PDA

Bekijk de volledige versie : JVC QP-F90AL



pp
05-12-2004, 22:16
Hallo

Ik overweeg de aanschaf van een home cinema set van JVC type QP-F90AL, dit is met de 180 gb Harddisk

In de zaak klinkt de DVD die wordt afgespeeld goed. Ik ben van de vorm gecharmeerd. Echter ik lees op internet ook negatieve geluiden over de deze set oa dat de set last zou hebben van loading en dat JVC niet echt behulpzaam is bij het oplossen van problemen.

Iemand ervaring met deze set. Positieve danwel negatieve kritieken hoor ik graag.

Indien je nog een andere goed set weet met Harddisk recorder dan hoor ik het ook graag

R Klemkerk
06-12-2004, 09:59
Ik heb geen ervaring met die set, maar wel gelijkwaardige dvd en hdd recorders van JVC en dat probleem klinkt me erg bekend in de oren.

De problemen bij jvc, dat hij op loading blijft staan is al geruime tijd bekend. Ik werk bij een electronica zaak en heb al aardig wat jvc dvd en harddisk recorders terug zien komen met dit probleem. Het enige wat jvc doet als wij hem ter reparatie opsturen is de bios resetten. En dan werkt hij weer naar behoren totdat hij weer dezelfde klacht geeft.

JVC heeft er helaas geen oplossing voor, dus ik zou zeggen, laat deze set staan en ga voor een Sony hdd recorder set bijvoorbeeld. Deze kan namelijk ook + en - afspelen. Ik heb ook nog nooit klachten gehoord over dvd en hdd recorders van sony! Perfecte apparaatjes.

Succes met je keuze. wel even laten weten wat het geworden is.