PDA

Bekijk de volledige versie : Hoeveel geld besteden jullie wel nie??



Cali
23-01-2002, 19:49
als ik hier zo ff rondkijk dan merk ik dat veel van jullie een aantal dvd's per maand/week kopen.
hoeveel geld geven jullie wel nie uit aan dvd's?
ik moet goed kijken wat ik koop (namelijk een student en die schijnen het zwaar te hebben).

laterz,

Luther Hartog
23-01-2002, 19:55
Ik ben dus ook een student, maar ik denk dat ik gemiddeld zo'n 200 Euro uitgeef aan DVD's, de laatste maand ging wel heel erg hard, maar dit is een uitzondering. Daarnaast ook nog de nodige cd's en uitgaan:)

Jason Bourne
23-01-2002, 20:07
Ik ben ook Student van beroep. En buiten mijn passie voor uitgaan besteedt ik ongeveer 120 tot 150 Euro per maand aan dvd's.

Dennis
23-01-2002, 20:52
Dat ligt totaal aan wat er uit komt. Ik en mijn vrouw werken beide en er komt aardig wat binnen dus kan ik het me makkelijk veroorloven om te kopen wat ik wil. Deze maand heb ik tot vandaag voor 220 Euro in gekocht.

Camille
23-01-2002, 21:28
FF niks want ik ben aan het sparen voor een nieuwe TV

starbuck
23-01-2002, 21:48
200 euro per maand.

Maxster4th
23-01-2002, 22:00
Als student zijnde probeer ik het met één dvd per maand. De prijs ligt aan welke dvd ik koop. En als ik een meevaller heb, wordt er wel meteen een dvd xtra :D gekocht.

Maar het meeste gaat toch richting de apparatuur. Dat vind ik persoonlijk leuker op te kopen.

Peedeepee
23-01-2002, 22:16
Ik denk ongeveer €200 per maand, hangt af van evt. releases. Ik heb het intensief kopen van dvd's weer opgepakt sinds kort. Het stond een hele lange tijd op een laag pitje, maar nu ben ik weer helemaal hooked! En ik heb wat in te halen!! ;)

Jeroen Driessen
23-01-2002, 22:21
Ben pas een aantal maansjes bezig, maar het bedrag is groeiende per maand. Alhoewel ik nu nog een aantal DVD's moét hebben die al langer uit zijn. Nieuwe films die uitkomen zijn er niet zo veel en af en toe een special edition of mooie box. Ik hoop dus dat het bedrag zal minderen, maar ik hou me ook niet echt in. Heb pas een vaste baan, geen vriendin en woon nog in een studentenhuis. Wil wel nog een leuk dolbysurroundsetje erbij halen, dus nog een beetje sparen.
M'n uitgaven liggen denk ik rond de €150 aan DVD's momenteel en januari een uitschieter is door wat financiele voordeeltjes :D

Cenobite
24-01-2002, 00:17
Ik heb geen vriendin / kinderen / auto , dus ik heb een redelijk groot budget voor DVD's . 400 Euro per maand is geen uitzondering... :D :D

Ik ga weer wat bestellen... laters.... :D

Bram _Cerberus_ Kocken
24-01-2002, 00:56
Hmm, ik weet precies, ligt eraan wat er te halen is in de aanbiedinge... + top-releases, die haal ik meteen!

Marika
24-01-2002, 01:48
ehh... 80 Euro per half jaar ongeveer :D ;)

System 3rror
24-01-2002, 09:01
Ik ben ook student maar ik heb niet echt een bepaald bedrag per maand wat ik "wil" halen!

Het ligt er echt aan wat er in die maand uitkomt!
Deze maand valt het allemaal wel mee wat ik graag wil hebben, maar volgende maand zal weer een dure maand gaan worden!
Met een mooi woord, de uitgaven fluctueren! :)

Het gem. van vorig jaar zal zo'n beetje op de 100-150 Euro hebben gelegen, mede met dat aan de Staatslotterij :)

Mark S
24-01-2002, 09:17
De ene maand 4 dvd's, soms 2/3 maanden helemaal nix.
Geen kwestie van budget maar van releases.
Wat ik ook wel eens zou willen weten is: in hoeverre zijn mensen meer geld gaan uitgeven sinds ze op dvd.nl zijn beland?
M.a.w.: lopen wij elkaar hier af en toe helemaal gek te maken?

Bram _Cerberus_ Kocken
24-01-2002, 09:23
Nee, voor mij valt dat wel mee.
Films die cool zijn, tenminste dat ik vindt, wil iedereen wel hebben. Er zijn hier heel veel anderen met mij eens, denk ik.

Ik heb bv Swordfish nog niet gezien, maar wist al wel dat ik die ging halen, maar door alle goede berichten zal ik hem misschien eerder gaan halen ofzo! :) :D

Mark S
24-01-2002, 09:32
Tuurlijk is het zo dat je hier veel tips op kunt doen, en soms op ideeën wordt gebracht.

Jeroen Driessen
24-01-2002, 09:32
Wat ik ook wel eens zou willen weten is: in hoeverre zijn mensen meer geld gaan uitgeven sinds ze op dvd.nl zijn beland?
M.a.w.: lopen wij elkaar hier af en toe helemaal gek te maken? Kan ik moeilijk zeggen. Ik kreeg m'n dvd speler toen ik al wat vraagjes had gesteld op DVD.nl. Hierdoor ben ik wel anders naar DVD's gaan kijken en beter gaan opletten, zoals bestellen in Australie, Uk etc. Hierdoor ben ik denk ik zeker meer gaan kopen en begon ik het leuker te vinden. DVD.nl heeft me dus wel een zetje gegeven, maar ik zie dit niet als nadeel. Door de lagere prijzen in het buitenland is het allemaal redelijk binnen de perken. En veel films laat ik echt nog wel liggen, want die vind ik niet interessant genoeg om op DVD te halen.

Bram _Cerberus_ Kocken
24-01-2002, 09:37
Hierdoor ben ik denk ik zeker meer gaan kopen en begon ik het leuker te vinden. DVD.nl heeft me dus wel een zetje gegeven,

Dit klopt bij mij ook, ik had al het idee om DVD's te kopen, met als doel een klein verzamelingetje opbouwen van topfilms. Nu moet k zeggen dat dat aardig gelukt is (Pearl harbor, Blade, Matrix, Titanix, The Rock, Enemy of the State), maar ik vindt het niet erg!

Jeroen Driessen
24-01-2002, 09:44
...maar ik vindt het niet erg! t'Is een nieuwe hobby geworden :D. Je ziet films en alles eromheen op een totaal andere manier, waardoor veel films veel interessanter worden om te kijken (bijv. Fight Club etc.). Sommige DVD's koop ik uiteraard ook nog gewoon voor het vermaak (the Mummy...)

Bram _Cerberus_ Kocken
24-01-2002, 10:40
Sommige DVD's koop ik uiteraard ook nog gewoon voor het vermaak (the Mummy...)

The Mummy, vermaak??? niet in mij ogen hoor :p :D

Jeroen Driessen
24-01-2002, 12:39
The Mummy, vermaak??? niet in mij ogen hoor :p :D Dus....???!!!??

Remco Out
24-01-2002, 13:45
Nou, even kijken hoeveel geld ik wel niet besteed. Ik ben van plan om het dit jaar wat rustiger aan te doen, ik koop gemiddeld nu 3 dvd's per maand, behalve wanneer er in 1 maand echt veel toppers uitkomen, zoals aankomend Februari. Dus ik besteed ongeveer 200 piek aan dvd's per maand. :)

Nathan Strik
24-01-2002, 14:47
Eind vorig jaar zo tegen oktober/november ging iedere cent naar een nieuwe DVD. Toen had ik er wel 4 ofzo per maand... als het niet meer was.
Dit jaar heb ik nog geen DVD gekocht (al lag dat meer aan financiële hindernissen) maar Coyote Ugly, A.I., etc... en eigenlijk alles onder mijn "wishlist" moet nog ff gekocht worden...

Jeroen Driessen
24-01-2002, 16:25
... en eigenlijk alles onder mijn "wishlist" moet nog ff gekocht worden... Aantal van deze hebben een leuk prijsje bij Ezy momenteel.
Ik pas mijn wishlist vaak aan, dan haal ik er zaken uit die ik toch niet de moeite van het kopen waard vind. En toch koop ik teveel :cool:

Bram _Cerberus_ Kocken
24-01-2002, 21:16
Mijn wishlist is niet zo groot, maar die onverwachtte, toch leuke filmpies voor lekker prijsje doen met zn allen ook wel pijn in de portemonee ;) :D

MAD
24-01-2002, 22:45
sommige maanden €100, sommige maanden €300, varieert heel erg. sinds ik actief ben op dit forum, gaat het wel harder. het is een ziekte, een virus... :D :D :D

Oakey
24-01-2002, 23:22
Dit klopt bij mij ook, ik had al het idee om DVD's te kopen, met als doel een klein verzamelingetje opbouwen van topfilms. Nu moet k zeggen dat dat aardig gelukt is (Pearl harbor, Blade, Matrix, Titani[c], The Rock, Enemy of the State), maar ik vindt het niet erg!

Waar zijn de topfilms dan ;)

Edwin V
25-01-2002, 07:42
Ik heb er deze maand alweer 6 of 7 gekocht en daar komen er nog wel 2 of 3 bij, dus 10 tegen een gemiddelde prijs van €25 is dus €250 per maand.

Nathan Strik
25-01-2002, 15:22
Zo, de stu-fi is eindelijk binnen. Die zal er wel weer snel doorheen zijn... :D

Jeroen Driessen
25-01-2002, 16:34
Weet je wat 't is Cali. Straks als jij de 30 gepasseerd bent en een leuke baan hebt, dan kun je ook gewoon kopen wat je wil.
Dat kun je als je 22 bent ook al hoor :D. En ik heb gewoon m'n HBO diploma etc. Kan niet zeggen dat ik onbeperkt kan kopen, maar ik heb niet te klagen. Moet overigens wel nog sparen voor allerlei grote aankopen, auto, HT, meubilair etc.
En een half jaar geleden was ik ook gewoon student, ben dus blij dat ik deze nieuwe hobby ook pas nu opgepakt heb:cool:
(...anders had ik het uitgaan/zuipen achterwege moeten laten :( )

Jeroen Driessen
26-01-2002, 10:06
't Was hypothetisch Jeroen. Maar ik ben blij dat 't nu al zo goed met je gaat :-) Dacht ik al ja, toch ff opscheppen ;)

Michael.W
26-01-2002, 15:18
Studeren is een dure business, als student moet je veel bijverdienen om het te kunnen veroorloven. Ik leen de dvd's eerst van een goede kennis, indien deze goed in de smaak valt, dan koop ik mm. Meestal is het afwachten op de studie financiering. ;)

Anonymous
27-01-2002, 12:50
Ik ga niet uit en woon nog thuis. Ik zit nou op de 240 DVD's in een jaar tijd, dus reken maar uit. Ik werk dan wel zelf in een CD winkel dus ik koop wel met 25 % korting, dus voor een film waar jullie 70 betaalde betaal ik ongeveer 50,- Maar het gaat soms wel erg hard, en als er een maand niet erg veel uitkomt dan besteed ik mijn budget om mijn backcatalgue op te vullen. Ja 300 (zonder korting nog veel meer) Euro is niets. Ik ben ook nog student maar ik heb vaste uren in de maand en hoeft verder niet zo veel te betalen, dus ik kan het mij veroorloven.

Henk Heideveld
31-01-2002, 15:58
ehh... 80 Euro per half jaar ongeveer :D ;)
Jij bent niet goed voor de branche.:D :D :D

Henk Heideveld
31-01-2002, 16:00
Ik ga niet uit en woon nog thuis. Ik zit nou op de 240 DVD's in een jaar tijd, dus reken maar uit. Ik werk dan wel zelf in een CD winkel dus ik koop wel met 25 % korting, dus voor een film waar jullie 70 betaalde betaal ik ongeveer 50,-
Lijkt me te verleidelijk om er, zoals jij bij wijze van spreken midden in de voorraad te staan.:D :D :D

Henk Heideveld
31-01-2002, 16:02
Studeren is een dure business, als student moet je veel bijverdienen om het te kunnen veroorloven
En niet studeren? En dan gewoon "dom"weg DVd's kopen en "stom" achter een scherm gaan zitten?
Het hoeft niet meteen zo extreem, maar kan toch ook aoals Maxima zei: EEN BEETJE DOM!:D :D
Ik ben off-topic, I know!:o

Edwin V
01-02-2002, 08:13
Ik ben off-topic, I know!:o Dat is ook maar "een mening".

Anonymous
01-02-2002, 08:16
Ik bekijk altijd eventjes wat de rekeningen precies zijn en wat
overblijft daar ga ik wat leuks mee doen... (Lijkt me ook logisch)
Maar aangezien het stappen kroeghangen of sparen :p voor mij
niet echt weggelegd is worden er meestal toch DVD's van
aangeschaft.Ik weet niet hoe ik het de laatste tijd geflikt heb
om zoveel aan te schaffen omdat ik ook eens me rijbewijskosten
de laatste 2 maanden hoop aan kwijt was, maar volgende maand
en maart ook denk ik nog wel ga ik iets rustiger aan doen aangezien
er ook 2x vakantie op de planning staat :D

Henk Heideveld
01-02-2002, 10:41
Kijk, kijk, een echte strateeg, een echte planner. Jij bent wel geschikt voor een control-functie. Ikzelf behoor meer tot de zorgsector verslaafdenzorg. Ik kijk ook wel net als jij wat ik aan het einde van de maand nog over heb, hoor.
Ik heb aan het einde van de maand nog zat (dagen) over. :D

Remco Out
01-02-2002, 12:16
Henk, als je in de verslaafden zorg zit, kan je mij dan helpen. Ik heb wel genoeg geld om dvd's te blijven kopen tot aan het eind van het jaar, maar dan moet ik vakantie, uitgaan, rijbewijs etc. laten schieten en dat kan natuurlijk niet. Tevens wil ik natuurlijk ook nog wat geld bewaren voor als ik ooit een huis ga kopen, een auto en dergelijke. Hoe kan ik het het best aanpakken Henk??

Henk Heideveld
01-02-2002, 14:03
Henk, als je in de verslaafden zorg zit, kan je mij dan helpen. Ik heb wel genoeg geld om dvd's te blijven kopen tot aan het eind van het jaar, maar dan moet ik vakantie, uitgaan, rijbewijs etc. laten schieten en dat kan natuurlijk niet. Tevens wil ik natuurlijk ook nog wat geld bewaren voor als ik ooit een huis ga kopen, een auto en dergelijke. Hoe kan ik het het best aanpakken Henk??
Nee, nee verkeerd begrepen. Ik ben niet werkzaam in de verslaafdenzorg, maar ik ben daar onder behandeling.
Tot nu toe echter nog geen resultaten. Ach regelmatig bezopen is ook een regelmatig leven. En DVD-verslaving is natuurlijk een uiterst prettige verslaving.:D :D :D

Henk Heideveld
01-02-2002, 14:04
't Was hypothetisch Jeroen. Maar ik ben blij dat 't nu al zo goed met je gaat :-)
Jeroen is nog niet getrouwd merk ik wel.:o :o :o

Anonymous
01-02-2002, 18:26
Kijk, kijk, een echte strateeg, een echte planner. Jij bent wel geschikt voor een control-functie. Ikzelf behoor meer tot de zorgsector verslaafdenzorg. Ik kijk ook wel net als jij wat ik aan het einde van de maand nog over heb, hoor.
Ik heb aan het einde van de maand nog zat (dagen) over. :D

Als dat voor mij bestemd was Henk, wil je dan eventjes gelijk me
baas bellen en hun dat vertellen, hun vinden dit namelijk niet zo ! :D

Glenn Smits
01-02-2002, 22:50
pfff verschillend per maand, deze maand heb ik het netjes opgezet. mijn budget besloeg met de studiefinanciering die er voor het eerst bijzat f570,- waarvan f200 apart was gehouden voor dvd en dergelijken zoals uitgaan. maar ik ging niet uit dus het werd meer voor de dvd's :D

appie
01-02-2002, 23:14
ongeveer 200 tot 300 euro per maand

Edwin vd Zwaard
02-02-2002, 00:12
als ik hier zo ff rondkijk dan merk ik dat veel van jullie een aantal dvd's per maand/week kopen.
hoeveel geld geven jullie wel nie uit aan dvd's?
ik moet goed kijken wat ik koop (namelijk een student en die schijnen het zwaar te hebben).

laterz,

Ook hier een student, en ik wil niet eens weten hoeveel ik er aan uit geef.... Laten we het op TE VEEL houden.. :)

Edwin vd Zwaard
02-02-2002, 00:15
Ik ga niet uit en woon nog thuis. Ik zit nou op de 240 DVD's in een jaar tijd, dus reken maar uit. Ik werk dan wel zelf in een CD winkel Ik ben ook nog student maar ik heb vaste uren in de maand

Holbewoner :D

IveC
26-05-2006, 02:02
Ik werk en ik verdien 800 euro per maand ik doe op een maand ongeveer 500 euro op aan dvd's 8) :lol: nu heb ik ongeveer en 380 tal dvdeetjes in bezit :P ik heb inderdaad en dvd verslaving waar bij ik niet genoeg kan krijgen. maar ik ben hier precies niet de enigste met dit probleem. Of vergis ik mij ?

Dennis Kuijper
26-05-2006, 02:46
Ik werk en ik verdien 800 euro per maand ik doe op een maand ongeveer 500 euro op aan dvd's 8) :lol: nu heb ik ongeveer en 380 tal dvdeetjes in bezit :P ik heb inderdaad en dvd verslaving waar bij ik niet genoeg kan krijgen. maar ik ben hier precies niet de enigste met dit probleem. Of vergis ik mij ?
500 euro per maand alleen aan dvds :shock:
Ach ja,als je thuis woont heb je weinig onkosten denk ik dan maar.

mercapto
26-05-2006, 02:52
Ik heb deze maand ook weer een uitschieter, ik zit nu op 400 euro aan steelbooks en wat losse DVDs. Maar ik heb daarvoor laaaaaaaang niks gekocht :)

Seth__Gekko
26-05-2006, 09:10
Op een gegeven moment kom je op een verzadiginspunt (ik dan) waar ik puur met een 2 a 3 dvdtje per maand af kan.

Martin Z.
26-05-2006, 09:31
40,- p.m. gemiddeld en tot nu toe heb ik me daaraan kunnen houden... :)

maar ik ga het opschroeven naar 50,- p.m., dan kan best wel!

IveC
26-05-2006, 23:24
Ik werk en ik verdien 800 euro per maand ik doe op een maand ongeveer 500 euro op aan dvd's 8) :lol: nu heb ik ongeveer en 380 tal dvdeetjes in bezit :P ik heb inderdaad en dvd verslaving waar bij ik niet genoeg kan krijgen. maar ik ben hier precies niet de enigste met dit probleem. Of vergis ik mij ?
500 euro per maand alleen aan dvds :shock:
Ach ja,als je thuis woont heb je weinig onkosten denk ik dan maar.

Idd woon nog thuis en dat schild wat in de portemonee. Als je rekent hoeveel zoon SE Editie wel kost en series is dat nog wel en mee valler he 55 euro soms 70 euro voor en serie box dan kom je gauw uit aan dat bedrag zoals stargate die ik had zien liggen bijna 70 euro per box en hoeveel zijn er al van uit stuk of 10. Heb het maar niet gedaan jammer want is wel en goeie reeks maar jah :wink:

Harm A.
26-05-2006, 23:31
Student, vast budget van €100 euro in de maand, en meestal koop ik die €100 aan dvd's in 1 keer. Het lukt me tot nu toe aardig dit vol te houden, alleen bij echt goede aanbiedingen ga ik er wel eens overheen.

Joost v.d. Ham
27-05-2006, 12:10
Op een gegeven moment kom je op een verzadiginspunt (ik dan) waar ik puur met een 2 a 3 dvdtje per maand af kan.

Yep, ik ben dat ook ergens begin van dit jaar tegengekomen. Ik pak nog wel eens een dvd'tje mee als ik in de stad ben maar zeker niet meer zoals een tijdje geleden.

Hotse
27-05-2006, 16:01
Op een gegeven moment kom je op een verzadiginspunt (ik dan) waar ik puur met een 2 a 3 dvdtje per maand af kan.

Yep, ik ben dat ook ergens begin van dit jaar tegengekomen. Ik pak nog wel eens een dvd'tje mee als ik in de stad ben maar zeker niet meer zoals een tijdje geleden.

Ik merk dat ik daar bijna aan toe ben :) . Paar maanden geleden kocht ik zo'n 15-20 per maand, nu houdt het met 7/8 wel op. Ik verwacht dat dit alleen maar minder wordt de komende tijd..

Kees Hoekerd
27-05-2006, 16:29
Op een gegeven moment kom je op een verzadiginspunt (ik dan) waar ik puur met een 2 a 3 dvdtje per maand af kan.

Yep, ik ben dat ook ergens begin van dit jaar tegengekomen. Ik pak nog wel eens een dvd'tje mee als ik in de stad ben maar zeker niet meer zoals een tijdje geleden.

Ik merk dat ik daar bijna aan toe ben :) . Paar maanden geleden kocht ik zo'n 15-20 per maand, nu houdt het met 7/8 wel op. Ik verwacht dat dit alleen maar minder wordt de komende tijd..
Heerlijk, examen als excuus zeker? :twisted:
Ach, ik geef nog steeds wel tegen de 150 euri per maand aan dvd's uit, maar ik hou het niet precies bij. Kan me eigenlijk niet schelen, zolang het niet uit de hand loopt. (elke dag bestellen ofzo)

Hotse
27-05-2006, 16:39
Op een gegeven moment kom je op een verzadiginspunt (ik dan) waar ik puur met een 2 a 3 dvdtje per maand af kan.

Yep, ik ben dat ook ergens begin van dit jaar tegengekomen. Ik pak nog wel eens een dvd'tje mee als ik in de stad ben maar zeker niet meer zoals een tijdje geleden.

Ik merk dat ik daar bijna aan toe ben :) . Paar maanden geleden kocht ik zo'n 15-20 per maand, nu houdt het met 7/8 wel op. Ik verwacht dat dit alleen maar minder wordt de komende tijd..
Heerlijk, examen als excuus zeker? :twisted:


thehe ben volgend jaar pas aan de beurt....

Dennis Vansant
27-05-2006, 16:58
Ben ik de enige die vermoed dat de titel van deze topic eigenlijk een retorische vraag is? o_O

Stephan Nobelen
27-05-2006, 19:01
tja.. ik besteed ongeveer 25 a 30 per maand. kan heel verschillen, soms kan ik niets kopen en soms kan ik weer eens wat meer kopen.

Seth__Gekko
27-05-2006, 19:32
Ben ik de enige die vermoed dat de titel van deze topic eigenlijk een retorische vraag is? o_OWas dit ook al niet een retorische vraag 8) net zoals deze?

Richard B.
27-05-2006, 19:56
Ben ik de enige die vermoed dat de titel van deze topic eigenlijk een retorische vraag is? o_OWas dit ook al niet een retorische vraag 8) net zoals deze?
Is een retorische vraag een vraag waarin het antwoord al verscholen zit ofzo? :lol:

Annemie
28-05-2006, 02:17
Bij mij varieert het met periodes. Moet wel toegeven dat ik veel meer uitgeef sinds ik hier wat actiever ben en leuke dingen tegenkom... ben iemand die moeilijk iets kan laten liggen ook... en dan kom je soms tot de vaststelling dat je eigenlijk al veeeeeeeel te veel hebt uitgegeven... Denk dat ik deze maand aan 6 à 700 euro zit, als het er niet over gaat (wil het niet weten) :shock: Dus ga maar eens een koopstop inlassen denk ik, kijkachterstand wat inlopen en als ik toch koop, alles beetje beter bijhouden :lol:

MrCarrey
28-05-2006, 09:49
Ik koop ongeveer zo'n 3 tot 4 dvd's in de maand. Maar op dit moment heb ik toch teveel. Ik probeer een tijdelijke stop te houden.

rkrijger
28-05-2006, 12:00
Sinds vorig jaar november nauwelijks nog DVDs gekocht eigenlijk... Beetje verzadigingspunt bereikt. En er komt weinig uit dat ik echt wil hebben...

Eric B.
28-05-2006, 13:17
ik heb toen ik net ging verdienen met mezelf afgesproken om voor ongeveer €100 in de maand aan dvd's te kopen (ongeveer €20 in de week) maar dat schiet er tegenwoordig nog weleens bij in :oops: nu is het meer dat ik dan weer veel koop en dan weer bijna niets, beetje jojo effect, ik ga het toch weer eens proberen met €20-€25 in de week :)

slindenau
28-05-2006, 14:46
Dat had ik mezelf ook beloofd, 100 euro per maand :). Dat is deze maand aardig gelukt (95e), maar voor komende maand heb ik alweer 125e uitgegeven...en die maand moet nog beginnen :D.

Mn uitschieter was een keertje 160 in een maand, dan reken ik vakantiemaanden niet mee...want dan heb ik gewerkt en kan het best over de 200 gaan :).

Dennis Vansant
28-05-2006, 17:53
Ben ik de enige die vermoed dat de titel van deze topic eigenlijk een retorische vraag is? o_OWas dit ook al niet een retorische vraag 8) net zoals deze?
Is een retorische vraag een vraag waarin het antwoord al verscholen zit ofzo? :lol:

Niet zozeer... eerder een vraag waarop je geen antwoord verwacht. De vraag zoals die in de titel gesteld is is een zinsconstructie zoals die vooral in België vaak gebruikt wordt. Ze betekent gewoon "verdorie, wat geven jullie veel geld uit" :)

Yo-Ecko
28-05-2006, 20:39
ik denk dat ik 4 á 5 dvd's per maand koop, nu iets meer omdat ik jarig ben geweest, maar ik heb ook niet zoveel geld he..

Joost v.d. Ham
28-05-2006, 20:46
Niet zozeer... eerder een vraag waarop je geen antwoord verwacht.

geef het dan niet..:mrgreen:

daar kon je op wachten Richard ;)

Dennis Vansant
29-05-2006, 10:31
Ik gaf hem ook niet o_O

:ontopic: ;)

Willy B.
04-06-2006, 00:04
Als ik dat hier zien dvd verslaafden die uitgeven tussen 100-350 €.
Dat is klein vergeleken met mij ik geef uit tussen de 650-800 € uit per maand uit.
Help mij ik wil van mijn verslaving vanaf :o .

Dennis Kuijper
04-06-2006, 01:13
Als ik dat hier zien dvd verslaafden die uitgeven tussen 100-350 €.
Dat is klein vergeleken met mij ik geef uit tussen de 650-800 € uit per maand uit.
Help mij ik wil van mijn verslaving vanaf :o .
Ik zal je m,n rekening nummer even pmen zodat je je dvd geld aan mij overmaakt,ben je gelijk van je verslaving af. :P :wink:

intexor
04-06-2006, 12:39
ik ben ook student, denk dat ik aan een gemiddelde van €200 per maand zit. en eigenlijk hoe langer ik DVD's verzamel hoe hoger dat gemiddelde wordt ;) ik laat er vaak een avondje uitgaan voor tegenwoordig (ook al omdat de kijkachterstand wat groot werd :D), maar dat zie ik nu niet onmiddellijk als een gemis omdat ik het hier wel gezien heb ondertussen met het plaatselijke uitgaansleven. dus als je voorheen 2 keer per week serieus ging stappen voor makkelijk 50 euro per avond heb je al snel heel wat budget over om iets anders mee te doen ;)

momenteel zit ik weer in de blokperiode en probeer ik geen dvd's te kopen totdat die over is, maar het kriebelt toch wel erg fel bij momenten :)

Demon
04-06-2006, 15:04
Normaal zit ik aan de 60 a 70 euro Per maand
Maar in de feestmaandjes is het meestal rond de 120€voor special editions ofzo

Rianne T.
11-06-2006, 11:04
Op een gegeven moment kom je op een verzadiginspunt (ik dan) waar ik puur met een 2 a 3 dvdtje per maand af kan.

Yep, ik ben dat ook ergens begin van dit jaar tegengekomen. Ik pak nog wel eens een dvd'tje mee als ik in de stad ben maar zeker niet meer zoals een tijdje geleden.

Ik heb dat ook de laatste tijd. Ik kan bijna niets meer vinden wat mij interesseert. De laatste grote uitgave die ik dit jaar heb gedaan was de eerste 4 seizoenen van gilmore girls. Verder heb ik nog wel wat dingen aangeschaft, maar zeker niet zoveel als voorgaande jaren.

Alexander D
11-06-2006, 11:07
Als ik dat hier zien dvd verslaafden die uitgeven tussen 100-350 €.
Dat is klein vergeleken met mij ik geef uit tussen de 650-800 € uit per maand uit.
Help mij ik wil van mijn verslaving vanaf :o .

:shock: Koop je dan gewoon zo'n beetje alles wat er uit komt?

Dennis Kuijper
11-06-2006, 12:19
Als ik dat hier zien dvd verslaafden die uitgeven tussen 100-350 €.
Dat is klein vergeleken met mij ik geef uit tussen de 650-800 € uit per maand uit.
Help mij ik wil van mijn verslaving vanaf :o .

:shock: Koop je dan gewoon zo'n beetje alles wat er uit komt?
Ik niet,ik wacht tegenwoordig wel ff tot nieuwe dingen goedkoper worden :P

Z-Man
11-06-2006, 17:37
Als ik dat hier zien dvd verslaafden die uitgeven tussen 100-350 €.
Dat is klein vergeleken met mij ik geef uit tussen de 650-800 € uit per maand uit.
Help mij ik wil van mijn verslaving vanaf :o .

DAMN! 650 tot 800 euro!! Dan hoop ik dat je een mooi salaris hebt, want dvds zijn t niet waard om in de schulden te komen.....maar ik ben gewoon jaloers hoor :P

Symphony X
11-06-2006, 20:12
Ligt eraan wat eruit komt.

Soms jaag ik er honderden euro's doorheen, en de andere keer geef ik er bijna niks aan uit.

Heb nu al bijna 4 maanden geen dvd meer gekocht(filmvalley dvds uitgezonderd), vanwege aankoop HDTV. En het gaat nog wel even duren denk ik, aangezien ik waarschijnlijk volgende week(of die week erna) een Xbox 360 ga kopen.

GJB
11-06-2006, 20:47
Als ik dat hier zien dvd verslaafden die uitgeven tussen 100-350 €.
Dat is klein vergeleken met mij ik geef uit tussen de 650-800 € uit per maand uit.
Help mij ik wil van mijn verslaving vanaf :o .

Je bent niet de enigste Willy :wink:

Sander D.
21-06-2006, 00:49
Door deze thread toch maar eens aan het rekenen geslagen :oops: Ben vorig jaar eind mei pas begonnen met DVD's te verzamelen (had al een behoorlijke tijd een aantal DVD's die ik nog eens wilde aanschaffen en dat was een uitgelezen moment) en geef gemiddeld € 120,- per maand uit (waarbij de piek ligt tijdens het Prijzencircus :lol: ).

Rob Eric Blank
21-06-2006, 10:11
CD's en DVD's komen zeker wel over de 100 euro per maand. Dan is er ook nog apparatuur wat gekocht moet worden en dat is het afgelopen jaar ook veel geweest. Ik was student en nu werk ik en dan geef je toch makkelijker uit, zoals waarschijnlijk een Digitale Spiegelreflex die er deze week zal gaan komen. De economie heeft een duwtje in de rug nodig ;-)

Dennis Oosterhuis
25-06-2006, 20:27
Ik geef meestal zo rond de €100-€150 per maand uit, meer moet ik ook niet doen, want het geld groeit me niet op de rug... :roll: