PDA

Bekijk de volledige versie : Opvallende site over Home Theater



supercop1973
10-12-2004, 10:22
Kreeg deze link van een maat van me toegemaild:

http://www.breem.nl/

Deze man heeft een mening over allerlei Home Theater zaken die hij opvallend genoeg ook op een of andere manier probeert te onderbouwen.

InSomNiaC
10-12-2004, 12:35
Goh, da's een oudje.

Breem is leuk, maar niet alles wat er op de site staat is voor waar aan te nemen.
Zijn onderbouwingen zijn een aardig initiatief, maar slaan soms de plank mis.

Edgar Smit
10-12-2004, 13:53
even e.e.a. zitten lezen, maar ik verbaas me hogelijk over bepaalde dingen. Ik had er nog nooit van gehoord (deze site) maar ik denk dat het iemand is die het gewoon zonde van zijn geld vindt om duur spul te kopen. Ik denk dat iedereen die maar een beetje met Stereo of HT te maken heeft toch echt wel verschillen kan horen tussend iverse dingen. Zijn insteek is: als je het niet kan meten, dan is het er ook niet. eetje simpe,maar vanuit dat punt kun je dus wel alles afkraken. Maar dat geld voor alles in het leven, emotie is ook niet meetbaar in gradaties, dus dan kun je blijkbaar niet verdrietiger dan verdrietig zijn? beetje te simpele gedachtengang voor mij.

Albert Kostwinder
10-12-2004, 13:58
Laat je niet een oor aannaaien door deze site...... :roll:

basset
10-12-2004, 14:15
Ik ben het met een hoop zaken toch met hem eens. Zeker het hele verhaal over kabels en DA conversie.

Maar dat kan er mee te maken hebben dat wij zelf hier meetinstrumenten maken waarbij ook veel AD en DA convertors gebruikt worden. Let wel, ik ben maar degene die de werkplaats leid maar weet genoeg van invloeden van storingen op signalen.

Zoals hij ook al zeg, je moet zelf weten wie je geloof en als jij verschil kan horen dan zal dat er ook wel zijn.

Johan van den D.
10-12-2004, 19:07
Zoals hij ook al zeg, je moet zelf weten wie je geloof en als jij verschil kan horen dan zal dat er ook wel zijn.Dit zal inderdaad een eeuwig durende discussie blijven.

A3aan
13-12-2004, 11:13
Zonder meer een interessante site! Of hij in alles gelijk heeft? Geef hem dezelfde korrel zout die je andere advizeurs geeft en ... blijf kritisch en luister zelf.