PDA

Bekijk de volledige versie : Winkels voor bezichtiging



DaveM
07-12-2004, 10:13
Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in Beamers maar nu ben ik opzoek naar winkels waar ik deze kan bezichtigen.
Ik woon zelf in Heemskerk (tussen Alkmaar en Amsterdam) en daar is dus geen 1 winkel waar ik naar toe kan.
De MediaMarkt in Alkmaar en Amsterdam hebben ze beamers hangen van over de 2000 euro en mijn budget is onder de 1500 euro.

Ik hoop dat iemand een goed adres weet om mij te helpen.

mvg
DaveM

Olivier vd D.
07-12-2004, 11:54
Ik weet geen winkels bij jou in de buurt waar je beamers kunt bezichtigen, maar ik heb wel een tip voor je. Ga zeker eens kijken naar de Panasonic PT-AE700. Dit schijnt een prachtbeamer te zijn. Als ik de verhalen moet geloven dan is er in die prijsklasse geen betere beamer te krijgen. Je bent dan wel een tikkie meer geld kwijt dan 1500 euro, maar ik denk dat het ut zeker waard is.

Rob Eric Blank
07-12-2004, 12:18
Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in Beamers maar nu ben ik opzoek naar winkels waar ik deze kan bezichtigen.
Ik woon zelf in Heemskerk (tussen Alkmaar en Amsterdam) en daar is dus geen 1 winkel waar ik naar toe kan.
De MediaMarkt in Alkmaar en Amsterdam hebben ze beamers hangen van over de 2000 euro en mijn budget is onder de 1500 euro.

Ik hoop dat iemand een goed adres weet om mij te helpen.

mvg
DaveM
Hebben ze echt niks goedkopers bij de MM? De MM Arena heeft dat volgens mij zeker wel. Zelf ben ik niet zo bekend met beamers, dus zou ook helaas niet zo'n goede shop weten in Alkmaar en omgeving.

DaveM
07-12-2004, 12:39
Ik ga gewoon ff kijken van het weekend. Het is geen straf om daar ff een rondje te doen.

fasteddie
15-01-2005, 20:06
Dave,

Waar je ook eens kan gaan kijken is bij BFS in Zaandam
www.bfscreen.nl

Ik zelf kom uit castricum en heb hetzelfde probleem als jij.
wel willen kopen, maar waar zijn ze te bewonderen.

Als je voor mij een tip hoor ik het natuurlijk graag.
Ik woon zelf in Castricum

Edwin

Olivier vd D.
15-01-2005, 22:25
Nog een tip: de Epson TW200H

En voor het geld dat ze er hier (http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=25500.0) voor vragen (incl. calibratie) zou ik deze beamer echt overwegen. Normaal issie een paar honderd euro duurder ZONDER calibratie. Bovendien is het een heel betrouwbaar en vooral kundig adres. Je moet wel voor 25 januari 2004 bestellen.