PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe SET



bollos
23-01-2002, 11:03
Ik ben van plan om de volgende home cinema set te kopen

Panasonic SC-HT70.

Ik wou vragen of iemand met deze set ervaringen heeft en zo ja welke dan?

Verder als iemand nog een mooie home cinema set weet die niet meer dan € 650 kost. Zou ik het ook graag willen horen.

Dennis van Turnhout
23-01-2002, 11:54
Ik heb een tijdje terug deze set geluisterd bij de Radio Modern.
Ik vond op iets boven gemiddeld volume het geluid al aardig vervormen. Verder vind ik het jammer dat de speaker bekabeling er vast in zit zodat je geen andere bekabeling er aan kan zetten.

Als je echt een wisselaar wilt word alles wel wat duurder anders is misschien een pioneer reciever+dvd een aardige optie

bmateijsen
23-01-2002, 12:26
misschien is het beter om je nog wat te orienteren....
De setjes van panasonic komen niet zo denderend uit de testen. Dan kan je je beter richten op jvc, als je een alles in 1 set wil. (wel met actieve sub) ... of evt. pioneer.

Groet Bjorn

bollos
23-01-2002, 14:51
heeft niemand iets meer over deze panasonic set te zeggen bv. is die regio code vrij (volgens mij niet)
kan je er SVCD en VCD op afspelen.

Kom op mensen A.U.B wat antwoordjes hierop.

Verder alvast bedankt voor reactie.

Raskel
23-01-2002, 14:56
Hij is niet regiovrij, VCD zul je er wel op af kunnen spelen SVCD zou ik niet weten. Op de site van panasonic staat echt bijna niks over deze set. Kijk ook eens naar andere merken.

Groeten

bollos
23-01-2002, 15:49
weet iemand soms nog een andere mooie set die VCD maar ook SVCD kan afspelen rond de € 700 ligt mijn buget

graag reacties

MrSissor
23-01-2002, 15:56
goedemiddag

Mooie set voor u budget is volgens mij is de Sony dav-s300 of nog iets beter dav-s500 nog beter dav-s800 maar dit is allemaal weer wat duurder.
Dus de sony Dav-s300 sluit wel aardig aan bij u verwachtingen.

Sucses


Met Vriendelijke Groet

bmateijsen
23-01-2002, 16:04
waarom svcd?? kwaliteit is vaak bagger... bij vcd. Daarnaast 3 dvd's voor 1 film... niet voor mij weggelegd.

Groet Bjorn

bollos
23-01-2002, 16:39
svcd ziet er ook wel mooi uit hoor. Meestal leen ik eerst een VCD of SVCD van iemand en als ik die film echt cool vind ga ik hem pas kopen

meuwie
23-01-2002, 20:08
om te zien of je dvd speler vcd svcd enz kan spelen kijk even bij www.vcdhelp.com

bollos
24-01-2002, 07:57
bedankt voor de tip

Ronald Ridderhof
24-01-2002, 08:23
Wat de Panasonic ook niet heeft, en dat is erg belangrijk. Dat is namelijk DTS, heeft niet niet.

Tom Rood
24-01-2002, 16:19
Waar om wil je persee een set ? kijk ook eens naar losse componenten....
daar zitten meer voordelen aan ( vind ik )

Het kan goedkoper uitkomen.

Je kan altijd uitbreiden zonder dat je in een keer een hele set hoeft te kopen.Alles is apart te vervangen ook goeie kabels want zoals Dennis zei die kabels zitten nogal is vast.

Vaak is de kwaliteit beter.

Als je er een leuk speakersetje bij koopt heb je waarschijnlijk beter geluid....want die sets hebben bijna altijd van die lullige kleine speakers waar alleen maar veel hoog uit komt mooi mid en laag is ver te zoeken...

En de sub die bij die sets zitten zijn meestal ook niet echt krachtig.

En het vermogen van de hele set is meestal ook niet veel en als er een vatsoenlijk vermogen bij zit vervormen die kleine speakers weer omdat die het niet aan kunnen.



Het is maar een idee ,als je van klein en design houd dan is een set waarschijnlijk aantrekkelijker maar het is natuurlijk maar wat je van je geluid wil..

succes.....

MOUSE~

bollos
24-01-2002, 16:25
En wat vinden jullie van de nieuwe Samsung HT-DL100. Ziet er wek goed uit. al mensen met ervaringen

Raskel
24-01-2002, 16:31
Kijk liever naar JVC of Pioneer als je toch een alles-in-een setje wil kopen. Je kunt wel setjes blijven opnoemen maar ga vooral zelf luisteren.

bmateijsen
24-01-2002, 19:04
Raskel hij leert het gewoon niet,.... blijkbaar is ie gewoon aan het surfen en komt dan setjes tegen...

Hij moet maar gewoon gaan luisteren en bepalen wat voor budget hij heeft....

En dan is terug komen om onze mening te vragen over bepaalde setjes..

Groet Bjorn