PDA

Bekijk de volledige versie : The Interpreter | Nicole Kidman - Sean Penn



Jeroen C
24-11-2004, 13:18
The Interpreter, de nieuwe film van Sydney Pollack met Nicole Kidman en Sean Penn.

Official site (http://www.theinterpretermovie.com/)

Trailer (http://movies.yahoo.com/movies/feature/theinterpreter.html)

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/universal_pictures/the_interpreter/nicole_kidman/interpreter1.jpg

Plot: Kidman stars as African-born U.N. interpreter Silvia Broome, who inadvertently overhears a death threat against an African head of state scheduled to address the United Nation's General Assembly. Realizing she's become a target of the assassins as well, Silvia's desperate to thwart the plot...if only she can survive long enough to get someone to believe her. Sean Penn is Tobin Keller, the federal agent charged with protecting the interpreter, who nonetheless suspects she may not be telling the whole truth. Silvia and Tobin, by nature, see life from different points of view: one, a U.N. interpreter, believes in the power and sanctity of words; the other, a Secret Service agent, believes in reading people based on their behavior, no matter what is said.

Release Date: February 18th, 2005 (wide).

Wizz-Art
24-11-2004, 13:21
Goede cast, lijkt me een dialoog film zo op het eerste gezicht.

Kevie87
25-11-2004, 13:57
The Interpreter gaat in Nederlands pas op 7 April 2005 in de bioscopen draaien

kazlatan
24-03-2005, 21:38
Trailer looks cool! Deze film ga ik zeker checken!!

Hope
03-04-2005, 23:18
Afgelopen vrijdag naar deze film geweest. Echt absoluut een aanrader. Heel spannend. Alleen het accentje van Kidman is echt vaag.

Gerben van der Leun
14-04-2005, 20:16
Gezien op 14 april. De film kon me niet bekoren. Vrij clichematig allemaal. Gelukkig maakte de cast het bioscoopbezoek niet tot een flop.

Eddy
14-04-2005, 23:56
Ik heb hem vanavond gezien, maar ik was er niet kapot van. De personages bleven nogal oppervlakkig waardoor met name Penn en Kidman niet hun acteertalent konden tonen. Ook het script was aan de voorspelbare kant wat leidde tot clichématige verhaallijnen en plotwendingen die je ver van te voren zag aankomen. Het was wel leuk dat alles op lokatie was gefilmd en dat je als kijker een kijkje krijgt achter de schermen in het gebouw van de UN. Het gaf de film een wat realistische sfeer, maar door de fictieve personages, politiek en verhaallijnen werd dat echter meteen weer teniet gedaan.
Ik had uiteindelijk wel een leuke avond, er zaten toch wel een paar fraaie scenes in hier en daar, maar dit is niet een film die ik op dvd zal aanschaffen.

Steve Muller
19-04-2005, 08:17
The Interpreter gaat in Nederlands pas op 7 April 2005 in de bioscopen draaien

Pas :?: :?: :?: Deze film gaat pas de 22e in Amerika in premiere :wink:

JCL
28-04-2005, 16:48
Wat een gave film, heb echt op het puntje van mijn stoel gezeten. Jammer dat het einde een klein beetje voorspelbaar is maar het is voor mij een echte topper, kan niet wachten tot hij op DVD is :D

Mark de Jong
28-04-2005, 16:56
Aardige film met een paar leuke momenten. Nicole Kidman is weer geweldig (visueel :D). Zij was dan ook 1 van de redenen waarom ik deze film ben gaan kijken ;)

Oakey
01-05-2005, 14:52
Ik heb hem vanavond gezien, maar ik was er niet kapot van. De personages bleven nogal oppervlakkig waardoor met name Penn en Kidman niet hun acteertalent konden tonen. Ook het script was aan de voorspelbare kant wat leidde tot clichématige verhaallijnen en plotwendingen die je ver van te voren zag aankomen. Het was wel leuk dat alles op lokatie was gefilmd en dat je als kijker een kijkje krijgt achter de schermen in het gebouw van de UN. Het gaf de film een wat realistische sfeer, maar door de fictieve personages, politiek en verhaallijnen werd dat echter meteen weer teniet gedaan.
Ik had uiteindelijk wel een leuke avond, er zaten toch wel een paar fraaie scenes in hier en daar, maar dit is niet een film die ik op dvd zal aanschaffen.
Ik sluit me hier bij aan. Aardige film, maar uiteindelijk weer erg Amerikaans/Hollywood. Gemiste kans.

Koek
02-05-2005, 20:28
Aardige film met een paar leuke momenten. Nicole Kidman is weer geweldig (visueel :D). Zij was dan ook 1 van de redenen waarom ik deze film ben gaan kijken ;)Ghehe ze zag er inderdaag erg lekker uit in deze film die ik wel redelijk goed vond.

Zaten wel wat mindere momenten in maar algemeen vond ik hem ruim voldoende.

Ago
26-08-2005, 20:14
Aardige film, niets meer, niets minder.
Sean Penn blijft een topper!

JCL
26-08-2005, 20:58
Kidman is ook onovertroffenin deze film, zodra die op DVD komt is het direct een aanschaf en dat zijn maar HEEL weinig films voor mij.

martini
26-08-2005, 21:53
Goeie film met goeie acteerprestaties van Penn en Kidman. Lekkere actie en een goed verhaal. Zeker een dvd aanschaf waard (volgens FRS op 13/10/05)

cocico
23-10-2005, 12:07
Heb 'm op DVD gehuurd, en ik vond dit een vrij aardige film. Eerlijk gezegd zag ik de plotwendingen niet afkomen, en was ik verrast met het einde.

Filmfan1988
24-10-2005, 18:55
Wel een aardige film... Niet om heel vaak te kijken

[spoiler:f702f93a27]alleen dat stuk in die bus vlak voordat die bom ontploft was heel erg vet...[/spoiler:f702f93a27]

Sneaker
19-01-2006, 00:20
Vandaag gekeken naar The Interpreter. Goede film, de film is spannend, acteerwerk is goed, vooral van Penn en Kidman. Enigste in de cast die me niet aanstond was Earl Cameron die Edmund Zuwanie speelde. Kon maar niets anders dan sympathie hebben voor zijn rol, iets wat juist niet de bedoeling van zijn karakter was. Ook vond ik het einde iets te zwak met Earl, Kidman en Penn. Overigens wel sterk geacteerd maar toch wat teleurstellend na al de spanning waar naar toegewerkt is.

Maar al met al een goede film met sterk acteerwerk en veel spanning.