PDA

Bekijk de volledige versie : 24 Seizoen 4



Z-Man
28-11-2004, 00:40
Gaat nog een heeeeeeele tijd duren voordat ie op dvd komt maar in januari begint alweer seizoen 4 van 24 in Amerika. Hier alvast een teasertrailer om jullie (en mij) lekker te maken:


http://homepage.mac.com/csdesigns/24/S4trailer.html

Enjoy!

Patrick van den Hul
28-11-2004, 08:46
Ben benieuwd! 24 is zonder twijfel mijn favoriete serie, ik heb seizoen 3 nu bijna afgerond. 8)

HiddeV
28-11-2004, 11:47
damn man, het duurt nog minstens een jaar voordat ie hier op dvd is :(

HiddeV
28-11-2004, 11:53
btw dit is de directe link: http://homepage.mac.com/csdesigns/24/24_S4_trailer.mov

Dennis Veldhuizen
28-11-2004, 12:02
Oh my god!!! :shock: :shock:
Dit ziet er wel heel erg goed uit! :lol:

korpz
28-11-2004, 16:19
durf die trailer niet eens te kijken..... duurt het alleen maar langer

Caledonians
28-11-2004, 19:17
durf die trailer niet eens te kijken..... duurt het alleen maar langer

Hehe... me neither! Eerst maar eens sparen voor seizoen 3 op dvd!

DanielC
28-11-2004, 19:29
ik zie weinig van CTu terug in de trailer. Ik zag 1 persoon die er werkt/werkte, maar dat was het dan ook....

Ednolb
28-11-2004, 19:41
ik zie weinig van CTu terug in de trailer. Ik zag 1 persoon die er werkt/werkte, maar dat was het dan ook....

Dat komt omdat [spoiler:d4ddd04174]seizoen 4 enkel nog met Jack Bauer en Chloe is, dit zijn de enige acteurs van de voorgaande series[/spoiler:d4ddd04174]

Pascal Heister
28-11-2004, 19:47
ik kijk de trailer ook niet :P
zal vast weer een topper worden

Dennis V.
28-11-2004, 20:00
en dan te bedenken dat seizoen 3 al bijna twee maanden in de kast op me ligt te wachten ... :oops:

Remco87
29-11-2004, 16:50
en dan te bedenken dat seizoen 3 al bijna twee maanden in de kast op me ligt te wachten ... :oops:

:roll: :shock: :?

HiddeV
29-11-2004, 18:36
en dan te bedenken dat seizoen 3 al bijna twee maanden in de kast op me ligt te wachten ... :oops:

hoe heb je dat in godsnaam volgehouden :P

Dennis V.
29-11-2004, 21:36
en dan te bedenken dat seizoen 3 al bijna twee maanden in de kast op me ligt te wachten ... :oops:

hoe heb je dat in godsnaam volgehouden :P

Tja, druk bezig met het kopen van een huis en het zoeken van leuke spulletjes die we er in willen hebben, tja daar gaat (te) veel tijd in zitten ...

Marc Raps
29-11-2004, 21:54
Aiaiai, die trailer heerst weer zwaar. :D

Zitten alleen wel wat mini-spoilertjes in voor als je S3 nog niet helemaal gezien heeft.

Trouwens, ik heb van de week deze CD (http://www.varesesarabande.com/details.asp?pid=302%2D066%2D626%2D2) gepre-orderd. Is wel meeste synthesizer muziek en niet met een orkest, maar een soundtrack van 24 kon ik toch niet laten liggen. :D

CloudNL
30-11-2004, 18:35
Ik heb geen credit-card en kan die CD niet bestellen. Hopelijk gaat bol.com die CD verkopen, ze verkopen die Alias CD's wel al. En anders wordt het maar die Japanse versie, die is wel al te reserveren bij Bol.com.

HiddeV
02-12-2004, 17:16
weer een nieuwe trailer: Klik! (http://homepage.mac.com/csdesigns/24/24_S4_trailer3.mov)

Dan the Man
02-12-2004, 18:11
ik zie weinig van CTu terug in de trailer. Ik zag 1 persoon die er werkt/werkte, maar dat was het dan ook....

Dat komt omdat [spoiler:45aa4990cf]seizoen 4 enkel nog met Jack Bauer en Chloe is, dit zijn de enige acteurs van de voorgaande series[/spoiler:45aa4990cf]

en [spoiler:45aa4990cf] de nieuwe president [/spoiler:45aa4990cf] flitst even langs, [spoiler:45aa4990cf] Palmer's uitdager [/spoiler:45aa4990cf] uit serie 3...

Nieuwe trailers,
nieuwe seizoen,
nieuwe soundtrack... 24 blijft rulen!

Dennis V.
02-12-2004, 18:31
SPOILER-TAG GEBRUIKEN DAN THE MAN !!!Ik word hier zo kwaad om !! :evil: :evil: :evil:

Dan the Man
03-12-2004, 20:12
Mijn oprechte excuses,

typte mijn bericht van een computer zonder javascript, dus emoticons en spoilertags heeft hij niet gepakt. Heb het bericht reeds aangepast.

Dan the Man
16-12-2004, 14:02
ARMIN VAN BUUREN IN AMERIKAANSE SERIE
14 december 2004 - De Nederlandse dj heeft namelijk de muziek verzorgd voor de populaire dramaserie ‘24’. Eind januari wordt de remix wereldwijd uitgebracht. Ook komt er nog een videoclip met beelden van de op een na beste dj ter wereld.

Geen Sean Callery dan meer? Benieuwd of Armin op die 24 soundrtrack komt. Wel leuk al die aandacht voor de nieuwe 24...

hemiparo
17-12-2004, 16:32
moet 2 nog kijken... en 3 dus ook :( wacht tot alles op DVD redelijk betaalbaar te krijgen is (zoals S1 bij FRS Zweden... of was het Finland ;) )

CloudNL
18-12-2004, 18:51
ARMIN VAN BUUREN IN AMERIKAANSE SERIE
14 december 2004 - De Nederlandse dj heeft namelijk de muziek verzorgd voor de populaire dramaserie ‘24’. Eind januari wordt de remix wereldwijd uitgebracht. Ook komt er nog een videoclip met beelden van de op een na beste dj ter wereld.

Geen Sean Callery dan meer? Benieuwd of Armin op die 24 soundrtrack komt. Wel leuk al die aandacht voor de nieuwe 24...

Klopt niets van dat bericht. Sean Callery blijft de composer. Armin heeft een 24 remix gemaakt en die staat op de officiele Japanse soundtrack. Hij gaat waarschijnlijk 1 track doen voor seizoen 4.

BTW.
24 seizoen 4 begint met een 2 dagen / 4 uur premiere. Zondag 9 januari 2 afleveringen en maandag 10 januari weer 2 afleveringen. 8)

dvdfre@k
18-12-2004, 18:55
ARMIN VAN BUUREN IN AMERIKAANSE SERIE
14 december 2004 - De Nederlandse dj heeft namelijk de muziek verzorgd voor de populaire dramaserie ‘24’. Eind januari wordt de remix wereldwijd uitgebracht. Ook komt er nog een videoclip met beelden van de op een na beste dj ter wereld.

Geen Sean Callery dan meer? Benieuwd of Armin op die 24 soundrtrack komt. Wel leuk al die aandacht voor de nieuwe 24...

Sterker nog hij was bij rodisc maandje geleden hij vertelde zijn verhalen toen ie achter de schermen was bij de serie.Hij was bezig met afrekenen en ik stond vlak achter hem en toen hij de deur uit was zeiden ze dat het armin van buren was

Dan the Man
22-12-2004, 14:17
Mummy Star Vosloo to Terrorize 24
Source: The Hollywood Reporter December 21, 2004


Arnold Vosloo, best known for his role as villain Imhotep in the "Mummy" movies, has landed a recurring role on Fox's 24, playing the leader of a terrorist plot against the United States, says The Hollywood Reporter.

Also recurring on 24 this coming season is Jonathan Ahdout. The actor, who played Shohreh Aghdashloo's son in last year's feature House of Sand and Fog, will once again play the actress' son on 24. On the show, Aghdashloo plays the wife of a Middle Eastern businessman (Nestor Serrano).

The fourth season of starts on January 9 at 9 p.m. ET/PT with a two-hour episode that will be repeated the next day. It then begins its regular Monday night run January 17.

Patrick van den Hul
22-12-2004, 14:25
Zouden de amerikaanse episode ook te downloaden zijn elke week?
Of is het downloaden van tv-series ook illegaal?

Chris W
22-12-2004, 14:25
Go Vosloo 8)

HiddeV
22-12-2004, 17:32
Zouden de amerikaanse episode ook te downloaden zijn elke week?
Of is het downloaden van tv-series ook illegaal?
ja hoor je kan ze downloaden, deed ik ook met friends en nu ook met joey, maar niet met 24. kan toch geen week wachten voor een nieuw uurtje. zal vast wel illegaal zijn, maar ik heb toch friends gekocht en doe dat bij joey ook, dus ze zullen er niet minder door verdienen.

Webfear
02-01-2005, 13:44
Ik heb alle 3 de seizoens boxen 8) 8) 8) Kan niet wachten tot seizoen 4 :P

Dennis V.
02-01-2005, 14:16
Ik heb alle 3 de seizoens boxen 8) 8) 8) Kan niet wachten tot seizoen 4 :P

Me too !! (6)

verry
02-01-2005, 14:22
Ik heb alle 3 de seizoens boxen 8) 8) 8) Kan niet wachten tot seizoen 4 :P

Me too !! (6)

ik moet seizoen 3 nog hebben :cry: leuke serie , erger me alleen he-le-maal de ziekte aan KIM BAUER!!! :evil:

DanielC
02-01-2005, 16:18
Ik heb alle 3 de seizoens boxen 8) 8) 8) Kan niet wachten tot seizoen 4 :P

Me too !! (6)

ik moet seizoen 3 nog hebben :cry: leuke serie , erger me alleen he-le-maal de ziekte aan KIM BAUER!!! :evil:

ik juist niet :P

Ramonhal
02-01-2005, 16:43
Ik heb alle 3 de seizoens boxen 8) 8) 8) Kan niet wachten tot seizoen 4 :P

Me too !! (6)

ik moet seizoen 3 nog hebben :cry: leuke serie , erger me alleen he-le-maal de ziekte aan KIM BAUER!!! :evil:

ik juist niet :P

Nou... ik kan je vertellen dat Kim Bauer een stuk leuker is in de 3e serie!!! eindelijk een beter verhaal-lijn! Maak je geen zorgen ik zal er niks over verklappen maar ik moet wel 1 ding zeggen... bij de laatste discs van seizoen 3 heb ik mijn nagels afgebeten als nooit te voren!!! als je hem nog niet hebt: GA HEM HALEN!!!

DanielC
02-01-2005, 16:48
Ik heb alle 3 de seizoens boxen 8) 8) 8) Kan niet wachten tot seizoen 4 :P

Me too !! (6)

ik moet seizoen 3 nog hebben :cry: leuke serie , erger me alleen he-le-maal de ziekte aan KIM BAUER!!! :evil:

ik juist niet :P

Nou... ik kan je vertellen dat Kim Bauer een stuk leuker is in de 3e serie!!! eindelijk een beter verhaal-lijn! Maak je geen zorgen ik zal er niks over verklappen maar ik moet wel 1 ding zeggen... bij de laatste discs van seizoen 3 heb ik mijn nagels afgebeten als nooit te voren!!! als je hem nog niet hebt: GA HEM HALEN!!!

allaaaaaaaaaaaaaang gezien :wink:

verry
02-01-2005, 17:04
Ik heb alle 3 de seizoens boxen 8) 8) 8) Kan niet wachten tot seizoen 4 :P

Me too !! (6)

ik moet seizoen 3 nog hebben :cry: leuke serie , erger me alleen he-le-maal de ziekte aan KIM BAUER!!! :evil:

ik juist niet :P

Nou... ik kan je vertellen dat Kim Bauer een stuk leuker is in de 3e serie!!! eindelijk een beter verhaal-lijn! Maak je geen zorgen ik zal er niks over verklappen maar ik moet wel 1 ding zeggen... bij de laatste discs van seizoen 3 heb ik mijn nagels afgebeten als nooit te voren!!! als je hem nog niet hebt: GA HEM HALEN!!!

komt ze eindelijk normale mensen tegen in het 3de seizoen? of weer alleen [spoiler:8015c602ac]potentiele verkrachters, eenzame psycho's en onopzettenlijke moordenaars[/spoiler:8015c602ac]

nog ff een vraag waar mijn vrouw mee zat: wat eet jack bauer zoal op een dag? en ze vondt t wat raar dat ie nooit naar de wc gaat.

Ramonhal
02-01-2005, 17:11
Allereerst antwoord op je 2e vraag: Jack bauwer eet vast wel wat en gaat ook vast wel naar de wc maar een stuk minder omdat hij het zo druk heeft op één van zijn zogenaamde ''dagen''... als het verhaal je ergens ander mee naartoe neemt moet je maar in gedachten even bedenken dat (tenzij hij er niet tot toe in staat is) hij even op de wc wat zit te eten :P Maargoed even over Kim Bauer (ik zla niks verklappen maar doe toch voor de echte die-hard fans ff een spoiler tag:

[spoiler:77fa3aab49]Kim bauer ontmoet gelukkig geen verkrachters en ontvoerders enz... in tegenstelling is haar verhaallijn een stuk interessanter geworden en mengt ze zich meer in het gene waar het in de serie echt om gaat...[/spoiler:77fa3aab49]

verry
02-01-2005, 17:56
Allereerst antwoord op je 2e vraag: Jack bauwer eet vast wel wat en gaat ook vast wel naar de wc maar een stuk minder omdat hij het zo druk heeft op één van zijn zogenaamde ''dagen''... als het verhaal je ergens ander mee naartoe neemt moet je maar in gedachten even bedenken dat (tenzij hij er niet tot toe in staat is) hij even op de wc wat zit te eten :P Maargoed even over Kim Bauer (ik zla niks verklappen maar doe toch voor de echte die-hard fans ff een spoiler tag:

[spoiler:0e0e75e7bd]Kim bauer ontmoet gelukkig geen verkrachters en ontvoerders enz... in tegenstelling is haar verhaallijn een stuk interessanter geworden en mengt ze zich meer in het gene waar het in de serie echt om gaat...[/spoiler:0e0e75e7bd]

ok dan dus dat hele kim-gekloot wordt een beetje interesanter, beter!
maare...ben ik de enige die het dan wat ver gezocht vondt in serie 2? :shock:

Marc Raps
02-01-2005, 22:12
Nee, veel mensen klaagden over Kim's subplot vorig jaar. De poema-scène is ondertussen wel een klassieker, en het hoogtepunt van stupiditeit uit alle drie de seizoenen (met Teri's geheugenverlies op een solide tweede plaats).

Dennis V.
02-01-2005, 22:54
Nee, veel mensen klaagden over Kim's subplot vorig jaar. [spoiler:a604e07f21]De poema-scène is ondertussen wel een klassieker, en het hoogtepunt van stupiditeit uit alle drie de seizoenen (met Teri's geheugenverlies op een solide tweede plaats[/spoiler:a604e07f21]).
spoilertags gebruiken ....

Marc Raps
02-01-2005, 23:47
Euh... Scènes uit seizoen 1 en 2? Moet dat dan ook?

HiddeV
02-01-2005, 23:49
Euh... Scènes uit seizoen 1 en 2? Moet dat dan ook?lijkt me niet anders kijk je niet in deze thread omdat het je toch niet intereseert

Dennis V.
02-01-2005, 23:54
Euh... Scènes uit seizoen 1 en 2? Moet dat dan ook?lijkt me niet anders kijk je niet in deze thread omdat het je toch niet intereseertJe kan altijd beter het zekere voor het onzekere nemen. Wellicht is net iemand bezig aan seizoen 2 en is zo enthousiast over de serie dat hij of zij ook hier leest.

toch ??

Ramonhal
03-01-2005, 02:16
Euh... Scènes uit seizoen 1 en 2? Moet dat dan ook?lijkt me niet anders kijk je niet in deze thread omdat het je toch niet intereseertJe kan altijd beter het zekere voor het onzekere nemen. Wellicht is net iemand bezig aan seizoen 2 en is zo enthousiast over de serie dat hij of zij ook hier leest.

toch ??

Ben ik het wel mee eens maarruuuhh::: [spoiler:2396474075]wat bedoelen jullie nou met een poema-scene???[/spoiler:2396474075]

verry
03-01-2005, 10:23
Euh... Scènes uit seizoen 1 en 2? Moet dat dan ook?lijkt me niet anders kijk je niet in deze thread omdat het je toch niet intereseertJe kan altijd beter het zekere voor het onzekere nemen. Wellicht is net iemand bezig aan seizoen 2 en is zo enthousiast over de serie dat hij of zij ook hier leest.

toch ??

ik heb seizoen 2 net klaar en ik sta op het punt om seizoen 3 op te halen :wink:

Marc Raps
03-01-2005, 16:21
Euh... Scènes uit seizoen 1 en 2? Moet dat dan ook?lijkt me niet anders kijk je niet in deze thread omdat het je toch niet intereseertJe kan altijd beter het zekere voor het onzekere nemen. Wellicht is net iemand bezig aan seizoen 2 en is zo enthousiast over de serie dat hij of zij ook hier leest.

toch ??

Ben ik het wel mee eens maarruuuhh::: [spoiler:6fd67e3775]wat bedoelen jullie nou met een poema-scene???[/spoiler:6fd67e3775]

[spoiler:6fd67e3775]In één van de afleveringen uit seizoen 2 is Kim in d'r eentje door 't bos aan 't lopen (na vele andere maffe avonturen), en dan ziet ze ineens in de verte een poema. Dus zet ze 't op een lopen en - grote verrassing - ze loopt recht met d'r voet in een val. Dan verschijnt die poema boven haar op een rots. Kim kijkt verschrikt op en... de grote gele klok verschijnt om het reclameblok in te luiden.
Als we terugkeren van de reclame in de split-screen klok zien we in één van de schermpjes dat dat beest zich omdraait en doodleuk weer wegloopt. Daarna wordt ze uit die strik bevrijdt door een of ander vage vent, die een uur later of zo natuurlijk weer één ov andere psycho blijkt te zijn. [/spoiler:6fd67e3775]

Ramonhal
03-01-2005, 16:49
Oooww... haha nou weet ik het weet... dat was inderdaad niet echt het beste van kim en de schrijvers nee.... maar nogmaals in seizoen 3 is Kim echt beter!

verry
03-01-2005, 17:40
Oooww... haha nou weet ik het weet... dat was inderdaad niet echt het beste van kim en de schrijvers nee.... maar nogmaals in seizoen 3 is Kim echt beter!

mooi zo, want we beginnen vanavond aan aflevering nummer 1 van seizoen 3 8)

verry
08-01-2005, 14:00
ik ben net klaar met seizoen 3 en ik moet zeggen, zekers het beste seizoen tot nu toe! 8) duurt alleen nog zo lang tot seizoen 4 op schijfjes te krijgen zijn
:cry:

Ramonhal
10-01-2005, 21:44
over seizoen 4 gesproken (waar dit allemaal over hoort te gaan) heeft iemand nog spoilers of interessant nieuws... oh en btw:

[spoiler:1c74f3b269]waar zijn Chase, Kim, Tony, Adam en michelle gebleven?? ze zitten namelijk niet in de trailer van seizoen 4...[/spoiler:1c74f3b269]

Pepijn Wildbret
10-01-2005, 21:54
Net episode 1&2 gezien van seizoen 4, en moet zeggen erg spannend allemaal..

Als antwoord op de vorige vraag:

[spoiler:432bf460bd]Chase & Kim wonen ergens lekker knus met z'n tweetjes en de baby. Chase werkt voor een prive beveiligings bedrijf. Tony zit vast (Voor het laten lopen van de dochter van de bad guy in Season 3) Michelle zit waarschijnlijk ergens huilend op tony te wachten... :wink: [/spoiler:432bf460bd]

MisterF
17-01-2005, 16:00
.
.
.
.[spoiler:552f601142]GEEN ELISHA CUTHBERT(KIM BAUER) MEER!!!! OMG DAT IS ECHT ERG!!! dat is wel een flinke tegenvaller. Ok ze is niet een heel belangrijk personage maar in elke serie moet toch wel vrouwelijk schoon te vinden zijn. En knap, dat is ze zeker. :lol:
Toch kan ik niet wachten op seizoen 4 hoor :D het is en blijft een superserie [/spoiler:552f601142]
.
.
.

Ramonhal
17-01-2005, 16:05
ik weet niet zeker of die bovenste opmerking nou wel zo slim is om te plaatsen zonder spoiler tag.... als je het kan veranderen doe het maar ff want je weet maar nooit! :?

Qzyn
26-01-2005, 22:01
Britse moslims boos over Amerikaanse serie 24
LONDEN - Een Britse moslimgroep heeft bij de Britse mediawaakhond een klacht ingediend over de uitbeelding van moslims in de Amerikaanse serie 24. De Britse Raad van Moslims spreekt over een oneerlijke en vijandige portrettering van moslims.

In de nieuwe reeks afleveringen komt een familie mohammedanen voor, die een cel terroristen blijkt te zijn. De vierde serie van 24 is vanaf zondag op de Britse televisie te zien, meldde de Britse omroep BBC woensdag.

De omroep die 24 uitzendt, Sky One, spreekt tegen dat het televisiedrama de programmaregels zou schenden.

Bron: Telegraaf.nl

Ramonhal
26-01-2005, 22:03
*zucht*

net zoals wat ik zei over dat hele spongebob is homo gedoe (lees: MENSEN GET A LIFE TIS MAAR EEN FILM!!!)

Zeg ik het ook bij dit bericht: MENSEN GET A LIFE HET IS MAAR EEN TV-SHOW

verry
27-01-2005, 08:22
*zucht*
MENSEN GET A LIFE HET IS MAAR EEN TV-SHOW

:shock:

MGdutch
27-01-2005, 10:08
Ik wacht wederom weer tot seizoen 4 op dvd uitkomt.

Wachten is niet altijd even makkelijk :cry: .

Mikeymo
27-01-2005, 10:33
Ik download het netjes elke week, is alweer spannende serie. Ik heb ook gelezen dat wat oude gezichten weer hun opwachting gaan doen in S4

Overigens snap ikd e noodzaak wat betreft spoilertags niet als we het over seizoen 1, 2 hebben... die zijn lang en breed uitgezonden en dit topic gaat over seizoen 4...

verry
27-01-2005, 11:20
Overigens snap ikd e noodzaak wat betreft spoilertags niet als we het over seizoen 1, 2 hebben... die zijn lang en breed uitgezonden en dit topic gaat over seizoen 4...

voor mensen zoals mij oa ik heb geen 1 aflevering op tv gezien, ik heb deze serie sinds kort aangeschaft en ik had het niet leuk gevonden als ik per ongeluk belangrijke plot-wendingen had gelezen over 1 van de serie's in deze draad, sterker nog, dan was ik waarschijnlijk nooit begonnen aan deze toch wel geweldige serie. dus... kleine moeite, groot plezier

Marcel v/d H.
27-01-2005, 13:53
In het Verenigd Koninkrijk heeft een groep Britse moslims een klacht ingediend bij de toezichthouder op alle media over de populaire Amerikaanse serie 24. Volgens de groep worden de moslims in de serie oneerlijk en vijandig geportretteerd.

In de nieuwste serie van 24 speelt een familie mohammedanen een belangrijke rol. Zij fungeren als een cel terroristen. Vanaf komende zondag wordt de serie uitgezonden op de televisie, zo meldt BBC.

De omroep die 24 uitzendt, Sky One, spreekt tegen dat het televisiedrama de programmaregels zou schenden. Volgens de zender is het geenszins de bedoeling dat de serie het stereotype moslim laat zien.

Bron: FOK!

pavago
27-01-2005, 14:32
Ik wacht wederom weer tot seizoen 4 op dvd uitkomt.

Wachten is niet altijd even makkelijk :cry: .


en hoe lang moeten we het wachten nog verdragen?

Werner
27-01-2005, 15:20
In de nieuwste serie van 24 speelt een familie mohammedanen een belangrijke rol. Zij fungeren als een cel terroristen. Vanaf komende zondag wordt de serie uitgezonden op de televisie, zo meldt BBC.

Lulkoek! Dan zouden voor de derde reeks [spoiler:e2eea002df]alle Engelsen gepikeerd moeten zijn; immers Saunders, die met een virus een heel hotel vol onschuldige mensen heeft uitgeroeid, was een Brit! En Michael Amador niet vergeten, die smerige rot-Oekraïeners ook... ;) [/spoiler:e2eea002df]

En daarbij: wat precies de rol is [spoiler:e2eea002df]van de familie Araz, want daar gaat het toch over vermoed ik[/spoiler:e2eea002df], daar mag je nog geen oordeel over vellen, want we zitten nog maar aan aflevering 6! En in een reeks als 24 kan dat vanalles betekenen natuurlijk...

Voor de liefhebbers van de "oude cast" is er echter goed nieuws: volgens de Internet Movie Database [spoiler:e2eea002df]spelen vanaf aflevering 8 Tony en Michelle terug mee, en vanaf aflevering 19 ex-president Palmer[/spoiler:e2eea002df]

Ramonhal
27-01-2005, 17:10
*zucht*
MENSEN GET A LIFE HET IS MAAR EEN TV-SHOW

:shock:

Ik bedoelde natuurlijk die mensen die 24 aanklagen... :P

verry
29-01-2005, 13:10
*zucht*
MENSEN GET A LIFE HET IS MAAR EEN TV-SHOW

:shock:

Ik bedoelde natuurlijk die mensen die 24 aanklagen... :P

ik schrok al :wink:

Louwrens H.
29-01-2005, 17:47
Ik wacht wederom weer tot seizoen 4 op dvd uitkomt.

Wachten is niet altijd even makkelijk :cry: .


en hoe lang moeten we het wachten nog verdragen?

Tot 8 augustus, dan 24 seizoen 4 op DVD, tenminste volgens info op play.com

lepertum
03-02-2005, 17:35
Heb net een leuk nieuwtje gehoord, Keifer Sutherland heeft zijn dochter Sarah ontslagen op de set van 24. Ze werkt daar als productieassistente maar volgens Keifer zou ze teveel "kabaal"maken...

Van je vader moet je het hebben :?

HiddeV
03-02-2005, 23:10
Heb net een leuk nieuwtje gehoord, Keifer Sutherland heeft zijn dochter Sarah ontslagen op de set van 24. Ze werkt daar als productieassistente maar volgens Keifer zou ze teveel "kabaal"maken...

Van je vader moet je het hebben :?

Prive & werk moet je apart houden, ook al werk je met elkaar. Heb juist respect voor deze beslissing, als de reden goed was. Je gaat niet iemand "sparen" omdat het familie is en als het niet je familie was, dan wel ontslaan. Dat vind ik erg onproffesioneel.

Maar zag wat raars in DVDValley, daar stond een advertentie van FOX voor season 3: "Het aftellen is begonnen", dat de dvd eind februari uitkomt, deze is allang uitgekomen :? beetje vreemd.

A3aan
04-02-2005, 08:42
Maar zag wat raars in DVDValley, daar stond een advertentie van FOX voor season 3: "Het aftellen is begonnen", dat de dvd eind februari uitkomt, deze is allang uitgekomen :? beetje vreemd.is me ook opgevallen. Ik heb die dvd's al een poosje (en de serie al fijn bekeken), maar ja, ik wil best aftellen hoor... :wink:

Caledonians
04-02-2005, 09:23
Maar zag wat raars in DVDValley, daar stond een advertentie van FOX voor season 3: "Het aftellen is begonnen", dat de dvd eind februari uitkomt, deze is allang uitgekomen :? beetje vreemd.

Ja dat had ik ook gezien! :? Maarja ik heb de box toevallig pas deze week gekocht dus misschien was die advertentie wel alleen voor mij bedoeld hehe... :lol:

Werner
04-02-2005, 09:33
Nu pas is er de "officiële" release, omdat de Belgische zender Kanaal 2 de afleveringen van S3 nog aan het uitzenden is. Daarom was de eerdere release feitelijk een "fluister-release"; er mocht niet te veel ruchtbaarheid aan worden gegeven.

Beckero
04-02-2005, 10:08
Mja,
die van FOX denken misschien dat het internet voor ons in België maar rijkt tot aan onze grens ... :lol:

HiddeV
04-02-2005, 11:48
Zou seizoen 4 nou tegelijk met UK gereleased worden? De reden voor vroege release van 3 was toch dat de UK box hier erg goed verkocht en te weinig NL boxen verkocht zouden worden.

Exxon
14-08-2005, 16:57
De herhalingen van Seizoen 3 zijn te zien op RTL5 en in September op dezelfde zender Seizoen 4. (Maar dan lopen er wel 2 seizoen door elkaar, zondag S4 en maandag t/m donderdag S3)