PDA

Bekijk de volledige versie : DVD's R2 koop-sites



Bram _Cerberus_ Kocken
24-01-2002, 10:30
Ik kijk graag DVD's, maar ik wil dan wel altijd R2 (NL-versies). En omdat internet erug handig is om die dingen te kopen, vroeg ik me af:

Weten jullie een aantal NL DVD-koopsites??

Ik wil niet die Aussie-sites, daar heb k niet zo'n vertrouwen in (ervaringen waren :mad: :))

b.v.d.

System 3rror
24-01-2002, 12:42
Kijk eens op de pagina van Edwin!
Filmbuster (http://www.filmbuster.nl)
Staan veel links naar verschillende sites! ;)

En tsja, geen vertrouwen in de buitenlandse sites, er staan hier genoeg threads op het forum waar het vertrouwen besproken wordt!
Ik zou zeggen lees deze eens, misschien dat die je kunnen helpen!

mark t
24-01-2002, 14:07
Anders gewoon even de titel intikken via www.elcheapo.nl. Deze zoekt automatisch de sites af en geeft meteen een link met vermelding van prijs van alle sites waar de titel verkrijgbaar is.

Bram _Cerberus_ Kocken
24-01-2002, 20:13
thx, ppl, die laatste kwam k ook vanmiddag achter, dat dat best goed werkt.

En voor die 1e tip, dankjewel, ben nu die site aan uitpluizen! DANK ALLEMAAL -x- voor de moeite ;)

hitchberg
25-01-2002, 13:14
Anders gewoon even de titel intikken via www.elcheapo.nl. Deze zoekt automatisch de sites af en geeft meteen een link met vermelding van prijs van alle sites waar de titel verkrijgbaar is.

ik vind el cheapo alleen maar verwijzen naar de mucho duure sites. Ik kan mijn dvd's vaak goedkoper vinden in de winkel, of door surfen op het net

Oakey
25-01-2002, 15:32
Heb zelf wel goeie ervaringen met Play. com.

Heeft iemand wel eens wat bij Bensonsworld besteld? Ik wil daar nl. wel iets kopen (zijn ook niet duur en zonder shipping cost)