PDA

Bekijk de volledige versie : Highlander The Immortal Edition



Marco
24-01-2002, 00:26
In de US is het heel normaal dat medewerkers van film/DVD maatschappijen/uitgeverijen wel een langs komen op forums. Zo ook Michael Felsher van Anchor Bay Home Entertainment. Hij poste een bericht bij Mobius' Home Video Forum (http://www.mhvf.net/cgi-bin/anyboard.cgi/forum/scifihorror/?cmd=iYz&aK=124227472&iZz=124227472&gV=0&kQz=&aO=1&iWz=0)

Upcoming DVD Details
Ok, here are the official specs for the upcoming HIGHLANDER DVDs from Anchor Bay. These specs are FINAL!!! The release date is April 16th.
There will be two editions...Both are THX Approved and the extended (a.k.a. director's cut) version of the film. The film's new transfer and audio restoration were supervised and approved by the film's producer William Panzer.

Voor het gemak sla ik die "standaard" specs even over en ik ga direct door naar
Highlander The Immortal Edition
The second edition will be a 2-Disc Set with the following features, priced at $39.98. It comes packaged in a silver tin slipcase with the following features...

DISC ONE

- Widescreen Presentation (1.85 :1) enhanced for 16x9 TVs
- Audio Commentary with Director Russell Mulcahy and Producers Peter S. Davis and William Panzer
- Theatrical Trailers
- Talent Bios
- HIGHLANDER Poster & Still Gallery
- Queen Music Videos: "Who Wants To Live Forever", "A Kind Of Magic" and "Princes of the Universe"
- Queen Still Gallery
- DVD ROM Links to Queen Online and Official Highlander Website

Audio:

English: 6.1 DTS-ES, Dolby Surround EX, Dolby Surround 2.0
French: Dolby Surround 2.0

Closed Captioned, Region 1


DISC TWO

- Queen companion CD featuring Princes Of The Universe, Friends Will Be Friends, and never-before-released extended version of One Year Of Love There will also be a special booklet with photos and liner notes in this edition as well.
*Kwijl*.

Alexander de Mol
24-01-2002, 10:02
*Kwijl*. *Kwijl*. Tja...wat kan ik daar aan toevoegen?
Hooguit wat coverart:

http://www.anchorbayentertainment.com/files/013131169133d.jpg
Helaas betreft dit VHS coverart van de Director's Cut...

Cenobite
24-01-2002, 20:58
Artisan heeft begin 2000 al 2 volgeladen special editions uitgebracht van Highlander 1 en 2

Director's Cut / Renegade Version van beide films. Vooral de Directors Cut van Highlander 2 is compleet anders als de versie die regelmatig op TV te zien is.

Specs Highlander 1 en 2

Widescreen THX Certified ( 1.85:1 en 2.35:1 )
running audio commentary Mulcahy / Davis / Panzer
photo / still galleries
theatrical trailers
Dolby Digital 5.1

Highlander 2 heeft ook nog een featurette

To be ... or not to be a sequel ( 22 min ) All New Documentary .

Vanwege dit draadje mijn eigen 2 Highlander DVD's uit de kast gehaald en een stukje Audio Commentary zitten beluisteren van beide DVD's... :D . De commentary is heel humoristisch met veel info over de productie ( problemen ) en de scenes zelf , waarbij de 3 Heren elkaar afwisselen en aanvullen. Waarschijnlijk zullen ze voor de nieuwe DVD's dezelfde Audio Commentary gebruiken.

Dunky
05-04-2002, 17:50
Kijk de echte cover art vindt je via deze link.

Highlander the Immortal Edition (http://communities.msn.nl/dvdunkyextra/dvdunkynieuws.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=11&LastModified=4675363347115240991)

Gr DVDunky

Jack van Dijk
16-04-2002, 14:33
Ik heb deze DVD zojuist aan mijn collectie toegevoegd. Ik heb nog maar een kwartiertje of zo gekeken. Maar ik weet nu al zeker dat dit absoluut de beste versie is die ik ooit heb gezien. Ik heb hiervoor de Engelse Regio 2 DVD en de THX Laserdisc gehad en die blijven beide ver achter bij deze versie.

Jack

Marco
16-04-2002, 17:40
Vanwege dit draadje mijn eigen 2 Highlander DVD's uit de kast gehaald en een stukje Audio Commentary zitten beluisteren van beide DVD's... :D . De commentary is heel humoristisch met veel info over de productie ( problemen ) en de scenes zelf , waarbij de 3 Heren elkaar afwisselen en aanvullen. Waarschijnlijk zullen ze voor de nieuwe DVD's dezelfde Audio Commentary gebruiken.3 Heren zei je? Zijn dat toevallig director Russell Mulcahy, producers Peter S. Davids en William N. Panzer. Zo ja, dan denk ik dat dezelfde audio commentaar ook op de Immortal Edition staat. Heb er zelf nog niet naar geluisterd.

kaptein Pikaard
18-04-2002, 21:39
heel goed dat men komt met een se ik heb zelf de super cheape dvd van deel 1 waar het beeld en geluid nie best is en nu zag ik 5.1 ex -heel verschil met de oude waar het 2.0 is

Lex v/d Moolen
10-08-2002, 00:49
Ik heb deze ook maar besteld, ziet er zo mooi uit. En kan die baggerversie van 5 euro mijn collectie uit.

€29.84
Besteld bij www.dvdboxoffice.com

Gerrit
18-09-2002, 08:20
Besteld voor €26.91 (£16.99) bij CD-Wow (http://www.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=2123). Geen geld voor zo'n editie (y)

Dane
18-09-2002, 17:00
Besteld voor €26.91 (£16.99) bij CD-Wow (http://www.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=2123). Geen geld voor zo'n editie (y)

Ja ik heb deze dus ook, gisteren ontvangen, ziet er echt prachtig uit, in een mooie metalen slip-case, echt prachtig, en idd geen geld voor zo'n super editie.

Elwood.

Dane
18-09-2002, 17:02
en nu zag ik 5.1 ex -heel verschil met de oude waar het 2.0 is

dts es 6.1 zelfs, en THX gecertificeerd.....:cool: :cool:

Elwood.