PDA

Bekijk de volledige versie : Welke CD's heb je de laatste tijd gekocht?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Luther Hartog
23-01-2002, 17:21
Omdat er denk ik een hoop muziekliefhebbers zijn, vraag ik me af wat jullie smaak zo'n beetje is. Door deze thread hoop ik hier een beetje achter te komen.

http://www.juanna.de/gifsammlung_/cd06.gif

Luther Hartog
23-01-2002, 17:23
Ik zal zelf maar beginnen.:) Vandaag heb ik de nieuwe cd van Daryll-Ann gekocht en ook maar Happy Traum (had ik nog niet.
Daarnaast de soundtrack van I Am Sam, met allemaal \Beatle-covers en voor 6 Euro heb ik Blood, Sugar, Sex, Magik van de Red Hot Chilli Peppers gekocht.

Nu jullie

jokey
23-01-2002, 17:30
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd geen cd's meer gekocht heb (al mijn geld gaat op aan dvd!!:D )
Maar wat ik heb staan is eigenlijk van alles wat:
*rock- Metallica, Guns N'Roses, Bon Jovi enz.....
*rap- Dr.Dre, Snoop Dogg, Xzibit, DMX enz.....
*dance- teveel om op te noemen...(club, hardhouse, trance)
*veel Top40 cd's van de afgelopen jaren...
En verder nog oa. U2, Limp Bizkit, Golden Earring, Shania Twain, Madonna, Blof en nog veeeeeeel meer... (ik heb dus een brede smaak):)

System 3rror
23-01-2002, 17:40
Kopen van cd's doe ik eigenlijk niet meer aan, maar omdat ik nog buitenlands geld heb ik bij de FRS Masters Of Hardcore 9 en Qlimax gekocht!!

Ook nog laatst gedownd:
- Kai Tacid, Blof, Madonna, Sita, Queen, Robbie Williams, en ga zo maar door... ik down zo'n beetje alles, wel leuk om eens andere muziek te luisteren! :D

Luther Hartog
23-01-2002, 18:06
(ik heb dus een brede smaak):) oftewel..geen;)

Marco
23-01-2002, 18:39
CD's kopen die ik niet zo vaak meer (ik schijn iets met DVD te hebben of zo)....hmmm laatste CD was Live: V.

Luther Hartog
23-01-2002, 18:48
Ik ben een te groot muziek liefhebber om ipv cd's DVD's te kopen, ik doe het liever beide.:)

bobby d
23-01-2002, 22:03
koop inderdaad ook niet zoveel cd's meer sinds ik een dvd speler heb.
Maar de laatste is Iron Flag van Wu-Tang Clan.

Ik hou ook van Heavy metal (metallica, system of a down etc.)
en Hiphop/rap zoals eerder vermeds is.
En oldies uit de jaren zestig en zeventig (Kiss, elvis enz.)

Nathan Strik
24-01-2002, 01:08
Ik koop niet zo heel veel CD´s, de laatste die ik heb gekocht was rond de kerst en dat was:

Ambeon - Fate of a Dreamer

Ambeon is gewoon zwaar kewl en errug relaxed...

Mark S
24-01-2002, 08:35
Cd's koop ik al heel lang niet meer, wel cd-r's;)

suedje
24-01-2002, 12:07
Nathan, als je Ambeon goed vindt, moet je eens op zoek gaan naar Ayreon - Into The Electric Castle. Van dezelfde muzikant en ik vind het een van de beste cd's die ik ooit gehoord hebt.

Zelf heb ik zojuist de nieuwe Dream Theater cd besteld. Nu al de cd van het jaar.

Mark S
24-01-2002, 12:10
Ayreon, is dat niet die Arjen Lucassen, gitarist van de rock(feest)band Vengeance?

suedje
24-01-2002, 12:34
Klopt als een bus. Hij heeft als Ayreon echt meesterwerkjes afgeleverd. The Final Experiment is ook een fantastisch album.
Ik ken Vengeance alleen van naam, maar volgens mij is het niet te vergelijken met Ayreon.

Mark S
24-01-2002, 13:12
Zijn soloplaten zijn duidelijk meer symfonisch, terwijl Vengeance altijd een rechttoe rechtaan rockband was. Altijd een gezellige bende.

Luther Hartog
24-01-2002, 13:27
Zelf heb ik zojuist de nieuwe Dream Theater cd besteld. Nu al de cd van het jaar. Dat kun jij misschien vinden, maar dat waarschijnlijk niet door de rest van alternatief Nederland gevonden worden, dit jaar komt waarschijnlijk ook de nieuwe cd van Soulwax uit en hier zitten denk ik wel wat meer mensen op tewachten

suedje
24-01-2002, 13:35
Dat kun jij misschien vinden, maar dat waarschijnlijk niet door de rest van alternatief Nederland gevonden worden, dit jaar komt waarschijnlijk ook de nieuwe cd van Soulwax uit en hier zitten denk ik wel wat meer mensen op tewachten

Je hebt ook gelijk. Ik heb het ook over mijn cd van het jaar. Maar ik bedenk me nu dat ik da toch moet herzien. Nog even wachten tot het voorjaar, dan verschijnt de nieuwe cd van Rush.

Nathan Strik
24-01-2002, 13:38
Nathan, als je Ambeon goed vindt, moet je eens op zoek gaan naar Ayreon Inderdaad, Ayreon is bij mij wel bekend, heb alleen nog geen CD´s liggen hier vanwege die andere schreeuwende hobby (DVD´s kijken) die vaak de voorrang krijgt.

Martin de Goeij
24-01-2002, 18:42
Zeg Luther, heb je al je cd's al in cattraxx ingevoerd?

Luther Hartog
24-01-2002, 20:43
Zeg Luther, heb je al je cd's al in cattraxx ingevoerd? Nee, daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht, ik ben erg druk de laatste tijd, met allerlei dingen, maar ik ga het nog wel doen hoor, anders duurt het alleen maar langer om ze in te voeren

Gabriël de Rop
25-01-2002, 12:18
Laatst gekochte CD's: Daryll Ann - Trailer Tales
HQ Sound presents Tom Harding
Bon Jovi - Keep the Faith (re-master)
Within Temptation - Mother Earth

Luther Hartog
25-01-2002, 12:59
Ik moet zeggen dat je een verschillende smaak hebt, van Daryl-Ann (toppie) tot Bon Jovi (:()

Nathan Strik
25-01-2002, 14:05
Ik moet zeggen dat je een verschillende smaak hebt, van Daryl-Ann (toppie) tot Bon Jovi (:() Hèhè, dat herken ik wel een beetje. Mijn smaak gaat van Heather Nova en Alanis Morissette tot aan Fear Factory en Dimmu Borgir!!!
Het is maar net hoe ik me voel...

Gabriël de Rop
25-01-2002, 15:15
Ik weet het: van Tool tot DJ Tom Harding, van Johan tot Aphex Twin en van the Doors tot Chopin....:)

Luther Hartog
25-01-2002, 16:36
Johan is cool, ken je Tom Helsen sie is ook erg phat en als je van Tool houdt, dan moet je Millionaire een luisteren

Miro
25-01-2002, 20:17
Kijk kijk kijk, een topic voor de muziekfreaks onder ons. :)
Bij mij staan cd's/vinyl nog steeds op nr.1, DVD komt daarna.

Mijn laatste aankopen (cd's) :

Liza N' Eliaz - Anthologique 1989-1998
Pete Namlook & DJ Dag - Adlernebel
Pete Namlook & Atom - Jet Chamber V
Modula Green - Shellground
AFX - Analogue Bubblebath
Aphex Twin - Ventolin E.P.
Ace The Space - 1 Gun - 2 Gun - 3 Gun - Roar! (CDS)
Smash? - Konstablerwache Remixes (CDS)
Lunatic Asylum - The Meltdown (Remixes by The Mover) (CDS)

En ook nog wat vinyl.
O.a. een aantal oude Prodigy platen.

Oakey
25-01-2002, 21:10
Laatstgekochte cd's Gorillaz en Garbage - Beautiful Garbage. Daarnaast ook nog heel wat cdr's gebrand (o.a. Moloko, Kraftwerk, Electronic, Moulin Rouge soundtrack).

Aart van Grootheest
25-01-2002, 22:26
Hoi,

Als muziekliefhebber vind ik veel verschillende dingen goed:
hardrock/metal: alles van van halen (en ook wel: judas priest, metallica voor '88, def leppard)
jazz: veel van miles davis en jimmy smith, maar ook st. germain
oud: alles (ja alles) van de earring, maar ook pink floyd, stones en santana
klassiek: :o
hip hop, r&b en andere nieuwerwetse muziek: :(
van de oosterburen: BAP, Groenemeyer.
jaren '80: simple minds, cure, u2

Groet,

Aart van Grootheest

Marika
25-01-2002, 23:42
Mijn muziek collectie is vrij uitgebreid. Waar ik in ieder geval alle cd's van heb zijn Peter Gabriel, Kate Bush, Heather Nova, Tori Amos, Sarah McLachlan. En verder eigenlijk van alles, U2, Siouxie and the Banshees, The The, Garbage, Radiohead, Type O'Negative, Frank Boeijen, K's Choice, The Cranberries etc etc..

Laatste tijd vooral veel muziek gedownload :D
Die ik pas binnengehaald heb zijn: Within Temptation, The Tea Party en een van Nightwish. :)

Luther Hartog
26-01-2002, 01:34
Cinemage van Ryuichi Sakamoto
Everything and Nothing van David Sylvian
Kid A en Amnesiac van Radiohead Eindelijk de eerste Radiohead CD's, dit is mijn band namelijk, vrijwel alle siongles en albums en EP's heb ik van hun:)

Mark de Jong
26-01-2002, 17:01
Koop zelf geen CD's meer (veel te prijzig allemaal), maar heb laatst nog 1 CD gekregen: Phil Collins - ...Hits

Goeie CD trouwens, Phil rules ;)

Luther Hartog
26-01-2002, 18:12
Koop zelf geen CD's meer (veel te prijzig allemaal)Hallo.. en DVD's zijn goedkoop ofzo?

Luther Hartog
26-01-2002, 18:20
Voor de ware muziekliefhebbers:

I Am Sam (soundtrack)

Deze cd bevat allemaal covers die origineel van de Beatles waren. Onder meer door:Aimee Mann, Sarah McLachlan, Eddie Veder, Ben Harper, Sheryl Crow, Heather Nova, Nick Cave enz...

Hij is echt geweldig

Mark de Jong
26-01-2002, 19:53
Hallo.. en DVD's zijn goedkoop ofzo?

Dat heb ik niet gezegd, maar DVD's zijn niet te kopieëren (jaja, tenzij je een DVD brander koopt) en CD's wel.

Ik ga daar toch geen geld meer aan uitgeven... Wie trouwens nog wel (ja, behalve jullie hier dan) ?
1,50 i.p.v. 45,- scheelt toch redelijk wat geld; kan je mooi nieuwe DVD's voor kopen.

Hehe :D

Luther Hartog
26-01-2002, 20:33
Maar ik koop ook geen cd's voor 45 gulden hoor, 15 Euro vind ik genoeg. Wat maakt de prijs trouwens uit? Ik koop cd's omdat ik de muziek goed vind en niet omdat het duur of goedkoop is

mjlfadriaans
26-01-2002, 21:45
Qua muziek ben ik zelf redelijk gevuld. Ik heb vanaf mijn 15e gespaard en nu (27) heb ik er tegen de 1300. Aantal zegt me niet zo veel, maar muziek is gewoon mijn leven (ik luister en maak het). Mijn eerst gekocht LP is van Europe, eerst single ook. Gitaat ben ik eigenlijk altijd al weg van geweest. Maar tot de tijd dat ik het zelf ondekte moest ik het hebben van Queen/Kiss. Toch drong het niet echt tot me door, 'The Final Countdown' heeft heel wat in me wakker gemaakt.

In ieder geval zal ik wat bands opnoemen (ik koop niet zoveel maar, alleen nog nieuwe en wat verzamelingen die ik niet compleet heb, nu is Queen aan de beurt, daarna Beatles), ook zal ik proberen wat meerdere genre's te gebruiken, omdat mijn smaak nogal afwijkt van de standaard vaak .... een Tool-fan kan namelijk niet begrijpen dat ik ook Bon Jovi luister)

Bon Jovi (officieel mijn 2e band, maar het is altijd mijn favoriete gebleven)
King's X
(Robby) Valentine
Saga
Placebo
Radiohead
Tool
Dream Theater
Rush
Sarah Brightman
Pearl Jam
Kiss
AC/DC
Queensryche
Nirvana
Smashing Pumpkins
Led Zeppelin
A-Ha (weer zo'n vreemde eend)
Ben z'n naam ff kwijt, maar de CD-Titel is 'Play'
REM
Jan Vayne


Ik noem zo ff wat op .... mijn laatste aankopen zijn 'The Best Of Smashing Pumpkins', Queen I en Queen II (ERRUG GOED, vooral Marsh of the Black Queen WOOOW).

Marco

Luther Hartog
26-01-2002, 22:15
Ben z'n naam ff kwijt, maar de CD-Titel is 'Play'
Moby:)

Mark de Jong
26-01-2002, 23:22
Maar ik koop ook geen cd's voor 45 gulden hoor, 15 Euro vind ik genoeg. Wat maakt de prijs trouwens uit? Ik koop cd's omdat ik de muziek goed vind en niet omdat het duur of goedkoop is

Ligt eraan hoeveel geld je hebt en hoeveel je om geld geeft... Maar volgens mij zei je al eerder in deze thread dat je DVD's duur vond (daar kwam het in ieder geval op neer) dus ik neem aan dat je dus ook aan de prijs denkt ondanks dat je zegt dat het je niets uitmaakt hoe duur iets kost.

Luther Hartog
26-01-2002, 23:51
Tuurlijk denk ik aan de prijs, maar als iets geld kost dan betaal ik dat er voor en als dat goedkoper kan, dan koop ik het natuurlijk zo goedkoop mogelijk

Nathan Strik
26-01-2002, 23:59
Ach, CD´s schieten er bij mij een beetje bij in vanwege de DVD hobby, maar als ik ze koop is dat meestal niet in de winkel, maar dan importeer ik ze uit Amerika... scheelt aardig wat piekjes...

ger
27-01-2002, 05:40
Ach, CD´s schieten er bij mij een beetje bij in vanwege de DVD hobby, maar als ik ze koop is dat meestal niet in de winkel, maar dan importeer ik ze uit Amerika... scheelt aardig wat piekjes...

Sinds ik een goed download programma heb haal ik zoveel mogelijk van het net.
scheelt nog veel meer piekjes !

Breukhoven is al rijk genoeg lijkt me...............

:cool: :cool: :cool:

Luther Hartog
27-01-2002, 12:14
Breukhoven is al rijk genoeg lijkt me...............
Je moet ook geen cd's bij de FRS kopen. Zoek de betere alternatieve platewinkels op en je bent voor 30/35 gulden klaar

Richard Hogaarts
27-01-2002, 15:38
Laatste cd die ik gekocht heb is Innercity 2001. Was er ook geweest dus vandaar dat ik die gekocht hebt. Koop eigenlijk geen cd's meer. Althans heel zelden.

Maar ik hou ook van Bon Jovi (crossroads :) ), Mettalica, cd's van Tour of Duty (jaren 60,70) is wel relax.

ron
27-01-2002, 20:50
Wie koopt er tegenwoordig nog cd's ? Mensen met een snelle internet aansluiting en/of cd-brander in ieder geval niet lijkt me. En ook dvd's zijn al zo duur, dus elke cent die ik bespaar op cd's is daarmee mooi meegenomen.

Luther Hartog
27-01-2002, 21:25
Ik en ik ben er trots op ook. Ik heb een CD-brander en ADSL, maar evengoed koop ik toch zo'n 5 cd's per maand. Als je kosten wil besparen, dan download je zeker ook DivX'jes ipv DVD's te kopen. En heb je al een DVD-brander? Heb je gisteren nog wat gestolen uit de Bijenkorf? Licht jij de belasting ook op?

Luther Hartog
27-01-2002, 21:27
Trouwens je mag van mij best mp3's en DivX'jes downloaden, maar als je iets dan waardeerdt, breng dat dan ook in uiting door het product van degene, die er zolang aan heeft gewerkt, aan te schaffen

Nathan Strik
27-01-2002, 22:34
als je iets dan waardeerdt, breng dat dan ook in uiting door het product van degene, die er zolang aan heeft gewerkt, aan te schaffen Inderdaad. Om nog maar te zwijgen van de baggerkwaliteit van Mp3.

Mark de Jong
28-01-2002, 06:59
Inderdaad. Om nog maar te zwijgen van de baggerkwaliteit van Mp3.

Dat valt reuze mee, het geluid is misschien niet zo vol in .mp3 formaat maar er is zeker goed naar te luisteren. Jij gaat me namelijk niet vertellen dat jij geen MP3s op je harde schijf hebt staan ?

Hoe dan ook, er valt weinig te kopen tegenwoordig op muziek CD gebied, op een paar albums en singles na.
Daar ga ik m'n geld gewoon niet meer aan uitgeven, dat is gewoon zonde.

Maar goed, dat is mijn mening.

Richard Hogaarts
28-01-2002, 11:09
Dat klopt, stel je wilt een verzamel cd kopen en het gebeurt vaak genoeg dat je 4 of 5 nummers goed vindt en de rest van de cd is bagger, dan ga ik daar geen €25 aan uitgeven.

Het enige wat ik d/l op mp3 zijn livesets van dj's en die vindt je echt niet op cd.

Luther Hartog
28-01-2002, 16:38
Jij gaat me namelijk niet vertellen dat jij geen MP3s op je harde schijf hebt staan ?Tuurlijk heb ik dat, maar alleen om te luisteren of het goeie muziek vind. Als ik het goed vind dan koop ik het ook anders is het stelen

Mark de Jong
28-01-2002, 20:50
En je hebt geen liedjes waarvan je zegt "die vind ik wel (redelijk) goed, maar niet goed genoeg om te kopen" ?

Luther Hartog
28-01-2002, 20:52
En je hebt geen liedjes waarvan je zegt "die vind ik wel (redelijk) goed, maar niet goed genoeg om te kopen" ? O jazeker wel, die heb ik idd, dus koop ik hem ook niet en wordt hij gedelete:rolleyes:

Nathan Strik
28-01-2002, 22:45
Dat valt reuze mee, het geluid is misschien niet zo vol in .mp3 formaat maar er is zeker goed naar te luisteren. Jij gaat me namelijk niet vertellen dat jij geen MP3s op je harde schijf hebt staan ? Tuurlijk, ik heb gigabytes aan Mp3-tjes. Ik ben ook niet heiliger dan de Paus, maar als ik een band/artiest echt goed vind dan ga ik liever voor de beste kwaliteit...

Isis
28-01-2002, 22:51
Van m'n laatste Franse Francen bij de FRS gehaald:
Gabrielle- Best of
St. Germain- Tourist
Vooral die laatste vind ik erg goed.:)

Rob P.
28-01-2002, 23:33
Laatste aankoop 'The Iron Flag' van The Wu.

zoals luther al zei, ik heb al een sjitload aan mp3-tjes van de mannen van Stat'n Isle maar ik vind dat ik dan toch om mijn waardering te tonen hun album moet kopen. (Nu heb ik ze overigens niet dubbel hoor;) )

Anonymous
04-02-2002, 07:41
Van de week bij de mediamarkt in Amsterdam.

GiGi D'Agostino - L'amours Toujours (2cd)

Gabriël de Rop
05-02-2002, 10:07
Pas gekocht:
Pablo Honey van Radiohead
El Gran Orgo van At the Drive-In,

heb nu alle officiële studio-albums van mijn 2 favoriete bands.

Patrick van Nassau
05-02-2002, 10:39
Laatste twee weken gekocht:

Starsailor - Love is here (titel weet ik ff niet zeker)
Smashing Pumpkins (Greatest Hits)
U2 - 7
Johan - Pergola

En dan nog wat singles (4) en 12-inches (3) besteld van Duran Duran, mijn grote passie.

En ik heb nu eindelijk alles ingevoerd in Catraxx. Heeft me wat maanden gekost...

Luther Hartog
05-02-2002, 16:01
Vandaag kwam ik terug met:

The White Stripes - White Blood Cells
hier ga ik 27 Feb. naartoe

Radiohead - Bootleg met alle B-sides

en ja Starsailors cd heet Love Is Here

Gabriël de Rop
05-02-2002, 16:06
Vandaag kwam ik terug met:

Radiohead - Bootleg met alle B-sides



Tof man, alle B-sides op 1 CD?!!
Is dit een gewone CD of een MP3 CD ??
Waar heb je hem trouwens vandaan?

Luther Hartog
05-02-2002, 16:10
Tof man, alle B-sides op 1 CD?!!
Is dit een gewone CD of een MP3 CD ??
Waar heb je hem trouwens vandaan? Dit is een gewone cd, met alle B-sides van The Bends en Pablo Honey, met een paar nummers die nooit eerder op officiele cd's zijn uitgebracht. Ik heb hem bij De Nootzaak in Amersfoort gehaald. Hij kreeg hem net binnen toen ik er was (wat dus niet zo'n groot toeval is:)).

Nathan Strik
05-02-2002, 17:08
Ik neem aan dat singles ook meetellen?

Vandaag de maxi-single "Ice Queen" gekocht van Within Temptation.

mark t
05-02-2002, 20:39
Vorige week nog een paar cd's gekocht:

TK van de helaas opgeheven Tröckener Kecks (met bonus live-cd);
Het rottigste van de Raggende Mannen (helaas ook opgeheven);
Might be wrong EP van Radiohead (live);
Boys for Pele van Tori Amos.

En wat MP3 betreft: dit is alleen leuk voor obscure versies van nummers die toch nooit op cd worden uitgegeven. Zodra het op cd verschijnt, geef ik daar de voorkeur aan. Ik heb bijvoorbeeld een hele serie van de officiële bootlegs van Pearl Jam aangeschaft.

Luther Hartog
24-02-2002, 13:27
Er komen de laatste tijd erg weinig goeie CD's uit, maar ik heb er gelukkig weer 1 kunnen vinden. Bill Janovitz - Up Here
Voor degene die denken: wiesdat? Dat is de frontman van Buffalo Tom, alleen dan nu solo

Edwin vd Zwaard
24-02-2002, 13:42
Gisteren na het optreden gekocht:

Sum41 - All Killer No Filler
Sum41 - In Too Deep (single) *gesigneerd*

Gabriël de Rop
25-02-2002, 08:08
Kent iemand toevallig de bands: ...and you will know us by the trail of death en the spirit that guides us....zijn een soortr emo-core bands zoals At the drive-in

En binnenkort koop ik de nieuwe CD van Alanis Morissette en Marco V.

Cenobite
25-02-2002, 10:16
Ik heb bij Van Leest voor maar 13 Euro die nieuwe remastered best of 2 CD van The Simple Minds... :D :D

Echt jeugd sentiment... :D :D

martin_senders
25-02-2002, 22:46
Ik heb de laatste cd van Laura Pausini gekocht en een soundtrack van Dawson creek.

verder heb ik ook nog 2 DTS cd´s aangeschaft Alan Parsons - On Air en Sting - Brand new day.
en voor degene die met een dts decoder in hun receiver draaien die van Sting is een mega DTS cd.

Waneer je de cd opzet zit je gewoon aan je luidsprekers gekluisterd en kom je niet meer vanaf.
Hele mooie variatie op de cd van vlotte nummers en rustigge en allemaal in DTS surround.
Effecten om je vingers bij af te likken!!!

groeten:

martin Senders

Glenn Smits
25-02-2002, 23:06
met een brander is het vaak niet de moeite waard om een cd te kopen tenzij je iets echt goed vindt. Dat is mijn mening. Als je iets namelijk niet goed genoeg vindt en dus op mp3 heb dan had je de cd immers ook niet gekocht, dus geen gemis voor de muziekindustrie. Maar m'n laatste cd was linkin park volgens mij al weer zoveel maanden geleden. dvd's zijn veel boeiender. :D

Luther Hartog
06-03-2002, 13:29
Gisteren heb ik hem dan eindelijk aangeschaft: The Best Of..Blur

Rochan
18-03-2002, 10:03
Ik heb vorige week als promo een mix cd gekregen met als titel "Instigator" gemixt door Ecister. Het is een cd in een DVD doos, met een hele mooie cover. Het is "Dark Massive Hardstyles"
en beukt er op los. Leuke muziek om je buren mee te laten genieten. De cd is vanaf vandaag in de winkels te krijgen. Echt een aanrader voor de dance liefhebbers.
:D :D :D

Martin de Goeij
18-03-2002, 12:50
Blöf (blauwe ruis) & sarah brightman..waren lekker afgeprijst bij V&D, anders had ik het niet gedaan

Dave
18-03-2002, 17:47
een CD-Maxi single:

DJ Tiësto - Lethal Industry

waarom vanwege de Live edit, deze is namelijk: Recorded @ Dutch Demensions op 02-02-2002.

Marco
18-03-2002, 18:02
Ik heb laatste tijd toch wat CD's ingeslagen. Ik wou mijn muzieksmaak verruimen. Dus heb ik de volgende herrie CD's maar aangeschaft. D-12 - Devils Night, Fugees -The Score, Aaliyah - Aaliyah & Linkin Park - Hybrid Theory.

Oakey
18-03-2002, 18:54
Gisteren heb ik hem dan eindelijk aangeschaft: The Best Of..Blur

Die staat alweer een poosje in mijn cd-kast. Maar hij is wel erg goed idd.

Vorige week gekocht: Rinôçéros - Music Kills Me, erg leuk.

Roald
18-03-2002, 19:00
en voor degene die met een dts decoder in hun receiver draaien die van Sting is een mega DTS cd.


Martin, waar heb je deze gekocht????? Heb nog nergens in NL DTS-CD's kunnen vinden!:confused:

ENNNN, natuurlijk: wat kosten ze???


Alvast bedankt!

Jeroen Groot
20-03-2002, 08:36
Koop de laatste tijd niet zoveel CD's meer als vroeger. Eigenlijk alleen nog cabaret-CD's. Laatst nog gekocht:
Youp van 't Hek - De wereld draait door
Herman van Veen - Alles in de wind

En gekregen :D :
Michael Jackson - Bad SE
Soundtrack Lord of the Rings - Fellowship of the Ring

Luther Hartog
09-04-2002, 16:29
Ik heb echt te weinig cd's gekocht de laatste tijd, maar vandaag heb ik er een hele mooie bij, het is de cd van Timesbold. Voor mij is dit de CD van het jaar (tot nu toe).

Martin de Goeij
09-04-2002, 19:18
* Michael Jackson - greatest hits history Vol. 1
* Enigma - MCMXC a.D.
* Dire Straits - Love over gold
* Hardhouse files 2002 V1.0

Rochan
09-04-2002, 19:57
Mijn laaste aanwinsten zijn:

No Sweat 16
JLO THA LO- the remixes
Destiny Child- this is the remix
Bovengenoemde heb gekocht

Music for chaise Loungues
The Orchid- We shall find peace
Praha: Superb future sound of prague
Paul van Dyk: mix cd
Deze cd's heb ik gekregen.

:cool: :) :p

P.s heeft toevallig iemand de soundtrack cd van Blade 2 al aangeschaft, ik wil graag weten of de nummers goed zijn????:confused:

Kasper P.
09-04-2002, 20:14
Ik heb 10 cd's gekocht! :D

Lege rw'tjes dus :D

Art
09-04-2002, 21:06
Phoe, een tijdje geleden heb ik Alanis Morissette gekocht. :D Ik kopieer meestal mijn cd's :D Ik zit te overwegen om de soundtrack te kopen van Magnolia, E11,99 bij FRS. :) :confused:

Luther Hartog
09-04-2002, 22:13
Ik zit te overwegen om de soundtrack te kopen van Magnolia, E11,99 bij FRS. :) :confused: 10€ bij De Nootzaak in Amersfoort

Art
09-04-2002, 22:18
10€ bij De Nootzaak in Amersfoort

Dat scheelt weer zo'n 2 euro :D Dank je voor de tip.

Luther Hartog
09-04-2002, 22:25
Dat scheelt weer zo'n 2 euro :D Dank je voor de tip. Ik denk alleen dat je dan met de benzine erbij, meer kwijt bent, je komt toch uit Huizen?

Art
09-04-2002, 22:26
Ik denk alleen dat je dan met de benzine erbij, meer kwijt bent, je komt toch uit Huizen?

Ik ken mensen met een OV-jaarkaart :D ;)

Luther Hartog
09-04-2002, 22:38
Ik ken mensen met een OV-jaarkaart :D ;) Dat is mooi, zeg maar dat je mij kent, dan krijg je waarschijnlijk wel korting, ik kocht er voorheen namelijk 4 CD's per week, nu heb ik alles wat ik wil en koop ik alleen de toppers, zoals Timesbold, echt heel goed

Art
09-04-2002, 22:42
Dat is mooi, zeg maar dat je mij kent, dan krijg je waarschijnlijk wel korting, ik kocht er voorheen namelijk 4 CD's per week, nu heb ik alles wat ik wil en koop ik alleen de toppers, zoals Timesbold, echt heel goed

Zal ik zeker zeggen, dat ik jou ken :D Timesbold ken ik niet :confused: Welke genre? :) :cool:

Luther Hartog
09-04-2002, 22:55
Zal ik zeker zeggen, dat ik jou ken :D Timesbold ken ik niet :confused: Welke genre? :) :cool: Tja, dat is een moeilijke vraag. Hou het maar op een kruising tussen Ryan Adams en de ballads van Radiohead.

Art
09-04-2002, 22:56
Tja, dat is een moeilijke vraag. Hou het maar op een kruising tussen Ryan Adams en de ballads van Radiohead.

Klinkt zeker wel goed :D :cool:

Luther Hartog
09-04-2002, 23:01
Klinkt zeker wel goed :D :cool: Dat is het ook zeker, goedenacht verder, ik ga slapen, tot bij de kampioenswedstrijden;)

Gabriël de Rop
12-04-2002, 08:09
Timesbold....
Klinkt zeker wel goed :D :cool:

Nou, ik zal deze band binnenkort ook maar ff checken, dan....de omschrijving door Luther klinkt in ieder geval veelbelovend.:)

Ik heb pas ook weer een nieuwe CD gekocht, en eentje die denk ik op veel "lijstjes" voorkomt van fans van alternatieve gitaarherrie; of anders moet je hem bij deze op je "want-list" zetten:

And You Will Know Us By The Trail Of Death - Source Tags & Codes


Dit is echt een van de beste albums die ik in tijden gehoord heb !!
GEWELDIG.....

raimond 19
13-04-2002, 10:47
Dit zijn mijn recente aankopen

- Ryan Adams-Gold
- Train -Train
- Jewel-This way

vooral Train en Ryan Adams zijn cool,luister heel vak nar deze cd's

Luther Hartog
13-04-2002, 10:52
Zozo Raimond, volgens mij liggen we wel op 1 lijn qua muziek, Train vind ik dan nog net iets te commercieel, maar de rest is goed hoor, als je Ryan Adams goed vindt, dan moet je Timesbold eens gaan luisteren en ik raad je de 1e CD van Ryan Adams aan en die van Whiskeytown, de band waarin hij zat, waarvan hij de zanger was.

raimond 19
13-04-2002, 11:11
Hello Luther

Dit is het eerste album van Train,die is lang niet zo commercieel als het album Drops of jupiter(die ik trouwens ook wel goed vind)en die heb ik ook.

Bedankt voor de tips trouwens zal eens gaan kijken voor het eertse album van Rayan Adams, heb al wel wat tracks van dat album gehoord,is wel erg mooi....

Luther Hartog
13-04-2002, 11:20
De CD heet Heartbreaker, is misschien wel handig om te weten.

Wat Train betreft, tja, ik mag ze gewoon niet:) Ik heb de CD Drops of Jupiter wel gehad, maar die heb ik toen weer weggeven.

Nog een tip: Bill Janovitz, heel erg goed.

Kasper P.
13-04-2002, 11:34
M'n laatste nieuwe cd:

Dookie van Green day

Hendig bruut vooral longview en welcome in paradise (deze staan ook op international super hits die ik ook al heb)

Art
13-04-2002, 16:35
And You Will Know Us By The Trail Of Death - Source Tags & Codes


Dit is echt een van de beste albums die ik in tijden gehoord heb !!
GEWELDIG.....

Ik ga effe wat van hun downloaden en kijken of het wat is:D Als ik jou moet geloven wel:D Inmiddels gedownload en moet zeggen klinkt goed :o :D

Luther Hartog
13-04-2002, 16:41
Ik heb pas ook weer een nieuwe CD gekocht, en eentje die denk ik op veel "lijstjes" voorkomt van fans van alternatieve gitaarherrie; of anders moet je hem bij deze op je "want-list" zetten:

And You Will Know Us By The Trail Of Death - Source Tags & Codes
Die CD staat hoog in de moordlijst ja, ik heb al wel nummers gehoord, maar de hele cd heb ik nog niet kunnen beluisteren.

Marika
13-04-2002, 17:22
Mijn laatste nieuwe cd's zijn:
Reflecting Seyelence van Lunascape
en 2 cd's van An Pierlé, Mud Stories en Helium Sunset.

En het komt allemaal uit Belgie :D

Art
13-04-2002, 17:31
Mijn laatste nieuwe cd's zijn:
Reflecting Seyelence van Lunascape
en 2 cd's van An Pierlé, Mud Stories en Helium Sunset.

En het komt allemaal uit Belgie :D

En aan welk genre moet ik denken?:D

Luther Hartog
13-04-2002, 17:58
En aan welk genre moet ik denken?:D Volgens mij een beetje in de richting van Aimee Mann en consorten

Louis Bouduin
13-04-2002, 18:05
Ter lering en vermaak voor alle hedendaagse fiedelaars & vingerzetters, zijne Heilige Oppersnaar:

Jimi Hendrix: Bleus.

Art
13-04-2002, 18:11
Volgens mij een beetje in de richting van Aimee Mann en consorten

O dat klinkt wel errug goed:D

Marika
13-04-2002, 18:23
En aan welk genre moet ik denken?:D Lunascape is een beetje Hooverphonic/Portishead-achtig, An Pierlé is meer Tori Amos/Kate Bush-achtig ;)
Lunascape heeft trouwens een leuke site waar je muziek kunt luisteren en videoclips kunt kijken. Je moet wel een beetje een snelle internetverbinding hebben. http://www.lunascape.net :)

Art
13-04-2002, 18:25
Lunascape is een beetje Hooverphonic/Portishead-achtig, An Pierlé is meer Tori Amos/Kate Bush-achtig ;)
Lunascape heeft trouwens een leuke site waar je muziek kunt luisteren en videoclips kunt kijken. Je moet wel een beetje een snelle internetverbinding hebben. http://www.lunascape.net :)

Okido dank je voor de info, ik ga wat nummers downloaden, als ik ze kan vinden:D , van die muziek die je noemt. Klinkt goed. En die site ga ik ook wel bekijken want ik namelijk wel een beetje een snelle internetverbinding:D

Dave
20-04-2002, 11:35
Geen CD, maar een Vinyl, namelijk:

DJ Tiësto - In My Memory (Limited Vinyl Edition)

4-dubbel vinyl (only 1500 copies worldwide)


:) ;) :p :o :D :cool:

Luther Hartog
20-04-2002, 11:39
En wat heb je daar voor moeten betalen?

Dave
20-04-2002, 12:00
34.95 euro... was ik ervoor kwijt, maar had ik er graag voor over moet ik zeggen!

raimond 19
20-04-2002, 14:46
Ryan Adams-Heartbreaker

Louis Bouduin
20-04-2002, 14:54
Even verkeerd bezig, maar gelukkig had ik ook nog een cd bij:o

Neil Young: Live Rust. Een vettige live cd met vals jankende luid loeiende gitaren en een stem om het behang van de muren te halen.
My My Hey Hey

starbuck
20-04-2002, 15:54
delete delete

verkeerde thread:(

Martin de Goeij
20-04-2002, 17:05
madohouse DJ jean:)

Luther Hartog
20-04-2002, 20:05
Ryan Adams-Heartbreaker Goed zo jongen, goed is ie he? Bij mummer 5 krijg ik nog altijd rillingen.

Luther Hartog
20-04-2002, 20:06
34.95 euro... was ik ervoor kwijt, maar had ik er graag voor over moet ik zeggen! Dat kan ik begrijpen, ik ben dan geen hardhouse-fan, maar ik ben wel een liefhebber van muziek en voor 40€ koop ik graag een speciale CD van Radiohead

Rochan
20-04-2002, 23:20
Geen CD, maar een Vinyl, namelijk:

DJ Tiësto - In My Memory (Limited Vinyl Edition)

4-dubbel vinyl (only 1500 copies worldwide)


:) ;) :p :o :D :cool:

Nog een vinyljunk:cool: :cool: shake hands:)

Dave
21-04-2002, 09:40
Dat kan ik begrijpen, ik ben dan geen hardhouse-fan, maar ik ben wel een liefhebber van muziek en voor 40€ koop ik graag een speciale CD van Radiohead

Precies, Music was my first love...
and it will be my last...

Dave
21-04-2002, 09:41
Nog een vinyljunk:cool: :cool: shake hands:)

Yep i admit, i'm addicted to ViNyL,

TURNTABLE JUNKIE!!!

Gabriël de Rop
23-04-2002, 12:06
laatst weer enkele nieuwe cd's aangeschaft:
gekocht:
Marco V. - Con:Fusion
Daryll-Ann - Trailer Tales

gehuurd ==> gekopieerd:
Boards of Canada - Geogaddi
Nine Inch Nails - And all that could have been (live)
Various artists - "Moulin Rouge" o.s.t.
Various artists - "Requiem for a dream" o.s.t. <eindelijk !!>

Luther Hartog
03-05-2002, 14:10
laatst weer enkele nieuwe cd's aangeschaft:
gekocht:
Marco V. - Con:Fusion
Daryll-Ann - Trailer Tales
Aparte combinatie, ik heb vandaag de nieuwste CD van Bonnie "Prince" Billie gekocht. Jullie zullen het wel niet kennen, maar het is erg Americana.

Patrick van Nassau
03-05-2002, 14:29
Dat kan ik begrijpen, ik ben dan geen hardhouse-fan, maar ik ben wel een liefhebber van muziek en voor 40€ koop ik graag een speciale CD van Radiohead

Dat ken ik inderdaad ook. Ik heb ooit op een platenbeurs in Londen omgerekend 450 gulden neergeteld voor een cd-single van Duran Duran. Zijn er maar 300 van op de hele wereld.

Rochan
04-05-2002, 20:05
Heb vandaag de volgende cd's aangeschaft:
Mary J. Blige- No More drama (new version)
Ali G Indahouse Da Soundtrack

Verder heb ik de voolgende cd gekregen:
Hardstyle compilation cd met hardstyle nummers.

En omdat ik ook van vinyl hou heb ik de volgende promo's ontvangen :
Juan editez- Vox Populi (hardhouse K1 records)
Midway- Monkey Forest (trance, ITWT 335-5)
:cool: :cool:

Dave
05-05-2002, 09:00
En omdat ik ook van vinyl hou heb ik de volgende promo's ontvangen :
Juan editez- Vox Populi (hardhouse K1 records)
Midway- Monkey Forest (trance, ITWT 335-5)
:cool: :cool:

Nuo ik heb ook weer eens vinyl gehaald maar het was er maar eentje voor de verandering,
de remixen van DJ Tiësto - In My Memory op het Nettwerk label...

Louis Bouduin
05-05-2002, 09:30
Mutations van meneer Beck. Een lange delay vanwege DVD's. :(

Luther Hartog
05-05-2002, 11:03
Mutations van meneer Beck. Een lange delay vanwege DVD's. :( Dat heb ik dus ook, toen ik nog niet zo veel DVD's kocht, kocht ik 10 CD's per maand, nu hooguit 2:(

Louis Bouduin
05-05-2002, 11:12
Dat heb ik dus ook, toen ik nog niet zo veel DVD's kocht, kocht ik 10 CD's per maand, nu hooguit 2:(

Ja, idem dito, waar moet dat naartoe met ons... :(

Luther Hartog
05-05-2002, 11:23
Ja, idem dito, waar moet dat naartoe met ons... :( Over een tijdje wordt het wel minder, in het begin had ik met CD's het gevoel dat ik nog een heleboel oudjes moest hebben, daarom kocht ik er ook een heleboel. Dat geldt voor mijn DVD's in het begin ook, toen kocht ik ook de oudere films, nu heb ik zo'n beetje alles wat ik wil hebben en red ik het wel met 2 CD's per maand of 3 DVD's.

Louis Bouduin
05-05-2002, 11:26
Over een tijdje wordt het wel minder, in het begin had ik met CD's het gevoel dat ik nog een heleboel oudjes moest hebben, daarom kocht ik er ook een heleboel. Dat geldt voor mijn DVD's in het begin ook, toen kocht ik ook de oudere films, nu heb ik zo'n beetje alles wat ik wil hebben en red ik het wel met 2 CD's per maand of 3 DVD's.

Tenzij ze natuurlijk weer met wat nieuws komen. Ik heb dat al gehad met video's, widescreen video's, laserdisc en nu dus DVD.
En helaas in tegenstelling met jou -zo'n beetje alles hebben wat je wil- zit er bij mij ook al niet in. Integendeel, het lijk wel een bodemloos vat. :(

Luther Hartog
05-05-2002, 11:45
Ik heb met je te doen, echt waar

Louis Bouduin
05-05-2002, 12:05
Ik heb met je te doen, echt waar

Gironummer: 001500255645

Ten voordele van de heer Bouduin en zijn onbedwingbare drift om alle door hem groots bevonden speelfilms in een fantastische DVD collectie te gieten.

Luther Hartog
05-05-2002, 12:18
Zodra ik alle seizoenen van The X-Files, Twin Peaks en Seinfeld heb, zal ik aan je denken, ok?

Louis Bouduin
05-05-2002, 13:41
Zodra ik alle seizoenen van The X-Files, Twin Peaks en Seinfeld heb, zal ik aan je denken, ok?

Da's niks te vroeg, zou ik zo denken. :rolleyes:

mark t
08-05-2002, 16:34
Zijne Heiligheid Tom Waits heeft het behaagt ons met maarliefst twee nieuwe cd's tegelijk te verblijden. En als Zijne Doorluchtigheid dit voor ons over heeft, dan kan ik niet anders dan ze maar aan te schaffen: Alice en Blood Money.

Hij zet de lijn van z'n vorige cd's mooi door. Geen wonder dat menig moderne musicus een groot bewonderaar van hem is.

Luther Hartog
08-05-2002, 17:36
Ik hou niet zo van z'n stem en ja dan wordt het moeilijk om een fan te worden, op de laatste CD van Sparklehorse zingt ie ook een nummer, ik vind het echt het slechtste nummer:(

Louis Bouduin
08-05-2002, 17:41
Om even aan alle ellende te ontsnappen. Geweld in films. Geweld op straat. Geweld op alles en iedereen, heb ik vandaag nog eens gewoon een ordinaire cd gekocht: 18 van Moby. En het intresseert me niet wat anderen daarvan vinden.

Luther Hartog
08-05-2002, 17:53
En het intresseert me niet wat anderen daarvan vinden. Het intresseert me wel wat jij er van vindt, hoe is ie?

Louis Bouduin
08-05-2002, 17:59
Het intresseert me wel wat jij er van vindt, hoe is ie?

Ondanks het feit dat ik uit een andere eeuw kom :( vind ik het een schitterende CD. Vol emoties, warm en ook teder. Muziek, die als je ervoor openstaat, je ook raakt. Ik hou enorm veel van het nummer The Great Escape: slechts een paar vrouwenstemmen en een cello. Heel mooi.

Luther Hartog
08-05-2002, 18:06
Ondanks het feit dat ik uit een andere eeuw kom :( Dat kom ik ook hoor, tenminste, ik kom uit dezelfde eeuw als jij:). Ik zal de CD gaan luisteren, Play vind ik namelijk ook erg goed

Art
08-05-2002, 18:13
Ondanks het feit dat ik uit een andere eeuw kom :( vind ik het een schitterende CD. Vol emoties, warm en ook teder. Muziek, die als je ervoor openstaat, je ook raakt. Ik hou enorm veel van het nummer The Great Escape: slechts een paar vrouwenstemmen en een cello. Heel mooi.
Ik ben nu wat nummers aan het downloaden van die cd. Het klinkt erg goed. Ik vind Play een topalbum deze mag er ook zeker wel zijn.:) ;)

Judge Drek
08-05-2002, 18:30
Mij laatste cd was Trance cd van Johan Gielen recorder part 2

Echt toppertje als je van Trance houdt !!

mark t
08-05-2002, 21:46
Ik hou niet zo van z'n stem en ja dan wordt het moeilijk om een fan te worden, op de laatste CD van Sparklehorse zingt ie ook een nummer, ik vind het echt het slechtste nummer:(
Niemand is perfect.;)

En het gaat ook niet om z'n stem, maar om het geheel. Vergelijk het maar met het latere werk van Radiohead; Je gaat erin op of je vindt er helemaal niks aan. Een tussenweg is er volgens mij niet.

Luther Hartog
08-05-2002, 22:21
Heb je die CD van Sparklehorse ook? Wat vind jij van dat nummer met Tom Waits?

Over Radiohead, daar heb je helemaal gelijk in, ik heb in het begin ook moeten wennen, toen het album nog niet uit (Kid A) was heb ik hem opgenomen op Mini Disc van 3 FM af, want die zendde hem voor de release uit. Ik heb het album daarna 5X achter elkaar zitten/liggen luisteren en ik raakte toen steeds meer onder de indruk van dat album en nu vind ik het toch hun 2 na beste album:)

Marco
08-05-2002, 22:43
Aangezien ik ST kaartjes hebt van Sensation, d8 ik maar kom laat ik eens een CD kopen van Sensation 2001 (het feest van vorig jaar). Zo kan ik alvast in de stemming komen (duurt nog ff 3 maanden voor dat Sensation 2002 losbarst).

Judge Drek
08-05-2002, 23:24
Aangezien ik ST kaartjes hebt van Sensation, d8 ik maar kom laat ik eens een CD kopen van Sensation 2001 (het feest van vorig jaar). Zo kan ik alvast in de stemming komen (duurt nog ff 3 maanden voor dat Sensation 2002 losbarst).

Sensation 2001 is erg goed.

Kaartjes voor 2002 zijn trouwens al bijna op.(ik heb er gelukkig al 1). Op zich wel vreemd want de de prijs is echt schandalig hoog , alhoewel ik hoorde dat je wel een gratis DVD krijgt van Sensation ....

Marco
08-05-2002, 23:35
Sensation 2001 is erg goed.
Zeker een goeie CD..euh CD's (het zijn er dus 2 CD's). Ik heb ook de DVD aangeschaft. Was onder de indruk. Ik hoop dat het zelfs beter wordt. Kan haast niet anders met 2 x Sensation. :D



Kaartjes voor 2002 zijn trouwens al bijna op.(ik heb er gelukkig al 1). Op zich wel vreemd want de de prijs is echt schandalig hoog , alhoewel ik hoorde dat je wel een gratis DVD krijgt van Sensation .... Ik hoorde dat de kaarten van Dance Valley €70 kosten. In dat opzicht valt het wel mee.

mark t
09-05-2002, 10:39
Heb je die CD van Sparklehorse ... toch hun 2 na beste album:)

Van Sparklehorse heb ik (nog) helemaal niks, dus ook niet het duet met Tom Waits. Maar als hij meewerkt aan een album van Sparklehorse, dan is m'n interesse al gewekt. 't Zal er dus nog wel van komen.

Wat Radiohead betreft: De laatste albums worden na iedere draaibeurt beter. En er zijn de afgelopen jaren diverse optredens op televisie en radio geweest (o.m. Rock am Ring, Later with Jools Holland, Pinkpop, etc.) en er zijn ook diverse demo's en live-opnames op internet te vinden. Hieruit blijkt dat het ietwat elektronisch aandoende materiaal live uitstekend tot z'n recht komt. Radiohead is het beste wat de hedendaagse pop/rock-muziek te bieden heeft. Het wachten is nu nog op een degelijke dvd. Meeting People heb ik al op video en voor zover ik het heb begrepen voegt de dvd hier niet veel aan toe.

Luther Hartog
09-05-2002, 10:47
Het wachten is nu nog op een degelijke dvd. Meeting People heb ik al op video en voor zover ik het heb begrepen voegt de dvd hier niet veel aan toe. Daar wacht ik dus ook nog steeds op. Ik heb dan die Meeting People op DVD, die voegt idd niks toe, het is alleen de documentaire. Je ziet trouwens wel bij de nieuwere bands, dat die veel eerder met DVD's komen, Muse komt bijvoorbeeld in juni met een dubbel DVD.

Luther Hartog
09-05-2002, 10:50
Van Sparklehorse heb ik (nog) helemaal niks, dus ook niet het duet met Tom Waits. Maar als hij meewerkt aan een album van Sparklehorse, dan is m'n interesse al gewekt. 't Zal er dus nog wel van komen.Tom Waits is trouwens niet de enige waarmee Sparklehorse samenwerkt, naja Sparklehorse...zeg maar Mark Linkous, die man kan echt alles. Ze zitten onder het label waar Radiohead en Coldplay ook onder zitten, dat zegt misschien ook al wel wat. De CD waardoor ik naar Sparklehorse ben gaan luisteren heet It's A Wonderful Life, daarna heb ik alle albums van ze gekocht (bijna alles, de EP's bevatten namelijk veel dubbele nummers)

kaptein Pikaard
10-05-2002, 19:01
Heb vandaag de cd Tourist gekocht van saint germain louge muziek is zo fijn he

Matt D
10-05-2002, 20:41
enkele recente :

- craig armstrong : de niewe
- flying de waele / soulwax mix cd
- Dave Brubeck quartet : bravo brubeck
- Dave Brubeck quartet : burried treasures
- vampyros lesbos sexadelic dance party soundtrack
- wim mertens : best of
- diversen : chill 2 lounge music
- paolo conte : best of
- S.O.D. speak english or die (platinium edition)
- Fila brazilia : de laatste
- Fifty foot combo : caffeine
- Zero 7 : another late night
- Gorki : het beste van


een zeer uiteenlopende smaak met andere woorden ;-)

Gabriël de Rop
10-05-2002, 21:06
- flying de waele / soulwax mix cd


Is dit 2 many DJ's ? Het album waarin ze 40 jaar popmuziek aan elkaar mixen ?

Matt D
10-05-2002, 21:32
is inderdaad 2 many dj's wat ik bedoelde , kon er even nt opkomen :)

Luther Hartog
10-05-2002, 21:37
is inderdaad 2 many dj's wat ik bedoelde , kon er even nt opkomen :) Geeft niet hoor, ik noem ze ook nog steeds Soulwax.

Luther Hartog
10-05-2002, 21:38
- Gorki : het beste van
Jij bent zeker Belg? Ik heb ze gezien in het voorprogramma van Arid, ik vond het wel grappig, Arid is trouwens echt heel goed.

Rochan
10-05-2002, 21:58
is inderdaad 2 many dj's wat ik bedoelde , kon er even nt opkomen :)

Heb ik vandaag ook aangeschaft voor 14.99 Euro bij MM Rotterdam Centrum. Goede cd trouwens, heb een gedeelte in de auto geluisterd, blaast lekker weg:D :cool:

Luther Hartog
10-05-2002, 22:03
heb een gedeelte in de auto geluisterd, blaast lekker weg:D :cool: Ik heb de CD ook geluisterd en dat was dus het eerste wat ik zei, verder hou ik meer van de Soulwax stijl, daarom heb ik hem maar niet aangeschaft.

Rochan
10-05-2002, 22:06
Ik heb de CD ook geluisterd en dat was dus het eerste wat ik zei, verder hou ik meer van de Soulwax stijl, daarom heb ik hem maar niet aangeschaft.

Is dat van Bridge to your Heart??? Is toch van Soulwax:confused:

Luther Hartog
10-05-2002, 22:15
Is dat van Bridge to your Heart??? Is toch van Soulwax:confused: Ehm nee.....niet echt

Rochan
10-05-2002, 22:20
Ehm nee.....niet echt

Okee dan ken ik ze niet:p

Luther Hartog
10-05-2002, 22:34
Okee dan ken ik ze niet:p Ga maar iets van ze downloaden, ik denk wel dat je er van zal houden

Matt D
10-05-2002, 22:56
Jij bent zeker Belg? Ik heb ze gezien in het voorprogramma van Arid, ik vond het wel grappig, Arid is trouwens echt heel goed.

ik ben dus inderdaad Belg, er is trouwens redelijk wat muziek uit België die ik wel leuk vindt. De meeste Belgische groepen halen wel zo geen verkoopcijfers als bepaalde nederlandse (anouk en zo) maar over algemeen is ze wel beter

enkele dingen die het uitchecken waard zijn en die me nu te binnen schieten

Rock / pop /alternative: Ozark henry, Gorki, Arid, dEUS, Zita Swoon, Filip Kowlier? laïs, de mens, An pierle, soulwax
Die anarchitische abendunterhaltung (DAAU)
Dance / trance : Push, Praga Khan, Lords of acid, Cj Bolland
New wave / industrial : Front 242, Poesie Noire, The klinik, Siglo XX, Neon Judgement, 2 belgen, amore di amore, arbeid adelt

Lounge /trip Hop/mellow : Hooverphonic, Wim Mertens, Sven Van Hees, Plastic Budha

Luther Hartog
10-05-2002, 23:03
In die pop/rock/alternative hoek ben ik dus redelijk thuis en die artiesten die je opnoemt ken ik ook wel allemaal. De Belgische bands die ik erg goed vind, zijn dan:

Soulwax, Arid, Tom Helsen, Millionaire, Novastar.

Matt D
10-05-2002, 23:06
In die pop/rock/alternative hoek ben ik dus redelijk thuis en die artiesten die je opnoemt ken ik ook wel allemaal. De Belgische bands die ik erg goed vind, zijn dan:

Soulwax, Arid, Tom Helsen, Millionaire, Novastar.

wel om je een plezier te doen: Joost Zwegers de zanger van Novastar is nederlands van origine ;-)

Luther Hartog
10-05-2002, 23:14
wel om je een plezier te doen: Joost Zwegers de zanger van Novastar is nederlands van origine ;-) Je sais

Sander Meijer
11-05-2002, 11:28
Genesis on 2 Grand Pianos played by Yngve Guddal en Roger T Matte

Matt D
11-05-2002, 18:36
Moby : 18
Zero 7 : simple things (bonus edition)
Fun lovin' criminals : 100 % columbian
Ozric tentacles : Jurassic shift

Luther Hartog
11-05-2002, 18:45
Moby : 18
Ik heb het gevoel dat ik deze ook wel erg goed ga vinden, wat vind jij ervan?

Matt D
11-05-2002, 19:08
leuke cd, ben net aan het luisteren, ligt in het verlengde van play

Luther Hartog
11-05-2002, 19:09
leuke cd, ben net aan het luisteren, ligt in het verlengde van play Dan zal ik hem toch maar aanschaffen

Tommy Brok
11-05-2002, 19:12
OOH nee, toch niet Moby hé! Ik snap echt niet wat veel mensen in die muziek zien! Ik vind echt nog geen één nummer van hem leuk! Het enigste wat ik leuk vond was die clip dat ie met z'n videocamera rondlipe de hele tijd, maar dat kun je geen liedje noemen!

De laatste cd die ik heb gekocht is volgens mij: The best of both worlds van R. Kelly en Jay-Z!!!!!

Louis Bouduin
11-05-2002, 19:12
leuke cd, ben net aan het luisteren, ligt in het verlengde van play

Inderdaad, schitterende CD. Heb hem nu een paar dagen en draai hem (te) veel. Dat hij in het verlengde van Play ligt (wat je niet van alle platen van Moby kunt zeggen) vind ik alleen maar meegenomen. :)

Matt D
11-05-2002, 19:16
OOH nee, toch niet Moby hé! Ik snap echt niet wat veel mensen in die muziek zien! Ik vind echt nog geen één nummer van hem leuk! Het enigste wat ik leuk vond was die clip dat ie met z'n videocamera rondlipe de hele tijd, maar dat kun je geen liedje noemen!

De laatste cd die ik heb gekocht is volgens mij: The best of both worlds van R. Kelly en Jay-Z!!!!!

Ondanks mijn zeer ruime smaak vind ik dat dan weer *** met peren, smaken verschillen hé :-)

Luther Hartog
11-05-2002, 19:17
De laatste cd die ik heb gekocht is volgens mij: The best of both worlds van R. Kelly en Jay-Z!!!!! Dat zegt dan wel genoeg:)

Matt D
11-05-2002, 19:17
wow freaky er is hier blijkbaar censuur lol, eerste keer dat ik het merk eerlijk gezegd

Luther Hartog
11-05-2002, 19:18
wow freaky er is hier blijkbaar censuur lol, eerste keer dat ik het merk eerlijk gezegd Voor iedereen is een eerste keer:)

Louis Bouduin
11-05-2002, 19:18
Ondanks mijn zeer ruime smaak vind ik dat dan weer *** met peren, smaken verschillen hé :-)

En gelukkig maar. Ben zo'n week of 6 geleden naar een concert van Arno (Hintjes) geweest. Sommigen vonden het nodig om de man belachelijk te maken. Terwijl ik daar stond als een klein kind met tranen in de ogen.

Matt D
11-05-2002, 19:20
arno rulez indeed, was hem schandelijk vergeten in mijn lijstje met Belgische aanraders.

Luther Hartog
11-05-2002, 19:23
En gelukkig maar. Ben zo'n week of 6 geleden naar een concert van Arno (Hintjes) geweest.Ik hou veel van Belgische bandjes, maar hem ken ik niet, wat voor muziek maakt ie?

Louis Bouduin
11-05-2002, 19:27
Ik hou veel van Belgische bandjes, maar hem ken ik niet, wat voor muziek maakt ie?

Rock, soul, bleus, Chanson, en nog wat van alles door elkaar. Hij zingt zowel in het Frans als in het Engels. Vaak door elkaar. Maar misschien ken je T.C. Matic. Daar was hij toentijds de zanger van. Hem omschrijven is niet makkelijk. Hoewel, hou het er maar op dat hij schijt aan alles heeft en gewoon zijn ding doet. :)

Luther Hartog
11-05-2002, 19:40
Hoewel, hou het er maar op dat hij schijt aan alles heeft en gewoon zijn ding doet. :) Daar hou ik dus wel van, maar verde ken ik hem niet, ik zal z'n naam onthouden. Kent iemand hier trouwens Pedro the Lion? Dit is ook heel erg goed, het is Lo-Fi voor degene die dat kennen.

Louis Bouduin
11-05-2002, 19:45
Daar hou ik dus wel van, maar verde ken ik hem niet, ik zal z'n naam onthouden. Kent iemand hier trouwens Pedro the Lion? Dit is ook heel erg goed, het is Lo-Fi voor degene die dat kennen.

Heb alleen nog maar Control van hem gehoord. (Was hier even belangstelling voor) verder niets. Wat ik wel jammer vond want die plaat was -zover ik het me herinner- lang niet slecht.

Luther Hartog
12-05-2002, 00:11
Ik heb 2 albums van hun:

The Only Reason I Feel Secure en
It's Hard To Fiend A Friend

Matt D
12-05-2002, 11:01
gisteren in winkel geluisterd naar de nieuwe cd van Orishas , zit er dik in dat deze volgende week zal gekocht worden samen met de nieuwe van praga khan

bondfreak
12-05-2002, 14:37
Star Wars Episode II:Attack of the Clones, original soundtrack.
Kan er geen genoeg van krijgen, aanrader!
Vele malen beter dan de score van episode I.

mijn DVD collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki)

Richard B.
12-05-2002, 22:41
'Love is here' van Starsailor. Ik zit niet meer zo 'diep' in wat er allemaal voor goeie bands zijn op het moment, maar dit is toch wel 'way coole' muziek. Is trouwens ook een van de vele goeie bands die ik vorig jaar op Lowlands gemist heb (drank maakt meer kapot dan je lief is zullen we maar zeggen).

Richard

Luther Hartog
12-05-2002, 23:34
'Love is here' van Starsailor. Die is idd geweldig, Turin Brakes trouwens ook, lijkt er niet echt op qua muziek, maar wel qua cover-art:)

Matt D
14-05-2002, 19:03
orishas : clandestion (cuban hip hop, opzwepend en trippy, brengt cubaanse herinneringen terug)

praga khan: freakzoid ( retro style beats)

Luther Hartog
15-05-2002, 00:47
Ik ga vandaag uit school maar ff langs de cd-winkel en de cd van Moby halen, klinkt erg goed namelijk.

suedje
15-05-2002, 13:00
Na Roger Waters vanavond ga ik me eens verdiepen in de cd Space Metal van Star One, het nieuwe project van Arjan Lucassen. Een cd met nummers gebaseerd op Science Fiction films.

Luther Hartog
15-05-2002, 15:55
Vandaag nieuw in m'n collectie Moby: 18

Matt D
15-05-2002, 20:48
wat een verrassing ;-) leuk cdtje

Luther Hartog
16-05-2002, 00:20
wat een verrassing ;-) leuk cdtje Hij is echt supergoed, misschien wel beter dan Play

Dave
17-05-2002, 14:51
Ik he Masters Of Hardcore - Live 23-03-2002 gekocht...

Was er zelf bj dus weer leuke herinneringen zo he...

oja Thanx nog Tim...

Gabriël de Rop
17-05-2002, 15:08
Gekocht: a tribute to Ayrton Senna......goede cd + de stem van Senna zelf.....toch een beetje kippenvel wanneer je dit als fan zijnde weer terug hoort...

Rickwon
17-05-2002, 15:14
Vandeweek X Factor van Iron Maiden gekocht.

Moby wil ik misschien wel halen nog en ook een beetje goede compilatie van Elvis (studio of live).

Bob Hiemstra
17-05-2002, 15:16
Dream Theater - Six Degrees Of Inner Turbulence

suedje
17-05-2002, 15:31
Dream Theater - Six Degrees Of Inner Turbulence
Now you're talking.....

Zelf ga ik morgen de nieuwe cd van de Meesters zelf halen :
Vapor Trails van Rush.

Bob Hiemstra
17-05-2002, 15:34
Now you're talking.....

Zelf ga ik morgen de nieuwe cd van de Meesters zelf halen :
Vapor Trails van Rush.

Oh ja, klopt die moet ik ook binnenkort even kopen
Heb er veel goeds over gelezen

mjlfadriaans
17-05-2002, 18:39
Ook ik heb de nieuwe Rush gekocht, en het gaat niet tegenvallen, ik ben erg onder de indruk, lekker luid!!!!!

Tevens:
- Five Point 0: Kruising tussen Rage Against The Machine en Korn, erg strak
- Arjen Lucassen's Star One (van Ayreon)
- Arid : All Is Quiet Now
- The Stranger's Hand, een bizarre Jazzlike CD met Jerry Goodman (violin/guitar), Steve Smith (drums), Howard Levy (o.a. Piano, harmonica) en Oteil Burbridge (bass - ja die moeten we niet vergeten!). Vooral erg mooie compositie's, absoluut niet saai, zit tegen Fusion aan.

Marco

Luther Hartog
18-05-2002, 00:41
Dream Theater - Six Degrees Of Inner Turbulence Ik ben zelf geen fan van ze, maar ik weet in ieder geval wel dat er nog meer muziekliefhebbers zijn

Rochan
18-05-2002, 08:37
Heb dan eindelijk de soundtrack van Snatch weten te scoren.
:cool:

Rochan
19-05-2002, 23:12
Heb vandaag de volgende 2 Lounge cd's gekregen:
More music for chaises loungues.
Sunday Soundtrack a musical collage for a lazy afternoon:cool:

Bas de Jong
19-05-2002, 23:18
De laatste CD die ik heb gekocht is The Best of Guns N' Roses Live.

Is een dubbelcd met een concert van ze waar ze hun beste nummers spelen.

Matt D
20-05-2002, 12:50
gisteren een schitterend surf optreden gezien van de Franse band 'The Wangs', heb na optreden hun cd 'on taget' gekocht; zeker de moeite voor de surf liefhebbers, jammergenoeg staat hun weergaloze cover versie van the godfather theme song nt op de cd.

Luther Hartog
21-05-2002, 13:06
Ik heb vandaag de nieuwe CD van Arid gekocht, ik heb hem niet beluisterd in de winkel, maar wel gekocht en ik moet zeggen, hij is erg fijn....hoop Radiohead invloeden

Gabriël de Rop
21-05-2002, 13:22
Ik heb vandaag de nieuwe CD van Arid gekocht, ik heb hem niet beluisterd in de winkel, maar wel gekocht en ik moet zeggen, hij is erg fijn....hoop Radiohead invloeden

Ik kende de band alleen van naam, totdat ze op Pinkpop kwamen spelen (ter vervanging van Five 4 Fighting)....en ik moet zeggen dat het live allemaal erg goed klonk, dus deze cd is binnenkort ook in mijn cd-collectie te vinden.
Samen met de eerste cd van An Pierlé....Mud Stories.

Luther Hartog
21-05-2002, 13:25
De CD van Five For Fighting heb ik ook, ook erg goed hoor, maar heel anders

Rickwon
22-05-2002, 00:28
Vandaag nieuwe Moby gekocht voor maar 9,99 bij Media Markt. Volgens de folder gelden de prijzen bij de 2 Rotterdamse vestigingen en in Rijswijk.

Tommy Brok
28-05-2002, 12:34
Heb zojuist de nieuwe cd van Eminem gehaald, The Eminem show! Heb de limited edition genomen, daar zit nog een DVD bij met wat stukjes van live optredens, clip, kort interview en de trailer van de film 8 mile! Daarin wordt zijn leven verfilmd, wel tof dat ze die DVD erbij hebben gedaan!

Maxster4th
29-05-2002, 10:00
Ik vandaag de CD:
Telekids.....Het beste uit...
gekocht. FFies herinneringen ophalen, van vroeger!!!

Luther Hartog
29-05-2002, 11:27
Ik stond gisteren met the soundtrack van the Matrix in m'n handen, toch maar niet gedaan, voor filmmuziek is het geweldig, maar om gewoon op te zetten, nee...dan is het mijn muziek niet

Matt D
05-06-2002, 13:48
- tmf lounge 3 cd box
- kiss of the dragon (2 soundstracks waarbij 1 van craig armstrong bij de limited editon kiss of the dragon dvd-
- John Barry : best of
- cinematic orchestra : de laatste ;-)

Henk Heideveld
06-06-2002, 09:52
Elvis Crespo, magnifieke originele Salsa en Merenque op de Nederlandse markt.
Eindelijk weer eens heel goeie muziek buiten de top 50 en de tip-15.

Louis Bouduin
06-06-2002, 09:56
Eindelijk Bossanova van The Pixies opnieuw gekocht. Was verdwenen na hem ooit uitgeleend te hebben. :(

Henk Heideveld
06-06-2002, 10:22
Ik heb er recentelijk nog zo eentje gekocht die niet hitparade-gevoelig is.
NORAH JONES. Puntgaaf en dat voor een debuutalbum. Dat belooft wat voor de toekomst. Als je zo'n debuut neerzet leg je de lat al meteen erg hoog. Heel aparte stijl. Zit je nu naar jazz te luisteren of naar country-muziek. Het is niet precies te vangen maar ligt heel lekker in het gehoor.....enne geen flauwekulteksten.

Art
06-06-2002, 10:34
Ik heb er recentelijk nog zo eentje gekocht die niet hitparade-gevoelig is.
NORAH JONES. Puntgaaf en dat voor een debuutalbum. Dat belooft wat voor de toekomst. Als je zo'n debuut neerzet leg je de lat al meteen erg hoog. Heel aparte stijl. Zit je nu naar jazz te luisteren of naar country-muziek. Het is niet precies te vangen maar ligt heel lekker in het gehoor.....enne geen flauwekulteksten.
Ik heb een tijd geleden flink wat nummers gedownload van haar :D en ben blij te zien dat ze nu zachtjes aan ook erkenning krijgt in Nederland :)

Matt D
06-06-2002, 10:36
Eindelijk Bossanova van The Pixies opnieuw gekocht. Was verdwenen na hem ooit uitgeleend te hebben. :(

de pixies rulen volledig, was een mega groep , bepaalde van de solo albums van frank black vind ik ook erg goed by the way

kippevel nummer van de pixies : alec eifel

Louis Bouduin
06-06-2002, 10:40
de pixies rulen volledig, was een mega groep , bepaalde van de solo albums van frank black vind ik ook erg goed by the way

kippevel nummer van de pixies : alec eifel

Zal ooit wel eens wat solo dingen van hem uitproberen. Tot nog toe heb ik hem echter nog niet vergeven dat hij de groep heeft opgedoekt.

Henk Heideveld
06-06-2002, 11:25
Ik heb een tijd geleden flink wat nummers gedownload van haar :D en ben blij te zien dat ze nu zachtjes aan ook erkenning krijgt in Nederland :)
Tja, veel van onze zenders zijn puur commercieel. Zij storten zich als eenheidsworsten op top-50 en tip-15. Erkenning is een wat groot woord. hele volksstammen kennen haar in Nederland nog steeds niet.
Daar is haar muziek niet stompzinnig genoeg voor:D :D :D

Art
06-06-2002, 11:29
Tja, veel van onze zenders zijn puur commercieel. Zij storten zich als eenheidsworsten op top-50 en tip-15. Erkenning is een wat groot woord. hele volksstammen kennen haar in Nederland nog steeds niet.
Daar is haar muziek niet stompzinnig genoeg voor:D :D :D
Bij de FRS draaien ze meestal van die stampmuziek in de winkel en laatst mocht ik mij verblijden met Norah Jones door de speakers. Wat is dat lekker winkelen :D :D :D :D

Henk Heideveld
06-06-2002, 11:39
Bij de FRS draaien ze meestal van die stampmuziek in de winkel en laatst mocht ik mij verblijden met Norah Jones door de speakers. Wat is dat lekker winkelen :D :D :D :D
Ja, gelukkig werken er af en toe sukkels bij FRS die absoluut nietn weten wat ze draaien. Een toevallige meevaller dan.:D :D

raimond 19
08-06-2002, 03:01
live- throwing copper

Luther Hartog
08-06-2002, 09:23
live- throwing copper Zo...klassiekertje hoor

Louis Bouduin
08-06-2002, 10:57
Wat ouwe maar niet minder goed: Dusty Springfield: Live in Memphis. Schitterende stem, prachtige liedjes.

Art
08-06-2002, 11:23
Wat ouwe maar niet minder goed: Dusty Springfield: Live in Memphis. Schitterende stem, prachtige liedjes.
Is toch van Son Of A Preacherman :D

EVO
08-06-2002, 12:53
in welk tijdsbestek word deze vraag eigenlijk gesteld??
afgelopen week?
maand??

Art
08-06-2002, 12:55
in welk tijdsbestek word deze vraag eigenlijk gesteld??
afgelopen week?
maand??
Mag je helemaal zelf weten :D

Rochan
08-06-2002, 12:56
Is toch van Son Of A Preacherman :D

Leuk/goed liedje is dat he Art. Enhet is van Dusty:cool:

Art
08-06-2002, 12:57
Leuk/goed liedje is dat he Art. Enhet is van Dusty:cool:
Zeker weten. Komt ook voor in Pulp Fiction :cool:

EVO
08-06-2002, 12:58
Mag je helemaal zelf weten :D

mmm, hou het maar op een week dan, want ik=verslaafd aan cd's kopen, en die DVD's beginnen nu ook al mee te doen...:D

Rochan
08-06-2002, 12:58
Zeker wetn. Komt ook voor in Pulp Fiction :cool:

Die soundtrack wil ook nog steeds kopen, alleen is een van de
soundtracks die nog steeds niet wordt afgeprijsd :(

Louis Bouduin
08-06-2002, 13:04
in welk tijdsbestek word deze vraag eigenlijk gesteld??
afgelopen week?
maand??

Ik hou het op de dag zelf. Maar denk dat iedereen het zo'n beetje naar eigen goeddunken bepaald. :)

EVO
08-06-2002, 13:04
euphoria-2CD-een of andere mix cd set met vage trance

the inmost-Eldorado-CD-nog vagere muziek van een keyboardfreak uit de omgeving (gorinchem)

Rank1-Symsonic-CD+DVD(gratis?)- meer trance

Simple Minds-néapolis-CD-nie verkeerd

DJ. Jean-Madhouse winteredition 2000-2CD- je raad het al... trance:D

Star One-Space Metal-2CD-arjen lucassen + nog wat knapen, in een heerlijk vette metal cd

Louis Bouduin
08-06-2002, 13:07
Zeker weten. Komt ook voor in Pulp Fiction :cool:

Kwam er meteen weer wat meer belangstelling voor een van de prachtigste stemmen uit de popgeschiedenis.
Dank zij Tarantino. (Zal John Travolta wel beamen, denk ik :) )

Luther Hartog
08-06-2002, 16:45
Ik heb vanmiddag meegenomen:

the Counting Crows - August and Everything After
Josh Rouse - Dressed Up Like Nebreska

En vanavond ga ik naar Arid toe:)

Rochan
09-06-2002, 08:20
Heb gisteren De cd van Christina Milian aangeschaft:cool: :) :cool:

Lourens
09-06-2002, 15:56
Heb laatst de volgende cd's gekocht:
- Eminem- The Eminem Show
- Jay-Z en R. Kelly- Best of both worlds
- Genius/GAZ- Liquid Swords
- P. Diddy- The saga continues...

Muziek is ook een passie van mij, heb echter veel meer cd's dan DVD's, maar das ook logisch, daar ben ik ook veel eerder mee begonnen.
En ik luister alleen naar Hip-Hop, is gewoon mijn soort muziek :)

Rickwon
09-06-2002, 16:07
Deze week

Def Leppard - Vault

Rage against the machine - Rage against the machine

Eminem - The Eminem show ltd. edition

Led Zeppelin - Physical grafitti



ff een vraagje tussendoor. Bestaat er niet zoiets zoals cd-profiler?
Dus zoals dvd-profiler maar dan voor cd's uiteraard :D

Matt D
18-06-2002, 09:09
gisteren gekocht

sven van hees : calypso
eminem : the eminem show
dj shadow : de nieuwe

Steven Maas
18-06-2002, 10:55
Sinds gisteren:

After forever - Decipher

dazzler2
19-06-2002, 13:41
Ik heb gisteren de cd soundtrack van In the mood for love binnen gekregen.

Gabriël de Rop
19-06-2002, 14:38
Gisteren een stapeltje cd's gehuurd en ge-copieerd (een gedeeltelijk geluisterd):

White Stripes, the - White blood cells
System of a Down - Toxicity
Cooper Temple Clause, the - See This Through and Leave
Planes mistaken for stars - Knife in the Marathon
Black Rebel Motorcycle Club - Black Rebel Motorcycle Club
Electric Soft Parade - Holes in the wall
Mad Capsule Markets - OSC DIS

Luther Hartog
19-06-2002, 14:45
Gisteren een stapeltje cd's gehuurd en ge-copieerd (een gedeeltelijk geluisterd):

White Stripes, the - White blood cells
die is goed

Luther Hartog
19-06-2002, 14:45
Gisteren een stapeltje cd's gehuurd en ge-copieerd (een gedeeltelijk geluisterd):
Electric Soft Parade - Holes in the wall
Die trouwens ook

Hanna
19-06-2002, 15:02
R&B.. daar hou ik van!!!
mijn laatste cd is van tweet: sweet southern humminh bird
heeel erg goed!
oh ja... natuurlijk ook laatst nog de overzicht cd van volumia!!!

groetjesss

Dave
19-06-2002, 15:39
Net bij de FRS gehaald:


DJ Tiësto - In Search Of Sunrise III (Panama)


En goed dat die is!!! :cool: :D

EVO
19-06-2002, 16:23
David Sylvian-Dead bees on a Cake/ lekker relaxed

Anthrax-spreading the Disease/ lekker stevig jaren '80 metal

The Flower Kings-The Rainmaker/ friekerige prog. rock

mmm, maar 3...:(

Jeroen Groot
19-06-2002, 16:36
Een paar weken geleden eindelijk Use your Illusion II aangeschaft van Guns 'n Roses. Eindelijk betaalbaar (€13 bij MM Alexander) en een fantastische CD, vooral het nummer Estranged :)

raimond 19
20-06-2002, 17:24
Live-Throwing copper

Luther Hartog
20-06-2002, 22:34
Live-Throwing copper goeie keus hoor, 1 juli wordt voor mij de dag, dan komen de nieuwe CD's van Oasis en Coldplay uit:)

Danielle Gerards
21-06-2002, 00:34
Hmmm ik heb laatst Thunderdome Greatest Hits gekocht:D ;)