nog steeds voor een goede breedbeeld CRT, vele malen scherper en fijner dan al die plasma's en LCD's.

Alexander D
24-11-2004, 09:21
Als ik het geld zou hebben zou ik eerst verbouwen zodat ik ruimte heb. Dan weer gaan sparen voor een CRT projector...

A3aan
24-11-2004, 09:59
Als ik het geld had zou ik een CRT-projector willen kopen, dat is wel een soort van summum!
Maar dat heb ik niet en ik geniet nu dus van een grootbeeld (maar niet breedbeeld) TV of van een LCD-beamer (jofele kwaliteits-prijsverhouding).

PM
24-11-2004, 12:09
LCD/DLP Projector. Ik kan / wil geen CRT hangen in mijn huiskamer.. de DLP die ik nu heb past goed.. Als ik veel geld over zou hebben zou ik een nieuwere (b.v. 3 chipper) kopen.

El-Jorge
24-11-2004, 12:54
Een CRT projector, vele malen scheper dan een beamer.
Anders ga ik nog steeds voor een goede breedbeeld CRT, vele malen scherper en fijner dan al die plasma's en LCD's.

Ik ben het hiermee wel eens!

Edgar Smit
24-11-2004, 13:03
ik zou alles kopen, en in iedere kamer een andere zetten.
neehoor, ik zou gaan voor een Breedbeeld CRT tv, maar dan zo groot mogelijk :wink:
nog een leuke aanbieding (http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20041129.p.20_Stereo_LCD_Televisie) voor de liefhebbers van LCD TV....

Thijssie
24-11-2004, 13:05
Ik zou alles (dvd speler, boxen, receiver) opnieuw kopen maar dan van een betere kwaliteit.
Ik zou opzeker het grootste plasmascherm kopen wat ik kon vinden.

Albert Kostwinder
25-11-2004, 14:23
Ik ben al erg tevreden maar als ik dan toch nog geld moet uitgeven:

Een 3 chip dlp met hd resolutie, >3500:1 en hd bron op een 3 meter breed vast scherm.

@Roberto; Ik ben het niet met je eens dat alleen crt optimaal scherp is, in tegendeel dat valt nog wel eens tegen. Ook crt heeft genoeg nadelen. Er zijn al genoeg dlp projectoren te koop die menig crt in verlegenheid kan brengen en dat wordt de komende jaren alleen maar erger. :wink:

Johan van den D.
25-11-2004, 16:30
Een CRT projector, vele malen scheper dan een beamer.
Beamer is een soort verzamel naam voor projectors en dus ook voor CRT projectoren.
Verders zal mijn keuze uit het genoemde lijstje een LCD tv zijn en voor de rest ben ik het zeker ook met Albert eens ondanks dat ikzelf een CRT projector heb.
Wel ben ik van mening dat een CRT projector nog steed het "natuurlijkste" beeld geeft en dat ook lange tijd in de toekomst zal blijven doen.
Op vele andere vlakken zal een crt ruimschoots verslagen worden al zullen de kosten van die apparaten hoog blijven.