PDA

Bekijk de volledige versie : Ideale combinatie scherm+beamer tot 1300 euro



spielberg_rules
11-12-2004, 12:03
Ik ben me van plan een beamer aan te schaffen, maar zit nog met de nodige problemen.
Ik wil namelijk niet overdrijven in de prijs en ik moet ook nog een scherm kopen.
De totale prijs van beiden zou rond de 1300-1400 euro moeten liggen.
Bovendien ben ik op zoek naar een goed scherm ofzo met een standaard of een steun ofzo, want ophangen mag ik niet. Ik moet hem dus keer op keer afbreken en opstellen. Kennen jullie dergelijke schermen tegen een betaalbare prijs.
Voor de beamer zou ik graag een goede beamer hebben met goede beeldkwaliteit tegen een redelijke prijs.

De prijs voor beamer+scherm zou maximaal 1300 euro mogen bedragen.
Het mag natuurlijk ook goedkoper zijn. Wat raden jullie me aan te kopen?

wolsinkpower
11-12-2004, 22:25
tjah.. wat prefereer jij? licht en compact? of lekkere "filmsfeer" als je voor het laatste kiest kan je namelijk een CRT op de kop tikken voor onder de 1000 euro en houd je genoeg geld over voor een scherm.. maar ja de vraag is of jij zo'n groot ding in huis wil hebben?

Rob Technoid
19-12-2004, 13:38
Er zijn wel schermen met standaarden en zo, maar die zijn meestal bedoeld voor zakelijk gebruik en niet home cinema. Vergeet je niet in je begroting trouwens ook kabels e.d. mee te nemen?

A3aan
10-01-2005, 11:07
Ik heb een diascherm gekocht (2x2meter, ongeveer 130€), ongeveer om dezelfde redenen. Bevalt mij uitstekend.
Let wel op dat je een mat scherm koopt en niet glasparel of zilver.